quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
uhm. als je me even helpt me herinderen welke dat was. maak wel meer dingen
Uhm ja ik had 1 voorbeeld maar geen idee waar ik die gevonden had. Alleen het concept is eigelijk dat je vanaf je bureau naar beneden kijkt en plaatjes van dingen die bij jou horen ziet.quote:
Vind hem tedruk... En de achtergrond kleur vind k niet echt mooi.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:34 schreef purmernoord het volgende:
hoe vinden jullie mijn zelfgemaakte website?
Zeker mooi. Goed geordend, geen elementen die de aandacht afleiden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:59 schreef mash_ het volgende:
beetje veel misschien maar hier het 3e berichtje achter elkaar
Ik heb een nieuwe layout op mijn portfolio en het comment systeem werkt nu weer goed
www.relderson.nl wat vinden jullie?
Is een wordpress site. Je kan ze zelf alleen helemaal aanpassen. Is een leuk gratis blogscript wat goed werkt en er goed uit ziet.quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:31 schreef jusdOrange het volgende:
[..]
Zeker mooi. Goed geordend, geen elementen die de aandacht afleiden.
Maar heb jij de hele site gedesigned of van een template? (er staan namelijk 2 dingen beneden.)
Oh ja, en waarom precies oorlogsgraven?
Aha, die kon ik nog niet!quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:45 schreef Pat-man het volgende:
[..]
Is een wordpress site. Je kan ze zelf alleen helemaal aanpassen. Is een leuk gratis blogscript wat goed werkt en er goed uit ziet.
(http://wordpress.com/)
Deze zijn wel vet.quote:
Op zich wel leuk en heb 't idee wel eens eerder gezien alleen daar kwam het net iets beter uit de verf. Weet niet precies waar het aan ligt though...quote:[ afbeelding ]
Nee heb ik niet gemaaktquote:Op woensdag 2 januari 2008 20:31 schreef jusdOrange het volgende:
[..]
Zeker mooi. Goed geordend, geen elementen die de aandacht afleiden.
Maar heb jij de hele site gedesigned of van een template? (er staan namelijk 2 dingen beneden.)
Oh ja, en waarom precies oorlogsgraven?
thnx!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Deze zijn wel vet.![]()
[..]
Op zich wel leuk en heb 't idee wel eens eerder gezien alleen daar kwam het net iets beter uit de verf. Weet niet precies waar het aan ligt though...
De rest ben ik niet zo van gecharmeerd.
Oke toch bedankt voor je reactie, ik heb eigenlijk nog één vraagje. Je hebt het hieronder over Wordpress.com, kun je met deze manier van bloggen ook de layout aanpassen zodat het idee van jouw portfolio (en dus ook mijn nieuwe layout) hier op werkt?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Uhm ja ik had 1 voorbeeld maar geen idee waar ik die gevonden had. Alleen het concept is eigelijk dat je vanaf je bureau naar beneden kijkt en plaatjes van dingen die bij jou horen ziet.
Die laptop is ook de laptop waar ik opdit moment dit bericht op typ. poker kaarten omdat ik vaak poker etc.
nee niet echt, Want dan moet je zoveel aanpassen dat je eigelijk een eigen blog systeem maaktquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:58 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Oke toch bedankt voor je reactie, ik heb eigenlijk nog één vraagje. Je hebt het hieronder over Wordpress.com, kun je met deze manier van bloggen ook de layout aanpassen zodat het idee van jouw portfolio (en dus ook mijn nieuwe layout) hier op werkt?
mash; ik snap niet goed waarom je hier een template showt waarvan je alleen de headers zelf hebt gemaakt... Je renders zijn erg mooi maar post ze liever apart en groterquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
nee niet echt, Want dan moet je zoveel aanpassen dat je eigelijk een eigen blog systeem maakten dan moet je heel goed php kunnen.
Uhm die website kost me alleen geldquote:Op donderdag 3 januari 2008 00:22 schreef dnzl het volgende:
[..]
mash; ik snap niet goed waarom je hier een template showt waarvan je alleen de headers zelf hebt gemaakt... Je renders zijn erg mooi maar post ze liever apart en groter![]()
Verder snap ik het doel van je website niet echt. Wil je nou klanten werven of inkomsten?
Oh, dat topic zal ik ook even checken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:49 schreef eer-ik het volgende:
Is daar niet meer dit topic voor? -> Site checks deel 38 - aub geen spam !
Verder vind ik de eerste het best.
Die witte tekst in dat geel of groene vlak vind ik erg slecht leesbaar, en bij de onderste vind ik de knoppen te onduidelijk. Het grijs is te donker zeg maar, zou dat wat lichter maken.
De eerste heb ik niets op aan te merken eigenlijk, alles goed leesbaar, en navigeerbaar wat imo het belangrijkst is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |