Hierquote:Op woensdag 26 december 2007 23:08 schreef -Blurk- het volgende:
Waar hangt Veulen eigenlijk uit? Mis haar best wel.
Oi, vuilakje!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hier![]()
Kerst is weer voorbijBest wel jammer, was best spannend en vreemd dit jaar.
Ik vind het trouwens lief dat je me gemist hebt![]()
Kun je me vertellen wat berliner bollen zijn?
Dat zijn oliebollen gevuld met gele room Veulentje.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hier![]()
Kerst is weer voorbijBest wel jammer, was best spannend en vreemd dit jaar.
Ik vind het trouwens lief dat je me gemist hebt![]()
Kun je me vertellen wat berliner bollen zijn?
Ik dacht het nietquote:Op donderdag 27 december 2007 00:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat zijn oliebollen gevuld met gele room Veulentje.
Ze was eerstquote:Op donderdag 27 december 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi, vuilakje!![]()
Ik vroeg ook net waar je was![]()
Heb zelfs Cola in de OP staan
Dat ie die bitterballen in z'n * stopt, en die fles cola erachter aan.quote:
Duh ..ik heb fipoquote:Op donderdag 27 december 2007 00:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Jappie moet een liedje zingen want die negeerde mijn geweldige topic + überOP.
Staat er godverdomme tussen, schele!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je ook rosé??
Dat is voor Gert mij wel zo prettig
Klinkt viesquote:Op donderdag 27 december 2007 00:20 schreef -Blurk- het volgende:
Dat zijn oliebollen gevuld met gele room Veulentje.
Je mag de hele fles hebben vanavond, ik zuip alle HJ op.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je ook rosé??
Dat is voor Gert mij wel zo prettig
Delen, vuige!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Je mag de hele fles hebben vanavond, ik zuip alle HJ op.
Lul niet, dat is rode wijn, en het is bubbelwijn..... dat het rood is kun je aan de kleur van de fles zien, en dat het bubbelzooi is kun je aan de vorm van de kurk zienquote:Op donderdag 27 december 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Staat er godverdomme tussen, schele!![]()
Alsof ik jou en Gertski zou vergeten
Godschurfttiefesteringpleuriskanarieanusbrokkenpapknuppel!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:23 schreef Lobasca het volgende:
Ik kijk zeker over de brandewijn heen?
Ik niet, want dan was ik al behoorlijk over mijn koker gegaan denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie van ons 2 heeft er al 20 op deze kerst?
ER STAAT ROSE OP!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lul niet, dat is rode wijn, en het is bubbelwijn..... dat het rood is kun je aan de kleur van de fles zien, en dat het bubbelzooi is kun je aan de vorm van de kurk zien![]()
Dus wat het ook voor Italiaanse bagger is, het is geen rosé
Ik kan gvd ook wel Rolls Royce op mijn auto zetten, maar het blijft een Hondaquote:
Wat zijn het dan volgens jou?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie van ons 2 heeft er al 20 op deze kerst?
Kijk 's uit je dopen, veeleischendequote:Op donderdag 27 december 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan gvd ook wel Rolls Royce op mijn auto zetten, maar het blijft een Honda![]()
Die uiteraard weinig voor een Rolls onder doet.. dat dan wel weer
O nee!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Delen, vuige!
Of wil je dat ik nuchter blijf en filmpjes van je maak die ik op YouTube pleur zodra je weer zwart bent?
Dat gaat een beetje lastig: ontstoken ooglid, en die zalf maakt het uitzicht zo wazigquote:Op donderdag 27 december 2007 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk 's uit je dopen, veeleischende
Ik heb net een Berliner opquote:Op donderdag 27 december 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
O nee!![]()
Doe het niet!![]()
Maar ben je nu nog nuchter dus?
Waarom ziet die microfoon die je net neerlegt er dan zo eh... "vies" uit?
Ik zie anders ook geenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:23 schreef Lobasca het volgende:
Ik kijk zeker over de brandewijn heen?
Nee, jullie mogen iets uitkiezen en dat gaat Jappie klaarmaken.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:28 schreef Talitha het volgende:
Is het de bedoeling dat Veulen en ik dat maandblad opeten?
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie anders ook geen [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Berlijnse_bolquote:Op donderdag 27 december 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Géén oliebollen met gele meuk erin![]()
[ afbeelding ]
Er zit jam in
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]Zing ik een liedje voor je, jij mag kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Blauwe microfoon paktAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Nietquote:Op donderdag 27 december 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Géén oliebollen met gele meuk erin![]()
[ afbeelding ]
Er zit jam in
Nah... je hebt het toch nog een half uur nadat de kerst is afgelopen volgehouden hè, voordat je duivelse inborst weer toesloeg.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
Als je nou ff een kleine edit in de OP doet, dan kan die Schnitzelze ook niet meer weghalen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah... je hebt het toch nog een half uur nadat de kerst is afgelopen volgehouden hè, voordat je duivelse inborst weer toesloeg.
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]Je lijkt die Hagenees van gisteren welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik scheld nooit met Kanker.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je lijkt die Hagenees van gisteren wel
Een jambolquote:Op donderdag 27 december 2007 00:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WAT ZIT IK DAN NET TE VRETEN GODVERDOMME!?
Weet je zeker dat Jappert kan koken?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, jullie mogen iets uitkiezen en dat gaat Jappie klaarmaken.
Kom je binnenkort zelfgemaakte donuts bij me eten??quote:Op donderdag 27 december 2007 00:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Oliebol lust ik niet en Berliner wel.
Jullie zijn allemaal stom.
*afzuigkap uit doet en stug verder rookt
*microfoon weg tieft.
Hij blijft leuk.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:32 schreef Jappie het volgende:
Duit doet [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hij see dat ik ut klaar ging makenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Weet je zeker dat Jappert kan koken?
Geen van de drie waar wij de afgelopen jaren die dingen halen?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus die moffenbakker weet niet hoe je een Berliner maakt?
Ben je weer aan het modlikken?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeaux, en nou zoeken jullie het verder maar uit, stel teringzeikerds!
Meeeeeuuuuh we willen meer rosé!
We willen koffie!
We willen geen leuk boekje over vegetarische shizzle!
Die DUITSE bakker die je DUITSE BERLINERS heeft verkocht weet niet wat DUITSE BERLINERS zijn.
Huil, huil, ween, ween...
De enige die niet loopt te mekkeren is godverdomme Gert, dat zegt toch genoeg lijkt me!?
Ik lig weer dubbelquote:Op donderdag 27 december 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
We willen koffie!
Die DUITSE bakker die je DUITSE BERLINERS heeft verkocht weet niet wat DUITSE BERLINERS zijn.
De enige die niet loopt te mekkeren is godverdomme Gert, dat zegt toch genoeg lijkt me!?
Ik hoop dat ze allemaal stikken in hun met gele smegma gevulde oliebolquote:Op donderdag 27 december 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
Ehm... niet om het een of ander hoor, maarreh... zouden ze in Duitsland niet beter weten hoe een Berliner bol er uitziet dan in Nederland??
ohquote:
Een berliner bol is gewoon een zoet broodje met vanille vulling en wat poedersuiker on top.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen van de drie waar wij de afgelopen jaren die dingen halen?
Ja, dat zegt dat Gert weet dat wat hij ook te zeiken heeft, hij gewoon z'n mond kan houden als er ook minimaal 5 vrouwen op dezelfde plek zijn, want die doen dat zeiken dan wel voor hemquote:Op donderdag 27 december 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
We willen koffie!
Nee, normaal is hij de eerste die zou zeiken.quote:
Gemaakt door een inferieur stuk vreten dat zich "bakker" noemt.quote:
Hij weet vast wel hoe hij een jambol maakt, mar van een Berliner heeft hij geen verstand, sorryquote:Op donderdag 27 december 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus die moffenbakker weet niet hoe je een Berliner maakt?
MAAR HET IS GEEN FUCKING OLIEBOLquote:Op donderdag 27 december 2007 00:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een berliner bol is gewoon een zoet broodje met vanille vulling en wat poedersuiker on top.![]()
Met jam is een special varia.
eXACT!!!1111!!!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
MAAR HET IS GEEN FUCKING OLIEBOL
Uhuhquote:Op donderdag 27 december 2007 00:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij weet vast wel hoe hij een jambol maakt, mar van een Berliner heeft hij geen verstand, sorry
Wel bij de oliebollenkraam te verkrijgen... waarmee ik niks suggereerquote:Op donderdag 27 december 2007 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
* rode microfoon doorgeeft aan Leandra.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat zegt dat Gert weet dat wat hij ook te zeiken heeft, hij gewoon z'n mond kan houden als er ook minimaal 5 vrouwen op dezelfde plek zijn, want die doen dat zeiken dan wel voor hem
Zoek jij een nummer voor haar uit of moet ik het doen?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
* rode microfoon doorgeeft aan Leandra.
Daarom heet het ook een Berlinerbol schatje.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JAMBOL IN JE KLAMME GROTJE!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij weet vast wel hoe hij een jambol maakt, mar van een Berliner heeft hij geen verstand, sorry
Doe jij maar. Misschien blijf je dan eens van die zoetigheid af, jambol-proppertje.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zoek jij een nummer voor haar uit of moet ik het doen?
JAMBOL IN JE KLAMME GROTJE!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe jij maar. Misschien blijf je dan eens van die zoetigheid af, jambol-proppertje.
* rode microfoon weer teruggeeft aan Gert, je zeikt zingt zelf maarquote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
* rode microfoon doorgeeft aan Leandra.
Nee geen zin in.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
* rode microfoon weer teruggeeft aan Gert, je zeikt zingt zelf maar
Nee, teringranzig.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:42 schreef Veulen het volgende:
Maar is dat nou lekker?
Doe dan eens vegetarische lasagna klaarmaken.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij see dat ik ut klaar ging maken...ik heb niets over koken gehoord.
Ik heb er nog 120 liggen...quote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
Ik ben dat Berliner bol gezeik nu helemaal zat trouwens, dus dat gaan we ff oplossen:
Zaterdag 5 januari een SC meet in Berlijn... dan gaan we daar gewoon Berliner bollen eten en gelijk uit de wereld helpen wat het nou wel, en vooral wat het niet zijn
Wat is "vanilleroon"?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mag het ook een Berlinerbol met vanilleroon zijn?
Allemaal met jam?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb er nog 120 liggen...
Moet je er een paar?
O, dus dat zijn dan geen echte Berlinerbollen.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, geprakte kanarieslingerschijt.
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel een beetje snel graag, ik begin zo'n ruzie met de weegschaal te krijgen dat ik over een weekje maar eens serieus moet gaan dieëtenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet je er een paar?
Een soort jam.quote:
Ik wil er wel 1 heel hard richting NL gooien?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel een beetje snel graag, ik begin zo'n ruzie met de weegschaal te krijgen dat ik over een weekje maar eens serieus moet gaan dieëten![]()
Dus nu mag het nog![]()
Ik zit pas in de eerste week van het voorspel.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe dan eens vegetarische lasagna klaarmaken.
Nee, een jambol.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, dus dat zijn dan geen echte Berlinerbollen.
Whehehe.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Whahaha ik zie je sign?Mag ik even?
Ik nam net een slok en verslikte mequote:Op donderdag 27 december 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En tevens in de eerste minuut van de eerste dag..quote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zit pas in de eerste week van het voorspel.![]()
Nooit mijn posts lezen met iets in je mondquote:Op donderdag 27 december 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik nam net een slok en verslikte me
Wie is Alsin nou weer en waarom bestelt hij/zij dat?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsin: "Mag ik een broodje vanilleroon?"
Je hebt natuurlijk het bergverhaal wel mee... zelfs als je gooit als een meisje komt ie toch nog een eindquote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil er wel 1 heel hard richting NL gooien?
Heb je ook chocolade cremesaus en slagroom?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet je er een paar?
Dus niet meer pijpen tijdens het FOK!ken??quote:Op donderdag 27 december 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nooit mijn posts lezen met iets in je mond
Haat je me nu Ian?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nooit mijn posts lezen met iets in je mond
Ik heb een pak chocomelk in mijn ijskast AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH Wat moet ik daar nou meequote:Op donderdag 27 december 2007 00:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je ook chocolade cremesaus en slagroom?
Ik ga het volhouden tot het eind..moet jij eens zien wat voor lekkere lasagneschotel Litha krijgt.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En tevens in de eerste minuut van de eerste dag..
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie is Alsin nou weer en waarom bestelt hij/zij dat?
Wees nu eens een keer duidelijk man.
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus niet meer pijpen tijdens het FOK!ken??
opwarmenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een pak chocomelk in mijn ijskast AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH Wat moet ik daar nou mee
Wat denk je zelf?quote:
Nog niet....quote:Op donderdag 27 december 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
En nou maar hopen dat het niet weer per ongeluk een goatse is geworden
oh..het ging over een vegetarische lasagnaschotel...quote:Op donderdag 27 december 2007 00:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ga het volhouden tot het eind..moet jij eens zien wat voor lekkere lasagneschotel Litha krijgt.![]()
kan alleen niet beloven dat het geheel vegetarisch word
En dan weggooien ?quote:
Is goed hoor, als ze maar metquote:Op donderdag 27 december 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Ik tief je alleen wel een paar Berliners in je gezicht op de eerstvolgende meet.
Speciaal voor jou de smiley versie:quote:Op donderdag 27 december 2007 00:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat ben je snel verouderd Ian, en ook nog getrouwd!
En wie gaat die vanilleroom jam er weer aflikken??quote:Op donderdag 27 december 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Ik tief je alleen wel een paar Berliners in je gezicht op de eerstvolgende meet.
Dat merk je vanzelf als er één op je neus kapot ketstquote:Op donderdag 27 december 2007 00:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Is goed hoor, als ze maar met
vanilleroom gevuld zijn.
Whehehe.. of eenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
En nou maar hopen dat het niet weer per ongeluk een goatse is geworden
ja, over je pcquote:
Gert, modjes moeten toch user-rotzooi opruimen?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wie gaat die vanilleroom jam er weer aflikken??
Ach, wat liefquote:Op donderdag 27 december 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Speciaal voor jou de smiley versie:
[ afbeelding ]
Aan mij gevenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:51 schreef Soury het volgende:
Ik heb een pak chocomelk in mijn ijskast AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH Wat moet ik daar nou mee
Jij geloofde me ook niet meteen toen ik zei dat het bij mij toch echt een plaatje van een kleed met knuffeltjes wasquote:
You should see the real thingquote:Op donderdag 27 december 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gatver...zelfs ik vind dit ranzig
Ohh okquote:
In smileyvorm is het nog wel te verdragen.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gatver...zelfs ik vind dit ranzig
Nope, dit is de Tubgirl.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is dat die befaamde girls & cup??
Nee..... moet je 'm zien?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zeg nietsquote:Op donderdag 27 december 2007 00:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee..... moet je 'm zien?
*** WARNING ALERT ALARMBEL ETC ****
[url=xxxVeel plezierquote:Op donderdag 27 december 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Staat trouwens een leuke variant op dumpert...quote:
Een kip? Gevuld met wát dan?quote:
Is dit binnen de policyquote:
Ik volg het niet helemaal meer geloof ik?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ga het volhouden tot het eind..moet jij eens zien wat voor lekkere lasagneschotel Litha krijgt.![]()
kan alleen niet beloven dat het geheel vegetarisch word
nope...zèlfs ik heb grenzen..quote:Op donderdag 27 december 2007 00:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee..... moet je 'm zien?
*** WARNING ALERT ALARMBEL ETC ****
Rustig laten bellen..tis waarschijnlijk NMNSquote:Op donderdag 27 december 2007 01:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik volg het niet helemaal meer geloof ik?Maar ik wacht rustig af wat het eindresultaat zal zijn.
![]()
Er loopt hier trouwens één of andere gek in het trappenhuis bij iedereen aan te bellen?
Doe maar niet danquote:Op donderdag 27 december 2007 01:02 schreef Lobasca het volgende:ik durf niet aan te klikken...heb een zwakke maag..
Ik kijk even helemaal nergens..quote:Op donderdag 27 december 2007 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Klik maar even niet op Heidi's linkje
*note to self: ijshockey masker meenemen naar meet.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:02 schreef -Blurk- het volgende:
Maar ik ga slapen, heb me rot gelachen vanavond, nog een fijne voortzetting en Ian, Berlinerbollen zijn met een soort pudding gevuld en er zit geen jam in, tenminste in Nederland niet. In Duitsland dus wel, wat de vraag opwerpt waarom het dan in Nederland niet gewoon Amsterdamse bollen heet. Maar goed. Ik merk het wel op de meet wanneer de eerste Berlinerbol me vol in het gezicht raakt. Zal dan even goed proeven alvorens ik je met gelijke munt terugbetaal.
Trusten allemaal!
Pak je honkbalknuppel. Tis vast een krantenbezorger. Je weet hoe het met mij is afgelopenquote:Op donderdag 27 december 2007 01:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik volg het niet helemaal meer geloof ik?Maar ik wacht rustig af wat het eindresultaat zal zijn.
![]()
Er loopt hier trouwens één of andere gek in het trappenhuis bij iedereen aan te bellen?
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Rustig laten bellen..tis waarschijnlijk NMNS
Lijkt me een érg goed planquote:Op donderdag 27 december 2007 01:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kijk even helemaal nergens..
Weltruste Blurkquote:
Welterusten B.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:02 schreef -Blurk- het volgende:
Maar ik ga slapen, heb me rot gelachen vanavond, nog een fijne voortzetting en Ian, Berlinerbollen zijn met een soort pudding gevuld en er zit geen jam in, tenminste in Nederland niet. In Duitsland dus wel, wat de vraag opwerpt waarom het dan in Nederland niet gewoon Amsterdamse bollen heet. Maar goed. Ik merk het wel op de meet wanneer de eerste Berlinerbol me vol in het gezicht raakt. Zal dan even goed proeven alvorens ik je met gelijke munt terugbetaal.
Trusten allemaal!
Dont let the bedbugs bitequote:Op donderdag 27 december 2007 01:02 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal!
Ik ben immer vrolijk?quote:Op donderdag 27 december 2007 01:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan er nog een glimlach bij je af?
Dan is NMNS net door de pliesie meegenomen.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Rustig laten bellen..tis waarschijnlijk NMNS
Niet janken.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Behalve als we gristelijk gaan lopen modden
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Pak je honkbalknuppel. Tis vast een krantenbezorger. Je weet hoe het met mij is afgelopen
Volgens mij wel en gelijk heb jequote:Op donderdag 27 december 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit ging natuurlijk niet over jou, hè.
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Volgens mij wel en gelijk heb je...ik heb ook al een TR geplaatst.
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vuige NSB'erquote:Op donderdag 27 december 2007 01:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie is er aan het zingen eigenlijk?
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Al twee nummers .. niemand waardeerd het.
Das maf
Ik hoorde je niet boven dat gekrijs van Blurk over jambollen uit.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Das maf
Sorry.. die kutpuber komt net thuis van een avond stappen.... en is erg vrolijk... zelfs bijna hyperquote:Op donderdag 27 december 2007 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Das maf
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Das maf
Ho ho okay nog een danquote:
DRUGS!11!!!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry.. die kutpuber komt net thuis van een avond stappen.... en is erg vrolijk... zelfs bijna hyper
En heeft inmiddels al 2 borden nasi naar binnen gewerkt
Ik ben ook een VOL-er, dus terugzwaaien mag.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nah hij is al weg, dus ik kan rustig gaan slapen.![]()
Neuh... hij heeft om 15.00 uur met mij een soort kerstmaaltijd gegeten, en daarna alleen nog maar een patatje met.... dus ik denk dat ie na die enorme voorraad bier gewoon honger heeftquote:Op donderdag 27 december 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
DRUGS!11!!!
HIJ HEEFT DE MUNCHIES11!!!!1
Ik zwaai helemaal niets..ga gewoon met je mee.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben ook een VOL-er, dus terugzwaaien mag.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nah hij is al weg, dus ik kan rustig gaan slapen.![]()
Zo... heb ik ook wel esquote:Op donderdag 27 december 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... hij heeft om 15.00 uur met mij een soort kerstmaaltijd gegeten, en daarna alleen nog maar een patatje met.... dus ik denk dat ie na die enorme voorraad bier gewoon honger heeft
Word jij nooit eens moe van jezelf?quote:Op donderdag 27 december 2007 01:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ho ho okay nog een danho!
![]()
Uiteraard alleen om de dienstdoende mod pootje te lichten opdat wij eindelijk verlost zijn uit ons lijden en we Ian voortaan in hemelsblauwmogen aanschouwen.
Ah.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zwaai helemaal niets..ga gewoon met je mee.![]()
![]()
![]()
En inmiddels staan er broodjes in de ovenquote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Duetje?
http://nl.youtube.com/watch?v=EG4td8zudUU
Geen drugs dus!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
En inmiddels staan er broodjes in de oven
Heb z'n ogen ff gechecked maar die zien er iig wel goed uit
De gewone aanblik, na een biertje of 14?quote:Op donderdag 27 december 2007 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
En inmiddels staan er broodjes in de oven
Heb z'n ogen ff gechecked maar die zien er iig wel goed uit
Na in de oven gepropt !!!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
De gewone aanblik, na een biertje of 14?
Nan bedoel je? dat indiase brood? Lekker.quote:
Neuh... volgens mij niet, daarbij vertelde hij me pas nog waarom hij tijden geleden "tot op het merg gekrenkt was" toen ik hem vroeg of hij met een bepaald iets iets te maken had...quote:
Das lekker ja !!!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nan bedoel je? dat indiase brood? Lekker.
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:29 schreef Soury het volgende:
Jullie zingen het wel uit zonder mij.. Laters moet werken morgen
Zo iets... iig niet duf (en ik ben bang dat het meer dan 14 bier isquote:Op donderdag 27 december 2007 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
De gewone aanblik, na een biertje of 14?
Truste Souryquote:Op donderdag 27 december 2007 01:29 schreef Soury het volgende:
wELTRUSTEquote:Op donderdag 27 december 2007 01:29 schreef Soury het volgende:
Whehehe... dat is niet onmogelijk nee.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo iets... iig niet duf (en ik ben bang dat het meer dan 14 bier is)
"Deze video is door de gebruiker verwijderd"quote:Op donderdag 27 december 2007 01:35 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=piiGAjxLZKI
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:35 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=piiGAjxLZKI
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:36 schreef Gert het volgende:
[..]
"Deze video is door de gebruiker verwijderd"
je had me nog een plaatje beloofquote:Op donderdag 27 december 2007 01:36 schreef Gert het volgende:
[..]
"Deze video is door de gebruiker verwijderd"
Oef...quote:Op donderdag 27 december 2007 01:26 schreef Peter6000 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=8OS1U8LjjZw&feature=user
Pak jij de * rode microfoon dan?quote:Op donderdag 27 december 2007 01:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
je had me nog een plaatje beloof
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Pak jij de * rode microfoon dan?
Je hoeft niet liggend op je rug te zingen hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik doe me mond voorlopig niet meer open
Op d'r knieen mag ook??quote:Op donderdag 27 december 2007 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je hoeft niet liggend op je rug te zingen hoor![]()
Wat mij betreft doet ze de handstandquote:
Hier is er nog eentje.quote:
Dat lijkt me nou juist een wat lastiger "standje"quote:Op donderdag 27 december 2007 01:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat mij betreft doet ze de handstand
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:50 schreef HiDiHo het volgende:
Ok, wie zingt hem?
http://nl.youtube.com/watch?v=cG3hZtGU_yw
quote:
Mja, kan me wel voorstellen dat dit voor "echte" fans heel interessant is.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hier is er nog eentje.
http://nl.youtube.com/watch?v=TZEpfICFkfQ&feature=user
Het is ff wennen idd, maar best wel uhhhhhhhhhh vernieuwd.
Uhmm... eerste zin: "Who's the black private dick"....quote:Op donderdag 27 december 2007 01:54 schreef HiDiHo het volgende:
Gert, jij deze?![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=tZzBrxj-Gjo
quote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 02:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhmm... eerste zin: "Who's the black private dick"....
Nah ja, vooruit dan maar.
That's a sex machine to all the chicks?
(Shaft!)
You're damn right
Kerst is voorbijquote:Op donderdag 27 december 2007 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
Ok, laatste even met zijn alle![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=AZa73AF2_Cg
quote:Op donderdag 27 december 2007 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
Ok, laatste even met zijn alle![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=AZa73AF2_Cg
als je 3e kerstdag niet meerekend welquote:
Die url... "M'n LuI" aan t eindquote:Op donderdag 27 december 2007 02:01 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=8wE2QxMnLuI![]()
Weltruste Gertquote:
ik denk niet dat ie door een parental filter komtquote:Op donderdag 27 december 2007 02:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die url... "M'n LuI" aan t eind![]()
Ach.. het blijft grappig dat FOK! het verschil tussen een hoofdletter i en een kleine L niet zietquote:Op donderdag 27 december 2007 02:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik denk niet dat ie door een parental filter komt
Trustequote:Op donderdag 27 december 2007 02:39 schreef Leandra het volgende:
Anyway... ik ben ook m'n bed in!
Truste![]()
![]()
Wat snap jij nietquote:
huh???quote:Op donderdag 27 december 2007 02:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Trusten enzo, en nogmeer bullshit met het nieuwe jaardoen
Ik vin jou ook liefquote:Op donderdag 27 december 2007 03:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Uhhhmmm, het gaat al wat posten terug en nu snap ik het helemaal ook niet meer. Ach ik vind jullie lief![]()
En waar ben je zo excited over, lay out verneukertje?quote:
inherent aan oudere mannen....quote:Op donderdag 27 december 2007 12:44 schreef Gert het volgende:
Middag.
Die ouwe baardmans begint met het jaar nukkiger te worden zodra het voorbij is.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 december 2007 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]
En waar ben je zo excited over, lay out verneukertje?
Praktijk-ervaring, jong wippie?quote:
En Willeke en Martijn dan, wat een leuk stél samen. Eeeeeeeeeenig.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wie wat waar en welke lay-out heb ik nu weer verknalt???
Ik keek net naar Top-huppeldepup-agogo (je zag hoe de shorts er nu uit zien) en met de puntzusjes werd het programma afgesloten..
Grutjes, weer iets vergeten te beantwoorden uit één van je postjes? Mea culpa.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:55 schreef Lobasca het volgende:
Over welke lay-out heb je het nou, kampioen rechtstreekse vragenontwijker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |