zou kunnenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:24 schreef Mika25 het volgende:
Zouden Brian en Amanda op hun kop gekregen hebben dat ze gisteren een snipperdag genomen hadden? Want ze zijn nu zomaar een tv momentje aan het scoren...zonder hulp van Huub!!!
Nee het mag niet gaan liggen, het moet een tsunami worden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben bang dat de storm alweer is gaan liggen
Precies, het is toch alweer een week geleden dat er een deur gesneuveld is!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:28 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nee het mag niet gaan liggen, het moet een tsunami worden.
Zo'n vuile RAT is het. Niet zijn 'vriendin' beschermen tegen aanvallen van iemand anders, maar weer extra munitie om zijn onderdrukkende 'gelijk' mee te halen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op allebei, Selene weet het altijd zo te brengen dat ze Amanda aanspreekt op haar zwakke punten waar Brian bij is, zodat Selene weet dat ze bijval van Brian krijgt.
en Amanda blijft wel in de buurtquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:28 schreef Borga het volgende:
Bwian begint echt een heel erg naturel gesprek met Snorlene
Hij is geen knip voor de neus waard.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar meestal lost hij dat onder de dekens op met de zenders ver weg. Waarom Amanda tot 15:00 de volgende dag onder de dekens blijft liggen...
Bwian gaat een keer ontploffen tegen Amanda.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:28 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nee het mag niet gaan liggen, het moet een tsunami worden.
DGk hoeft niet altijd over Huub te gaan...laat Brian en Amanda ook eens een keer voor die 2,2 miljoen euro werken...zonder dat Huub zich er weer mee komt bemoeien...quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer, weer een gemiste kans van Huub ......
Maar hij is wel zo slim om dat buiten het zicht van de camera te doen. Of onder de dekens, achter bij de paardenbak, tijdens een streamlock etc...quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:30 schreef Borga het volgende:
Bwian gaat een keer ontploffen tegen Amanda.
En dan gaat hij voor een van de camera's tegen haar zitten janken dat hij het zo erg vind wat hij haar heeft aangedaan, Amanda jankt mee, want ze weet dat het zo'n goeie jongen is en ze kunnen uitkijken naar het 'paaseieren'-akkoord.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:30 schreef Borga het volgende:
[..]
In de villa heeft hij al een aantal keren op ontploffen gestaan, maar ja die verrekte camera's hé.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:30 schreef Borga het volgende:
[..]
Ze heeft al een van de paaseieren binnen van het hokje en dat in haar gezicht gesmeerdquote:
Eerst nog Carnavalsakkoord?quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dan gaat hij voor een van de camera's tegen haar zitten janken dat hij het zo erg vind wat hij haar heeft aangedaan, Amanda jankt mee, want ze weet dat het zo'n goeie jongen is en ze kunnen uitkijken naar het 'paaseieren'-akkoord.
De overlevingstechniek van Amanda: doen alsof ze dood isquote:
hehehhquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De overlevingstechniek van Amanda: doen alsof ze dood is
Heeft ze van Anita geleerdquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hoeft tie niet meer te doen..... toen hij terug kwam van zijn 8 uur heeft tie al zijn excuses aangeboden voor alles waar hij Amanda mee zou kwetsen of pijn doen......quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dan gaat hij voor een van de camera's tegen haar zitten janken dat hij het zo erg vind wat hij haar heeft aangedaan, Amanda jankt mee, want ze weet dat het zo'n goeie jongen is en ze kunnen uitkijken naar het 'paaseieren'-akkoord.
Net zoiets als 'kop in het zand steken'quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:39 schreef Desii het volgende:
[..]
hoeft tie niet meer te doen..... toen hij terug kwam van zijn 8 uur heeft tie al zijn excuses aangeboden voor alles waar hij Amanda mee zou kwetsen of pijn doen......das mooooi makkelijk
Die zien we nooit meer terug denk ik.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dacht even dat Natasia weer terug was
Tis een maf met een gevaarlijke stoornis. Soms niet onder controle te houden. Gaat Amanda haar zus achterna met een nare 'trap-ervaring'. Ik gun haar niet zoveel, maar dat laatste gun ik niemand.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:44 schreef Lady-night het volgende:
En hier weer verkapte dreigementen: Amanda gaat gooien met Brian zijn spullen. Brian: als je wil weten...dan is dit het moment, denk maar terug aan vroeger.....dreigen dus
Ik vond het al erg dat ik haar terug hoorde vorige week in De Glazen Kooi. Die dolle Vlemminx vroeg hoeveel het moest kosten om haar in De Glazen Kooi te laten. Er werd niet op in gegaan en ze werden lekker afgewimpeld.quote:
Laat het dan op tv komen en sommigen de ogen openen, dan heeft het nog een functie. Dit dekmantelgedoe werkt niet als er beelden zijnquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis een maf met een gevaarlijke stoornis. Soms niet onder controle te houden. Gaat Amanda haar zus achterna met een nare 'trap-ervaring'. Ik gun haar niet zoveel, maar dat laatste gun ik niemand.
Dat doen dieren in de natuur. Een zebra die een leeuw achter zich aan heeft zitten maakt geen schijn van kans, amanda heeft vele kansen maar laat zich liever opvreten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie denkt hij dat hij is die rat, de opvoedpolitie? Als het slaafje doet wat hij zegt krijgt ze de beloning en mag ze blij zijn dat ze straks met de benen uit elkaar mag gaan liggen om hem weer te 'ontvangen'quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:53 schreef Deisyy het volgende:
Brian wil pas met Amanda praten als ze eerst zijn spullen die ze op de grond heeft gegooid heeft opgeruimd.
Linkje, bronnetjequote:Op zaterdag 29 december 2007 00:05 schreef Carlaa het volgende:
hahaha, Katie heeft problemen buiten.. VREEMDDDDD
Hij gaat gegarandeerd een keer in de fout of hij maakt Amanda zo kwaad dat zij een keer uithaalt naar hemquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:34 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
In de villa heeft hij al een aantal keren op ontploffen gestaan, maar ja die verrekte camera's hé.Buiten de villa mept hij haar het ziekenhuis nog wel in, maar amanda zal dat wel begrijpen.
Pure chantage, voor hem is het gewoon een machtspelletjequote:Op zaterdag 29 december 2007 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie denkt hij dat hij is die rat, de opvoedpolitie? Als het slaafje doet wat hij zegt krijgt ze de beloning en mag ze blij zijn dat ze straks met de benen uit elkaar mag gaan liggen om hem weer te 'ontvangen'
Ze hoeft niet met de benen uit elkaar te liggen bij brrrian, haar bilnaad moet beschikbaar zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie denkt hij dat hij is die rat, de opvoedpolitie? Als het slaafje doet wat hij zegt krijgt ze de beloning en mag ze blij zijn dat ze straks met de benen uit elkaar mag gaan liggen om hem weer te 'ontvangen'
welk glas? er zijn nog 2 deuren over ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:07 schreef Kaleddis het volgende:
Zou dat glas eraan gaan ?
En het 'doosje' weet niet beter. Ik heb soms met haar te doen, wat een onnozel wicht is het toch.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pure chantage, voor hem is het gewoon een machtspelletje
Eerst het glas water wat op tafel staat denk ikquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
welk glas? er zijn nog 2 deuren over ?
Je weet wat ik bedoel. Alles is zonder gespreide benen bereikbaar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:08 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ze hoeft niet met de benen uit elkaar te liggen bij brrrian, haar bilnaad moet beschikbaar zijn.
Jaap zegt het tegen Lieke. Hij had gehoord dat ze helemaal stuk ging buiten, ze kreeg de hele hetze over haar heen omdat de beelden nogal explisiet waren...quote:
Met zijn 'ondergeschikte' misschien?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar bemoeit Brian zich mee
Met slippers kun je wel lekker meppenquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:13 schreef agter het volgende:
brian heeft mooie miljonairs-schoenen aan, vind je niet...
Nog meer amoebes onder het mesnelijk ras dus.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:13 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Jaap zegt het tegen Lieke. Hij had gehoord dat ze helemaal stuk ging buiten, ze kreeg de hele hetze over haar heen omdat de beelden nogal explisiet waren...
Misschien morgen zijn campingsmoking erbij en het plaatje is compleetquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:13 schreef agter het volgende:
brian heeft mooie miljonairs-schoenen aan, vind je niet...
Een voorbeeld voor de samenleving. De hoeksteen van het bestaan. Om jaloers op te worden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:13 schreef mootie het volgende:
Wat hebbe hunnie toch een geweldige relaasie
Nou zeg dat, Amanda heeft gewoon gelijk, maar hij zal het never-nooit toegeven..uberloser!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Oeverloos gelul
Die tekst staat goed bij je avaquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:16 schreef Scandalous het volgende:
moet je geen FUCKING BLANKS invullen!! en you always fill in the blanks!!
Omdat zowel Selene als Brian opmerkingen hadden over de slordigheid van Amanda.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:18 schreef Mika25 het volgende:
Is er ook nog een "reden" dat B&A nu weer ruzie hebben? Had het eigenlijk niet zien aankomen...
Para-momentje? Of iets waar ik liever niet op zit te wachten.quote:
Leuk dat je er weer bent LPquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:35 schreef LoveProfusion het volgende:
janice was ....
Ze geven ook een lekker geluid als je er flink mee uithaaltquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:14 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Met slippers kun je wel lekker meppen
Een ontlading, of het een glazen deur is of een kwak, wat maakt dat uit.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Para-momentje? Of iets waar ik liever niet op zit te wachten.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een ontlading, of het een glazen deur is of een kwak, wat maakt dat uit.
Brian: kan jij je mond houden?
Als zij uithaalt naar hem dan zijn de gevolgen niet te overzien (voor amanda).quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:07 schreef Borga het volgende:
[..]
Hij gaat gegarandeerd een keer in de fout of hij maakt Amanda zo kwaad dat zij een keer uithaalt naar hem![]()
![]()
Een bepaalde gelijkenis van een niet nader te noemen persoontje kan ik niet ontkennen en het voormalig gedrag van die andere persoon vertoont ook enige enge gelijkenissen.quote:
Die serieuze kop van Lieke weerhoud me ervan om te gaan luisteren.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:24 schreef yellowfirst het volgende:
De "gesprekken" zijn wel leuker en vermakelijker tussen Brian en Amanda dan die andere 2....
Hij laadt zich op met de gitaar, dus nog even afwachten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:25 schreef Kaleddis het volgende:
Aahh Amanda, kom nog eventjes terug. Misschien mept ie z'n gitaar wel in tweeën
De filmpjes staan al op alle mobieltjes van de hele school.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:26 schreef Prospera het volgende:
Nog ff teruggelezen, wel zielig voor dat meisje die beelden van afgelopen nacht
En de ietwat monotone stem .....quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die serieuze kop van Lieke weerhoud me ervan om te gaan luisteren.
Inderdaad, dat lieve onschuldige meisje kwam écht niet de villa in om Huub te versieren en op tv te komen. Komt ze gezellig een avondje pim pam petten.. krijgt ze dit over haar heen!quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:26 schreef Prospera het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een bepaalde gelijkenis van een niet nader te noemen persoontje kan ik niet ontkennen en het voormalig gedrag van die andere persoon vertoont ook enige enge gelijkenissen.
Dat vind ik niet zielig maar ontzettend dom. Geen medelijden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:26 schreef Prospera het volgende:
Ja bij amanda soewieso.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel. Alles is zonder gespreide benen bereikbaar.
Ik luister ook niet meer naar haar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die serieuze kop van Lieke weerhoud me ervan om te gaan luisteren.
ahum, Lieke met haar zeikerige betweterige toontje en Jaap die gewoon tv zit te maken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:28 schreef diedirk het volgende:
Hoop dat ze dit goede gesprek van Lieke en jaap nu eens in de uitzending gooien.
Laat tenminste zien dat er twee personen met inhoud in dgk zitten
Het kind is net 18 hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zielig maar ontzettend dom. Geen medelijden.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:29 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Inderdaad, dat lieve onschuldige meisje kwam écht niet de villa in om Huub te versieren en op tv te komen. Komt ze gezellig een avondje pim pam petten.. krijgt ze dit over haar heen!
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja maar de kortsluiting in zijn hoofd is in volle gang hoor
Zielig? Walgelijk dat je je daarvoor laat gebruiken en alles onveilig he?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:26 schreef Prospera het volgende:
Toch bijf ik het raar vinden dat het voor Huub kennelijk stoer is als man, maar voor haar als vrouw niet...raar hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:28 schreef Py het volgende:
[..]
De filmpjes staan al op alle mobieltjes van de hele school.
Hehe ... het was wel lullig dat ze zich de hele tijd druk maakte om de camera's, om vervolgens in haar enthousiasme haar mond vol te laten spuiten boven de dekensquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:29 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Inderdaad, dat lieve onschuldige meisje kwam écht niet de villa in om Huub te versieren en op tv te komen. Komt ze gezellig een avondje pim pam petten.. krijgt ze dit over haar heen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |