Gaat die bovenste met die Cheetah echt gebruikt worden door Nike?quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:27 schreef _Liquid_ het volgende:
Paar dingetjes waaronder: printads, logo, cd cover
[ afbeelding ]
-
-
[ afbeelding ]
-
-
[ afbeelding ]
-
-
[ afbeelding ]
-
-
[ afbeelding ]
-
-
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:10 schreef NrSiX het volgende:
Ik vind de wallpapers te simpel ogen! net wat je zegt.. het zal de verveling wel zijn, dat je daarom met dit komtAls je iets meer tijd erin steekt heb je vast leuker resultaat
Mja, zo kijk jij ernaar omdat je verstand hebt van Photoshop. Het gaat om het uiteindelijke resultaat en ik heb m'n wallpapers het liefst vrij rustig met de meeste info aan de rechterkant omdat er links natuurlijk een aantal shortcuts staan. Normaliter ziet niemand of er twee of twintig layers zijn gebruikt omdat je daar ook niet over nadenkt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:04 schreef NrSiX het volgende:
hehe , het is erg simpel in elkaar gezet. Als je bv kijkt naar die van Amy Whijnhouse, 4/5 layers? lijkt gewoon op simpel knip en plakwerk vandaar. Ook heb je bij elke wallpaper een outer glow gebruikt die wat simpel oogt, het kan allemaal wel! Alleen zou ik het wat meer verwerken in elkaar. Ik denk dat je vast wel wat mooiers in elkaar kan zetten
Het is niet echt mijn smaak, Maar wel leuk gedaan!quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hehe, wel geinig, mash_Ik wist niet dat er nog wuppiefans waren.
Mijn zusje was erg verdrietig dat alle megawuppies altijd op waren, haha.
Qua verbeteringen...misschien met photoshop nog een beetje de haren uit de ogen halen? Op een aantal plekken lijkt er haar uit de ogen te komen.
Edit: "Moeilijker" () ga ik het niet maken. Vind dit wel prettig zo op de achtergrond.
![]()
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op maandag 31 december 2007 00:00 schreef ThijsThijs het volgende:
Leuk gemaakt voskat! hoe heb je die onderste gemaakt? (en ook de bovenste)?
1 ervan is een wallpaper, alleen ik moest hem verkleinen om te kunnen uploaden.quote:Op maandag 31 december 2007 13:38 schreef mash_ het volgende:
Waar zijn ze voor eigelijk?? te klein voor een wallpaper.
Ik vind ze trouwens niet zomaar iedereen zijn smaak
Weet je nog welk font je hebt gebruikt voor die tekst?quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:27 schreef _Liquid_ het volgende:
Paar dingetjes waaronder: printads, logo, cd cover
[
-
-
[ afbeelding ]
Zeker netjes! Ik zou alleen de achtergrond iets opacity meegeven waardoor het lichter word dus iets minder druk, va nde rest vind hem netjes!quote:Op maandag 31 december 2007 20:02 schreef dnzl het volgende:
[..]
Weet je nog welk font je hebt gebruikt voor die tekst?
Nieuwe website gemaakt (nog in ontwikkeling maar is hopelijk over een maandje in the air)
[ afbeelding ]
uhm. als je me even helpt me herinderen welke dat was. maak wel meer dingenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:26 schreef ThijsThijs het volgende:
Mash, ik heb een vraagje aan jou
In het vorige deel van deze design-topic's liet je een foto zien van je te maken website.
Ik ben zelf ook van plan om een eigen portfolio/blog te maken in dezelfde stijl als die jij gebruikt en daarom ben ik ook nog een beetje opzoek naar voorbeelden van deze stijl pagina's, zou jij mij er misschien wat kunnen geven?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
uhm. als je me even helpt me herinderen welke dat was. maak wel meer dingen
Uhm ja ik had 1 voorbeeld maar geen idee waar ik die gevonden had. Alleen het concept is eigelijk dat je vanaf je bureau naar beneden kijkt en plaatjes van dingen die bij jou horen ziet.quote:
Vind hem tedruk... En de achtergrond kleur vind k niet echt mooi.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:34 schreef purmernoord het volgende:
hoe vinden jullie mijn zelfgemaakte website?
Zeker mooi. Goed geordend, geen elementen die de aandacht afleiden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:59 schreef mash_ het volgende:
beetje veel misschien maar hier het 3e berichtje achter elkaar
Ik heb een nieuwe layout op mijn portfolio en het comment systeem werkt nu weer goed
www.relderson.nl wat vinden jullie?
Is een wordpress site. Je kan ze zelf alleen helemaal aanpassen. Is een leuk gratis blogscript wat goed werkt en er goed uit ziet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:31 schreef jusdOrange het volgende:
[..]
Zeker mooi. Goed geordend, geen elementen die de aandacht afleiden.
Maar heb jij de hele site gedesigned of van een template? (er staan namelijk 2 dingen beneden.)
Oh ja, en waarom precies oorlogsgraven?
Aha, die kon ik nog niet!quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:45 schreef Pat-man het volgende:
[..]
Is een wordpress site. Je kan ze zelf alleen helemaal aanpassen. Is een leuk gratis blogscript wat goed werkt en er goed uit ziet.
(http://wordpress.com/)
Deze zijn wel vet.quote:
Op zich wel leuk en heb 't idee wel eens eerder gezien alleen daar kwam het net iets beter uit de verf. Weet niet precies waar het aan ligt though...quote:[ afbeelding ]
Nee heb ik niet gemaaktquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:31 schreef jusdOrange het volgende:
[..]
Zeker mooi. Goed geordend, geen elementen die de aandacht afleiden.
Maar heb jij de hele site gedesigned of van een template? (er staan namelijk 2 dingen beneden.)
Oh ja, en waarom precies oorlogsgraven?
thnx!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Deze zijn wel vet.![]()
[..]
Op zich wel leuk en heb 't idee wel eens eerder gezien alleen daar kwam het net iets beter uit de verf. Weet niet precies waar het aan ligt though...
De rest ben ik niet zo van gecharmeerd.
Oke toch bedankt voor je reactie, ik heb eigenlijk nog één vraagje. Je hebt het hieronder over Wordpress.com, kun je met deze manier van bloggen ook de layout aanpassen zodat het idee van jouw portfolio (en dus ook mijn nieuwe layout) hier op werkt?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Uhm ja ik had 1 voorbeeld maar geen idee waar ik die gevonden had. Alleen het concept is eigelijk dat je vanaf je bureau naar beneden kijkt en plaatjes van dingen die bij jou horen ziet.
Die laptop is ook de laptop waar ik opdit moment dit bericht op typ. poker kaarten omdat ik vaak poker etc.
nee niet echt, Want dan moet je zoveel aanpassen dat je eigelijk een eigen blog systeem maaktquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:58 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Oke toch bedankt voor je reactie, ik heb eigenlijk nog één vraagje. Je hebt het hieronder over Wordpress.com, kun je met deze manier van bloggen ook de layout aanpassen zodat het idee van jouw portfolio (en dus ook mijn nieuwe layout) hier op werkt?
mash; ik snap niet goed waarom je hier een template showt waarvan je alleen de headers zelf hebt gemaakt... Je renders zijn erg mooi maar post ze liever apart en groterquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
nee niet echt, Want dan moet je zoveel aanpassen dat je eigelijk een eigen blog systeem maakten dan moet je heel goed php kunnen.
Uhm die website kost me alleen geldquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:22 schreef dnzl het volgende:
[..]
mash; ik snap niet goed waarom je hier een template showt waarvan je alleen de headers zelf hebt gemaakt... Je renders zijn erg mooi maar post ze liever apart en groter![]()
Verder snap ik het doel van je website niet echt. Wil je nou klanten werven of inkomsten?
Oh, dat topic zal ik ook even checken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:49 schreef eer-ik het volgende:
Is daar niet meer dit topic voor? -> Site checks deel 38 - aub geen spam !
Verder vind ik de eerste het best.
Die witte tekst in dat geel of groene vlak vind ik erg slecht leesbaar, en bij de onderste vind ik de knoppen te onduidelijk. Het grijs is te donker zeg maar, zou dat wat lichter maken.
De eerste heb ik niets op aan te merken eigenlijk, alles goed leesbaar, en navigeerbaar wat imo het belangrijkst is.
Sorry, maar ik vind dit bijzonder slecht gedaanquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:42 schreef Dutch_Nelson het volgende:
check me pimp car
origineel: http://i12.tinypic.com/86js5jd.jpg
Pimped up: http://i14.tinypic.com/87c1b9t.jpg
Open er een klaagbak topic overquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:45 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dit bijzonder slecht gedaan
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, dat topic zal ik ook even checken.
Dankje voor de kritiek iig, ik ben zelf eigenlijk het minst tevreden over het eerste design namelijk
Hier is trouwens nog een voorbeeld van deze style. De 'coffee stains' zijn trouwens gewoon brushes die je kan downloaden (zie Google)quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:58 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Oke toch bedankt voor je reactie, ik heb eigenlijk nog één vraagje. Je hebt het hieronder over Wordpress.com, kun je met deze manier van bloggen ook de layout aanpassen zodat het idee van jouw portfolio (en dus ook mijn nieuwe layout) hier op werkt?
2 vind ik het strakst, al moet er nog wat opvulling tussen het menu en de inhoud, dat is nu zo'n wit vlak.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Opzich vind ik de 2e wat rustiger om te lezen, maar toch weer wat 'problemen' met kleuren.
Wat ik zelf sowieso niet zou doen is tekst over 2 kleuren heendoen, zoals in het laatste ontwerp, maar dat is ook wel weer een kwestie van smaak.
Welk vind je zelf het best eigenlijk?
Ja, ik zat ook al te denken aan iets lichtersquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:10 schreef eer-ik het volgende:
Iets lichter?
(En wat consequenter kleurgebruik qua fonts![]()
Ik zie rood, grijs, zwart, paars, blauw...
Vooral dat paars en blauw vind ik een beetje vloeken bij dat lichtbruinige.)
Verder vind ik het er soepel uitzien
Denk dat het contrast verhogen zeg maar, dus die knoppen en daarbij ook 'weblog' wat/een stuk lichter, al een hoop goed maakt. Maakt het een stuk duidelijker meteenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:38 schreef davey579 het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al te denken aan iets lichters.. en de kleuren van de fonts ben ik nog mee bezig (stond er ook onder
)
Zou dat net zo donker maken als de background.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:55 schreef davey579 het volgende:
De kleuren van de sidebar zijn nu hetzelfde als de kleur van 'weblog' , en heb maar gelijk even de fontkleuren aangepast, kleur van 'Best bekeken' enz. kan misschien nog wel iets donkerder.
[ afbeelding ]
Persoonlijk gebruik ik deze twee om matchende kleuren/tinten te vinden:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:24 schreef davey579 het volgende:
Oke, ik heb wat advies nodig. Ben bezig met een nieuw design voor mijn website, maar ik kom niet helemaal uit de kleuren voor de sidebar, heb het nu lichtbruinig, maar ik vind het niet echt passen..
[ afbeelding ]
Let btw niet op de kleuren van de links en de inhoud![]()
Lijkt me primaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:32 schreef davey579 het volgende:
Ik heb ze in plaats van lichter nu juist donkerder gemaakt, met lichte tekst erin (zie mijn laatste post). Denk dat ik het voorlopig zo laat
Ik doe 't meestal op gevoel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:31 schreef BrunoD het volgende:
[..]
Persoonlijk gebruik ik deze twee om matchende kleuren/tinten te vinden:
http://www.colorschemer.com/online.html
http://slayeroffice.com/tools/color_palette/
ik denk dat het toeval isquote:Op zondag 6 januari 2008 16:54 schreef Wouser het volgende:
[..]
Even kei hard mash_ uitlachen
http://twodecks.deviantart.com/art/Portfolio-project-54461060
quote:
Zie dequote:Op zondag 6 januari 2008 17:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit sarcastisch was.
Zelfde beker, zelfde achtergrondpapier. En alleen het lettertype is echt anders en nog slechter dan het origineel ook.![]()
Wat een geweldige shizzle.
Jep van die heb ik het idee, zelfde beker, en zelfde achergrond kleur-buttons. maar dat had ik er al bij gezegd toen ik hem hier plaatstenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zelfde beker, zelfde achtergrondpapier. En alleen het lettertype is echt anders en nog slechter dan het origineel ook.![]()
Uh, ja... je hebt je persoonlijke spullen erin geplakt. Dat kan iedereen wel. Natuurlijk worden wel vaker concepten hergebruikt maar schiet dan in ieder geval zelf die plaatjes. Ik durf te wedden dat jij die specifieke beker niet op je bureau hebt staan, of wel dan?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jep van die heb ik het idee, zelfde beker, en zelfde achergrond kleur-buttons. maar dat had ik er al bij gezegd toen ik hem hier plaatsten
Maar van de rets is het toch zelf gemaakt.
van de rest heb ik het wel anders gemaakt.
Ik had fotos gemaakt. maar die waren niet mooi. Daarom heb ik die beker gebruikt. En ik gebruik deze layout van de rest ook niet ofzo. was alleen voor 1 opdracht opschool.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Uh, ja... je hebt je persoonlijke spullen erin geplakt. Dat kan iedereen wel. Natuurlijk worden wel vaker concepten hergebruikt maar schiet dan in ieder geval zelf die plaatjes. Ik durf te wedden dat jij die specifieke beker niet op je bureau hebt staan, of wel dan?
Ik vind dit nogal goedkoop eerlijk gezegd, zeker als je het dan gaat gebruiken voor je portfolio.
Meningen verschillen. Over Chinese producten wordt gezegd dat het gejat is en die maken toch echt het hele product zelf. Als ik het met jouw geval vergelijk, zouden dus in het Chinese geval zelfs originele onderdelen gebruikt worden.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik had fotos gemaakt. maar die waren niet mooi. Daarom heb ik die beker gebruikt. En ik gebruik deze layout van de rest ook niet ofzo. was alleen voor 1 opdracht opschool.
Maar het is echt wel iets eer dan zo even gejat
Wat jij wilt..quote:Op zondag 6 januari 2008 18:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Meningen verschillen. Over Chinese producten wordt gezegd dat het gejat is en die maken toch echt het hele product zelf. Als ik het met jouw geval vergelijk, zouden dus in het Chinese geval zelfs originele onderdelen gebruikt worden.
Daar gaat het ook niet om in deze. Jij hebt gewoon daadwerkelijke art hergebruikt. Dat vind ik een kwalijke zaak, maar goed. Ontopic nu weer.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat jij wilt..
Ga je nu maar on topic he. oja en ik weet 100% zeker dat hij het ook niet zelf bedacht heeft
Ja dat is jou mening ja, mijn mening is nog steeds dat ik aleen die beker en buttons heb gebruikt. Dus je kan wel de heletijd jou mening door blijven drammen maar daar heb ej ook weinig aan he.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om in deze. Jij hebt gewoon daadwerkelijke art hergebruikt. Dat vind ik een kwalijke zaak, maar goed. Ontopic nu weer.
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja dat is jou mening ja, mijn mening is nog steeds dat ik aleen die beker en buttons heb gebruikt. Dus je kan wel de heletijd jou mening door blijven drammen maar daar heb ej ook weinig aan he.
maar om On topic te blijven: Ik ben bezig met een nieuw 3d project.
Dit it was ik tot nu toe heb
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]Ga anders nog een keer off topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahahaa... ja geweldig inderdaad. Zelfs de laptop is slechterquote:Op zondag 6 januari 2008 17:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
die foto van me laptop lukte niet goed nee door de weerspiegeling.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:04 schreef Pat-man het volgende:
[..]
hahahaa... ja geweldig inderdaad. Zelfs de laptop is slechter
En dit is zo makkelijk zelf te maken.
Een portfolio is iets persoonlijks, dus jatten slaat echt nergens op. Inspiratie ok, maar dit is te veel jatwerk.
Laptop was een geintje... bedoelde meer mac vs. pc. Of je het nou zelf maakt of niet het idee blijft gestolen. Ik weet dat er al heel veel van dit soort dingen zijn gemaakt, heb het al zo vaak zien langs komen en ook zelfs zelf een keer zitten denken om het zo te maken. Je moet echt proberen om het helemaal uit je eigen inspiratie te laten komen, ook al is een bureau je uitgangspunt, ga dan niet letterlijk dingen overnemen. Dit is geen afzeiken, maar gewoon een tip...quote:Op zondag 6 januari 2008 22:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
die foto van me laptop lukte niet goed nee door de weerspiegeling.
En nee portfolio wer kis persoonlijk. de layout zelf hoeft niet persoonlijk tezijn. En het is stuk minder jat werk dan jullie denken maarja.
Aangezien mensen toch maar off topic blijven gaan post ik nog maar een render die gemaakt is in vue 6
[ afbeelding ]
Aan zo`n post heb ik al meer dan dat van hier bovenquote:Op zondag 6 januari 2008 22:42 schreef Pat-man het volgende:
[..]
Laptop was een geintje... bedoelde meer mac vs. pc. Of je het nou zelf maakt of niet het idee blijft gestolen. Ik weet dat er al heel veel van dit soort dingen zijn gemaakt, heb het al zo vaak zien langs komen en ook zelfs zelf een keer zitten denken om het zo te maken. Je moet echt proberen om het helemaal uit je eigen inspiratie te laten komen, ook al is een bureau je uitgangspunt, ga dan niet letterlijk dingen overnemen. Dit is geen afzeiken, maar gewoon een tip...
en om ook weer ot te gaan, hier nog 2 simpele websites die ik laatst heb gemaakt. Logo's en huisstijl trouwens ook ontworpen.
- www.degraafhovenier.nl
- www.klusserviceklinkhamer.nl
het is niet strafbaar want het is niet alleen overgnomen en het word niet voor commerciele doeleinden gebruiktquote:Op zondag 6 januari 2008 22:59 schreef dnzl het volgende:
_mash zou uit dit topic verbannen moeten worden. Dit is gewoon ordiniar jatwerk (strafbaar) en heeft niets met creativiteit te maken.
Pat-man; mooie logo's. Lekkere typografie en modern design.
Bij Klinkhamer zou ik alleen even een ander busje gebruiken. Met deze oude auto haal je meteen de frisse styling naar beneden.
Klopt. Het is niet strafbaar maar het is wel verwerpelijk. Bovendien moet je nou niet opeens gaan doen alsof ik de "draak" ben. Ik heb ook al eerder aangegeven dat het mij niet om de layout op zich gaat, want die zie je inderdaad wel vaker. Het gaat mij erom dat het idee van die layout is, dat het lijkt alsof je op je die persoon z'n bureau kijkt. Dus dan wil ik op JOUW bureau kijken en niet op een mengeling van jouw bureau en die van iemand anders. Dat is gewoon het jammere ervan. En dan kan je wel tegen mij schreeuwen dat ik een zeikerd ben maar volgens mij houden de meesten hier er hetzelfde idee op na.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
het is niet strafbaar want het is niet alleen overgnomen en het word niet voor commerciele doeleinden gebruikt
heb je geen 1x zeikerd genoemd. Maar je ging er wel erg lang op doorquote:Op maandag 7 januari 2008 00:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klopt. Het is niet strafbaar maar het is wel verwerpelijk. Bovendien moet je nou niet opeens gaan doen alsof ik de "draak" ben. Ik heb ook al eerder aangegeven dat het mij niet om de layout op zich gaat, want die zie je inderdaad wel vaker. Het gaat mij erom dat het idee van die layout is, dat het lijkt alsof je op je die persoon z'n bureau kijkt. Dus dan wil ik op JOUW bureau kijken en niet op een mengeling van jouw bureau en die van iemand anders. Dat is gewoon het jammere ervan. En dan kan je wel tegen mij schreeuwen dat ik een zeikerd ben maar volgens mij houden de meesten hier er hetzelfde idee op na.
@Pat-man:
Ik vind die site van De Graaf Hovenier echt heel erg lekker ogen. Lekkere kleurencombinatie, mooi logo en zeer rustig. Past er erg goed bij. De andere site vind ik veel minder, though. Kleur van het groen neigt iets te veel naar geel voor mijn gevoel. En op de een of andere manier komt dat heel goedkoop over. Weet niet precies waar het aan ligt maar dat gevoel krijg je bij heel veel sites waar men met geel werkt. Zeker als er een combinatie van geel en blauw wordt gebruikt. Afgelopen week ook weer in Den Haag rondgelopen en op een gegeven moment was er ergens een winkel in geel en blauw "gestyled" en dat was ook echt om van te janken. Zo erg is het niet op je site hoor, maar de kleurencombo is gewoon niet zo mooi als die bij De Graaf Hovenier.
Hoop dat je er wat mee kan.
Edit: Oja! Helemaal met dnzl eens wat betreft die auto. Misschien kun je die auto zelfs beter weglaten. Ech toegevoegde waarde heeft het niet. Je minimalistische design van De Graaf Hovenier werkt prima, dus raad ik je aan dat ook te doen bij die andere site.
Omdat het op mij overkwam alsof je mijn punt niet begreep.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
heb je geen 1x zeikerd genoemd. Maar je ging er wel erg lang op door
mja ik snap je punt wel. Alleen was het er niet helemaal mee eensquote:Op maandag 7 januari 2008 00:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat het op mij overkwam alsof je mijn punt niet begreep.
uhm ja, Eerst het model nog even afmaken. en dan ga ik me er is in verdiepen met welke render je het beste auto lak kan makenquote:Op maandag 7 januari 2008 00:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wachten is op de getexturede versie natuurlijk.
Klopt goed gezien! En ja motor kap moeti k nog beetje opknappenquote:Op maandag 7 januari 2008 00:33 schreef eer-ik het volgende:
Wagen doet me denken an een 350Z (wat het ongetwijfeld ook is) met een Mustang motorkap
Wat je er nog aan zou móeten doen zou ik niet weten eigenlijk...
zou die hoodscoops misschien wat minder extreem omhoog laten komen....s
Verder ziet 't er goed uit imo
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:45 schreef Banzaiaap het volgende:
Heeft iemand ook goede tips voor boeken over webdesign/interaction design/webdevelopment?
Vind het gras nogal vaag. Maar de auto is zeker vet.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
mja ik snap je punt wel. Alleen was het er niet helemaal mee eens
Maarja genoeg er over nu
Wat vinden jullie hier van>? [ afbeelding ]
Wat moet er verbeterd worden aan de auto? de kleur enzo komt nog
Ik snap sowieso niet waarom je een auto op zo'n plek neer zou zetten maar dat is het punt ook niet echt denk ikquote:Op maandag 7 januari 2008 23:50 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Vind het gras nogal vaag. Maar de auto is zeker vet.
nee niet echt, Het gaat om het model van de auto. Alleen vue (dat progamma) renderd het gewoon mooi vandaar dat ik het zo gedaan heb.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je een auto op zo'n plek neer zou zetten maar dat is het punt ook niet echt denk ik
OMG, ik voel mij nu echt HEEEEEEL erg domquote:Op maandag 7 januari 2008 23:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gewoon die layer aanklikken en dan die angel aanklikken en slepen maar. Of eventueel met de pijltjestoetsen naar links en naar rechts als het heel nauwkeurig moet.
Heb je ook nog eigen werk op je website staan? Of is het gewoon een verzameling van wat je allemaal tegenkomt? Staan leuke dingen tussen, bijvoorbeeld dat human tetris!quote:Op maandag 7 januari 2008 01:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
tvp voor als de nieuwe fontanel-layout online staat
Thanks voor je reactie.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klopt. Het is niet strafbaar maar het is wel verwerpelijk. Bovendien moet je nou niet opeens gaan doen alsof ik de "draak" ben. Ik heb ook al eerder aangegeven dat het mij niet om de layout op zich gaat, want die zie je inderdaad wel vaker. Het gaat mij erom dat het idee van die layout is, dat het lijkt alsof je op je die persoon z'n bureau kijkt. Dus dan wil ik op JOUW bureau kijken en niet op een mengeling van jouw bureau en die van iemand anders. Dat is gewoon het jammere ervan. En dan kan je wel tegen mij schreeuwen dat ik een zeikerd ben maar volgens mij houden de meesten hier er hetzelfde idee op na.
@Pat-man:
Ik vind die site van De Graaf Hovenier echt heel erg lekker ogen. Lekkere kleurencombinatie, mooi logo en zeer rustig. Past er erg goed bij. De andere site vind ik veel minder, though. Kleur van het groen neigt iets te veel naar geel voor mijn gevoel. En op de een of andere manier komt dat heel goedkoop over. Weet niet precies waar het aan ligt maar dat gevoel krijg je bij heel veel sites waar men met geel werkt. Zeker als er een combinatie van geel en blauw wordt gebruikt. Afgelopen week ook weer in Den Haag rondgelopen en op een gegeven moment was er ergens een winkel in geel en blauw "gestyled" en dat was ook echt om van te janken. Zo erg is het niet op je site hoor, maar de kleurencombo is gewoon niet zo mooi als die bij De Graaf Hovenier.
Hoop dat je er wat mee kan.
Edit: Oja! Helemaal met dnzl eens wat betreft die auto. Misschien kun je die auto zelfs beter weglaten. Ech toegevoegde waarde heeft het niet. Je minimalistische design van De Graaf Hovenier werkt prima, dus raad ik je aan dat ook te doen bij die andere site.
Ik zeg ook niet dat het geel is. Ik zeg dat een kleur groen is die neigt naar het gele spectrum i.p.v. het blauwe spectrum. Gewoon een beetje smerige kleur groen. En met de kleuren op mijn beeldscherm is niks mis.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:49 schreef Pat-man het volgende:
Zou denk ik alleen eens de kleuren van je beeldscherm bijstellen als je het zo geel ziet... Het is namelijk toch echt heel duidelijk groen met grijs.
je gebruikt photoshop?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:06 schreef TheThirdMark het volgende:
En nu werkt het weer niet
Ik snap er de ballen meer van. Hoe moeilijk kan het zijn?
Gewoon een foto (layer) verplaatsen. Wat ik nu ook doe, er gebeurd niets.
Ram eens op V, en probeer dan eens te verplaatsen met je pijltjestoetsen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:11 schreef TheThirdMark het volgende:
Ja
Gisteren lukte het nog, en vandaag niet? Nou ja, ben ook pas net wakker, maar toch.
Mwah, kwestie van aanleren.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:15 schreef TheThirdMark het volgende:
Ah sneltoets:)
Ik ben u zeer erkentelijk
Toch maar even al die sneltoetsen opzoeken + uitprinten. Maakt het leven zoveel makkelijker.
ook dat valt stiekem wel mee hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:20 schreef TheThirdMark het volgende:Zit wel erg ingewikkeld in elkaar, maar ik sta telkens weer verbaasd na zo'n tutorial.
Hey lol, da's zo ongeveer de hele CMD boekenlijst.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
interaction design:
Don't make me thing van Steve Krug en als je die uit hebt en toe bent aan het echte werk, About Face 3.0 door Alan Cooper, Robert Reimann en David Cronin
eventueel ook nog Designing Interfaces van Tidwell en Information Architecture for the world wide web door Morville & Rosenfeld
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hey lol, da's zo ongeveer de hele CMD boekenlijst.
Volgens mij doen de posters hier ongeveer allemaal CMD of iets dergelijks. Ik iig CMD.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij doen de posters hier ongeveer allemaal CMD of iets dergelijks. Ik iig CMD.
ik doe moleculaire micro biologiequote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij doen de posters hier ongeveer allemaal CMD of iets dergelijks. Ik iig CMD.
O?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:15 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ik doe moleculaire micro biologieheeft helemaal niks met design uit te maken
Ik gok Computer Media Design, of iets dergelijks.quote:
Communicatie & Multimedia Designquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik gok Computer Media Design, of iets dergelijks.
aah okquote:
Daar ben ik toch wel vrij snel mee gestoptquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
aah ok
ik doe multimedia vormgeven. Is alleen best saai... gaat allemaal superlangzaam. maar ga hiernas nog hbo doen
Kan ik begrijpen ja. Maarja ik leer thuis gewoon zelf verder aan 3d. omdat ik dat leuk vind om te leren.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar ben ik toch wel vrij snel mee gestopt
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
mja nee, het kan wel. maar dan word het wel stuk minder mooiquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:11 schreef eer-ik het volgende:
Hoe bedoel je 3d?
Dit kan je toch ook gewoon in PS doen?
Oh, okquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
mja nee, het kan wel. maar dan word het wel stuk minder mooi
Zou kunnen, in 3d heb je ook bevel, en dat is hier ook gebruikt. alleen emboss niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ok
Het leek me namelijk op bevel and emboss gewoon
Okquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zou kunnen, in 3d heb je ook bevel, en dat is hier ook gebruikt. alleen emboss niet.
Het zou misschien ook wel is ps gemaakt kunnen worden. mij zou het alleen niet lukken
[mierenneukmodus]Japanners gebruiken de Chinese karakters en noemen ze Kanji, maar het komt van het Chinese Hanzi.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:06 schreef mash_ het volgende:
iemand op DA had in japanse Chinese tekens love and hate geschilderd
ik vond dit wel mooi dus heb het gemaakt in 3d
[ afbeelding ]
Heel simpel.
bevel + drop shadow, 5 min photoshop 'werk'quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:06 schreef mash_ het volgende:
iemand op DA had in japanse tekens love and hate geschilderd
ik vond dit wel mooi dus heb het gemaakt in 3d
[ afbeelding ]
Heel simpel.
Wat zeik jij nou weer, het is toch eigen design? heb het toch zelf gemaakt. dus zeik niet. want het is niet gejat. Ik had gewoon een voorbeeld nodig van die tekens, want hoe de fuck moet ik die uit me hoofdweten?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:54 schreef dnzl het volgende:
_mash volgens mij gaat hier om je eigen design en staat er in de topictiel iets met 'Creativity'. Dat jij telkens dingen jat, namaakt of overtrekt heeft daar niks mee te maken. Dus zet die nutteloze zooi lekker op je websiteje maar misbruik mijn tijd niet door het hier te posten
word het toch echt niet zo, en met 3d is het ook 5min werk.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
bevel + drop shadow, 5 min photoshop 'werk'
hoezo? het is toch design.. je hoeft toch niet overal heel lang aan te werken voor dat je het mag posten.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
post het dan niet
Leren.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat zeik jij nou weer, het is toch eigen design? heb het toch zelf gemaakt. dus zeik niet. want het is niet gejat. Ik had gewoon een voorbeeld nodig van die tekens, want hoe de fuck moet ik die uit me hoofdweten?
Muah ik noem mezelf geen designerquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
kuler.adobe.com veel plezier. Is dat niet enorm kut als designer (als je dat bent tenminste) om kleurenblind te zijn?
Ik zou voor 3dmax gaan. Dit is het meest gebruikte progamma, of anders maya. 3d max is makkelijker om te leren.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:41 schreef webbyplus het volgende:
Wat is nu zo'n beetje de beste tool om als beginner 3d te gaan maken?
En welke boeken kunnen daarbij aangeraden worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
ik vind wellington ook wel het bestequote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:04 schreef Wouser het volgende:
Meer mensen die hun professionele blik erover willen laten werpen?
Ziet er leuk uit. Zal vast al weg zijn, en ik ben benieuwd of je je geld daadwerkelijk krijgtquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:47 schreef mash_ het volgende:
ik kwam op maarkt plaats dit tegen Misschien leuke opdracht voor de mensen hier die van webdesign houdenIk post dit niet als reclame ofzo, dus is geen spam, zo wel dan moet een mod het maar even aanpassen
![]()
Gaat erom dat die meneer iemand zoekt die zijn website kan re style, hij doet zijn de codes. dus je hoeft alleen aar te ontwerpen
Naar dat laatste ben ik ook benieuwd aangezien ik het een beetje raar vind dat dit op marktplaatst geplaatst wordt. Via google zijn er zat mensen te vinden die zoiets maken. Volgens mij laat hij gewoon allemaal websites naar zich toesturen en verkoopt vervolgens dat ontwerp weer door ofzo...quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:44 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Zal vast al weg zijn, en ik ben benieuwd of je je geld daadwerkelijk krijgt
uhm ja zou kunnen, maar alleen aan een plaatje heeft hij nog weinig, hij heeft sowieso je psd nodig denk k, en anders gooi je er gewoon een watermerk door heen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:40 schreef Wouser het volgende:
[..]
Naar dat laatste ben ik ook benieuwd aangezien ik het een beetje raar vind dat dit op marktplaatst geplaatst wordt. Via google zijn er zat mensen te vinden die zoiets maken. Volgens mij laat hij gewoon allemaal websites naar zich toesturen en verkoopt vervolgens dat ontwerp weer door ofzo...
Die layout die die nu heeft ziet er toch prima uit eigenlijk:Squote:Op woensdag 16 januari 2008 13:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
uhm ja zou kunnen, maar alleen aan een plaatje heeft hij nog weinig, hij heeft sowieso je psd nodig denk k, en anders gooi je er gewoon een watermerk door heen.
3D Studio Max en Vray als renderer.quote:Op maandag 21 januari 2008 03:20 schreef mash_ het volgende:
welk 3d progamma gebruik je?
http://www.vray-materials.de/ daar heb je mooie car mats. het begin ziet er al goed uitquote:Op maandag 21 januari 2008 12:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
3D Studio Max en Vray als renderer.
EDIT- topic doorgelezen, was niet zo'n handige opmerkingquote:
leuk gedaan! alleen als je naar binnen gaat en meer dan 1x op die radio of iets wat er op lijkt klikt speelt hij het nummer nig een keer door elkaar af. en ik kklikte dus 3x... dan word je helemaal gekquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:45 schreef donroyco het volgende:
Voor school een interactief Flashfilmpje gemaakt, voor het eerst bezig geweest met het programma, heb alles zelf getekend, behalve de acteurs...
Ja, dat weet ikquote:Op maandag 28 januari 2008 14:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
leuk gedaan! alleen als je naar binnen gaat en meer dan 1x op die radio of iets wat er op lijkt klikt speelt hij het nummer nig een keer door elkaar af. en ik kklikte dus 3x... dan word je helemaal gek
Dat glas vind ik cool, maar bij die koffiemok zou ik toch een ander font gebruiken...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:24 schreef mash_ het volgende:
er werd me gevraagd voor de koffie slowchat een kop koffie in 3d temaken, dit is het resultaat
[ afbeelding ]
ook nog ff wat met glas en water geprobeerd
[ afbeelding ]
die letter kreeg ik, dus daar kan ik niks aan doenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:51 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Dat glas vind ik cool, maar bij die koffiemok zou ik toch een ander font gebruiken...
Sorry hoor, maar:quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
verkapte spam of niet, maar Fontanel heeft een helemala nieuwe lay 8)
[ link | afbeelding ]
Ik bedoel gemakzucht door het gebruik van vele 'brushes(?)', als ik hun site bekijk zie ik dat er wel degelijk veel coole ontwerpen met weinig verschillende vormen tussen zitten en toch erg goed tot de verbeelding spreken.. Misschien dus iets te overhaast gewerkt..?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:19 schreef HenkBenzinetank het volgende:.
Banner is gemaakt door de heren van Staynice. Om hun stijl nou gemakzuchtig te noemen.. Blur ben ik met je eens, maar die wordt asap gefixed, omdat we eerst van een ander formaat moesten uit gaan
Ziet er netjes uit, niet te uitdagend, maar ook niet matjes ofzo.. Misschien nog een puntje ter verbetering: de swirl (roze) kan wat feller/spetterenderquote:Op zondag 3 februari 2008 01:35 schreef Drakire het volgende:
Heb echt in geen eeuwen meer iets gepost hier (druk met dit druk met dat je kent het wel.)
Maar heb echt ontiegelijk veel mooie dingen langs zien komen! Ook cool om te zien hoe snel sommige mensen beter worden een mooiere dingen maken.
Laat ik ook maar iets van mezelf posten:
[ afbeelding ]
gewoon lekker Freestyle.
Lekker frisquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:41 schreef dnzl het volgende:
Concept voor een boekje voor een opleidingsprogramma
[ afbeelding ]
Ja baasquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:43 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Fiks je typografie, die gekleurde tekst is onleesbaar door die gutter en de willekeurige _
ja. Dat is me kamer in 3d, en in het echt staat er dus ook Rein op de muur.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Rein?
ik snap wat ie bedoeld. Het ziet ergewoon een beetje cheap uit.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:27 schreef purmernoord het volgende:
wat is dat nou voor een rare kritiek? iets teveel photoshop? ik vind het een hele leuke duidelijke poster!
De naam van de fanfare is het belangrijkst maar is alleen maar in de url te lezen?! Foto vind ik matig en niet echt 'Destination Unknown' uitstralen maar meer 'Destination Afrika'quote:Op zondag 17 februari 2008 01:58 schreef Stinosss het volgende:
Een eigen ontwerp voor een klein concert:
[ afbeelding ]
Dat is gewoon iets wat iedereen maakt die niet zoveel Photoshop-skills heeft.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:27 schreef purmernoord het volgende:
wat is dat nou voor een rare kritiek? iets teveel photoshop? ik vind het een hele leuke duidelijke poster!
Hee!quote:Op maandag 18 februari 2008 00:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is gewoon iets wat iedereen maakt die niet zoveel Photoshop-skills heeft.
ziet er leuk uit.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:33 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe 3d scene
gemaakt met vue 6
waarom meteenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:48 schreef Pat-man het volgende:
[..]
ziet er leuk uit.
alleen die lensflare...
Ziet er behoorlijk realistisch uit!quote:Op zondag 2 maart 2008 21:33 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe 3d scene
gemaakt met vue 6
weet dat je er weinig aan kan doen (al kan je em volgens mij wel uitzetten) maar blijft gewoon jammer van alle 3d dingen met zonlicht. Alsof zonlicht niet nagemaakt kan worden zonder lensflare...quote:Op zondag 2 maart 2008 22:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
waarom meteenvoordat je ook maar weet waarom die er staat?
Want die lensflare kan ik weinig aan doen. want je kan het zon licht veranderen. maar ik wil de belichting houden zo als die is. en als ik geen lensflare zou willen zou ik de zon dus achter de cam moeten plaatsen, inplaats voor voor de cam. maar dan veranderd heel de belichting en dan word het een heel stuk lelijker. Dus ik kan er vrij weinig aan doen
Leuke stijl is datquote:Op maandag 3 maart 2008 23:45 schreef boskameel het volgende:
Schoolwerkje, wordt een interactieve flash animatie.
[ afbeelding ]
Nice manquote:Op maandag 3 maart 2008 23:45 schreef boskameel het volgende:
Schoolwerkje, wordt een interactieve flash animatie.
[ afbeelding ]
je kan het niet uitzetten in dat progamma. en van alle 3d dingen? is alleen met vue?quote:Op maandag 3 maart 2008 23:05 schreef Pat-man het volgende:
[..]
weet dat je er weinig aan kan doen (al kan je em volgens mij wel uitzetten) maar blijft gewoon jammer van alle 3d dingen met zonlicht. Alsof zonlicht niet nagemaakt kan worden zonder lensflare...
Immersive Space, leuk vakquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Leuke stijl is datWoonkamer ziet er perfect uit
Voor school moest ik eerst ook een interactieve flashanimatie maken.. Ik heb alles zelf getekend, behalve de SP-karakters.. Wil jouw animatie(s) wel eens zien, in plaats van een still frame
Voor schoolgebruik en eigen gebruik gemaakt: *klik*
is nog niet af helaas, ben nog niet helemaal uit over hoe ik het een en ander op de site wil laten zien..
Immersive Space jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Immersive Space, leuk vak
Ziet er leuk uit ook, je creatie.
Euhm, nee.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:30 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Hee!Prima dat je kritiek hebt, maar wees wel zo stoer om het dat ook te onderbouwen.
Maaruh, show jij eens wat dan?
Ziet er goed uit! Enige wat ik zo kan bedenken is dat ik het mooier zou vinden als de header gecentreerd zou staan.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:53 schreef _dirkjan_ het volgende:
Voor de website van een nieuw op te richten studentenraad op onze opleiding:
[ afbeelding ]
Graag tips & opmerkingen
tnx voor je reactiequote:Op zondag 9 maart 2008 19:36 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Enige wat ik zo kan bedenken is dat ik het mooier zou vinden als de header gecentreerd zou staan.
en er zit nog een witte pixel linksonderin, bij die ronding.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:12 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
tnx voor je reactie
ik zit naar m'n scherm te staren, maar die witte pixel zie ik echt niet..
Omg, jij hebt te goede ogenquote:Op zondag 9 maart 2008 19:36 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Enige wat ik zo kan bedenken is dat ik het mooier zou vinden als de header gecentreerd zou staan.
en er zit nog een witte pixel linksonderin, bij die ronding.![]()
wereldbol ziet er netjes uit. Zou voor de vlam iets van een stockphoto pakken en daar het vuur van gebruiken. Ziet er dan net iets echter uit.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:00 schreef Flaccid het volgende:
[ afbeelding ]
In de trend van global warming. Had heel lang niet echt gefotoshopt. Dus hier is het resultaat. Graag aan te merken wat beter kan!
als je nou eens je woonkamer namaakt. Dat zou pas cool zijnquote:
je kan ook gewoon zeggen als je die woon kamer op me site gezien hebtquote:Op maandag 24 maart 2008 11:59 schreef Sjibble het volgende:
[..]
als je nou eens je woonkamer namaakt. Dat zou pas cool zijn
Waar vind ik die stockphoto's behalve op google images?quote:Op maandag 24 maart 2008 10:01 schreef Pat-man het volgende:
[..]
wereldbol ziet er netjes uit. Zou voor de vlam iets van een stockphoto pakken en daar het vuur van gebruiken. Ziet er dan net iets echter uit.
Verder een leuk idee!
Mooie schilderijtjes... al denk ik dat deze met de hand gemaakt zijn, en niet met de computer, waar dit topic voor bedoeld is (het staat in DIG)?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:59 schreef purmernoord het volgende:
[ afbeelding ],
schilderij noordeinde volendam
en [ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
je kan ook gewoon zeggen als je die woon kamer op me site gezien hebtmaar is trouwens niet mijn eigen woon kamer maar 1tje die ik zelf verzonnen hebt. en hij is nog niet klaar maar tot nu toe:
[ afbeelding ]
Ziet er vet uit!quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:53 schreef Mr_Moon het volgende:
kick...
[ afbeelding ]
Tools: Illustrator CS3
Die site is super tof, maar ik vind die tabkleur rood net iets te rood.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:56 schreef ruffian het volgende:
Wat deviant dingetjes:
[ afbeelding ]
leuk wallpapertje voor de redactrices van mijngarderobe
[ afbeelding ]
Ziet er tof uit. Ik zou alleen de drop shadow van die touwtjes minder dik doen. Ik ben zelf geen fan van serif fonts, maar je hebt het prima gebruikt. Die schaduw linksonderin van het 'hoofd'papier is een beetje wazig vind ik.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:04 schreef lobzorenzo het volgende:
De kleuren zijn logisch. Maar groen staat nou eenmaal niet zo mooi in combinatie met zwart-grijs. Vind ik dan...
Google Ads ben ik sowieso een tegenstander van, maar áls het dan moet, maak de achtergrond ervan dan gelijk aan de achtergrond van je website. De header ziet er wel goed uit. Maar de footer mis ik nog
Maar het is ook een mockup he? Post je je verbeteringen?
Hier is een blog waar ik nu mee bezig ben:
[ afbeelding ]
Kan ik nog wat verbeteren volgens jullie?
Misschien leuk om dat "aanhangsel" daadwerkelijk vast te maken aan het contentframe? Met van diezelfde gaatjes, misschien een knoop of dat hij horizontaal doorloopt naar het andere gat?quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:04 schreef lobzorenzo het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan er zon heel dun lijntje neerzetten. Probeer het eens, ik ben benieuwd. Het is niet storend. Of je geeft dat stuk een net wat lichtere achtergrondkleur of donkere, dat helpt ook al genoeg. Dus posten!quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:22 schreef lobzorenzo het volgende:
Bedankt voor je reactie!
Ja je hebt inderdaad gelijk, die schaduwen moet ik nog even aan werken. Het moet allemaal wat subtieler en natuurlijker. Is het trouwens ook storend dat er geen duidelijke scheiding is tussen content en sidebar? Want daar zit ik een beetje over in.
Je moet gewoon weten wat je doet. dan valt het wel meequote:Op woensdag 9 juli 2008 23:39 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Is dit moeilijk om te maken of valt het mee?
Ja inderdaad, dat is wel een goed idee. Dat maakt het net even af he? Ik ga eraan werken!quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:22 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Misschien leuk om dat "aanhangsel" daadwerkelijk vast te maken aan het contentframe? Met van diezelfde gaatjes, misschien een knoop of dat hij horizontaal doorloopt naar het andere gat?
Voor de rest: erg mooi!En de blog klinkt interessant
Ik krijg er enorm zin van om Worms te spelen!quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:15 schreef mash_ het volgende:
vandaag nieuw 3d scene gemaakt5uurtje mee bezig geweest:
de worm is van een ander plaatje met photoshop er ingezet, het wapen is geheel in 3dachtergrond ook later in photoshop gedaan
[ afbeelding ]
Ik zeg http://www.webdesignerwall.com/ en nog een andere site waar ik ff niet op kan komen. Het ontwerp komt me heel bekend voor. Neemt niet weg dat het er goed uitziet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:04 schreef lobzorenzo het volgende:
De kleuren zijn logisch. Maar groen staat nou eenmaal niet zo mooi in combinatie met zwart-grijs. Vind ik dan...
Google Ads ben ik sowieso een tegenstander van, maar áls het dan moet, maak de achtergrond ervan dan gelijk aan de achtergrond van je website. De header ziet er wel goed uit. Maar de footer mis ik nog
Maar het is ook een mockup he? Post je je verbeteringen?
[ afbeelding ]
leest lekker weg en ziet er strak en simpel uit daar hou ik wel van. Mooie icoontjes ook voor de verschillende categorieënquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
O ja, de geüpdate Fontanel is online.
Menubalk moet nog gevuld worden (maar die content is nog niet af), en er zitten hier en daar nog wat schoonheidsfoutjes in de stylesheet. Maar dat krijg je met een druk bestaan, zal ik maar zeggen.
We hadden 'm ooit protserig bovenaan de pagina, maar dat suckt. JE weet dat het rss-icoontje in je adresbar ook gewoon RSS-link is?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:10 schreef ikJur het volgende:
[..]
leest lekker weg en ziet er strak en simpel uit daar hou ik wel van. Mooie icoontjes ook voor de verschillende categorieën
Alleen omdat ik af en toe wel eens langs dropte was ik op zoek naar een rss feedje maar die moest ik via de zoek functie vinden. Zou die wel op z'n minst in de footer vermelden oid.
oja dat rss dingetje in de menu balk, die was ik vergeten dus voor mensen zoals mij moet er een linkje staan ergensquote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
We hadden 'm ooit protserig bovenaan de pagina, maar dat suckt. JE weet dat het rss-icoontje in je adresbar ook gewoon RSS-link is?
Anyway, je hebt verder wel een punt. Zal er asap () iets aan doen.
Wat je site betreft:
Werken er boeven?
Die quote boven aan de pagina voegt niks toe, zou 'm weglaten. Verder vind ik de pagina erg donker ogen, had ook een of andere alt. rock band site kunnen zijn ofzo.
En doe wat aan je menu, het is niet echt duidelijk dat dit een navigatie betreft, met dezelfde korpsgrootte en font als de rest van de teksten
Dat vind ik dan gek, want webdesignerwall.com lijkt er bij lange na niet op. Misschien alleen het "papier-element"? Ik heb voor de rest alles van de grond af zelf ontworpen, zonder ook maar een enkel voorbeeld te gebruiken. Bij deze site ben ik 100% m'n eigen inspiratie...quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:36 schreef ikJur het volgende:
[..]
Ik zeg http://www.webdesignerwall.com/ en nog een andere site waar ik ff niet op kan komen. Het ontwerp komt me heel bekend voor. Neemt niet weg dat het er goed uitziet.
Maar zoals ooit iemand tegen me zei; Het is de kunst om je inspiratie bron te verbergen. (of zoiets)
ok zo`n site moet je niet savonds openen als het donker want dan ben je ongeveer blind door het lichtquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:28 schreef Drakire het volgende:
Ben bezig mijn persoonlijke portfolio / freelance site aan te passen wil qua techniek meer jquery/mootools gebruiken en een cms bouwen in php zodat het makkelijk te updaten is.
Wil meteen alles goed doen dus er komt ook een nieuw design en aangezien mijn vorige logo helemaal niet vector was (wat achteraf gezien toch wel handig is) heb ik besloten deze ook te updaten zie hier:
[ afbeelding ]
Doe ff normaal joh, ik snap heus wel hoe google werkt en dat je daar kan zoeken, maar levert dat goede tutorials op.. nee.. dat jullie misschien al vergevorderd zijn en alles zonder tut kunnen betekent niet dat ik dat kan..quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:30 schreef Stinosss het volgende:
Typ bij google het volgende in: tutorial of howto en photoshop
Dat was moeilijk he? En nou hup aan je fruithapje.
Humor, dont take it to seriousquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:36 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Doe ff normaal joh, ik snap heus wel hoe google werkt en dat je daar kan zoeken, maar levert dat goede tutorials op.. nee.. dat jullie misschien al vergevorderd zijn en alles zonder tut kunnen betekent niet dat ik dat kan..
Misschien meer taalkundig, maar die aanhalingstekens, why? Vind het overbodig en stom staan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:28 schreef Drakire het volgende:
Ben bezig mijn persoonlijke portfolio / freelance site aan te passen wil qua techniek meer jquery/mootools gebruiken en een cms bouwen in php zodat het makkelijk te updaten is.
Wil meteen alles goed doen dus er komt ook een nieuw design en aangezien mijn vorige logo helemaal niet vector was (wat achteraf gezien toch wel handig is) heb ik besloten deze ook te updaten zie hier:
[ afbeelding ]
Sweet!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:15 schreef donroyco het volgende:
Laatste grote project is voltooid en in gebruik..
Thanks, ben er zelf ook trots opquote:
Ik vind hem ook echt héél mooiquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:34 schreef donroyco het volgende:
[..]
Thanks, ben er zelf ook trots op
Ziet er netjes uitquote:Op maandag 22 september 2008 22:38 schreef Banzaiaap het volgende:
Weer eens wat nieuws geprobeerd. Kritiek is welkom. Waar ik wat minder tevreden over ben zijn de buttons en de sub-header-text.
(En de footer, maar daar zit momenteel geen werk ik..)
[ afbeelding ]
Van de headers bedoel je?quote:Op maandag 22 september 2008 22:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ziet er netjes uitik zou alleen ander lettertype nemen
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:33 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe 3d scene
gemaakt met vue 6
Lijkt precies op een portfolio design van iemand die ik ken.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:13 schreef ikJur het volgende:
ik heb overigens een tijdje geleden voor m'n stage presentatie een siteje gemaakt.
Het moest alleen, zoals altijd bij mij, op het allerlaatste moment. dus in 3 dagen heb ik dit in mekaar geflanst.
NIET openen in IE gaat totaal niet goed met de javascript :p maar hij is wel xhtml valid uhu. Zitten nog veel meer bugjes in maar ik had te weinig tijd en het was een voldoende dus boeiend
TK adres is lame! En Kimyy is een beetje breezah stijl. een .nl ding kost mss 6 euro.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:30 schreef Doagere het volgende:
Leuk topic!
Wat vinden jullie van mijn 'personal webpage' ?
www.kimyy.tk
Wat heeft dit met het design te maken..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:55 schreef Flaccid het volgende:
[..]
TK adres is lame! En Kimyy is een beetje breezah stijl. een .nl ding kost mss 6 euro.
Niks. Maar ik mag mn mening er toch over los laten?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:10 schreef Doagere het volgende:
[..]
Wat heeft dit met het design te maken..
ik durf niet op een tk site te komen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:30 schreef Doagere het volgende:
Leuk topic!
Wat vinden jullie van mijn 'personal webpage' ?
www.kimyy.tk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |