Nee geen zin in.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
* rode microfoon weer teruggeeft aan Gert, je zeikt zingt zelf maar
Nee, teringranzig.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:42 schreef Veulen het volgende:
Maar is dat nou lekker?
Doe dan eens vegetarische lasagna klaarmaken.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij see dat ik ut klaar ging maken...ik heb niets over koken gehoord.
Ik heb er nog 120 liggen...quote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
Ik ben dat Berliner bol gezeik nu helemaal zat trouwens, dus dat gaan we ff oplossen:
Zaterdag 5 januari een SC meet in Berlijn... dan gaan we daar gewoon Berliner bollen eten en gelijk uit de wereld helpen wat het nou wel, en vooral wat het niet zijn
Wat is "vanilleroon"?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mag het ook een Berlinerbol met vanilleroon zijn?
Allemaal met jam?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb er nog 120 liggen...
Moet je er een paar?
O, dus dat zijn dan geen echte Berlinerbollen.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, geprakte kanarieslingerschijt.
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, geprakte kanarieslingerschijt.
Wel een beetje snel graag, ik begin zo'n ruzie met de weegschaal te krijgen dat ik over een weekje maar eens serieus moet gaan dieëtenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb er nog 120 liggen...
Moet je er een paar?
Een soort jam.quote:
Ik wil er wel 1 heel hard richting NL gooien?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel een beetje snel graag, ik begin zo'n ruzie met de weegschaal te krijgen dat ik over een weekje maar eens serieus moet gaan dieëten![]()
Dus nu mag het nog![]()
Ik zit pas in de eerste week van het voorspel.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe dan eens vegetarische lasagna klaarmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |