abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60007137
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:04 schreef lobzorenzo het volgende:
Hier is een blog waar ik nu mee bezig ben:
[ afbeelding ]

Kan ik nog wat verbeteren volgens jullie?
Misschien leuk om dat "aanhangsel" daadwerkelijk vast te maken aan het contentframe? Met van diezelfde gaatjes, misschien een knoop of dat hij horizontaal doorloopt naar het andere gat?

Voor de rest: erg mooi! En de blog klinkt interessant
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_60007160
Bedankt voor je reactie!

Ja je hebt inderdaad gelijk, die schaduwen moet ik nog even aan werken. Het moet allemaal wat subtieler en natuurlijker. Is het trouwens ook storend dat er geen duidelijke scheiding is tussen content en sidebar? Want daar zit ik een beetje over in.
pi_60007237
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:22 schreef lobzorenzo het volgende:
Bedankt voor je reactie!

Ja je hebt inderdaad gelijk, die schaduwen moet ik nog even aan werken. Het moet allemaal wat subtieler en natuurlijker. Is het trouwens ook storend dat er geen duidelijke scheiding is tussen content en sidebar? Want daar zit ik een beetje over in.
Je kan er zon heel dun lijntje neerzetten. Probeer het eens, ik ben benieuwd. Het is niet storend. Of je geeft dat stuk een net wat lichtere achtergrondkleur of donkere, dat helpt ook al genoeg. Dus posten!
pi_60008330

Beetje met 3d zitten spelen
pi_60009244
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:04 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje met 3d zitten spelen
Is dit moeilijk om te maken of valt het mee?
pi_60013811
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:39 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Is dit moeilijk om te maken of valt het mee?
Je moet gewoon weten wat je doet. dan valt het wel mee maar dar is bij alles zo
pi_60013848
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:22 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Misschien leuk om dat "aanhangsel" daadwerkelijk vast te maken aan het contentframe? Met van diezelfde gaatjes, misschien een knoop of dat hij horizontaal doorloopt naar het andere gat?

Voor de rest: erg mooi! En de blog klinkt interessant
Ja inderdaad, dat is wel een goed idee. Dat maakt het net even af he? Ik ga eraan werken!
pi_60029705
vandaag nieuw 3d scene gemaakt 5uurtje mee bezig geweest:
de worm is van een ander plaatje met photoshop er ingezet, het wapen is geheel in 3d achtergrond ook later in photoshop gedaan

donderdag 10 juli 2008 @ 22:35:44 #259
182538 jusdOrange
Limoentjesfr3sh
pi_60030235
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:15 schreef mash_ het volgende:
vandaag nieuw 3d scene gemaakt 5uurtje mee bezig geweest:
de worm is van een ander plaatje met photoshop er ingezet, het wapen is geheel in 3d achtergrond ook later in photoshop gedaan

[ afbeelding ]
Ik krijg er enorm zin van om Worms te spelen!
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:39:56 #260
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_60030352
Ik ben bezig met het leren van photoshop, dus misschien dat ik later nog eens post in dit topic of de vervolgreeks.
Jullie maken soms ook echt pareltjes.
pi_60031753
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:04 schreef lobzorenzo het volgende:
De kleuren zijn logisch. Maar groen staat nou eenmaal niet zo mooi in combinatie met zwart-grijs. Vind ik dan...
Google Ads ben ik sowieso een tegenstander van, maar áls het dan moet, maak de achtergrond ervan dan gelijk aan de achtergrond van je website. De header ziet er wel goed uit. Maar de footer mis ik nog

Maar het is ook een mockup he? Post je je verbeteringen?

Hier is een blog waar ik nu mee bezig ben:
[ afbeelding ]

Kan ik nog wat verbeteren volgens jullie?
Ik zeg http://www.webdesignerwall.com/ en nog een andere site waar ik ff niet op kan komen. Het ontwerp komt me heel bekend voor. Neemt niet weg dat het er goed uitziet.

Maar zoals ooit iemand tegen me zei; Het is de kunst om je inspiratie bron te verbergen. (of zoiets )
0023
  donderdag 10 juli 2008 @ 23:52:05 #262
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_60032072
O ja, de geüpdate Fontanel is online.

Menubalk moet nog gevuld worden (maar die content is nog niet af), en er zitten hier en daar nog wat schoonheidsfoutjes in de stylesheet. Maar dat krijg je met een druk bestaan, zal ik maar zeggen.
pi_60032427
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
O ja, de geüpdate Fontanel is online.

Menubalk moet nog gevuld worden (maar die content is nog niet af), en er zitten hier en daar nog wat schoonheidsfoutjes in de stylesheet. Maar dat krijg je met een druk bestaan, zal ik maar zeggen.
leest lekker weg en ziet er strak en simpel uit daar hou ik wel van. Mooie icoontjes ook voor de verschillende categorieën
Alleen omdat ik af en toe wel eens langs dropte was ik op zoek naar een rss feedje maar die moest ik via de zoek functie vinden. Zou die wel op z'n minst in de footer vermelden oid.
0023
pi_60032489
ik heb overigens een tijdje geleden voor m'n stage presentatie een siteje gemaakt.

Het moest alleen, zoals altijd bij mij, op het allerlaatste moment. dus in 3 dagen heb ik dit in mekaar geflanst.

NIET openen in IE gaat totaal niet goed met de javascript :p maar hij is wel xhtml valid uhu. Zitten nog veel meer bugjes in maar ik had te weinig tijd en het was een voldoende dus boeiend
0023
  vrijdag 11 juli 2008 @ 00:21:04 #265
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_60032642
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 00:10 schreef ikJur het volgende:

[..]

leest lekker weg en ziet er strak en simpel uit daar hou ik wel van. Mooie icoontjes ook voor de verschillende categorieën
Alleen omdat ik af en toe wel eens langs dropte was ik op zoek naar een rss feedje maar die moest ik via de zoek functie vinden. Zou die wel op z'n minst in de footer vermelden oid.
We hadden 'm ooit protserig bovenaan de pagina, maar dat suckt. JE weet dat het rss-icoontje in je adresbar ook gewoon RSS-link is?

Anyway, je hebt verder wel een punt. Zal er asap ( ) iets aan doen.

Wat je site betreft:
Werken er boeven?
Die quote boven aan de pagina voegt niks toe, zou 'm weglaten. Verder vind ik de pagina erg donker ogen, had ook een of andere alt. rock band site kunnen zijn ofzo.

En doe wat aan je menu, het is niet echt duidelijk dat dit een navigatie betreft, met dezelfde korpsgrootte en font als de rest van de teksten
pi_60033578
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 00:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:

[..]

We hadden 'm ooit protserig bovenaan de pagina, maar dat suckt. JE weet dat het rss-icoontje in je adresbar ook gewoon RSS-link is?

Anyway, je hebt verder wel een punt. Zal er asap ( ) iets aan doen.

Wat je site betreft:
Werken er boeven?
Die quote boven aan de pagina voegt niks toe, zou 'm weglaten. Verder vind ik de pagina erg donker ogen, had ook een of andere alt. rock band site kunnen zijn ofzo.

En doe wat aan je menu, het is niet echt duidelijk dat dit een navigatie betreft, met dezelfde korpsgrootte en font als de rest van de teksten
oja dat rss dingetje in de menu balk, die was ik vergeten dus voor mensen zoals mij moet er een linkje staan ergens
en wat die gast betreft hij wou niet op de foto dan maar zo en die quote vond ik mooi om daar wat tekst te hebben slaat verder ook nergens, true that.
Maar jij wist wel dat t een menutje was dus waarom een ander niet? t kan inderdaad wel duidelijker maar dit was voor de presentatie ( ik klikte ze zelf aan)
0023
pi_60035289
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:36 schreef ikJur het volgende:

[..]

Ik zeg http://www.webdesignerwall.com/ en nog een andere site waar ik ff niet op kan komen. Het ontwerp komt me heel bekend voor. Neemt niet weg dat het er goed uitziet.

Maar zoals ooit iemand tegen me zei; Het is de kunst om je inspiratie bron te verbergen. (of zoiets )
Dat vind ik dan gek, want webdesignerwall.com lijkt er bij lange na niet op. Misschien alleen het "papier-element"? Ik heb voor de rest alles van de grond af zelf ontworpen, zonder ook maar een enkel voorbeeld te gebruiken. Bij deze site ben ik 100% m'n eigen inspiratie...

Want had ik wel veel van andere sites "gestolen", zou dit altijd opvallen, gezien deze blog in dezelfde niche zit als al die designer-sites. Daar heb ik over nagedacht.

Ik volg gewoon de laatste design-trends: Handwritten elements, papier. En die tagcards en rss-zon heb ik zelf bedacht... En daar heb ik dan zelf wat mee gedaan, m'n eigen stijl dus. Misschien kun je voortaan je statement beter onderbouwen?
  donderdag 31 juli 2008 @ 18:28:26 #268
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_60471555
Ben bezig mijn persoonlijke portfolio / freelance site aan te passen wil qua techniek meer jquery/mootools gebruiken en een cms bouwen in php zodat het makkelijk te updaten is.

Wil meteen alles goed doen dus er komt ook een nieuw design en aangezien mijn vorige logo helemaal niet vector was (wat achteraf gezien toch wel handig is) heb ik besloten deze ook te updaten zie hier:

pi_60472062
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 18:28 schreef Drakire het volgende:
Ben bezig mijn persoonlijke portfolio / freelance site aan te passen wil qua techniek meer jquery/mootools gebruiken en een cms bouwen in php zodat het makkelijk te updaten is.

Wil meteen alles goed doen dus er komt ook een nieuw design en aangezien mijn vorige logo helemaal niet vector was (wat achteraf gezien toch wel handig is) heb ik besloten deze ook te updaten zie hier:

[ afbeelding ]
ok zo`n site moet je niet savonds openen als het donker want dan ben je ongeveer blind door het licht

Anders gezegd: ik vind hem nogal erg licht
pi_60493461
Poosje gelee dat ik hier ben geweest

Heb een hele lange break gehad van alles wat ik deed.. ik ben nog steeds een beginneling.. en wil binnenkort eens gaan beginnen met een eigen blog te creeren..

hier mijn laatste creatie.. wel door tutorial hoor..

http://fc01.deviantart.co(...)topussy_by_Oempa.jpg
pi_60499223

vandaag gemaakt
pi_60557835
Weet iemand goede tutorial sites voor websites endergelijke? Ik wil namelijk wat dingetjes gaan maken maar ben nog niet zo gevorderd dat ik alles weet te vinden..
  maandag 4 augustus 2008 @ 20:30:31 #274
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_60558547
Typ bij google het volgende in: tutorial of howto en photoshop

Dat was moeilijk he? En nou hup aan je fruithapje .
pi_60562247
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 20:30 schreef Stinosss het volgende:
Typ bij google het volgende in: tutorial of howto en photoshop

Dat was moeilijk he? En nou hup aan je fruithapje .
Doe ff normaal joh, ik snap heus wel hoe google werkt en dat je daar kan zoeken, maar levert dat goede tutorials op.. nee.. dat jullie misschien al vergevorderd zijn en alles zonder tut kunnen betekent niet dat ik dat kan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')