Het is net wat Huub zegt, een paar maanden roem en daarna zijn ze je weer vergeten, of ze moeten zo als Kelly door het leven willen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Overigens was Eric afgelopen weekend in de gaypalace in rdam waar bijna niemand hem herkende en hij tegen een vriend van mij zei "maar ik ben ERIK, je weet wel..uit de gouden kooi?"
"Oh je bent die jongen die een klant afranselde met een ketting?"
maar kelly heeft de keuze tussen webcam-hoer of de bijstand... was trouwens wel een heele moeilijke keuze voor mevrouw einstein.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Het is net wat Huub zegt, een paar maanden roem en daarna zijn ze je weer vergeten, of ze moeten zo als Kelly door het leven willen.
Brian en Amanda hebben een andere verwachting, maar dat kan ze wel eens tegen vallen.
dit was de eerstequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:32 schreef koppiesoep het volgende:
Er lopen nu 3 cossen als ik het goed heb.
Kom op zeg, dat ga je toch niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:32 schreef rooie3 het volgende:
Er is er nog geen een in de villa geweest die Lieke mocht.Zelfs de gasten moeten haar niet.
nou nou nou, niet zo negatief... Ik weet nog goed dat selene lieke best een paar dagen heeft kunnen tolereren, en dat wil voor die zeiksnol toch heel wat zeggenquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:32 schreef rooie3 het volgende:
Dus de nieuwe miljonair zou er voor Lieke moeten komen.Wens hem of haar dan veel succes.Er is er nog geen een in de villa geweest die Lieke mocht.Zelfs de gasten moeten haar niet.
Ja, FOK laat het weer eens niet zienquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:32 schreef koppiesoep het volgende:
Er lopen nu 3 cossen als ik het goed heb.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:35 schreef LoveProfusion het volgende:
janice was overigens ook in de Palace. Heb hem niet met Eric zien praten ofzo. Beiden zijn ontiegelijk lelijk en vreselijk GAY. Beiden liepen rond met "please, iemand, someone? herkent iemand me?". Janice is er altijd met zijn Thai Pai Shemale figuren in zijn vieze zweterige met een Brunapatroon gemaakte klotekleding.
Paar maanden terug raakte ik met Janice in gesprek door een gezamelijke kennis en ik kende hem wel van dat modetruttenprogramma maar deed net of ik dat niet wist, maar Janice zei telkens "Ik ben couturier" waarop ik zei "Oh leuk, lijkt me ook leuk om honden te trimmen". Vreselijk figuur.
Ik geloof er geen bal van dat mensen de kooi betreden en nog nooooooiit iets hebben gevolgd.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat ga je toch niet serieus nemen.
Mensen die het programma nog nooit gevolgt hadden komen binnen en binnen 30 minuten komen ze al met opmerkingen dat Lieke niet oprecht overkomt
waar heeft mikey die streep dan gezien? gister op het feest bij bwian zn maten op een spiegeltje of zo?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:36 schreef Deisyy het volgende:
Mikey: Wat jullie je moeten realiseren is dat amanda en brian dichter bij de eindstreep staan dan één van jullie.
Das gelul, volgens Huub.
In zijn onderbroekquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:38 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
waar heeft mikey die streep dan gezien? gister op het feest bij bwian zn maten op een spiegeltje of zo?
Weet niet meer wat ik serieus moet nemen.Maar vind het wel raar dat niemand Lieke daar mag.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:34 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat ga je toch niet serieus nemen.
Mensen die het programma nog nooit gevolgt hadden komen binnen en binnen 30 minuten komen ze al met opmerkingen dat Lieke niet oprecht overkomt
Zeg nou zelf, dat ziet er toch niet uit?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
Wat zei ik....tieten en nog eens tieten.![]()
[ afbeelding ]
Blij dat je weer terug bent. Ik vond Jan een pisnicht van het eerste uur.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Vreselijk figuur.
Hmz...hoop het, want het huidige systeem heeft gewoon gefaald. Jammer dat dat pas na 1.5 jaar door begint te dringen bij de redaktiequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:27 schreef akveor het volgende:
Wat vage opmerkingen dat Lieke zou weten dat er een nieuwe komt en dat er misschien iets staat te gebeuren omtent de manier van wegstemmen.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:35 schreef LoveProfusion het volgende:
met zijn Thai Pai Shemale figuren in zijn vieze zweterige met een Brunapatroon gemaakte klotekleding
ik dacht dat ie zn onderbroek vannacht helemaal schoon had gepist...quote:
Je bedoelt het bad.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, FOK laat het weer eens niet zien
Snap je het niet?? Hij is gloeiend heet en nog maar halfvol... Brian is een beetje gepikeerd door Amanda
Och, ze moet toch IETS doen om tv te maken he.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloofde mijn ogen niet, dacht dat het een geintje ofzo was.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik dacht dat ie zn onderbroek vannacht helemaal schoon had gepist...
o nee, die lag niet op de grond bij zn andere kleren, die had ie nog aan... en niet naar beneden of zo, nee hij pielde zn lulleke door een broekspijp naar buiten. was zo leuk om een ex-alcoholist weer in zn oude patroon te zien terugkeren!
Jouw post doet me meteen denken aan dat Amanda ging strippen.... maar Huub en LIeke mochten het niet weten omdat zij dan zouden denken dat ze geen genoeg tv had gemaakt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, ze moet toch IETS doen om tv te maken he.
Vroeger had je nog ruzies met Eric, af en toe een incidentje met Natasja. Momenten waarop het er naar uit zag dat ze met Brian zou breken om vervolgens weer te blijven. Maar sinds 8 maanden moet ze het puur van haar lichaam hebben, en zelfs dat stelt niets voor
Dat er ineens 3 topics waren, en dat Fok het bij mij niet liet zienquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:43 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Je bedoelt het bad.![]()
Maar wat heeft dat met mijn opmerking te maken, nee dat snap ik niet.
Al een twee maand heb ik het idee dat Flens aan image building voor Amanda doet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:46 schreef Scandalous het volgende:
Stond er iets op de plasma dat amanda haar tieten moest bedekken ofzo? Omdat ze ineens dat bloesje aantrok.... dat doet ze vast niet vrijwillig
Nou weet ik dat de ene borst vaak iets groter is als de andere borst maar bij amanda scheelt dat minstens 3 cupmaten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:46 schreef Scandalous het volgende:
Stond er iets op de plasma dat amanda haar tieten moest bedekken ofzo? Omdat ze ineens dat bloesje aantrok.... dat doet ze vast niet vrijwillig
ja maar dat weet iedereen, dat weten B en A, maar ook H, J en L. En Mikey en Selene. En iedereen die ooit het programma op tv heeft gezien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloofde mijn ogen niet, dacht dat het een geintje ofzo was.
Maar Mikey heeft natuurljik wel gelijk met zijn opmerking over Brian en Amanda, die gan rustig achterover leunend op de finish af, zij blijven constant buiten schot.
Ze zat gewoon scheefquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:48 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nou weet ik dat de ene borst vaak iets groter is als de andere borst maar bij amanda scheelt dat minstens 3 cupmaten.
Ik zal niet vergeten hoe John de Mol in een persbericht vertelde dat Natasia toch echt een dame was geworden...quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Al een twee maand heb ik het idee dat Flens aan image building voor Amanda doet.
Door het huis wandelen en niets doen, dus hetzelfde als Brian en Amandaquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:50 schreef LoveProfusion het volgende:
What the fuck doet die zwerver daar? En wat is de functie van dat beauty en nerd sletje?
De zwerver zit daar om de redaktie een kerstgevoel te geven.... dit jaar geen Greepeace of Kankerbestrijding.... maar een echte zwerver.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:50 schreef LoveProfusion het volgende:
What the fuck doet die zwerver daar? En wat is de functie van dat beauty en nerd sletje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |