quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:38 schreef lorence1 het volgende:
deze?
Volgens mij gaat het hier niet om het verschil tussen mannen en vrouwen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:31 schreef agter het volgende:
[..]
Toch bijf ik het raar vinden dat het voor Huub kennelijk stoer is als man, maar voor haar als vrouw niet...raar hoor.
Wat ergquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier niet om het verschil tussen mannen en vrouwen.
Het verschil is dat Huub in de gouden kooi zit, en de reputatie heeft alles te pakken wat die kan.
En dat meisje is secretaresse. Stel je voor dat er een belangrijke klant langs komt, die toevallig dat filmpje voorbij heeft zien gaan, en die ziet haar dan daar zitten achter een bureau.
Niet bepaald representatief.
Gezien de personen die deelnamen is dat onmogelijk!quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Soundfile van de al dan niet "gescripte" ruzie tussen Amanda en
Brian van zojuist, totale duur 25 minuten. Was wel een leuk gesprek![]()
http://www.megaupload.com/nl/?d=A94HN7H6
Ligt ie nog niet in bed dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:43 schreef lorence1 het volgende:
huub wordt achter vastgehouden zodat de rest eens tv kan maken?
Ze verdraaid ff de boel tegen Selene.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:41 schreef lorence1 het volgende:
amanda schakelt selene in om te bemiddelen?
Dat deed ze daarnet ook al bij Mikey, allemaal ohhhh en ahhhh in agossieeeequote:Op zaterdag 29 december 2007 00:41 schreef yellowfirst het volgende:
Lieke is aardig bezig zich in te likken bij (in) Jaap ......
hoor geen gesnurk...quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ligt ie nog niet in bed dan?
Mike & hond zijn ook uit beeld.
Is haar eigen schuld toch?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier niet om het verschil tussen mannen en vrouwen.
Het verschil is dat Huub in de gouden kooi zit, en de reputatie heeft alles te pakken wat die kan.
En dat meisje is secretaresse. Stel je voor dat er een belangrijke klant langs komt, die toevallig dat filmpje voorbij heeft zien gaan, en die ziet haar dan daar zitten achter een bureau.
Niet bepaald representatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |