Op naar een para-Huub en een jaloerse Brian omdat zijn TV momentjes dan gedeeld moeten worden?quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap gaat mee met Huub en Brian,
Hoe zou het zijn als Amanda ook mee naar het optreden gaat.
Dan is Lieke alleen thuis en mag dan de nieuwe miljonair binnenkomen
waar dieenebart het 20 december al over had ? Een nieuwe mijonair speciaal voor Lieke.
Dat is op zích niet zo gek natuurlijk, hij zal ook wel beseffen dat hij geen enkel talent heeft.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:47 schreef Py het volgende:
OP says it all.
Het is natuurlijk weer zaterdag. Brian is dan altijd al opgefokter omdat hij op moet treden.
En dan meteen even Selene eruit zetten. Maar weet je, uiteindelijk valt toch iedereen voor Brian en Amanda... en het lijkt me onmogelijk een type voor Lieke te vinden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap gaat mee met Huub en Brian naar het optreden in of bij Schagen.
Hoe zou het zijn als Amanda ook mee naar het optreden gaat?
Dan is Lieke alleen thuis in de villa en mag dan de nieuwe miljonair binnenkomen
waar dieenebart het 20 december al over had ? Een nieuwe mijonair speciaal voor Lieke.![]()
Dankje kan het filmpje alleen niet zien.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:16 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, hij las jou kaart nog op is een filmpje van
Niet iedereen hoor, Dennis ging voor Amanda, maar viel uiteindelijk voor Nadiaquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan meteen even Selene eruit zetten. Maar weet je, uiteindelijk valt toch iedereen voor Brian en Amanda... en het lijkt me onmogelijk een type voor Lieke te vinden.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap gaat mee met Huub en Brian naar het optreden in of bij Schagen.
Hoe zou het zijn als Amanda ook mee naar het optreden gaat?
Dan is Lieke alleen thuis in de villa en mag dan de nieuwe miljonair binnenkomen
waar dieenebart het 20 december al over had ? Een nieuwe mijonair speciaal voor Lieke.![]()
Zou hij dat beseffen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is op zích niet zo gek natuurlijk, hij zal ook wel beseffen dat hij geen enkel talent heeft.
Goed gezien. Alleen toen hij er werkelijk niet meer onderuit kon, moest hij accepteren dat hij niet kon zingen. Maar voor het overige is hij een fabuleus dichter, gitaarspeler, rapper, etcetera etcetera.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:59 schreef Py het volgende:
[..]
Zou hij dat beseffen?
Volgens mij vindt hij zichzelf een wereldperformer. En de mier Amanda moet niet denken dat ze hem mag lastigvallen met haar steun, da laatste paar uur voor zijn optreden.
Kun je nagaan, ik was Dennis helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:54 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Niet iedereen hoor, Dennis ging voor Amanda, maar viel uiteindelijk voor Nadia
Ja voor een week iig welquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan meteen even Selene eruit zetten. Maar weet je, uiteindelijk valt toch iedereen voor Brian en Amanda... en het lijkt me onmogelijk een type voor Lieke te vinden.
Mij lijkt het onmogelijk mensen te vinden voor de anderen. Voor Lieke lijkt het me vrij simpelquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Tis gewoon een sukkel en een meeloper.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed gezien. Alleen toen hij er werkelijk niet meer onderuit kon, moest hij accepteren dat hij niet kon zingen. Maar voor het overige is hij een fabuleus dichter, gitaarspeler, rapper, etcetera etcetera.
Klopt het dat ik me vaag herinner dat lieke had gezegd dat het nu weer goed met haar ging zonder Huub ze was zelfs aangekomen nu het uit was?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:08 schreef Varen het volgende:
Gewicht Lieke, ze is sinds vorige week afgevallen
dubbel
quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is op zích niet zo gek natuurlijk, hij zal ook wel beseffen dat hij geen enkel talent heeft.
Beter opgeleide, normale mensen zijn hier volgens mij niet voor te vinden. Dat valt dus af. Bovendien put men sowieso al uit een vat van niet al te snuggere of beschaafde mensen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mij lijkt het onmogelijk mensen te vinden voor de anderen. Voor Lieke lijkt het me vrij simpel
sop geluiden?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:14 schreef T-lex het volgende:
O ik dacht al...wat hoor ik steeds.
Maar Amanda is weer bij Brian in bed gekropen nadat ze zich had opgemaakt.
Gezien het feit dat ze beiden er niet vies van zijn het laatste woord te willen hebben zal dit nog wel een vervolg of 1-2-3 hebben.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:18 schreef Py het volgende:
Miky vat de situatie tussen Jaap en Huub samen:
' Jullie hebben elkaar een paar keer gepest en nu staan jullie weer quite.'
quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vergeet het behangplaksel niet.
Je gaat me toch niet vertellen dat die Rat nog steeds in zijn nest ligt?quote:
Misschien is ze vrij lastig in de omgang, maar ik ben van mening dat de andere vier nog vééél moeilijker zijn in de omgang. Ik moet er niet aan denken om mensen als Huub, Brian, Amanda of Jaap in mijn vriendenkring te hebben.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Beter opgeleide, normale mensen zijn hier volgens mij niet voor te vinden. Dat valt dus af. Bovendien put men sowieso al uit een vat van niet al te snuggere of beschaafde mensen.
En nu zeg ik niet dat Lieke normaal is of bijzonder hoog opgeleid. Wat mij betreft is het nog eens een extra handicap dat ze bepaald niet gemakkelijk in de omgang is en alleen maar opgevierd aktief en opgewekt kan doen
Intelligentie en hoge opleiding zijn geen garantie voor goed gedrag. Huub bijvoorbeeld is zeker geen domme jongen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Beter opgeleide, normale mensen zijn hier volgens mij niet voor te vinden. Dat valt dus af. Bovendien put men sowieso al uit een vat van niet al te snuggere of beschaafde mensen.
En nu zeg ik niet dat Lieke normaal is of bijzonder hoog opgeleid. Wat mij betreft is het nog eens een extra handicap dat ze bepaald niet gemakkelijk in de omgang is en alleen maar opgevierd aktief en opgewekt kan doen
Ja, in zijn rattenholquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat die Rat nog steeds in zijn nest ligt?
Ik zou ook het minst goed met bovenstaande 4 overweg kunnen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien is ze vrij lastig in de omgang, maar ik ben van mening dat de andere vier nog vééél moeilijker zijn in de omgang. Ik moet er niet aan denken om mensen als Huub, Brian, Amanda of Jaap in mijn vriendenkring te hebben.
Jaap en Huub zou ik als kennis wel kunnen dulden. Ordinair volk als Amanda kom ik nooit van dichtbij tegen, en achterbakse agressievelingen als Brian ook niet. Van Lieke zou ik echter doodmoe worden, want ik hou niet van competitie.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien is ze vrij lastig in de omgang, maar ik ben van mening dat de andere vier nog vééél moeilijker zijn in de omgang. Ik moet er niet aan denken om mensen als Huub, Brian, Amanda of Jaap in mijn vriendenkring te hebben.
Zijne heiligheid zal pas opstaan wanneer het tijd is voor zijn optreden denk ik, ze zijn nu hun relaassie aan het bevestigen dus maken ze TV......quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat die Rat nog steeds in zijn nest ligt?
Intelligent als ik ben, ga ik deze discussie niet aanquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:24 schreef Py het volgende:
[..]
Intelligentie en hoge opleiding zijn geen garantie voor goed gedrag. Huub bijvoorbeeld is zeker geen domme jongen.
Alle bewoners die daar zitten hebben overeen dat ze enorm egocentrisch zijn. Ze stellen zichzelf als norm en alles wat daarmee in strijd is, is de afwijking. Vaak zie je zelfs dat hoe intelligenter, hoe egocentrischer, omdat juist deze mensen denken dat ze altijd gelijk hebben. Dit uit zich in arrogantie.
Gooi er daar een paar van in een hok, en je hebt een goede bodem voor conflicten
Het is potdome 16.30 uur. Oh wacht even, hij moet leveren vanavond tijdens zijn optreden. Ik zie dat de agenda bijgewerkt is, ze gaan in januari gewoon verder.quote:
Inderdaad, als je Lieke een beetje positief benaderd en haar een beetje afremt in het doemdenken en roddelen dan denk ik dat ze best een leuk persoon is om mee om te gaan, B&A zullen best in sommige groepjes passen maar niet in de mijne en J&H zijn denk ik wel leuk om een keer wat mee te gaan drinken maar doodvermoeiend om langer mee op te trekken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het met Huub en Jaap best zou kunnen vinden. Amanda en Brian zijn trailer trash, dat soort mensen ken ik niet en Lieke vind ik een zeur van het zuiverste water.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Intelligent Arrogant als ik ben, ga ik deze discussie niet aan![]()
Ik schat dat de tutjes om vijf uur wel klaar zijn met tangen en opmaken.
Intelligentie viert weer hoogtij in dat hok. Zelden nog dommere wijven gezien dan de 2 Babes.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:41 schreef Lobasca het volgende:
Slene tegen Amanda; Ik ben beter dan jou
Wijzer dan jou
Slimmer dan jou
Volgens mij zijn ze allemaal niet gemakelijk in omgang, daar zijn ze op gescreend.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is toch een grapje hè?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:46 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda met brandwondenzalf na de stiekeme mishandelingen van Brian afgelopen nacht, als vergelding corrigerende maatregel voor haar grote waffel van gisteren.
Woont ie op de Noordpool dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:55 schreef Py het volgende:
Miky zal trouwens wel blij zijn met de klimaatverandering.
Het bootje blijkt een vlot te zijn van grote piepschuimblokken, touwen en kan een schip worden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:55 schreef Py het volgende:
Miky zal trouwens wel blij zijn met de klimaatverandering.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:58 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
'KNIEL, laffe hond. En aanbidt mij! Ik ben het ware Kind Gods'
Miky zit stukjes uit de krant op te lezen. Net een stukje over klimaatverandering.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het bootje blijkt een vlot te zijn van grote piepschuimblokken, touwen en kan een schip worden.
Niet als hij er 4 slikte nee. Dan gaat hij wel last hebben.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
Mike is sinds 2 dagen gestopt met methadon. Hij vindt dat hij het niet meer nodig heeft.
Als dat maar goed gaat, dat kan toch niet zomaar?
Wat een typische manier van schrijven. Diagonaal of zelfs bijna van beneden naar boven.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:16 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve mensen van Volvo,
Hierin solisiteer ik op de funksie van testpop voor jullie nieuwe autoos.
Ik heb veel ervaring met het opvangen van klappen.
Amanda
Dat dacht ik dus ook maar ik neem aan dat de GGD een oogje in het zeil houdt. (hoop ik )quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Niet als hij er 4 slikte nee. Dan gaat hij wel last hebben.
Mooie blouse ook! Net nieuw van de Albert Cuyp?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:22 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Brian leert zijn drankje respect voor hem op te brengen. Het drankje moet niet denken dat hij een mietje is.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:16 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve mensen van Volvo,
Hierin solisiteer ik op de funksie van testpop voor jullie nieuwe autoos.
Ik heb veel ervaring met het opvangen van klappen.
Amanda
Ze schrijft de dingen van zich afquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een typische manier van schrijven. Diagonaal of zelfs bijna van beneden naar boven.
LOL!quote:
Dat denk ik niet maar hij zal wel ervaring genoeg hebben , en misschein zelf het beste weten wat hij kan hebben.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook maar ik neem aan dat de GGD een oogje in het zeil houdt. (hoop ik )
Amanda mag volgende week mee naar het optreden van Brian, haar freebee.
quote:
Als ze haar mond hield en lachte zeker?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:31 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
'Tussen die nerds viel ik wél positief op'
Of het is weer voor tv te maken. dat van Mickie danquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook maar ik neem aan dat de GGD een oogje in het zeil houdt. (hoop ik )
Amanda mag volgende week mee naar het optreden van Brian, haar freebee.
Mike was 12 jaar gestopt met drank, was gebruiker van Coke en Heroine, zat nog op 4 tableten methadonquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
Mike is sinds 2 dagen gestopt met methadon. Hij vindt dat hij het niet meer nodig heeft.
Als dat maar goed gaat, dat kan toch niet zomaar?
Meegelift op de intelligentie van Jeroenquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:34 schreef Copycat het volgende:
Hoe heeft dat stuk sjagrijn in hemelsnaam ooit een programma kunnen winnen? Heeft ze meegelift op de charme van Jeroen?
Oh ja, natuurlijk. Klinkt ook logischer.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:39 schreef Marrije het volgende:
Meegelift op de intelligentie van Jeroen
Ik baal zo als ik dit weer hoor, echt weer het asogedrag van het hokje, explioteren die handel, meer is het niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
12 jaar gestopt met drank, was gebruiker van Heroine, zat nog op 4 tableten methadon
Op de dag dat het feest is Mike gestopt met de 4 tabeltten methadon,
hij genoot van het feest en de vele drankjes en zegt de Methadon niet meer nodig te hebben,
kan hij dit? Is alcohol nu weer zijn vriend?
PAM - See the rainbow whenever you want!quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:42 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Doen we wie de leukste ondertitel kan verzinnen?
Hey boss, I'm doing ok, don't I?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:42 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
(aren't I/ain't I)quote:
I can see dead peoplequote:Op zaterdag 29 december 2007 17:42 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof die man daarop zit te wachten....quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:54 schreef droomkoningin het volgende:
de kindjes van god hebben een hoertje geregeld voor mike...
ze zijn veel te goed voor deze wereld!
Volgens mij is aren't I de deftigere versie van ain't I.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:52 schreef SiRojK het volgende:
I AM doing oké... Dus het is Am i not = ain't ...
'Ain't' is plat of slang of colloquial. De ontkenning van 'I am' is 'I am not' of 'I'm not'.quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
I AM doing oké... Dus het is Am i not = ain't ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |