quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:38 schreef lorence1 het volgende:
deze?
Volgens mij gaat het hier niet om het verschil tussen mannen en vrouwen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:31 schreef agter het volgende:
[..]
Toch bijf ik het raar vinden dat het voor Huub kennelijk stoer is als man, maar voor haar als vrouw niet...raar hoor.
Wat ergquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier niet om het verschil tussen mannen en vrouwen.
Het verschil is dat Huub in de gouden kooi zit, en de reputatie heeft alles te pakken wat die kan.
En dat meisje is secretaresse. Stel je voor dat er een belangrijke klant langs komt, die toevallig dat filmpje voorbij heeft zien gaan, en die ziet haar dan daar zitten achter een bureau.
Niet bepaald representatief.
Gezien de personen die deelnamen is dat onmogelijk!quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Soundfile van de al dan niet "gescripte" ruzie tussen Amanda en
Brian van zojuist, totale duur 25 minuten. Was wel een leuk gesprek![]()
http://www.megaupload.com/nl/?d=A94HN7H6
Ligt ie nog niet in bed dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:43 schreef lorence1 het volgende:
huub wordt achter vastgehouden zodat de rest eens tv kan maken?
Ze verdraaid ff de boel tegen Selene.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:41 schreef lorence1 het volgende:
amanda schakelt selene in om te bemiddelen?
Dat deed ze daarnet ook al bij Mikey, allemaal ohhhh en ahhhh in agossieeeequote:Op zaterdag 29 december 2007 00:41 schreef yellowfirst het volgende:
Lieke is aardig bezig zich in te likken bij (in) Jaap ......
hoor geen gesnurk...quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ligt ie nog niet in bed dan?
Mike & hond zijn ook uit beeld.
Is haar eigen schuld toch?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier niet om het verschil tussen mannen en vrouwen.
Het verschil is dat Huub in de gouden kooi zit, en de reputatie heeft alles te pakken wat die kan.
En dat meisje is secretaresse. Stel je voor dat er een belangrijke klant langs komt, die toevallig dat filmpje voorbij heeft zien gaan, en die ziet haar dan daar zitten achter een bureau.
Niet bepaald representatief.
Ja, 'n paar dagen geleden vertelde hij dat. Hij is aan het minderen. Toen hij DGK binnenkwam was hij juist geminderd naar 4x. Hij hoopt zo lang in de Kooi te mogen blijven tot hij helemaal kan stoppen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:52 schreef kissa het volgende:
Ik las op VOL (sorry, geen link) dat Mikey aan de methadon is?
Lijkt me onzin dan had hij dat wel verteld toen Huub aan hem vroeg of hij verslaafd isquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:52 schreef kissa het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, 'n paar dagen geleden vertelde hij dat. Hij is aan het minderen. Toen hij DGK binnenkwam was hij juist geminderd naar 4x. Hij hoopt zo lang in de Kooi te mogen blijven tot hij helemaal kan stoppen.
Ja hij wil Selene uit proberenquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is Brian nu afstand aan het nemen van Amanda ???
Of worden we gewoon weer belazerd.
Wel morgenvroeg of tegen de middag, als iedereen aan het ontbijt zit. Dan krijgt ze nog een beurtquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:55 schreef Lobasca het volgende:
Brian wil vanavond niet dat Amanda naast hem komt liggen of aan hem gaat zitten.
nee, ik wed vannacht nog.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wel morgenvroeg of tegen de middag, als iedereen aan het ontbijt zit. Dan krijgt ze nog een beurt
Zo voorspelbaar.
Dat was hier ook al gemeld.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:52 schreef kissa het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:36 schreef Prospera het volgende:
Vervolg van: [COS # 3098] Gemiste kans: Huub blijft.
Ik kwam hier binnen, Amanda was boos over iets in de kapsalon en dat Brian had gezegd dat
ze haar spullen moest opruimen.
[ afbeelding ]
Er werd wat heen en weer gewezen en vooral elkaar niet laten uitpraten.
Brian zegt:" Moet ik naar jouw straatje toeleven?"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gitaar staat me in de weg en ik vind je retevervelend.
De regie houdt het glas angstvallig in de gaten.
[ afbeelding ]
Amanda: Je gaat de dramaqueen spelen
[ afbeelding ]
Brian: ga je je bek opentrekken of stoer doen?
[ afbeelding ]
Controleren en beheersen Brian, het water is voor de pammetjes![]()
[ afbeelding ]
Brian: hier zit de krenk van het kutverhaal.
Het glas blijft staan
[ afbeelding ]
Brian deed aan agressiemanagement
[ afbeelding ]
Brian loopt weg roepend dat Amanda een ziek kind is.
Amanda roept terug: sla een deur kapot.
In de office is het oorverdovend saai, alles gaat over Lieke en haar mening over de brief aan Jaap.
Geen verslag daarover.
Huub was tot nu toe spoorloos.
Zij dringt zich wel weer aan hem op..neuken is liefdequote:Op zaterdag 29 december 2007 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wel morgenvroeg of tegen de middag, als iedereen aan het ontbijt zit. Dan krijgt ze nog een beurt
Zo voorspelbaar.
thanks dear: 's nachts doe ik meer plaatjes, dat leest wat makkelijker.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Top Op Pros!![]()
Brian weet het allemaal weer beter
Maar Brian zit met zijn grootste liefje op schoot: Zijn gitaartje, en die kan hij ook niet bespelen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:11 schreef Py het volgende:
Tis een beetje drama op 4 streams
1+2 Lieke klaagt tegen Jaap dat het kut is en een drama
3+4 Brian monoloogt tegen Selene
De oliebollen zijn op.
dat vind ik nu weer een groot pluspunt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar Brian zit met zijn grootste liefje op schoot: Zijn gitaartje, en die kan hij ook niet bespelen.
grap met gevoelige snaar in aantochtquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar Brian zit met zijn grootste liefje op schoot: Zijn gitaartje, en die kan hij ook niet bespelen.
Starten van een verhaallijn van Japio en z'n relatie-problemen wellicht.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat lopen Jaap en Lieke al uren dramatisch te doen over een brief?
Dat is een goed voornemen voor 2008quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:18 schreef Prospera het volgende:
Het is duidelijk: Huub en Lieke zijn uit elkaar door Selene: nu Amanda en Brian nog.
Inderdaad, daar is Selene vrij goed in.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:18 schreef Prospera het volgende:
Het is duidelijk: Huub en Lieke zijn uit elkaar door Selene: nu Amanda en Brian nog.
Maar ja, je kent Amanda nou goed genoeg, ze heeft 'respect' voor het ventje dat haar het hardste de douche in rost. Triest maar waar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een arrogant gedrag van die Brian dat hij voorlopig even niet met Amanda wil praten. Als ik Amanda was zou ik hem vanaf nu straal negeren en als hij dan toenadering zou zoeken zou ik zeggen:Voorlopig heb ik geen behoefte om met jou te praten, ik laat je wel weten wanneer ik dat weer wel heb...om vervolgens nog een week langer te zwijgen
Huub en Lieke zijn uit elkaar door Jaap en door elkaar en zichzelfquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:18 schreef Prospera het volgende:
Selene tegen Amanda: ik denk, en voel je niet aangevallen, ik denk persoonlijk dat je je snel voelt aangevallen en dat je daar in je relatie in moet werken.
Je wordt heel gepikeerd om je haar; je moet zeggen dat je je heel kwetsbaar voelt met je haar.
Amanda: ik voel mezelf beter met langer haar.
brian kwetst me met mijn gevoel.
Selene: het was maar een voorbeeld.
Ik begrijp dat je niet anders gewend bent, je bent niet open om ervan te leren.
Amanda: Als er iemand is die ervan leert dan ben ik het.
Selene: daarom zeg ik tegen jou Amanda: wakker worden.
Amanda: het is een miscommunicatie.
Selene: het is je houding, want je gaat kwaad reageren en dan gaat het helemaal mis.
Dat stomvervelende gesprek gaf je op pagina 1 ook al hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, daar is Selene vrij goed in.
Hier het gesprek tussen Brian en Selene zojuist in de chill: http://www.megaupload.com/nl/?d=ZIKYVHQ1
selene heeft echt nul komma niks te maken van de exit van nix of nadaquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:23 schreef Py het volgende:
[..]
Huub en Lieke zijn uit elkaar door Jaap en door elkaar en zichzelf
Selene heeft wel Dennis en Nadia eruit geplayed. Maar dat was niet zo moeilijk. Nadia was al over de zeik voor ze binnen was.
ik zeg go for it selenequote:Op zaterdag 29 december 2007 01:18 schreef Prospera het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar leent Selene zich voor, ze lijkt wel gek dat ze zich in een relatie gaat mengen ls bemiddelaar
echt welquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:25 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
selene heeft echt nul komma niks te maken van de exit van nix of nada
Nee, dat was het gesprek tussen Brian en Amanda. Maar ik stop er wel mee hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat stomvervelende gesprek gaf je op pagina 1 ook al hoor
De nieuwe Mata Hariquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar leent Selene zich voor, ze lijkt wel gek dat ze zich in een relatie gaat mengen als bemiddelaar
ik heb dat dan volledig gemist... heeft ze iets gedaan om nix of nada geschift te maken? of ervoor gezorgd dat nada nix achteraan ging? nee. nada wilde naar huis, heeft nix eruit gestuurd en is er zelf achteraan gelopen.quote:
quote:
Dramatische TV-beelden maken ter ondersteuning van zijn nieuwe verhaallijnquote:
Nee sorry, zag het verkeerd.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, dat was het gesprek tussen Brian en Amanda. Maar ik stop er wel mee hoor.
Daar zit ze al een paar wekenquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:35 schreef Guuskeee het volgende:
AMANDA bij 2babes op RTL8 nu
Wat ik nog erger vind: Begrijp je? achter elke zin......quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:35 schreef yellowfirst het volgende:
Klein detail: Opvallend vaak zegt iedereen: "Laat me uitpraten." Knap irritant......
Huub en Lieke zijn uit elkaar omdat Lieke de relatie heeft beeindigd. Ze kon het eenvoudig niet meer op brengen om haar ''dekkings relatie vol te houden. Het zelfde gebeurd nu met Bwian en Amanda. Bwian trekt het niet meer om zijn ''dekkingsrelatie'' vol te houden. Daarom is hij een wandelende tijdbom.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:23 schreef Py het volgende:
[..]
Huub en Lieke zijn uit elkaar door Jaap en door elkaar en zichzelf
Selene heeft wel Dennis en Nadia eruit geplayed. Maar dat was niet zo moeilijk. Nadia was al over de zeik voor ze binnen was.
Gewoon op Naad inpraten net zoals ze nu doet met Amanda op stream 3 of4quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:30 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik heb dat dan volledig gemist... heeft ze iets gedaan om nix of nada geschift te maken? of ervoor gezorgd dat nada nix achteraan ging? nee. nada wilde naar huis, heeft nix eruit gestuurd en is er zelf achteraan gelopen.
maar laat maar. gewoon meningsverschilletje.
Ze hebben van psycholoog Anita geleerd, dat ze elkaar moeten laten uitpraten...alleen passen ze het op een eigen manier, te pas en te onpas, toe.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:35 schreef yellowfirst het volgende:
Klein detail: Opvallend vaak zegt iedereen: "Laat me uitpraten." Knap irritant......
ja ik heb het vaak gehoord hier maar nog nooit met eigen ogen bekeken. 3 wijven naast elkaar en ik kan maar niet uitpuzzelen welke de grootste stinkhoer is...quote:
Ze is zo ongeveer bij Dennis op schoot geklommen de eerste paar uur dat ze in de villa was. Nadia had zich al in wat lulverhalen gekronkelt en toen moest ze met Selene dealen, die duidelijk een kopje te groot was voor haar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:30 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik heb dat dan volledig gemist... heeft ze iets gedaan om nix of nada geschift te maken? of ervoor gezorgd dat nada nix achteraan ging? nee. nada wilde naar huis, heeft nix eruit gestuurd en is er zelf achteraan gelopen.
maar laat maar. gewoon meningsverschilletje.
Ik vraag me af of dit wel zin heeft, Amanda is zo koppig en eigenwijs als wat.quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Gewoon op Naad inpraten net zoals ze nu doet met Amanda op stream 3 of4
Geen probleem, in die tweede soundclip hoor je wel het antwoord op je vraagquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee sorry, zag het verkeerd.
Lean on meeeeeequote:Op zaterdag 29 december 2007 01:34 schreef Guuskeee het volgende:
direct gaat i op een steen in de vijver staan zingen voor zijn fans![]()
![]()
wat was die nix een dwaas zeg! verzoekjes zingen van zn fans![]()
daarom hebben ze 'm gekickt, achter werd gek van dat balken van hem 27/4
ze zegt net dat ze altijd overal voor open staatquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:38 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit wel zin heeft, Amanda is zo koppig en eigenwijs als wat.
Haar lichaam wel, haar geest niet..quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:41 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ze zegt net dat ze altijd overal voor open staat
In het spel misschien een goede eigenschap maar................quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:38 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit wel zin heeft, Amanda is zo koppig en eigenwijs als wat.
iddquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Haar lichaam wel, haar geest niet..
Jawelquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
Amanda mocht toch niet bij Brian in bed?
mute dan... er wordt toch niets gezegdquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:50 schreef Guuskeee het volgende:
ik vind dat lieke irritant veel lawaai maakt met dr soepje... slurp slurp smak smak slik slik
Toen ze stage liep bij de AIVD zat ze een tijdje in Japan waar ze de eetgewoonten van de Japanners heeft overgenomenquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:50 schreef Guuskeee het volgende:
ik vind dat lieke irritant veel lawaai maakt met dr soepje... slurp slurp smak smak slik slik
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:50 schreef Guuskeee het volgende:
Die krijgt vannacht nog wel een stomp onder de dekens van Ike Brianquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, Brian in bed en Amanda en Selene die naast hem zitten te praten over hem.
Dàt maakt Jaap weergaloos..........quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:59 schreef Yavido het volgende:
Lieke: 'Japie, ik heb advies nodig. Mijn broertje is zo jarig, 21 wordt ie... computerfreak, stappen, feesten, wat is leuk? Mag best wat kosten'
Jaap; "Een hoer!'
Goed antwoordquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:59 schreef Yavido het volgende:
Lieke: 'Japie, ik heb advies nodig. Mijn broertje is zo jarig, 21 wordt ie... computerfreak, stappen, feesten, wat is leuk? Mag best wat kosten'
Jaap; "Een hoer!'
quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:05 schreef Guuskeee het volgende:
ik denk dat selene en snollie meedoen aan het wereldrecord 'onzin lang doorzever over 1 saai onderwerp'
ze heeft gisteren een heerlijk feest gehad en lekker gedanst met Quinten....vanmorgen haar moeder gezien en die toestand met Huub achter zich gelaten...quote:Op zaterdag 29 december 2007 02:06 schreef Guuskeee het volgende:
ik vind lieke een stuk relaxter geworden sinds vanmorgen. kom op, vertel! wie heeft haar lul gegeven?
(of heeft ze de hand aan zichzelf geslagen?)
Voor hoelangquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:16 schreef riri het volgende:
en die toestand met Huub achter zich gelaten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |