Wat zullen dat een bout-feesten zijn zeg, met Braaien als djquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:36 schreef tuinfluiter het volgende:
De productie krijgt tientallen aanbiedingen van club-eigenaren om Brian te laten draaien.........
Naast optredens met Huub in Schagen, Zoetermeer, Helden, Apeldoorn
nu ook als DJ aan de slag???
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor.
Als ik zetpillen krijg voorgeschreven wacht ik altijd even tot de postbode komt.
En op Zondag wacht ik tot het leger des heils voor de deur komt zingen.
Er is nooit iemand te beroerd om me bij dat moeilijke karweitje te helpen.
Van mij wel, als ze daardoor stopt met zeikenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:45 schreef coldstar het volgende:
Kom op, mag Lieke ook eens wat. Ze verdient het
Tuurlijk. Quinten mag die smerige meid hebben moet Huub vast denken. Kom op zeg wees serieus, die Lieke is eigenlijk best wel vies.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:45 schreef mazaru het volgende:
Ik lig in een deuk als Huub en Quinten gewoon goed met elkaar overweg kunnen.
nee hoor gelukkig maar, jij mag Huub houdenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:46 schreef Starlie het volgende:
Nou ja ik lees het alweer smaken verschillen.... mijn typ is het niet....
Nou... kabouters daar heb ik ook niet zoveel mee! Hou het wel bij mijn eigen vent!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:47 schreef coldstar het volgende:
[..]
nee hoor gelukkig maar, jij mag Huub houden![]()
Volgens mij heeft Quinten zijn oog meer op Amanda laten vallen dan op Liekequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Tuurlijk. Quinten mag die smerige meid hebben moet Huub vast denken.
Ja dat idee krijg ik er ook bij... echt spontaan komt het allemaal niet over!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef beequeen het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat je moet kussen of wippen met iemand die Flens voor je uitgekozen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |