quote:Op donderdag 27 december 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]Zing ik een liedje voor je, jij mag kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Blauwe microfoon paktAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Nietquote:Op donderdag 27 december 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Géén oliebollen met gele meuk erin![]()
[ afbeelding ]
Er zit jam in
Nah... je hebt het toch nog een half uur nadat de kerst is afgelopen volgehouden hè, voordat je duivelse inborst weer toesloeg.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
Als je nou ff een kleine edit in de OP doet, dan kan die Schnitzelze ook niet meer weghalen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah... je hebt het toch nog een half uur nadat de kerst is afgelopen volgehouden hè, voordat je duivelse inborst weer toesloeg.
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]Je lijkt die Hagenees van gisteren welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik scheld nooit met Kanker.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je lijkt die Hagenees van gisteren wel
Een jambolquote:Op donderdag 27 december 2007 00:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WAT ZIT IK DAN NET TE VRETEN GODVERDOMME!?
Weet je zeker dat Jappert kan koken?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, jullie mogen iets uitkiezen en dat gaat Jappie klaarmaken.
Kom je binnenkort zelfgemaakte donuts bij me eten??quote:Op donderdag 27 december 2007 00:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Oliebol lust ik niet en Berliner wel.
Jullie zijn allemaal stom.
*afzuigkap uit doet en stug verder rookt
*microfoon weg tieft.
Hij blijft leuk.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:32 schreef Jappie het volgende:
Duit doet [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hij see dat ik ut klaar ging makenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Weet je zeker dat Jappert kan koken?
Geen van de drie waar wij de afgelopen jaren die dingen halen?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus die moffenbakker weet niet hoe je een Berliner maakt?
Ben je weer aan het modlikken?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeaux, en nou zoeken jullie het verder maar uit, stel teringzeikerds!
Meeeeeuuuuh we willen meer rosé!
We willen koffie!
We willen geen leuk boekje over vegetarische shizzle!
Die DUITSE bakker die je DUITSE BERLINERS heeft verkocht weet niet wat DUITSE BERLINERS zijn.
Huil, huil, ween, ween...
De enige die niet loopt te mekkeren is godverdomme Gert, dat zegt toch genoeg lijkt me!?
Ik lig weer dubbelquote:Op donderdag 27 december 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
We willen koffie!
Die DUITSE bakker die je DUITSE BERLINERS heeft verkocht weet niet wat DUITSE BERLINERS zijn.
De enige die niet loopt te mekkeren is godverdomme Gert, dat zegt toch genoeg lijkt me!?
Ik hoop dat ze allemaal stikken in hun met gele smegma gevulde oliebolquote:Op donderdag 27 december 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
Ehm... niet om het een of ander hoor, maarreh... zouden ze in Duitsland niet beter weten hoe een Berliner bol er uitziet dan in Nederland??
ohquote:
Een berliner bol is gewoon een zoet broodje met vanille vulling en wat poedersuiker on top.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen van de drie waar wij de afgelopen jaren die dingen halen?
Ja, dat zegt dat Gert weet dat wat hij ook te zeiken heeft, hij gewoon z'n mond kan houden als er ook minimaal 5 vrouwen op dezelfde plek zijn, want die doen dat zeiken dan wel voor hemquote:Op donderdag 27 december 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
We willen koffie!
Nee, normaal is hij de eerste die zou zeiken.quote:
Gemaakt door een inferieur stuk vreten dat zich "bakker" noemt.quote:
Hij weet vast wel hoe hij een jambol maakt, mar van een Berliner heeft hij geen verstand, sorryquote:Op donderdag 27 december 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus die moffenbakker weet niet hoe je een Berliner maakt?
MAAR HET IS GEEN FUCKING OLIEBOLquote:Op donderdag 27 december 2007 00:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een berliner bol is gewoon een zoet broodje met vanille vulling en wat poedersuiker on top.![]()
Met jam is een special varia.
eXACT!!!1111!!!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
MAAR HET IS GEEN FUCKING OLIEBOL
Uhuhquote:Op donderdag 27 december 2007 00:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij weet vast wel hoe hij een jambol maakt, mar van een Berliner heeft hij geen verstand, sorry
Wel bij de oliebollenkraam te verkrijgen... waarmee ik niks suggereerquote:Op donderdag 27 december 2007 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
* rode microfoon doorgeeft aan Leandra.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat zegt dat Gert weet dat wat hij ook te zeiken heeft, hij gewoon z'n mond kan houden als er ook minimaal 5 vrouwen op dezelfde plek zijn, want die doen dat zeiken dan wel voor hem
Zoek jij een nummer voor haar uit of moet ik het doen?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
* rode microfoon doorgeeft aan Leandra.
Daarom heet het ook een Berlinerbol schatje.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JAMBOL IN JE KLAMME GROTJE!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij weet vast wel hoe hij een jambol maakt, mar van een Berliner heeft hij geen verstand, sorry
Doe jij maar. Misschien blijf je dan eens van die zoetigheid af, jambol-proppertje.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zoek jij een nummer voor haar uit of moet ik het doen?
JAMBOL IN JE KLAMME GROTJE!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe jij maar. Misschien blijf je dan eens van die zoetigheid af, jambol-proppertje.
* rode microfoon weer teruggeeft aan Gert, je zeikt zingt zelf maarquote:Op donderdag 27 december 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
* rode microfoon doorgeeft aan Leandra.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |