Geen probleem, in die tweede soundclip hoor je wel het antwoord op je vraagquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee sorry, zag het verkeerd.
Lean on meeeeeequote:Op zaterdag 29 december 2007 01:34 schreef Guuskeee het volgende:
direct gaat i op een steen in de vijver staan zingen voor zijn fans![]()
![]()
wat was die nix een dwaas zeg! verzoekjes zingen van zn fans![]()
daarom hebben ze 'm gekickt, achter werd gek van dat balken van hem 27/4
ze zegt net dat ze altijd overal voor open staatquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:38 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit wel zin heeft, Amanda is zo koppig en eigenwijs als wat.
Haar lichaam wel, haar geest niet..quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:41 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ze zegt net dat ze altijd overal voor open staat
In het spel misschien een goede eigenschap maar................quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:38 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit wel zin heeft, Amanda is zo koppig en eigenwijs als wat.
iddquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Haar lichaam wel, haar geest niet..
Jawelquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
Amanda mocht toch niet bij Brian in bed?
mute dan... er wordt toch niets gezegdquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:50 schreef Guuskeee het volgende:
ik vind dat lieke irritant veel lawaai maakt met dr soepje... slurp slurp smak smak slik slik
Toen ze stage liep bij de AIVD zat ze een tijdje in Japan waar ze de eetgewoonten van de Japanners heeft overgenomenquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:50 schreef Guuskeee het volgende:
ik vind dat lieke irritant veel lawaai maakt met dr soepje... slurp slurp smak smak slik slik
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:50 schreef Guuskeee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |