ik snap wat ie bedoeld. Het ziet ergewoon een beetje cheap uit.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:27 schreef purmernoord het volgende:
wat is dat nou voor een rare kritiek? iets teveel photoshop? ik vind het een hele leuke duidelijke poster!
De naam van de fanfare is het belangrijkst maar is alleen maar in de url te lezen?! Foto vind ik matig en niet echt 'Destination Unknown' uitstralen maar meer 'Destination Afrika'quote:Op zondag 17 februari 2008 01:58 schreef Stinosss het volgende:
Een eigen ontwerp voor een klein concert:
[ afbeelding ]
Dat is gewoon iets wat iedereen maakt die niet zoveel Photoshop-skills heeft.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:27 schreef purmernoord het volgende:
wat is dat nou voor een rare kritiek? iets teveel photoshop? ik vind het een hele leuke duidelijke poster!
Hee!quote:Op maandag 18 februari 2008 00:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is gewoon iets wat iedereen maakt die niet zoveel Photoshop-skills heeft.
ziet er leuk uit.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:33 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe 3d scene
gemaakt met vue 6
waarom meteenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:48 schreef Pat-man het volgende:
[..]
ziet er leuk uit.
alleen die lensflare...
Ziet er behoorlijk realistisch uit!quote:Op zondag 2 maart 2008 21:33 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe 3d scene
gemaakt met vue 6
weet dat je er weinig aan kan doen (al kan je em volgens mij wel uitzetten) maar blijft gewoon jammer van alle 3d dingen met zonlicht. Alsof zonlicht niet nagemaakt kan worden zonder lensflare...quote:Op zondag 2 maart 2008 22:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
waarom meteenvoordat je ook maar weet waarom die er staat?
Want die lensflare kan ik weinig aan doen. want je kan het zon licht veranderen. maar ik wil de belichting houden zo als die is. en als ik geen lensflare zou willen zou ik de zon dus achter de cam moeten plaatsen, inplaats voor voor de cam. maar dan veranderd heel de belichting en dan word het een heel stuk lelijker. Dus ik kan er vrij weinig aan doen
Leuke stijl is datquote:Op maandag 3 maart 2008 23:45 schreef boskameel het volgende:
Schoolwerkje, wordt een interactieve flash animatie.
[ afbeelding ]
Nice manquote:Op maandag 3 maart 2008 23:45 schreef boskameel het volgende:
Schoolwerkje, wordt een interactieve flash animatie.
[ afbeelding ]
je kan het niet uitzetten in dat progamma. en van alle 3d dingen? is alleen met vue?quote:Op maandag 3 maart 2008 23:05 schreef Pat-man het volgende:
[..]
weet dat je er weinig aan kan doen (al kan je em volgens mij wel uitzetten) maar blijft gewoon jammer van alle 3d dingen met zonlicht. Alsof zonlicht niet nagemaakt kan worden zonder lensflare...
Immersive Space, leuk vakquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Leuke stijl is datWoonkamer ziet er perfect uit
Voor school moest ik eerst ook een interactieve flashanimatie maken.. Ik heb alles zelf getekend, behalve de SP-karakters.. Wil jouw animatie(s) wel eens zien, in plaats van een still frame
Voor schoolgebruik en eigen gebruik gemaakt: *klik*
is nog niet af helaas, ben nog niet helemaal uit over hoe ik het een en ander op de site wil laten zien..
Immersive Space jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Immersive Space, leuk vak
Ziet er leuk uit ook, je creatie.
Euhm, nee.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:30 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Hee!Prima dat je kritiek hebt, maar wees wel zo stoer om het dat ook te onderbouwen.
Maaruh, show jij eens wat dan?
Ziet er goed uit! Enige wat ik zo kan bedenken is dat ik het mooier zou vinden als de header gecentreerd zou staan.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:53 schreef _dirkjan_ het volgende:
Voor de website van een nieuw op te richten studentenraad op onze opleiding:
[ afbeelding ]
Graag tips & opmerkingen
tnx voor je reactiequote:Op zondag 9 maart 2008 19:36 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Enige wat ik zo kan bedenken is dat ik het mooier zou vinden als de header gecentreerd zou staan.
en er zit nog een witte pixel linksonderin, bij die ronding.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:12 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
tnx voor je reactie
ik zit naar m'n scherm te staren, maar die witte pixel zie ik echt niet..
Omg, jij hebt te goede ogenquote:Op zondag 9 maart 2008 19:36 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Enige wat ik zo kan bedenken is dat ik het mooier zou vinden als de header gecentreerd zou staan.
en er zit nog een witte pixel linksonderin, bij die ronding.![]()
wereldbol ziet er netjes uit. Zou voor de vlam iets van een stockphoto pakken en daar het vuur van gebruiken. Ziet er dan net iets echter uit.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:00 schreef Flaccid het volgende:
[ afbeelding ]
In de trend van global warming. Had heel lang niet echt gefotoshopt. Dus hier is het resultaat. Graag aan te merken wat beter kan!
als je nou eens je woonkamer namaakt. Dat zou pas cool zijnquote:
je kan ook gewoon zeggen als je die woon kamer op me site gezien hebtquote:Op maandag 24 maart 2008 11:59 schreef Sjibble het volgende:
[..]
als je nou eens je woonkamer namaakt. Dat zou pas cool zijn
Waar vind ik die stockphoto's behalve op google images?quote:Op maandag 24 maart 2008 10:01 schreef Pat-man het volgende:
[..]
wereldbol ziet er netjes uit. Zou voor de vlam iets van een stockphoto pakken en daar het vuur van gebruiken. Ziet er dan net iets echter uit.
Verder een leuk idee!
Mooie schilderijtjes... al denk ik dat deze met de hand gemaakt zijn, en niet met de computer, waar dit topic voor bedoeld is (het staat in DIG)?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:59 schreef purmernoord het volgende:
[ afbeelding ],
schilderij noordeinde volendam
en [ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
je kan ook gewoon zeggen als je die woon kamer op me site gezien hebtmaar is trouwens niet mijn eigen woon kamer maar 1tje die ik zelf verzonnen hebt. en hij is nog niet klaar maar tot nu toe:
[ afbeelding ]
Ziet er vet uit!quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:53 schreef Mr_Moon het volgende:
kick...
[ afbeelding ]
Tools: Illustrator CS3
Die site is super tof, maar ik vind die tabkleur rood net iets te rood.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:56 schreef ruffian het volgende:
Wat deviant dingetjes:
[ afbeelding ]
leuk wallpapertje voor de redactrices van mijngarderobe
[ afbeelding ]
Ziet er tof uit. Ik zou alleen de drop shadow van die touwtjes minder dik doen. Ik ben zelf geen fan van serif fonts, maar je hebt het prima gebruikt. Die schaduw linksonderin van het 'hoofd'papier is een beetje wazig vind ik.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:04 schreef lobzorenzo het volgende:
De kleuren zijn logisch. Maar groen staat nou eenmaal niet zo mooi in combinatie met zwart-grijs. Vind ik dan...
Google Ads ben ik sowieso een tegenstander van, maar áls het dan moet, maak de achtergrond ervan dan gelijk aan de achtergrond van je website. De header ziet er wel goed uit. Maar de footer mis ik nog
Maar het is ook een mockup he? Post je je verbeteringen?
Hier is een blog waar ik nu mee bezig ben:
[ afbeelding ]
Kan ik nog wat verbeteren volgens jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |