abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55712826
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 22:02 schreef mash_ het volgende:

[..]

uhm. als je me even helpt me herinderen welke dat was. maak wel meer dingen

Deze bedoel ik
google is your friend
pi_55726963
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 23:28 schreef ThijsThijs het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze bedoel ik
Uhm ja ik had 1 voorbeeld maar geen idee waar ik die gevonden had. Alleen het concept is eigelijk dat je vanaf je bureau naar beneden kijkt en plaatjes van dingen die bij jou horen ziet.
Die laptop is ook de laptop waar ik opdit moment dit bericht op typ. poker kaarten omdat ik vaak poker etc.
pi_55727076
quote:
Vind hem tedruk... En de achtergrond kleur vind k niet echt mooi.

en als je bij http://jansnoeklijsten.nl/canvasprint.html of http://jansnoeklijsten.nl/fotolijsten.html bent doet litho's het niet.

En ik zou bij de home de banner van: welkom bij, niet blauw maken aan de linker kant. Omdat je achtergrond ookal blauw is,

En nog een tip. integreer je gastenboek in je website. Dit is makkelijk temaken. Als je server over een databse beschrikt(waar ik wel van uit ga)

ik zou de site een 6.5 geven denk ik
pi_55728271
beetje veel misschien maar hier het 3e berichtje achter elkaar

Ik heb een nieuwe layout op mijn portfolio en het comment systeem werkt nu weer goed
www.relderson.nl wat vinden jullie?
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:31:03 #31
182538 jusdOrange
Limoentjesfr3sh
pi_55730019
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:59 schreef mash_ het volgende:
beetje veel misschien maar hier het 3e berichtje achter elkaar

Ik heb een nieuwe layout op mijn portfolio en het comment systeem werkt nu weer goed
www.relderson.nl wat vinden jullie?
Zeker mooi. Goed geordend, geen elementen die de aandacht afleiden.
Maar heb jij de hele site gedesigned of van een template? (er staan namelijk 2 dingen beneden.)
Oh ja, en waarom precies oorlogsgraven?
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:41:24 #32
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_55730275
Sinds er hier steeds meer wallpapers verschijnen zal ik er ook een paar toevoegen die ik laatst heb gemaakt voor op een website. (geen desktop wallpapers dus) Sommige zijn gewoon foto's die bewerkt zijn voor de kleuren, andere zijn volledig zelf gemaakt. Zijn simpel maar vond ze er zelf wel fijn uitzien.
Sorry maar kan ze verder niet vrijgeven vandaar ook het watermerkje...

If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:45:15 #33
69307 Pat-man
pi_55730364
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:31 schreef jusdOrange het volgende:

[..]

Maar heb jij de hele site gedesigned of van een template? (er staan namelijk 2 dingen beneden.)
Is een wordpress site. Je kan ze zelf alleen helemaal aanpassen. Is een leuk gratis blogscript wat goed werkt en er goed uit ziet.

(http://wordpress.com/)
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:54:30 #34
182538 jusdOrange
Limoentjesfr3sh
pi_55730618
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:45 schreef Pat-man het volgende:

[..]

Is een wordpress site. Je kan ze zelf alleen helemaal aanpassen. Is een leuk gratis blogscript wat goed werkt en er goed uit ziet.

(http://wordpress.com/)
Aha, die kon ik nog niet!
Bedankt!
pi_55730922
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:41 schreef Pat-man het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Deze zijn wel vet.
quote:
Op zich wel leuk en heb 't idee wel eens eerder gezien alleen daar kwam het net iets beter uit de verf. Weet niet precies waar het aan ligt though...

De rest ben ik niet zo van gecharmeerd.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_55734460
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:31 schreef jusdOrange het volgende:

[..]

Nee heb ik niet gemaakt is gewoon gedownload.
Ik heb de headers wel zelf gemaakt. zijn allemaal eigen 3d renders.

En de graven vond ik gewoon een mooi plaatje (ook zelf gemaakt) Vandaar dat ik die in de header gedaan heb

het zijn trouwens 4 headers. als je de pagina vernieuwd komt er een anderen
  woensdag 2 januari 2008 @ 23:25:43 #37
69307 Pat-man
pi_55734544
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 21:08 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Deze zijn wel vet.
[..]

Op zich wel leuk en heb 't idee wel eens eerder gezien alleen daar kwam het net iets beter uit de verf. Weet niet precies waar het aan ligt though...

De rest ben ik niet zo van gecharmeerd.
thnx!

moet ook zeggen dat ik niet overal even hard m'n best op heb gedaan...
pi_55735308
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:43 schreef mash_ het volgende:

[..]

Uhm ja ik had 1 voorbeeld maar geen idee waar ik die gevonden had. Alleen het concept is eigelijk dat je vanaf je bureau naar beneden kijkt en plaatjes van dingen die bij jou horen ziet.
Die laptop is ook de laptop waar ik opdit moment dit bericht op typ. poker kaarten omdat ik vaak poker etc.
Oke toch bedankt voor je reactie, ik heb eigenlijk nog één vraagje. Je hebt het hieronder over Wordpress.com, kun je met deze manier van bloggen ook de layout aanpassen zodat het idee van jouw portfolio (en dus ook mijn nieuwe layout) hier op werkt?
google is your friend
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:11:46 #39
73209 dnzl
Minimalist.
pi_55735572
Nee, een WordPress-design maken vergt erg veel tijd en kennis en zeker met de layout die jij voor ogen hebt.

[ Bericht 53% gewijzigd door dnzl op 03-01-2008 00:20:55 ]
pi_55735655
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 23:58 schreef ThijsThijs het volgende:

[..]

Oke toch bedankt voor je reactie, ik heb eigenlijk nog één vraagje. Je hebt het hieronder over Wordpress.com, kun je met deze manier van bloggen ook de layout aanpassen zodat het idee van jouw portfolio (en dus ook mijn nieuwe layout) hier op werkt?
nee niet echt, Want dan moet je zoveel aanpassen dat je eigelijk een eigen blog systeem maakt en dan moet je heel goed php kunnen.
  donderdag 3 januari 2008 @ 00:22:08 #41
73209 dnzl
Minimalist.
pi_55735778
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:15 schreef mash_ het volgende:

[..]

nee niet echt, Want dan moet je zoveel aanpassen dat je eigelijk een eigen blog systeem maakt en dan moet je heel goed php kunnen.
mash; ik snap niet goed waarom je hier een template showt waarvan je alleen de headers zelf hebt gemaakt... Je renders zijn erg mooi maar post ze liever apart en groter
Verder snap ik het doel van je website niet echt. Wil je nou klanten werven of inkomsten?
pi_55735916
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 00:22 schreef dnzl het volgende:

[..]

mash; ik snap niet goed waarom je hier een template showt waarvan je alleen de headers zelf hebt gemaakt... Je renders zijn erg mooi maar post ze liever apart en groter
Verder snap ik het doel van je website niet echt. Wil je nou klanten werven of inkomsten?
Uhm die website kost me alleen geld krijg ik geen klanten mee. Maar online portfolio is gewoon handig om te hebben als je gaat solliciteren bij stage ofzo. dan is een portfolio een vereiste.

en was meer om de site te showen dan de layout zelf heb trouwens wel dingen veranderd aan die layout maar dat is code werk dus zie je niet echt
  donderdag 3 januari 2008 @ 04:59:53 #43
105263 Litso
Interlectueel.
pi_55738799
Ik heb in het vorige deel al een concept voor een website gepost, maar ik heb er nog 2 concepten bij gemaakt
Het idee is dus dat ik een simpele, overzichtelijke website maak in de huisstijl (die je snel genoeg kan opmaken uit de 3 ontwerpen ), die voor iedereen makkelijk en navigeerbaar is, maar toch strak qua design. Lastig, maar wel leuk, al helemaal omdat dit mijn eerste echte opdacht is. En dat is waarschijnlijk wel te zien
Van de drie die ik heb gemaakt laat ik mijn opdrachtgever de beste kiezen.

De eerste, die ik al had gepost:

En de andere twee die ik deze week bij heb gemaakt:

De drie websites zijn ook hier werkend te zien (met lompe paginanummering ), maar tot nu toe alleen getest in FF @ 1280x1024 dus ik sta nergens voor in

Meningen, graag?
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  donderdag 3 januari 2008 @ 11:13:48 #44
73209 dnzl
Minimalist.
pi_55741427
Site doet het niet, Litso!
  donderdag 3 januari 2008 @ 12:49:37 #45
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55743388
Is daar niet meer dit topic voor? -> Site checks deel 38 - aub geen spam !
Verder vind ik de eerste het best.
Die witte tekst in dat geel of groene vlak vind ik erg slecht leesbaar, en bij de onderste vind ik de knoppen te onduidelijk. Het grijs is te donker zeg maar, zou dat wat lichter maken.
De eerste heb ik niets op aan te merken eigenlijk, alles goed leesbaar, en navigeerbaar wat imo het belangrijkst is.
Signature.
pi_55749104
verwijderd sorry
pi_55749174
verwijderd, sorry
pi_55749488
Ïk ben bezig met vray te leren bij 3d max, Weet niet of iemand weet wat het inhoud? Maar komt er opneer dat materiaal veel mooier word.

Dit heb k nu
pi_55750148
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:56:49 #50
105263 Litso
Interlectueel.
pi_55750471
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 12:49 schreef eer-ik het volgende:
Is daar niet meer dit topic voor? -> Site checks deel 38 - aub geen spam !
Verder vind ik de eerste het best.
Die witte tekst in dat geel of groene vlak vind ik erg slecht leesbaar, en bij de onderste vind ik de knoppen te onduidelijk. Het grijs is te donker zeg maar, zou dat wat lichter maken.
De eerste heb ik niets op aan te merken eigenlijk, alles goed leesbaar, en navigeerbaar wat imo het belangrijkst is.
Oh, dat topic zal ik ook even checken.
Dankje voor de kritiek iig, ik ben zelf eigenlijk het minst tevreden over het eerste design namelijk
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')