hij geeft zelf aan dat hij het niet leuk vind. Hij mengt zich wel weer gelijk in het gesprek en heeft weer het grootste woord.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Tuurlijk. Quinten mag die smerige meid hebben moet Huub vast denken. Kom op zeg wees serieus, die Lieke is eigenlijk best wel vies
Vind ik ook maar ik had liever gehad dat ze een paar kerels had uitgenodigd en zich eens goed liet bangen....quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:45 schreef coldstar het volgende:
Kom op, mag Lieke ook eens wat. Ze verdient het
klopt hij moet straks nog ergens draaien, dus hij blijft niet slapenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef mootie het volgende:
Volgens mij heeft hij een platentas/koffer bij zich. Geen overnachtingstasje.
Oooooh, hij gaat mixen ipv Lieke neuken. Wat een tegenvaller voor onze zuurpruim.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef mootie het volgende:
Dan moet ie een vent zijn en eisen dat hij 't huis verlaat.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:50 schreef coldstar het volgende:
[..]
hij geeft zelf aan dat hij het niet leuk vind. Hij mengt zich wel weer gelijk in het gesprek en heeft weer het grootste woord.
En hoe is zijn outfit vandaag?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef mootie het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Vind ik ook maar ik had liever gehad dat ze een paar kerels had uitgenodigd en zich eens goed liet bangen....
Weer een verhaallijn met romatisch gezever
Dat is echt het bestequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou... kabouters daar heb ik ook niet zoveel mee! Hou het wel bij mijn eigen vent!
En dat moet 'm vast geen goed doenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:52 schreef Starlie het volgende:
Kom op Lieke doe niet zoooo triest, hij heeft je nu al gezien zonder make-up en ongekamt haar...
Zijn oranje vestje is vervangen door een zwart colbertje. Voor de rest blijft Quiten een enge....tsja, wat eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:51 schreef noekje het volgende:
[..]
En hoe is zijn outfit vandaag?
Hij past echt perfect bij Lieke. Hopelijk krijgen ze veel kinderen buiten de kooi!
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Quinten zijn oog meer op Amanda laten vallen dan op Lieke
Precies het is weer zo voorspelbaar...quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:52 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
![]()
Het zou leuker zijn als de vonk zou overslaan tussen hem en Amanda.
Plus nog zo'n zachte kut-G met kakquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Vind ik ook maar ik had liever gehad dat ze een paar kerels had uitgenodigd en zich eens goed liet bangen....
Weer een verhaallijn met romatisch gezever
Ik moet je eerlijk zeggen, dat ik die twee ook heel goed bij elkaar zou vinden passen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:52 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
![]()
Het zou leuker zijn als de vonk zou overslaan tussen hem en Amanda.
Gladde-ik-weet-dat-ik-mooi-ben-En-ik-ben-een-stoere-DJquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn oranje vestje is vervangen door een zwart colbertje. Voor de rest blijft Quiten een enge....tsja, wat eigenlijk.
Moet die wel opschieten, ik lees net op Vol dat Quinten om twee uur weer ergens anders moet draaien. en niet blijft slapen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Let it be true
![]()
Komt Braajen vannacht terug ligt Amanda te vozen met Kwinten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |