Hierquote:Op woensdag 26 december 2007 23:08 schreef -Blurk- het volgende:
Waar hangt Veulen eigenlijk uit? Mis haar best wel.
Oi, vuilakje!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hier![]()
Kerst is weer voorbijBest wel jammer, was best spannend en vreemd dit jaar.
Ik vind het trouwens lief dat je me gemist hebt![]()
Kun je me vertellen wat berliner bollen zijn?
Dat zijn oliebollen gevuld met gele room Veulentje.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hier![]()
Kerst is weer voorbijBest wel jammer, was best spannend en vreemd dit jaar.
Ik vind het trouwens lief dat je me gemist hebt![]()
Kun je me vertellen wat berliner bollen zijn?
Ik dacht het nietquote:Op donderdag 27 december 2007 00:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat zijn oliebollen gevuld met gele room Veulentje.
Ze was eerstquote:Op donderdag 27 december 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi, vuilakje!![]()
Ik vroeg ook net waar je was![]()
Heb zelfs Cola in de OP staan
Dat ie die bitterballen in z'n * stopt, en die fles cola erachter aan.quote:
Duh ..ik heb fipoquote:Op donderdag 27 december 2007 00:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Jappie moet een liedje zingen want die negeerde mijn geweldige topic + überOP.
Staat er godverdomme tussen, schele!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je ook rosé??
Dat is voor Gert mij wel zo prettig
Klinkt viesquote:Op donderdag 27 december 2007 00:20 schreef -Blurk- het volgende:
Dat zijn oliebollen gevuld met gele room Veulentje.
Je mag de hele fles hebben vanavond, ik zuip alle HJ op.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je ook rosé??
Dat is voor Gert mij wel zo prettig
Delen, vuige!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Je mag de hele fles hebben vanavond, ik zuip alle HJ op.
Lul niet, dat is rode wijn, en het is bubbelwijn..... dat het rood is kun je aan de kleur van de fles zien, en dat het bubbelzooi is kun je aan de vorm van de kurk zienquote:Op donderdag 27 december 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Staat er godverdomme tussen, schele!![]()
Alsof ik jou en Gertski zou vergeten
Godschurfttiefesteringpleuriskanarieanusbrokkenpapknuppel!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:23 schreef Lobasca het volgende:
Ik kijk zeker over de brandewijn heen?
Ik niet, want dan was ik al behoorlijk over mijn koker gegaan denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie van ons 2 heeft er al 20 op deze kerst?
ER STAAT ROSE OP!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lul niet, dat is rode wijn, en het is bubbelwijn..... dat het rood is kun je aan de kleur van de fles zien, en dat het bubbelzooi is kun je aan de vorm van de kurk zien![]()
Dus wat het ook voor Italiaanse bagger is, het is geen rosé
Ik kan gvd ook wel Rolls Royce op mijn auto zetten, maar het blijft een Hondaquote:
Wat zijn het dan volgens jou?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie van ons 2 heeft er al 20 op deze kerst?
Kijk 's uit je dopen, veeleischendequote:Op donderdag 27 december 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan gvd ook wel Rolls Royce op mijn auto zetten, maar het blijft een Honda![]()
Die uiteraard weinig voor een Rolls onder doet.. dat dan wel weer
O nee!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Delen, vuige!
Of wil je dat ik nuchter blijf en filmpjes van je maak die ik op YouTube pleur zodra je weer zwart bent?
Dat gaat een beetje lastig: ontstoken ooglid, en die zalf maakt het uitzicht zo wazigquote:Op donderdag 27 december 2007 00:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk 's uit je dopen, veeleischende
Ik heb net een Berliner opquote:Op donderdag 27 december 2007 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
O nee!![]()
Doe het niet!![]()
Maar ben je nu nog nuchter dus?
Waarom ziet die microfoon die je net neerlegt er dan zo eh... "vies" uit?
Ik zie anders ook geenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:23 schreef Lobasca het volgende:
Ik kijk zeker over de brandewijn heen?
Nee, jullie mogen iets uitkiezen en dat gaat Jappie klaarmaken.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:28 schreef Talitha het volgende:
Is het de bedoeling dat Veulen en ik dat maandblad opeten?
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie anders ook geen [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Berlijnse_bolquote:Op donderdag 27 december 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Géén oliebollen met gele meuk erin![]()
[ afbeelding ]
Er zit jam in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |