En tevens in de eerste minuut van de eerste dag..quote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zit pas in de eerste week van het voorspel.![]()
Nooit mijn posts lezen met iets in je mondquote:Op donderdag 27 december 2007 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik nam net een slok en verslikte me
Wie is Alsin nou weer en waarom bestelt hij/zij dat?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsin: "Mag ik een broodje vanilleroon?"
Je hebt natuurlijk het bergverhaal wel mee... zelfs als je gooit als een meisje komt ie toch nog een eindquote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil er wel 1 heel hard richting NL gooien?
Heb je ook chocolade cremesaus en slagroom?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb er nog 120 liggen...
Moet je er een paar?
Dus niet meer pijpen tijdens het FOK!ken??quote:Op donderdag 27 december 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nooit mijn posts lezen met iets in je mond
Haat je me nu Ian?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nooit mijn posts lezen met iets in je mond
Ik heb een pak chocomelk in mijn ijskast AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH Wat moet ik daar nou meequote:Op donderdag 27 december 2007 00:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je ook chocolade cremesaus en slagroom?
Ik ga het volhouden tot het eind..moet jij eens zien wat voor lekkere lasagneschotel Litha krijgt.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En tevens in de eerste minuut van de eerste dag..
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie is Alsin nou weer en waarom bestelt hij/zij dat?
Wees nu eens een keer duidelijk man.
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus niet meer pijpen tijdens het FOK!ken??
opwarmenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een pak chocomelk in mijn ijskast AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH Wat moet ik daar nou mee
Wat denk je zelf?quote:
Nog niet....quote:Op donderdag 27 december 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
En nou maar hopen dat het niet weer per ongeluk een goatse is geworden
oh..het ging over een vegetarische lasagnaschotel...quote:Op donderdag 27 december 2007 00:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ga het volhouden tot het eind..moet jij eens zien wat voor lekkere lasagneschotel Litha krijgt.![]()
kan alleen niet beloven dat het geheel vegetarisch word
En dan weggooien ?quote:
Is goed hoor, als ze maar metquote:Op donderdag 27 december 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Ik tief je alleen wel een paar Berliners in je gezicht op de eerstvolgende meet.
Speciaal voor jou de smiley versie:quote:Op donderdag 27 december 2007 00:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat ben je snel verouderd Ian, en ook nog getrouwd!
En wie gaat die vanilleroom jam er weer aflikken??quote:Op donderdag 27 december 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Ik tief je alleen wel een paar Berliners in je gezicht op de eerstvolgende meet.
Dat merk je vanzelf als er één op je neus kapot ketstquote:Op donderdag 27 december 2007 00:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Is goed hoor, als ze maar met
vanilleroom gevuld zijn.
Whehehe.. of eenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
En nou maar hopen dat het niet weer per ongeluk een goatse is geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |