Dat gaat een beetje lastig: ontstoken ooglid, en die zalf maakt het uitzicht zo wazigquote:Op donderdag 27 december 2007 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk 's uit je dopen, veeleischende
Ik heb net een Berliner opquote:Op donderdag 27 december 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
O nee!![]()
Doe het niet!![]()
Maar ben je nu nog nuchter dus?
Waarom ziet die microfoon die je net neerlegt er dan zo eh... "vies" uit?
Ik zie anders ook geenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:23 schreef Lobasca het volgende:
Ik kijk zeker over de brandewijn heen?
Nee, jullie mogen iets uitkiezen en dat gaat Jappie klaarmaken.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:28 schreef Talitha het volgende:
Is het de bedoeling dat Veulen en ik dat maandblad opeten?
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie anders ook geen [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Berlijnse_bolquote:Op donderdag 27 december 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Géén oliebollen met gele meuk erin![]()
[ afbeelding ]
Er zit jam in
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]Zing ik een liedje voor je, jij mag kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Blauwe microfoon paktAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Nietquote:Op donderdag 27 december 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Géén oliebollen met gele meuk erin![]()
[ afbeelding ]
Er zit jam in
Nah... je hebt het toch nog een half uur nadat de kerst is afgelopen volgehouden hè, voordat je duivelse inborst weer toesloeg.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
Als je nou ff een kleine edit in de OP doet, dan kan die Schnitzelze ook niet meer weghalen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah... je hebt het toch nog een half uur nadat de kerst is afgelopen volgehouden hè, voordat je duivelse inborst weer toesloeg.
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]Je lijkt die Hagenees van gisteren welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |