gEZELLIEquote:Op woensdag 26 december 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
iK BENnUR WEER HOR!
Hééé hoofdletterquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik! Ik! Kies Mij!11!1!eerst de kerk uit, voor je gaat zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dolf is de baas
Insaantje
Oequote:Op woensdag 26 december 2007 22:36 schreef Gert het volgende:
Krijg net een kaartje van Sophie en haar vriendin!
[ afbeelding ]
Yup, en Berliner Bollen zitten vreten als een Veulerst.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi.....keuken aan kant?
Meezingen hoor, eins zwei dreiquote:Op woensdag 26 december 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
iK BENnUR WEER HOR!
Wat een mutsenquote:Op woensdag 26 december 2007 22:36 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Muhehehequote:Op woensdag 26 december 2007 22:36 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Zij houdt van de kers op de taartquote:Op woensdag 26 december 2007 22:36 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan die rechter nou zingen als ze haar mond vol heeft?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:36 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Als je een tijdje flink oefent, kan jij dat volgend jaar rond deze tijd ookquote:Op woensdag 26 december 2007 22:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe kan die rechter nou zingen als ze haar mond vol heeft?![]()
En waarom noem jij de dames kerstsnollen?![]()
Uhhh...ik zit aan een uberlekkere chocomel... ff geduld nog!quote:Op woensdag 26 december 2007 22:44 schreef -Blurk- het volgende:
Gaat weer lekker snel, maar niet heus
Rustig aan...tis verkansiequote:Op woensdag 26 december 2007 22:44 schreef -Blurk- het volgende:
Gaat weer lekker snel, maar niet heus
Hahahahahaquote:Op woensdag 26 december 2007 22:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je een tijdje flink oefent, kan jij dat volgend jaar rond deze tijd ook
Ik zou dat niet eens wíllen kunnen, zijn wel andere lekkere dingen om in mijn mond te stoppenquote:Op woensdag 26 december 2007 22:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zit jij nu nog aan de chocomel? Wat is er gebeurd met de CB?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Uhhh...ik zit aan een uberlekkere chocomel... ff geduld nog!
Vertelquote:Op woensdag 26 december 2007 22:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik zou dat niet eens wíllen kunnen, zijn wel andere lekkere dingen om in mijn mond te stoppen
En op wie zou ik dat moeten oefenen?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was gister al opquote:Op woensdag 26 december 2007 22:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zit jij nu nog aan de chocomel? Wat is er gebeurd met de CB?
Niet kauwen hé....quote:Op woensdag 26 december 2007 22:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik zou dat niet eens wíllen kunnen, zijn wel andere lekkere dingen om in mijn mond te stoppen
Geen idee.. heb de foto niet eens gezienquote:Op woensdag 26 december 2007 22:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
En op wie zou ik dat moeten oefenen?![]()
Kun je niet bij je eige?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
En op wie zou ik dat moeten oefenen?![]()
Southpark's chef.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wie weet NMNS...quote:Op woensdag 26 december 2007 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij moet een kerel die Antonov heet, het zou je helemaal gelukkig maken.....
Zingend?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je niet bij je eige?
Op Fok is alles per definitie een eeuwigdurend voorspelquote:Op woensdag 26 december 2007 23:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zijn jullie nu bezig met zo'n ultralang voorspel waar Lobas het over had ?
Neee, we vertellen alleen elkaar onze ervaringen, meer niet Jappiequote:Op woensdag 26 december 2007 23:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
ff een heerlijke meezingert voor jou Japquote:Op woensdag 26 december 2007 23:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe je nog mee, of ben je helemaal uitgeteld na al dat harde werken?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, en Berliner Bollen zitten vreten als een Veulerst.
Heb je die voor het idee ook niet in maxisingle uitvoering ?quote:Op woensdag 26 december 2007 23:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ff een heerlijke meezingert voor jou Jap
http://www.youtube.com/watch?v=sx_lBt-O2gE
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je dat beter bevalt.....waarom niet
die is vast ergens wat aan het aan'mod'deren..quote:Op woensdag 26 december 2007 23:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Over zingen gesproken... waar is onze karaoke-gastheer gebleven?
Nah, hij is vast ergens aan het luieren net zoals NMNS en Ian.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die is vast ergens wat aan het aan'mod'deren..
Ja, dat denk ik ook Talithaquote:Op woensdag 26 december 2007 23:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nah, hij is vast ergens aan het luieren net zoals NMNS en Ian.
Misschien heeft ie zich wel in Paris verdiept.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nah, hij is vast ergens aan het luieren net zoals NMNS en Ian.
Kun je nog even voordoen hoe dat reddingsvest werkt stewardess Jappert.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:18 schreef Jappie het volgende:BROADCAST MESSAGE
![]()
Due to heavy rainclouds and thunder the estimated time of arrival has been postponed to 24.00 sharp!!
![]()
END OF BROADCAST MESSAGE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |