abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55827281
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:30 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit sarcastisch was.

Zelfde beker, zelfde achtergrondpapier. En alleen het lettertype is echt anders en nog slechter dan het origineel ook.

Wat een geweldige shizzle.
Jep van die heb ik het idee, zelfde beker, en zelfde achergrond kleur-buttons. maar dat had ik er al bij gezegd toen ik hem hier plaatsten
Maar van de rets is het toch zelf gemaakt.

van de rest heb ik het wel anders gemaakt.
pi_55827394
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:38 schreef mash_ het volgende:

[..]

Jep van die heb ik het idee, zelfde beker, en zelfde achergrond kleur-buttons. maar dat had ik er al bij gezegd toen ik hem hier plaatsten
Maar van de rets is het toch zelf gemaakt.

van de rest heb ik het wel anders gemaakt.
Uh, ja... je hebt je persoonlijke spullen erin geplakt. Dat kan iedereen wel. Natuurlijk worden wel vaker concepten hergebruikt maar schiet dan in ieder geval zelf die plaatjes. Ik durf te wedden dat jij die specifieke beker niet op je bureau hebt staan, of wel dan?

Ik vind dit nogal goedkoop eerlijk gezegd, zeker als je het dan gaat gebruiken voor je portfolio.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 6 januari 2008 @ 17:44:23 #73
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_55827439

Edit: WTF zijn de font's opeens verneukt?
Bier ende tieten.
pi_55827454
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:43 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Uh, ja... je hebt je persoonlijke spullen erin geplakt. Dat kan iedereen wel. Natuurlijk worden wel vaker concepten hergebruikt maar schiet dan in ieder geval zelf die plaatjes. Ik durf te wedden dat jij die specifieke beker niet op je bureau hebt staan, of wel dan?

Ik vind dit nogal goedkoop eerlijk gezegd, zeker als je het dan gaat gebruiken voor je portfolio.
Ik had fotos gemaakt. maar die waren niet mooi. Daarom heb ik die beker gebruikt. En ik gebruik deze layout van de rest ook niet ofzo. was alleen voor 1 opdracht opschool.

Maar het is echt wel iets eer dan zo even gejat
pi_55828966
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:44 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ik had fotos gemaakt. maar die waren niet mooi. Daarom heb ik die beker gebruikt. En ik gebruik deze layout van de rest ook niet ofzo. was alleen voor 1 opdracht opschool.

Maar het is echt wel iets eer dan zo even gejat
Meningen verschillen. Over Chinese producten wordt gezegd dat het gejat is en die maken toch echt het hele product zelf. Als ik het met jouw geval vergelijk, zouden dus in het Chinese geval zelfs originele onderdelen gebruikt worden.
pi_55828993
Ach tjah die gast heeft het concept weer gejat van jkrowling.com maja
pi_55830637
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:52 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Meningen verschillen. Over Chinese producten wordt gezegd dat het gejat is en die maken toch echt het hele product zelf. Als ik het met jouw geval vergelijk, zouden dus in het Chinese geval zelfs originele onderdelen gebruikt worden.
Wat jij wilt..
Ga je nu maar on topic he. oja en ik weet 100% zeker dat hij het ook niet zelf bedacht heeft
pi_55830835
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:01 schreef mash_ het volgende:

[..]

Wat jij wilt..
Ga je nu maar on topic he. oja en ik weet 100% zeker dat hij het ook niet zelf bedacht heeft
Daar gaat het ook niet om in deze. Jij hebt gewoon daadwerkelijke art hergebruikt. Dat vind ik een kwalijke zaak, maar goed. Ontopic nu weer.
pi_55831222
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:09 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Daar gaat het ook niet om in deze. Jij hebt gewoon daadwerkelijke art hergebruikt. Dat vind ik een kwalijke zaak, maar goed. Ontopic nu weer.
Ja dat is jou mening ja, mijn mening is nog steeds dat ik aleen die beker en buttons heb gebruikt. Dus je kan wel de heletijd jou mening door blijven drammen maar daar heb ej ook weinig aan he.

maar om On topic te blijven: Ik ben bezig met een nieuw 3d project.
Dit it was ik tot nu toe heb
pi_55831947
Be Gentle

pi_55832179

Dit is het model va nde auto tot nu toe! De tunnel die er om heen zat gaan we (maak dit samen met een vriend van me) Weg doen, Inplaats daarvan maak ik een garage of een straat
pi_55833124
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:25 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ja dat is jou mening ja, mijn mening is nog steeds dat ik aleen die beker en buttons heb gebruikt. Dus je kan wel de heletijd jou mening door blijven drammen maar daar heb ej ook weinig aan he.

maar om On topic te blijven: Ik ben bezig met een nieuw 3d project.
Dit it was ik tot nu toe heb
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55833332
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:38 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga anders nog een keer off topic
  zondag 6 januari 2008 @ 22:04:01 #84
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_55833831
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:30 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit sarcastisch was.

Zelfde beker, zelfde achtergrondpapier. En alleen het lettertype is echt anders en nog slechter dan het origineel ook.

Wat een geweldige shizzle.
hahahaa... ja geweldig inderdaad. Zelfs de laptop is slechter
En dit is zo makkelijk zelf te maken.
Een portfolio is iets persoonlijks, dus jatten slaat echt nergens op. Inspiratie ok, maar dit is te veel jatwerk.
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
pi_55834091
quote:
Op zondag 6 januari 2008 22:04 schreef Pat-man het volgende:

[..]

hahahaa... ja geweldig inderdaad. Zelfs de laptop is slechter
En dit is zo makkelijk zelf te maken.
Een portfolio is iets persoonlijks, dus jatten slaat echt nergens op. Inspiratie ok, maar dit is te veel jatwerk.
die foto van me laptop lukte niet goed nee door de weerspiegeling.
En nee portfolio wer kis persoonlijk. de layout zelf hoeft niet persoonlijk tezijn. En het is stuk minder jat werk dan jullie denken maarja.

Aangezien mensen toch maar off topic blijven gaan post ik nog maar een render die gemaakt is in vue 6
  zondag 6 januari 2008 @ 22:42:40 #86
69307 Pat-man
pi_55834925
quote:
Op zondag 6 januari 2008 22:11 schreef mash_ het volgende:

[..]

die foto van me laptop lukte niet goed nee door de weerspiegeling.
En nee portfolio wer kis persoonlijk. de layout zelf hoeft niet persoonlijk tezijn. En het is stuk minder jat werk dan jullie denken maarja.

Aangezien mensen toch maar off topic blijven gaan post ik nog maar een render die gemaakt is in vue 6
[ afbeelding ]
Laptop was een geintje... bedoelde meer mac vs. pc. Of je het nou zelf maakt of niet het idee blijft gestolen. Ik weet dat er al heel veel van dit soort dingen zijn gemaakt, heb het al zo vaak zien langs komen en ook zelfs zelf een keer zitten denken om het zo te maken. Je moet echt proberen om het helemaal uit je eigen inspiratie te laten komen, ook al is een bureau je uitgangspunt, ga dan niet letterlijk dingen overnemen. Dit is geen afzeiken, maar gewoon een tip...

en om ook weer ot te gaan, hier nog 2 simpele websites die ik laatst heb gemaakt. Logo's en huisstijl trouwens ook ontworpen.
- www.degraafhovenier.nl
- www.klusserviceklinkhamer.nl
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
pi_55834989
quote:
Op zondag 6 januari 2008 22:42 schreef Pat-man het volgende:

[..]

Laptop was een geintje... bedoelde meer mac vs. pc. Of je het nou zelf maakt of niet het idee blijft gestolen. Ik weet dat er al heel veel van dit soort dingen zijn gemaakt, heb het al zo vaak zien langs komen en ook zelfs zelf een keer zitten denken om het zo te maken. Je moet echt proberen om het helemaal uit je eigen inspiratie te laten komen, ook al is een bureau je uitgangspunt, ga dan niet letterlijk dingen overnemen. Dit is geen afzeiken, maar gewoon een tip...

en om ook weer ot te gaan, hier nog 2 simpele websites die ik laatst heb gemaakt. Logo's en huisstijl trouwens ook ontworpen.
- www.degraafhovenier.nl
- www.klusserviceklinkhamer.nl
Aan zo`n post heb ik al meer dan dat van hier boven maar ik gebruik heel die layotu van de rest ook niet. Was alleen even voor school.

http://www.degraafhovenier.nl/ is netjes, lekker rustig.
zelfde voor http://www.degraafhovenier.nl/ alleen ik vind die auto niet zo mooi in de header.
  zondag 6 januari 2008 @ 22:45:46 #88
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_55835023
Heeft iemand ook goede tips voor boeken over webdesign/interaction design/webdevelopment?
  zondag 6 januari 2008 @ 22:59:24 #89
73209 dnzl
Minimalist.
pi_55835401
_mash zou uit dit topic verbannen moeten worden. Dit is gewoon ordiniar jatwerk (strafbaar) en heeft niets met creativiteit te maken.

Pat-man; mooie logo's. Lekkere typografie en modern design.
Bij Klinkhamer zou ik alleen even een ander busje gebruiken. Met deze oude auto haal je meteen de frisse styling naar beneden.
pi_55835669
quote:
Op zondag 6 januari 2008 22:59 schreef dnzl het volgende:
_mash zou uit dit topic verbannen moeten worden. Dit is gewoon ordiniar jatwerk (strafbaar) en heeft niets met creativiteit te maken.

Pat-man; mooie logo's. Lekkere typografie en modern design.
Bij Klinkhamer zou ik alleen even een ander busje gebruiken. Met deze oude auto haal je meteen de frisse styling naar beneden.
het is niet strafbaar want het is niet alleen overgnomen en het word niet voor commerciele doeleinden gebruikt
pi_55837084
quote:
Op zondag 6 januari 2008 23:09 schreef mash_ het volgende:

[..]

het is niet strafbaar want het is niet alleen overgnomen en het word niet voor commerciele doeleinden gebruikt
Klopt. Het is niet strafbaar maar het is wel verwerpelijk. Bovendien moet je nou niet opeens gaan doen alsof ik de "draak" ben. Ik heb ook al eerder aangegeven dat het mij niet om de layout op zich gaat, want die zie je inderdaad wel vaker. Het gaat mij erom dat het idee van die layout is, dat het lijkt alsof je op je die persoon z'n bureau kijkt. Dus dan wil ik op JOUW bureau kijken en niet op een mengeling van jouw bureau en die van iemand anders. Dat is gewoon het jammere ervan. En dan kan je wel tegen mij schreeuwen dat ik een zeikerd ben maar volgens mij houden de meesten hier er hetzelfde idee op na.

@Pat-man:

Ik vind die site van De Graaf Hovenier echt heel erg lekker ogen. Lekkere kleurencombinatie, mooi logo en zeer rustig. Past er erg goed bij. De andere site vind ik veel minder, though. Kleur van het groen neigt iets te veel naar geel voor mijn gevoel. En op de een of andere manier komt dat heel goedkoop over. Weet niet precies waar het aan ligt maar dat gevoel krijg je bij heel veel sites waar men met geel werkt. Zeker als er een combinatie van geel en blauw wordt gebruikt. Afgelopen week ook weer in Den Haag rondgelopen en op een gegeven moment was er ergens een winkel in geel en blauw "gestyled" en dat was ook echt om van te janken. Zo erg is het niet op je site hoor, maar de kleurencombo is gewoon niet zo mooi als die bij De Graaf Hovenier.

Hoop dat je er wat mee kan.

Edit: Oja! Helemaal met dnzl eens wat betreft die auto. Misschien kun je die auto zelfs beter weglaten. Ech toegevoegde waarde heeft het niet. Je minimalistische design van De Graaf Hovenier werkt prima, dus raad ik je aan dat ook te doen bij die andere site.

[ Bericht 6% gewijzigd door SuperHarregarre op 07-01-2008 00:07:43 ]
pi_55837282
quote:
Op maandag 7 januari 2008 00:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Klopt. Het is niet strafbaar maar het is wel verwerpelijk. Bovendien moet je nou niet opeens gaan doen alsof ik de "draak" ben. Ik heb ook al eerder aangegeven dat het mij niet om de layout op zich gaat, want die zie je inderdaad wel vaker. Het gaat mij erom dat het idee van die layout is, dat het lijkt alsof je op je die persoon z'n bureau kijkt. Dus dan wil ik op JOUW bureau kijken en niet op een mengeling van jouw bureau en die van iemand anders. Dat is gewoon het jammere ervan. En dan kan je wel tegen mij schreeuwen dat ik een zeikerd ben maar volgens mij houden de meesten hier er hetzelfde idee op na.

@Pat-man:

Ik vind die site van De Graaf Hovenier echt heel erg lekker ogen. Lekkere kleurencombinatie, mooi logo en zeer rustig. Past er erg goed bij. De andere site vind ik veel minder, though. Kleur van het groen neigt iets te veel naar geel voor mijn gevoel. En op de een of andere manier komt dat heel goedkoop over. Weet niet precies waar het aan ligt maar dat gevoel krijg je bij heel veel sites waar men met geel werkt. Zeker als er een combinatie van geel en blauw wordt gebruikt. Afgelopen week ook weer in Den Haag rondgelopen en op een gegeven moment was er ergens een winkel in geel en blauw "gestyled" en dat was ook echt om van te janken. Zo erg is het niet op je site hoor, maar de kleurencombo is gewoon niet zo mooi als die bij De Graaf Hovenier.

Edit: Oja! Helemaal met dnzl eens wat betreft die auto. Misschien kun je die auto zelfs beter weglaten. Ech toegevoegde waarde heeft het niet. Je minimalistische design van De Graaf Hovenier werkt prima, dus raad ik je aan dat ook te doen bij die andere site.
heb je geen 1x zeikerd genoemd. Maar je ging er wel erg lang op door
pi_55837604
quote:
Op maandag 7 januari 2008 00:11 schreef mash_ het volgende:

[..]

heb je geen 1x zeikerd genoemd. Maar je ging er wel erg lang op door
Omdat het op mij overkwam alsof je mijn punt niet begreep.
pi_55837722
quote:
Op maandag 7 januari 2008 00:24 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Omdat het op mij overkwam alsof je mijn punt niet begreep.
mja ik snap je punt wel. Alleen was het er niet helemaal mee eens
Maarja genoeg er over nu

Wat vinden jullie hier van>?
Wat moet er verbeterd worden aan de auto? de kleur enzo komt nog
  maandag 7 januari 2008 @ 00:33:23 #95
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55837802
Wagen doet me denken an een 350Z (wat het ongetwijfeld ook is) met een Mustang motorkap
Wat je er nog aan zou móeten doen zou ik niet weten eigenlijk...
zou die hoodscoops misschien wat minder extreem omhoog laten komen....s
Verder ziet 't er goed uit imo
Signature.
pi_55837991
Wachten is op de getexturede versie natuurlijk.
pi_55838157
quote:
Op maandag 7 januari 2008 00:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wachten is op de getexturede versie natuurlijk.
uhm ja, Eerst het model nog even afmaken. en dan ga ik me er is in verdiepen met welke render je het beste auto lak kan maken
quote:
Op maandag 7 januari 2008 00:33 schreef eer-ik het volgende:
Wagen doet me denken an een 350Z (wat het ongetwijfeld ook is) met een Mustang motorkap
Wat je er nog aan zou móeten doen zou ik niet weten eigenlijk...
zou die hoodscoops misschien wat minder extreem omhoog laten komen....s
Verder ziet 't er goed uit imo
Klopt goed gezien! En ja motor kap moeti k nog beetje opknappen en er kotm nog een spoiler bij enzo

[ Bericht 45% gewijzigd door mash_ op 07-01-2008 02:34:55 ]
  maandag 7 januari 2008 @ 01:23:10 #98
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_55838530
tvp voor als de nieuwe fontanel-layout online staat
  maandag 7 januari 2008 @ 13:47:30 #99
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_55846502
quote:
Op zondag 6 januari 2008 22:45 schreef Banzaiaap het volgende:
Heeft iemand ook goede tips voor boeken over webdesign/interaction design/webdevelopment?

Iemand?
  maandag 7 januari 2008 @ 17:03:36 #100
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_55851839
interaction design:
Don't make me thing van Steve Krug en als je die uit hebt en toe bent aan het echte werk, About Face 3.0 door Alan Cooper, Robert Reimann en David Cronin
eventueel ook nog Designing Interfaces van Tidwell en Information Architecture for the world wide web door Morville & Rosenfeld
  maandag 7 januari 2008 @ 23:34:14 #101
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_55862359
Even een plaatje in elkaar gefrusteld.

Maar wat is nu de makkelijkste manier om 1vd layers te verplaatsen?
Kan wel diagonaal etcetc verplaatsen maar wil die zwarte engel eigenlijk het liefst verder naar links hebben.

Iemand?
pi_55862524
Gewoon die layer aanklikken en dan die angel aanklikken en slepen maar. Of eventueel met de pijltjestoetsen naar links en naar rechts als het heel nauwkeurig moet.
pi_55862781
quote:
Op maandag 7 januari 2008 00:29 schreef mash_ het volgende:

[..]

mja ik snap je punt wel. Alleen was het er niet helemaal mee eens
Maarja genoeg er over nu

Wat vinden jullie hier van>? [ afbeelding ]
Wat moet er verbeterd worden aan de auto? de kleur enzo komt nog
Vind het gras nogal vaag. Maar de auto is zeker vet.
  maandag 7 januari 2008 @ 23:56:32 #104
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55862939
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:50 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Vind het gras nogal vaag. Maar de auto is zeker vet.
Ik snap sowieso niet waarom je een auto op zo'n plek neer zou zetten maar dat is het punt ook niet echt denk ik
Signature.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 00:06:44 #105
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_55863159
Hier was het topic
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_55863325
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:56 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet waarom je een auto op zo'n plek neer zou zetten maar dat is het punt ook niet echt denk ik
nee niet echt, Het gaat om het model van de auto. Alleen vue (dat progamma) renderd het gewoon mooi vandaar dat ik het zo gedaan heb.

heb nog ff wat uitgeprobeerd in vue
  dinsdag 8 januari 2008 @ 01:11:25 #107
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_55864166
quote:
Op maandag 7 januari 2008 23:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gewoon die layer aanklikken en dan die angel aanklikken en slepen maar. Of eventueel met de pijltjestoetsen naar links en naar rechts als het heel nauwkeurig moet.
OMG, ik voel mij nu echt HEEEEEEL erg dom
  dinsdag 8 januari 2008 @ 09:33:24 #108
69307 Pat-man
pi_55866414
quote:
Op maandag 7 januari 2008 01:23 schreef HenkBenzinetank het volgende:
tvp voor als de nieuwe fontanel-layout online staat
Heb je ook nog eigen werk op je website staan? Of is het gewoon een verzameling van wat je allemaal tegenkomt? Staan leuke dingen tussen, bijvoorbeeld dat human tetris!
  dinsdag 8 januari 2008 @ 09:49:19 #109
69307 Pat-man
pi_55866709
quote:
Op maandag 7 januari 2008 00:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

@Pat-man:

Thanks voor je reactie.

Zou denk ik alleen eens de kleuren van je beeldscherm bijstellen als je het zo geel ziet... Het is namelijk toch echt heel duidelijk groen met grijs.

De auto ben ik het opzich wel met jullie eens. Maar het is echt zijn bus zeg maar, en is voor zo'n klantengroep toch een belangrijk herkenningspunt. Daarom is hij er eigenlijk op blijven staan. Je moet ook niet vergeten dat het ook wel de doelgroep moet bereiken. De lidl heeft bijvoorbeeld ook geel/blauw, inderdaad heel goedkoop, maar dit is wel precies wat ze willen uitstralen. Een hovenier heeft over het algemeen toch een hele andere doelgroep dan een klusservice. Waar een hovenier een tuin ter waarde van 10.000 euro aanlegt voor een vakantiehuisje, doet een klusservice soms alleen een kastje in elkaar timmeren. Dit vraagt dan dus ook om een hele andere vormgeving. Vandaar mijn keuze dus.
pi_55868638
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 09:49 schreef Pat-man het volgende:

Zou denk ik alleen eens de kleuren van je beeldscherm bijstellen als je het zo geel ziet... Het is namelijk toch echt heel duidelijk groen met grijs.
Ik zeg ook niet dat het geel is. Ik zeg dat een kleur groen is die neigt naar het gele spectrum i.p.v. het blauwe spectrum. Gewoon een beetje smerige kleur groen. En met de kleuren op mijn beeldscherm is niks mis.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:06:16 #111
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_55872603
En nu werkt het weer niet

Ik snap er de ballen meer van. Hoe moeilijk kan het zijn?

Gewoon een foto (layer) verplaatsen. Wat ik nu ook doe, er gebeurd niets.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:07:51 #112
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55872650
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:06 schreef TheThirdMark het volgende:
En nu werkt het weer niet

Ik snap er de ballen meer van. Hoe moeilijk kan het zijn?

Gewoon een foto (layer) verplaatsen. Wat ik nu ook doe, er gebeurd niets.
je gebruikt photoshop?
Signature.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:11:36 #113
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_55872767
Ja

Gisteren lukte het nog, en vandaag niet? Nou ja, ben ook pas net wakker, maar toch.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:12:14 #114
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55872781
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:11 schreef TheThirdMark het volgende:
Ja

Gisteren lukte het nog, en vandaag niet? Nou ja, ben ook pas net wakker, maar toch.
Ram eens op V, en probeer dan eens te verplaatsen met je pijltjestoetsen.
Signature.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:15:43 #115
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_55872874
Ah sneltoets:)

Ik ben u zeer erkentelijk

Toch maar even al die sneltoetsen opzoeken + uitprinten. Maakt het leven zoveel makkelijker.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:17:33 #116
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55872910
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:15 schreef TheThirdMark het volgende:
Ah sneltoets:)

Ik ben u zeer erkentelijk

Toch maar even al die sneltoetsen opzoeken + uitprinten. Maakt het leven zoveel makkelijker.
Mwah, kwestie van aanleren.
Je moet even in gedachten houden dat zolang je deze tool geselecteerd hebt:

je kunt schalen, verplaatsen, dat soort gein.
als je die niet geselecteerd hebt, kan je je layer ook niet verplaatsen.
Signature.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:20:21 #117
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_55872982
Zit wel erg ingewikkeld in elkaar, maar ik sta telkens weer verbaasd na zo'n tutorial.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:22:10 #118
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55873026
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:20 schreef TheThirdMark het volgende:
Zit wel erg ingewikkeld in elkaar, maar ik sta telkens weer verbaasd na zo'n tutorial.
ook dat valt stiekem wel mee hoor
Je moet gewoon even weten welk tooltje wat voor eigenschappen heeft, dan is het best duidelijk

Lees anders dit even door
Signature.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:23:53 #119
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_55873122
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
interaction design:
Don't make me thing van Steve Krug en als je die uit hebt en toe bent aan het echte werk, About Face 3.0 door Alan Cooper, Robert Reimann en David Cronin
eventueel ook nog Designing Interfaces van Tidwell en Information Architecture for the world wide web door Morville & Rosenfeld
Hey lol, da's zo ongeveer de hele CMD boekenlijst.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:44:25 #121
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_55873620
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:25 schreef Toeps het volgende:

[..]

Nou dan kunnen ze voor mij iig niet verkeerd zijn
  dinsdag 8 januari 2008 @ 14:51:22 #122
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_55873833
quote:

[..]

Volgens mij doen de posters hier ongeveer allemaal CMD of iets dergelijks. Ik iig CMD.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:13:49 #123
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_55874411
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:51 schreef arneaux het volgende:

[..]

Volgens mij doen de posters hier ongeveer allemaal CMD of iets dergelijks. Ik iig CMD.
Ik ook
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_55875946
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:51 schreef arneaux het volgende:

[..]

ik doe moleculaire micro biologie heeft helemaal niks met design uit te maken
pi_55876246
wat is cdm?? of cmd
pi_55876322
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 16:15 schreef Kamermans het volgende:

[..]

ik doe moleculaire micro biologie heeft helemaal niks met design uit te maken
O? Je kunt natuurlijk wel dingen uit de moleculaire biologie gebruiken voor je designs. Zoiets is toch wel ergens in te gebruiken:

pi_55876363
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 16:27 schreef mash_ het volgende:
wat is cdm?? of cmd
Ik gok Computer Media Design, of iets dergelijks.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 17:10:28 #128
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_55877348
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 16:31 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik gok Computer Media Design, of iets dergelijks.
Communicatie & Multimedia Design
pi_55877848
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 17:10 schreef donroyco het volgende:

[..]

Communicatie & Multimedia Design
aah ok

ik doe multimedia vormgeven. Is alleen best saai... gaat allemaal superlangzaam. maar ga hiernas nog hbo doen
  dinsdag 8 januari 2008 @ 18:06:38 #130
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55878662
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 17:32 schreef mash_ het volgende:

[..]

aah ok

ik doe multimedia vormgeven. Is alleen best saai... gaat allemaal superlangzaam. maar ga hiernas nog hbo doen
Daar ben ik toch wel vrij snel mee gestopt
Signature.
pi_55878722
Grafisch Vormgeven doe ik.

pi_55879408
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 18:06 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Daar ben ik toch wel vrij snel mee gestopt
Kan ik begrijpen ja. Maarja ik leer thuis gewoon zelf verder aan 3d. omdat ik dat leuk vind om te leren.
En ik maak deze opleiding wel af. Het is sowieso een goede basis.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:28:28 #133
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_55880610
quote:

[..]

:")
pi_55901484
iemand op DA had in japanse tekens love and hate geschilderd
ik vond dit wel mooi dus heb het gemaakt in 3d

Heel simpel.
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:11:05 #135
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55901574
Hoe bedoel je 3d?
Dit kan je toch ook gewoon in PS doen?
Signature.
pi_55901631
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:11 schreef eer-ik het volgende:
Hoe bedoel je 3d?
Dit kan je toch ook gewoon in PS doen?
mja nee, het kan wel. maar dan word het wel stuk minder mooi
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:16:13 #137
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55901667
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:14 schreef mash_ het volgende:

[..]

mja nee, het kan wel. maar dan word het wel stuk minder mooi
Oh, ok
Het leek me namelijk op bevel and emboss gewoon
Signature.
pi_55901748
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:16 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Oh, ok
Het leek me namelijk op bevel and emboss gewoon
Zou kunnen, in 3d heb je ook bevel, en dat is hier ook gebruikt. alleen emboss niet.

Het zou misschien ook wel is ps gemaakt kunnen worden. mij zou het alleen niet lukken
  woensdag 9 januari 2008 @ 17:22:16 #139
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55901781
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:20 schreef mash_ het volgende:

[..]

Zou kunnen, in 3d heb je ook bevel, en dat is hier ook gebruikt. alleen emboss niet.

Het zou misschien ook wel is ps gemaakt kunnen worden. mij zou het alleen niet lukken
Ok
Met een beetje sleutelen moet dat vast wel lukken.
Zal het eerdaags voor de gein wel eens proberen, misschien lukt het me ook gewoon niet, I shall see
Signature.
pi_55902311
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 17:06 schreef mash_ het volgende:
iemand op DA had in japanse Chinese tekens love and hate geschilderd
ik vond dit wel mooi dus heb het gemaakt in 3d
[ afbeelding ]
Heel simpel.
[mierenneukmodus]Japanners gebruiken de Chinese karakters en noemen ze Kanji, maar het komt van het Chinese Hanzi.

Verder vind ik de lijnen niet echt mooi lopen. Bij het middelste deel (心) bijvoorbeeld zie je het meest rechtse streepje niet goed. Bij het karakter rechts loopt de verticale lange stroke niet mooi recht. Maar het karakter voor liefde stoort me nog het meest.
[/mierenneukmodus]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')