abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 december 2007 @ 22:27:43 #1
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55611801
De ontslagronde is geweest.

Brian vond Huub steeds meer een maatje maar stuurt hem toch weg want het blijft natuurlijk wel een spel. Maar als goedmakertje heeft Brian 5 flessen vodka achter over gedrukt en deze trots aan Huub gegeven.

Lieke was er snel klaar mee: Alles is al gezegd. Ik stem je eruit.

Jaap liet Huub erin. Hij haalde nog wat oude gebeurtenissen op. En hij gaf te kennen dat Jaap en Huub nu quitte staan.

Huub richt zich voornamelijk tot Lieke in z'n dankwoord. Zegt dat ze de verkeerde weg is ingeslagen etc etc etc.....

Wat vage opmerkingen dat Lieke zou weten dat er een nieuwe komt en dat er misschien iets staat te gebeuren omtent de manier van wegstemmen.

Ondertussen zijn Lieke en Mikey aan het schaken en Huub zit er gezellig bij.

Amanda en Brian maken tv... waarschijnlijk die in de slaapkamer.

[ Bericht 52% gewijzigd door akveor op 28-12-2007 22:35:04 ]
pi_55611885
Huub is weer behoorlijk aan het slijmen met Lieke.
pi_55611889
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Overigens was Eric afgelopen weekend in de gaypalace in rdam waar bijna niemand hem herkende en hij tegen een vriend van mij zei "maar ik ben ERIK, je weet wel..uit de gouden kooi?"
"Oh je bent die jongen die een klant afranselde met een ketting?"
Het is net wat Huub zegt, een paar maanden roem en daarna zijn ze je weer vergeten, of ze moeten zo als Kelly door het leven willen.
Brian en Amanda hebben een andere verwachting, maar dat kan ze wel eens tegen vallen.
Goedemorgen :W
pi_55611942
Er lopen nu 3 cossen als ik het goed heb.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_55611953
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:30 schreef blomst het volgende:

[..]

Het is net wat Huub zegt, een paar maanden roem en daarna zijn ze je weer vergeten, of ze moeten zo als Kelly door het leven willen.
Brian en Amanda hebben een andere verwachting, maar dat kan ze wel eens tegen vallen.
maar kelly heeft de keuze tussen webcam-hoer of de bijstand... was trouwens wel een heele moeilijke keuze voor mevrouw einstein.
pi_55611960
Dus de nieuwe miljonair zou er voor Lieke moeten komen.Wens hem of haar dan veel succes.Er is er nog geen een in de villa geweest die Lieke mocht.Zelfs de gasten moeten haar niet.
pi_55611972
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:32 schreef koppiesoep het volgende:
dit was de eerste
  † In Memoriam † vrijdag 28 december 2007 @ 22:34:47 #9
135305 beequeen
Lost.
pi_55612021
Bedankt Roevka

Brian en Amanda gaan weer tv maken door in bad te gaan, tieten en nog eens tieten......boeien.

Fijn dat Scan en LP weer meeposten.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55612025
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:32 schreef rooie3 het volgende:
Er is er nog geen een in de villa geweest die Lieke mocht.Zelfs de gasten moeten haar niet.
Kom op zeg, dat ga je toch niet serieus nemen.

Mensen die het programma nog nooit gevolgt hadden komen binnen en binnen 30 minuten komen ze al met opmerkingen dat Lieke niet oprecht overkomt
pi_55612028
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:33 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

dit was de eerste
Oké, dan blijf ik hier.
Mozart was haar naam.
pi_55612032
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:32 schreef rooie3 het volgende:
Dus de nieuwe miljonair zou er voor Lieke moeten komen.Wens hem of haar dan veel succes.Er is er nog geen een in de villa geweest die Lieke mocht.Zelfs de gasten moeten haar niet.
nou nou nou, niet zo negatief... Ik weet nog goed dat selene lieke best een paar dagen heeft kunnen tolereren, en dat wil voor die zeiksnol toch heel wat zeggen
pi_55612057
janice was overigens ook in de Palace. Heb hem niet met Eric zien praten ofzo. Beiden zijn ontiegelijk lelijk en vreselijk GAY. Beiden liepen rond met "please, iemand, someone? herkent iemand me?". Janice is er altijd met zijn Thai Pai Shemale figuren in zijn vieze zweterige met een Brunapatroon gemaakte klotekleding.
Paar maanden terug raakte ik met Janice in gesprek door een gezamelijke kennis en ik kende hem wel van dat modetruttenprogramma maar deed net of ik dat niet wist, maar Janice zei telkens "Ik ben couturier" waarop ik zei "Oh leuk, lijkt me ook leuk om honden te trimmen". Vreselijk figuur.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  vrijdag 28 december 2007 @ 22:36:36 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55612081
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:32 schreef koppiesoep het volgende:
Ja, FOK laat het weer eens niet zien

Snap je het niet?? Hij is gloeiend heet en nog maar halfvol... Brian is een beetje gepikeerd door Amanda
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 22:36:46 #15
184769 crew  Deisyy
pi_55612085
Mikey: Wat jullie je moeten realiseren is dat amanda en brian dichter bij de eindstreep staan dan één van jullie.

Das gelul, volgens Huub.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_55612093
Amanda heeft het bad vol laten lopen met heet water
Aijaijai!
Goedemorgen :W
pi_55612099
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:35 schreef LoveProfusion het volgende:
janice was overigens ook in de Palace. Heb hem niet met Eric zien praten ofzo. Beiden zijn ontiegelijk lelijk en vreselijk GAY. Beiden liepen rond met "please, iemand, someone? herkent iemand me?". Janice is er altijd met zijn Thai Pai Shemale figuren in zijn vieze zweterige met een Brunapatroon gemaakte klotekleding.
Paar maanden terug raakte ik met Janice in gesprek door een gezamelijke kennis en ik kende hem wel van dat modetruttenprogramma maar deed net of ik dat niet wist, maar Janice zei telkens "Ik ben couturier" waarop ik zei "Oh leuk, lijkt me ook leuk om honden te trimmen". Vreselijk figuur.
Grandioos!!
pi_55612107
Ach Amanda maakt ook weer tv.Effe met haar tieten zwaaien en ze is weer klaar voor vandaag.
pi_55612136
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:34 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Mensen die het programma nog nooit gevolgt hadden komen binnen en binnen 30 minuten komen ze al met opmerkingen dat Lieke niet oprecht overkomt
Ik geloof er geen bal van dat mensen de kooi betreden en nog nooooooiit iets hebben gevolgd.
Mozart was haar naam.
pi_55612138
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Mikey: Wat jullie je moeten realiseren is dat amanda en brian dichter bij de eindstreep staan dan één van jullie.

Das gelul, volgens Huub.
waar heeft mikey die streep dan gezien? gister op het feest bij bwian zn maten op een spiegeltje of zo?
pi_55612142
Liefde bind heel sterk, maar je speelt met vuur, zegt Huub. Gek dat hij dat zegt, was hij niet de gene die wilden trouwen ???
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 22:39:24 #22
184769 crew  Deisyy
pi_55612154
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:38 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

waar heeft mikey die streep dan gezien? gister op het feest bij bwian zn maten op een spiegeltje of zo?
In zijn onderbroek
pi_55612155
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:34 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Weet niet meer wat ik serieus moet nemen.Maar vind het wel raar dat niemand Lieke daar mag.
pi_55612162
Hai

Mooie OP, ben weer helemaal bijgelezen.

Wat een feest gisteren! Heb alleen het 'hoogtepunt' (Huub's pijpscene) gemist, zal je net zien, nok je af ...
  vrijdag 28 december 2007 @ 22:40:28 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55612186
Sorry Brian dat ik je badje niet goed heb gemaakt...

Amanda: Ga je er morgen vroeg uit?
Brian: Ja, vooral als ik eerder wakker word, ik ga er niet specifiek voor wakker worden
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  † In Memoriam † vrijdag 28 december 2007 @ 22:40:40 #26
135305 beequeen
Lost.
pi_55612192
Wat zei ik....tieten en nog eens tieten.
― Mark Twain
pi_55612223
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf, dat ziet er toch niet uit?
  † In Memoriam † vrijdag 28 december 2007 @ 22:41:52 #28
135305 beequeen
Lost.
pi_55612234
quote:
Vreselijk figuur.
Blij dat je weer terug bent. Ik vond Jan een pisnicht van het eerste uur.
― Mark Twain
pi_55612242
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:27 schreef akveor het volgende:
Wat vage opmerkingen dat Lieke zou weten dat er een nieuwe komt en dat er misschien iets staat te gebeuren omtent de manier van wegstemmen.
Hmz...hoop het, want het huidige systeem heeft gewoon gefaald. Jammer dat dat pas na 1.5 jaar door begint te dringen bij de redaktie
  † In Memoriam † vrijdag 28 december 2007 @ 22:42:12 #30
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_55612246
quote:
met zijn Thai Pai Shemale figuren in zijn vieze zweterige met een Brunapatroon gemaakte klotekleding
pi_55612254
[quote]Op vrijdag 28 december 2007 22:35 schreef LoveProfusion het volgende:
[/quote

Welkom terug

"Leuk om honden te trimmen"

pi_55612259
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]

In zijn onderbroek
ik dacht dat ie zn onderbroek vannacht helemaal schoon had gepist...

o nee, die lag niet op de grond bij zn andere kleren, die had ie nog aan... en niet naar beneden of zo, nee hij pielde zn lulleke door een broekspijp naar buiten. was zo leuk om een ex-alcoholist weer in zn oude patroon te zien terugkeren!
pi_55612286
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:36 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, FOK laat het weer eens niet zien

Snap je het niet?? Hij is gloeiend heet en nog maar halfvol... Brian is een beetje gepikeerd door Amanda
Je bedoelt het bad.

Maar wat heeft dat met mijn opmerking te maken, nee dat snap ik niet.
Mozart was haar naam.
pi_55612292
Huub blijft over Lieke door halen, Jaap geeft geen antwoord meer.
pi_55612334
quote:
[ afbeelding ]
Och, ze moet toch IETS doen om tv te maken he.

Vroeger had je nog ruzies met Eric, af en toe een incidentje met Natasja. Momenten waarop het er naar uit zag dat ze met Brian zou breken om vervolgens weer te blijven. Maar sinds 8 maanden moet ze het puur van haar lichaam hebben, en zelfs dat stelt niets voor
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 22:45:11 #36
184769 crew  Deisyy
pi_55612345
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:42 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

ik dacht dat ie zn onderbroek vannacht helemaal schoon had gepist...

o nee, die lag niet op de grond bij zn andere kleren, die had ie nog aan... en niet naar beneden of zo, nee hij pielde zn lulleke door een broekspijp naar buiten. was zo leuk om een ex-alcoholist weer in zn oude patroon te zien terugkeren!
Ik geloofde mijn ogen niet, dacht dat het een geintje ofzo was.

Maar Mikey heeft natuurljik wel gelijk met zijn opmerking over Brian en Amanda, die gan rustig achterover leunend op de finish af, zij blijven constant buiten schot.
pi_55612383
Stond er iets op de plasma dat amanda haar tieten moest bedekken ofzo? Omdat ze ineens dat bloesje aantrok.... dat doet ze vast niet vrijwillig
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 28 december 2007 @ 22:46:50 #38
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55612407
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:44 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Och, ze moet toch IETS doen om tv te maken he.

Vroeger had je nog ruzies met Eric, af en toe een incidentje met Natasja. Momenten waarop het er naar uit zag dat ze met Brian zou breken om vervolgens weer te blijven. Maar sinds 8 maanden moet ze het puur van haar lichaam hebben, en zelfs dat stelt niets voor
Jouw post doet me meteen denken aan dat Amanda ging strippen.... maar Huub en LIeke mochten het niet weten omdat zij dan zouden denken dat ze geen genoeg tv had gemaakt.
  vrijdag 28 december 2007 @ 22:47:34 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55612433
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:43 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Je bedoelt het bad.

Maar wat heeft dat met mijn opmerking te maken, nee dat snap ik niet.
Dat er ineens 3 topics waren, en dat Fok het bij mij niet liet zien
En ja, het bad.

En niet roken? FOK!kers stoppen met roken, deeltje 48

*edit, anders wordt mijn moeder zenuwachtig * Nee mem, het is nog lang nog niet
  vrijdag 28 december 2007 @ 22:48:08 #40
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55612452
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:46 schreef Scandalous het volgende:
Stond er iets op de plasma dat amanda haar tieten moest bedekken ofzo? Omdat ze ineens dat bloesje aantrok.... dat doet ze vast niet vrijwillig
Al een twee maand heb ik het idee dat Flens aan image building voor Amanda doet.
[ afbeelding ]
Nou weet ik dat de ene borst vaak iets groter is als de andere borst maar bij amanda scheelt dat minstens 3 cupmaten.
Mozart was haar naam.
pi_55612469
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:46 schreef Scandalous het volgende:
Hehe.
'Amanda, shirt omlaag aub, we hebben even genoeg oliebollen gezien'
pi_55612488
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik geloofde mijn ogen niet, dacht dat het een geintje ofzo was.

Maar Mikey heeft natuurljik wel gelijk met zijn opmerking over Brian en Amanda, die gan rustig achterover leunend op de finish af, zij blijven constant buiten schot.
ja maar dat weet iedereen, dat weten B en A, maar ook H, J en L. En Mikey en Selene. En iedereen die ooit het programma op tv heeft gezien.
Het ergste van alles is dat de redactie het bewust doet, wetende dat iedereen het weet. Maar ja, de langst zittende persoon in een RLS aller tijden he, die moet je erin houden, het gaat toch om het Guinness World Record... (eigen woorden van bwian van vanmiddag bij de award uitreiking)
pi_55612495
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:48 schreef koppiesoep het volgende:

[..]

Nou weet ik dat de ene borst vaak iets groter is als de andere borst maar bij amanda scheelt dat minstens 3 cupmaten.
Ze zat gewoon scheef
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_55612501
Selene, verteld het hele gesprek tussen Huub en lieke door aan Brain en amanda.
pi_55612502
What the fuck doet die zwerver daar? En wat is de functie van dat beauty en nerd sletje?
  vrijdag 28 december 2007 @ 22:51:31 #47
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_55612555
Amanda zal ook niet ff in het sop gaan zitten he... Het zijn niet Amanda haar ogen die Selene aanstaren...
pi_55612569
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:48 schreef akveor het volgende:

[..]

Al een twee maand heb ik het idee dat Flens aan image building voor Amanda doet.
Ik zal niet vergeten hoe John de Mol in een persbericht vertelde dat Natasia toch echt een dame was geworden...
Iemand nog wat vernomen van haar? Hoe gaat het met haar miljonair? Met haar zangcarriere?:)
pi_55612581
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:50 schreef LoveProfusion het volgende:
What the fuck doet die zwerver daar? En wat is de functie van dat beauty en nerd sletje?
Door het huis wandelen en niets doen, dus hetzelfde als Brian en Amanda

Hoewel Mickey gisteren wel tv gemaakt heeft, hoewel hij dat beter niet had kunnen doen...
  vrijdag 28 december 2007 @ 22:52:51 #50
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55612599
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:50 schreef LoveProfusion het volgende:
De zwerver zit daar om de redaktie een kerstgevoel te geven.... dit jaar geen Greepeace of Kankerbestrijding.... maar een echte zwerver.
Die beauty en the nerd dame is een miscast iig geen sletje. Maar een zeurdoos die begint te mekkeren wanneer ze niet in het middelpunt der belangstelling staat. Een slapppe Nadia kloon.
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')