Gaat die bovenste met die Cheetah echt gebruikt worden door Nike?quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:27 schreef _Liquid_ het volgende:
Paar dingetjes waaronder: printads, logo, cd cover
[ afbeelding ]
-
-
[ afbeelding ]
-
-
[ afbeelding ]
-
-
[ afbeelding ]
-
-
[ afbeelding ]
-
-
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:10 schreef NrSiX het volgende:
Ik vind de wallpapers te simpel ogen! net wat je zegt.. het zal de verveling wel zijn, dat je daarom met dit komtAls je iets meer tijd erin steekt heb je vast leuker resultaat
Mja, zo kijk jij ernaar omdat je verstand hebt van Photoshop. Het gaat om het uiteindelijke resultaat en ik heb m'n wallpapers het liefst vrij rustig met de meeste info aan de rechterkant omdat er links natuurlijk een aantal shortcuts staan. Normaliter ziet niemand of er twee of twintig layers zijn gebruikt omdat je daar ook niet over nadenkt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:04 schreef NrSiX het volgende:
hehe , het is erg simpel in elkaar gezet. Als je bv kijkt naar die van Amy Whijnhouse, 4/5 layers? lijkt gewoon op simpel knip en plakwerk vandaar. Ook heb je bij elke wallpaper een outer glow gebruikt die wat simpel oogt, het kan allemaal wel! Alleen zou ik het wat meer verwerken in elkaar. Ik denk dat je vast wel wat mooiers in elkaar kan zetten
Het is niet echt mijn smaak, Maar wel leuk gedaan!quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hehe, wel geinig, mash_Ik wist niet dat er nog wuppiefans waren.
Mijn zusje was erg verdrietig dat alle megawuppies altijd op waren, haha.
Qua verbeteringen...misschien met photoshop nog een beetje de haren uit de ogen halen? Op een aantal plekken lijkt er haar uit de ogen te komen.
Edit: "Moeilijker" () ga ik het niet maken. Vind dit wel prettig zo op de achtergrond.
![]()
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op maandag 31 december 2007 00:00 schreef ThijsThijs het volgende:
Leuk gemaakt voskat! hoe heb je die onderste gemaakt? (en ook de bovenste)?
1 ervan is een wallpaper, alleen ik moest hem verkleinen om te kunnen uploaden.quote:Op maandag 31 december 2007 13:38 schreef mash_ het volgende:
Waar zijn ze voor eigelijk?? te klein voor een wallpaper.
Ik vind ze trouwens niet zomaar iedereen zijn smaak
Weet je nog welk font je hebt gebruikt voor die tekst?quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:27 schreef _Liquid_ het volgende:
Paar dingetjes waaronder: printads, logo, cd cover
[
-
-
[ afbeelding ]
Zeker netjes! Ik zou alleen de achtergrond iets opacity meegeven waardoor het lichter word dus iets minder druk, va nde rest vind hem netjes!quote:Op maandag 31 december 2007 20:02 schreef dnzl het volgende:
[..]
Weet je nog welk font je hebt gebruikt voor die tekst?
Nieuwe website gemaakt (nog in ontwikkeling maar is hopelijk over een maandje in the air)
[ afbeelding ]
uhm. als je me even helpt me herinderen welke dat was. maak wel meer dingenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:26 schreef ThijsThijs het volgende:
Mash, ik heb een vraagje aan jou
In het vorige deel van deze design-topic's liet je een foto zien van je te maken website.
Ik ben zelf ook van plan om een eigen portfolio/blog te maken in dezelfde stijl als die jij gebruikt en daarom ben ik ook nog een beetje opzoek naar voorbeelden van deze stijl pagina's, zou jij mij er misschien wat kunnen geven?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
uhm. als je me even helpt me herinderen welke dat was. maak wel meer dingen
Uhm ja ik had 1 voorbeeld maar geen idee waar ik die gevonden had. Alleen het concept is eigelijk dat je vanaf je bureau naar beneden kijkt en plaatjes van dingen die bij jou horen ziet.quote:
Vind hem tedruk... En de achtergrond kleur vind k niet echt mooi.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:34 schreef purmernoord het volgende:
hoe vinden jullie mijn zelfgemaakte website?
Zeker mooi. Goed geordend, geen elementen die de aandacht afleiden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:59 schreef mash_ het volgende:
beetje veel misschien maar hier het 3e berichtje achter elkaar
Ik heb een nieuwe layout op mijn portfolio en het comment systeem werkt nu weer goed
www.relderson.nl wat vinden jullie?
Is een wordpress site. Je kan ze zelf alleen helemaal aanpassen. Is een leuk gratis blogscript wat goed werkt en er goed uit ziet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:31 schreef jusdOrange het volgende:
[..]
Zeker mooi. Goed geordend, geen elementen die de aandacht afleiden.
Maar heb jij de hele site gedesigned of van een template? (er staan namelijk 2 dingen beneden.)
Oh ja, en waarom precies oorlogsgraven?
Aha, die kon ik nog niet!quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:45 schreef Pat-man het volgende:
[..]
Is een wordpress site. Je kan ze zelf alleen helemaal aanpassen. Is een leuk gratis blogscript wat goed werkt en er goed uit ziet.
(http://wordpress.com/)
Deze zijn wel vet.quote:
Op zich wel leuk en heb 't idee wel eens eerder gezien alleen daar kwam het net iets beter uit de verf. Weet niet precies waar het aan ligt though...quote:[ afbeelding ]
Nee heb ik niet gemaaktquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:31 schreef jusdOrange het volgende:
[..]
Zeker mooi. Goed geordend, geen elementen die de aandacht afleiden.
Maar heb jij de hele site gedesigned of van een template? (er staan namelijk 2 dingen beneden.)
Oh ja, en waarom precies oorlogsgraven?
thnx!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Deze zijn wel vet.![]()
[..]
Op zich wel leuk en heb 't idee wel eens eerder gezien alleen daar kwam het net iets beter uit de verf. Weet niet precies waar het aan ligt though...
De rest ben ik niet zo van gecharmeerd.
Oke toch bedankt voor je reactie, ik heb eigenlijk nog één vraagje. Je hebt het hieronder over Wordpress.com, kun je met deze manier van bloggen ook de layout aanpassen zodat het idee van jouw portfolio (en dus ook mijn nieuwe layout) hier op werkt?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Uhm ja ik had 1 voorbeeld maar geen idee waar ik die gevonden had. Alleen het concept is eigelijk dat je vanaf je bureau naar beneden kijkt en plaatjes van dingen die bij jou horen ziet.
Die laptop is ook de laptop waar ik opdit moment dit bericht op typ. poker kaarten omdat ik vaak poker etc.
nee niet echt, Want dan moet je zoveel aanpassen dat je eigelijk een eigen blog systeem maaktquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:58 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Oke toch bedankt voor je reactie, ik heb eigenlijk nog één vraagje. Je hebt het hieronder over Wordpress.com, kun je met deze manier van bloggen ook de layout aanpassen zodat het idee van jouw portfolio (en dus ook mijn nieuwe layout) hier op werkt?
mash; ik snap niet goed waarom je hier een template showt waarvan je alleen de headers zelf hebt gemaakt... Je renders zijn erg mooi maar post ze liever apart en groterquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
nee niet echt, Want dan moet je zoveel aanpassen dat je eigelijk een eigen blog systeem maakten dan moet je heel goed php kunnen.
Uhm die website kost me alleen geldquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:22 schreef dnzl het volgende:
[..]
mash; ik snap niet goed waarom je hier een template showt waarvan je alleen de headers zelf hebt gemaakt... Je renders zijn erg mooi maar post ze liever apart en groter![]()
Verder snap ik het doel van je website niet echt. Wil je nou klanten werven of inkomsten?
Oh, dat topic zal ik ook even checken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:49 schreef eer-ik het volgende:
Is daar niet meer dit topic voor? -> Site checks deel 38 - aub geen spam !
Verder vind ik de eerste het best.
Die witte tekst in dat geel of groene vlak vind ik erg slecht leesbaar, en bij de onderste vind ik de knoppen te onduidelijk. Het grijs is te donker zeg maar, zou dat wat lichter maken.
De eerste heb ik niets op aan te merken eigenlijk, alles goed leesbaar, en navigeerbaar wat imo het belangrijkst is.
Sorry, maar ik vind dit bijzonder slecht gedaanquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:42 schreef Dutch_Nelson het volgende:
check me pimp car
origineel: http://i12.tinypic.com/86js5jd.jpg
Pimped up: http://i14.tinypic.com/87c1b9t.jpg
Open er een klaagbak topic overquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:45 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dit bijzonder slecht gedaan
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, dat topic zal ik ook even checken.
Dankje voor de kritiek iig, ik ben zelf eigenlijk het minst tevreden over het eerste design namelijk
Hier is trouwens nog een voorbeeld van deze style. De 'coffee stains' zijn trouwens gewoon brushes die je kan downloaden (zie Google)quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:58 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Oke toch bedankt voor je reactie, ik heb eigenlijk nog één vraagje. Je hebt het hieronder over Wordpress.com, kun je met deze manier van bloggen ook de layout aanpassen zodat het idee van jouw portfolio (en dus ook mijn nieuwe layout) hier op werkt?
2 vind ik het strakst, al moet er nog wat opvulling tussen het menu en de inhoud, dat is nu zo'n wit vlak.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Opzich vind ik de 2e wat rustiger om te lezen, maar toch weer wat 'problemen' met kleuren.
Wat ik zelf sowieso niet zou doen is tekst over 2 kleuren heendoen, zoals in het laatste ontwerp, maar dat is ook wel weer een kwestie van smaak.
Welk vind je zelf het best eigenlijk?
Ja, ik zat ook al te denken aan iets lichtersquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:10 schreef eer-ik het volgende:
Iets lichter?
(En wat consequenter kleurgebruik qua fonts![]()
Ik zie rood, grijs, zwart, paars, blauw...
Vooral dat paars en blauw vind ik een beetje vloeken bij dat lichtbruinige.)
Verder vind ik het er soepel uitzien
Denk dat het contrast verhogen zeg maar, dus die knoppen en daarbij ook 'weblog' wat/een stuk lichter, al een hoop goed maakt. Maakt het een stuk duidelijker meteenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:38 schreef davey579 het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al te denken aan iets lichters.. en de kleuren van de fonts ben ik nog mee bezig (stond er ook onder
)
Zou dat net zo donker maken als de background.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:55 schreef davey579 het volgende:
De kleuren van de sidebar zijn nu hetzelfde als de kleur van 'weblog' , en heb maar gelijk even de fontkleuren aangepast, kleur van 'Best bekeken' enz. kan misschien nog wel iets donkerder.
[ afbeelding ]
Persoonlijk gebruik ik deze twee om matchende kleuren/tinten te vinden:quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:24 schreef davey579 het volgende:
Oke, ik heb wat advies nodig. Ben bezig met een nieuw design voor mijn website, maar ik kom niet helemaal uit de kleuren voor de sidebar, heb het nu lichtbruinig, maar ik vind het niet echt passen..
[ afbeelding ]
Let btw niet op de kleuren van de links en de inhoud![]()
Lijkt me primaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:32 schreef davey579 het volgende:
Ik heb ze in plaats van lichter nu juist donkerder gemaakt, met lichte tekst erin (zie mijn laatste post). Denk dat ik het voorlopig zo laat
Ik doe 't meestal op gevoel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:31 schreef BrunoD het volgende:
[..]
Persoonlijk gebruik ik deze twee om matchende kleuren/tinten te vinden:
http://www.colorschemer.com/online.html
http://slayeroffice.com/tools/color_palette/
ik denk dat het toeval isquote:Op zondag 6 januari 2008 16:54 schreef Wouser het volgende:
[..]
Even kei hard mash_ uitlachen
http://twodecks.deviantart.com/art/Portfolio-project-54461060
quote:
Zie dequote:Op zondag 6 januari 2008 17:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit sarcastisch was.
Zelfde beker, zelfde achtergrondpapier. En alleen het lettertype is echt anders en nog slechter dan het origineel ook.![]()
Wat een geweldige shizzle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |