Deisyyquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar geleden gestopt met roken én 8 kilo afgevallen, dus er zijn uitzonderingen![]()
Ben trouwens 2 jaar geleden weer begonnen met roken
quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:11 schreef hetbabbelaartje het volgende:![]()
![]()
O hemel. Brain gaat weer met zijn Sjjj maniertje praten.
![]()
![]()
Haar siliconen zien er wel wat natuurlijker uit dan die van Ilona die in dat huis zat, of die van Natasia en Melissaquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:13 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Mooi![]()
Wilde het verschil wel even zien
Oeps. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Gezond? Ik neem aan dat jullie natuurlijke bedoelen
Ja stomstomstom, maarre ..... ik weet dat ik kan stoppenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:14 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Deisyy![]()
Wel knap dat je het 3 jaar hebt volgehouden.
Tekst selecteren en op het 'doorstreep' icoontje klikken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:15 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Oeps. Je hebt gelijk.
Ik heb het al even verandert.
(hoe strepen jullie de tekst hier door? Ik weet niet hoe dat werkt!)
Amanda voelt zich er juist sterker doorquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:17 schreef Starlie het volgende:
Daar zit je dan een discussie te voeren in je blote tieten... ik zou me knap ongemakelijk voelen als ik in mijn blote borsten een discussie zou hebben...
Gemeen?? Topidee!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:18 schreef Starlie het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn als Selene en Brian eens lekker zouden gaan zitten zoenen in bad!!!
Ohh wat ben ik gemeen
ze heeft gelijk!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:19 schreef noekje het volgende:
Nu is ze boos op Selene?
'Je praat praat praat maar je zegt niks!'
Dank jequote:Op vrijdag 28 december 2007 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tekst selecteren en op het 'doorstreep' icoontje klikken.
Het zijn haar sterkste puntenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:17 schreef Starlie het volgende:
Daar zit je dan een discussie te voeren in je blote tieten... ik zou me knap ongemakelijk voelen als ik in mijn blote borsten een discussie zou hebben...
Ben bang dat de storm alweer is gaan liggenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:20 schreef Kaleddis het volgende:
Shit, wilde net naar bed gaan, maar blijf toch nog maar ff wachten
Slimste wat ze in al die maanden heeft gezegdquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:17 schreef noekje het volgende:
Amanda: Ben je doof? Echt dom? Je bent echt dom!!
quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het zijn haar sterkste punten
+2 tot half 2 genoten van de streams..... wilde eigenlijk om 00:00 gaan slapen.... hoeso verslaafdquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:59 schreef SiRojK het volgende:
[..]
+1, gister was een mooi streamavondje met pissende miky, neukende huub, grappenmakende Jaap
Oké dan. Dat is interessant want hij komt idd nooit negatief over.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:21 schreef Mika25 het volgende:
Ik heb net samen met een zus van me de rijbewijs stemming gezien met het fragment dat Brian achter Amanda aanliep. En m`n zus dacht dat Brian Amanda helemaal verrot ging slaan (m`n zus kijkt nooit naar DGK). Dus als een neutraal iemand die nooit naar DGK kijkt dat al dacht, dan kan je wel zeggen dat de uitzending van vandaag nou niet bepaald positief voor Brian was. Kan me niet herrinneren dat Brian ooit zo negatief in beeld te zien was...
Ja ik weet het.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja stomstomstom, maarre ..... ik weet dat ik kan stoppen![]()
Het volhouden is het probleem
Of toch ook niet!!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben bang dat de storm alweer is gaan liggen
Laait wel weer op. Die 'dom' blijft nog wel even hangen bij Brianquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben bang dat de storm alweer is gaan liggen
Al is het een storm in een glas water... Het is GLAS en daar weten ze in de kooi wel weg mee.quote:
Maar meestal lost hij dat onder de dekens op met de zenders ver weg. Waarom Amanda tot 15:00 de volgende dag onder de dekens blijft liggen...quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:24 schreef Py het volgende:
Laait wel weer op. Die 'dom' blijft nog wel even hangen bij Brian
Ja die denkt "als ie echt vervelend wordt dan sla ik hem knock out met m'n rechter tiet".quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Amanda voelt zich er juist sterker door
zodat haar striemen en blauwe plekken wat minder zichtbaar zijn.....quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar meestal lost hij dat onder de dekens op met de zenders ver weg. Waarom Amanda tot 15:00 de volgende dag onder de dekens blijft liggen...
Op allebei, Selene weet het altijd zo te brengen dat ze Amanda aanspreekt op haar zwakke punten waar Brian bij is, zodat Selene weet dat ze bijval van Brian krijgt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:22 schreef lorence1 het volgende:
is amanda nu boos op brian of op selene,.... of op allebei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |