quote:Op donderdag 27 december 2007 01:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Volgens mij wel en gelijk heb je...ik heb ook al een TR geplaatst.
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vuige NSB'erquote:Op donderdag 27 december 2007 01:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie is er aan het zingen eigenlijk?
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Al twee nummers .. niemand waardeerd het.
Das maf
Ik hoorde je niet boven dat gekrijs van Blurk over jambollen uit.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Das maf
Sorry.. die kutpuber komt net thuis van een avond stappen.... en is erg vrolijk... zelfs bijna hyperquote:Op donderdag 27 december 2007 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Das maf
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Das maf
Ho ho okay nog een danquote:
DRUGS!11!!!quote:Op donderdag 27 december 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry.. die kutpuber komt net thuis van een avond stappen.... en is erg vrolijk... zelfs bijna hyper
En heeft inmiddels al 2 borden nasi naar binnen gewerkt
Ik ben ook een VOL-er, dus terugzwaaien mag.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nah hij is al weg, dus ik kan rustig gaan slapen.![]()
Neuh... hij heeft om 15.00 uur met mij een soort kerstmaaltijd gegeten, en daarna alleen nog maar een patatje met.... dus ik denk dat ie na die enorme voorraad bier gewoon honger heeftquote:Op donderdag 27 december 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
DRUGS!11!!!
HIJ HEEFT DE MUNCHIES11!!!!1
Ik zwaai helemaal niets..ga gewoon met je mee.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben ook een VOL-er, dus terugzwaaien mag.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nah hij is al weg, dus ik kan rustig gaan slapen.![]()
Zo... heb ik ook wel esquote:Op donderdag 27 december 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... hij heeft om 15.00 uur met mij een soort kerstmaaltijd gegeten, en daarna alleen nog maar een patatje met.... dus ik denk dat ie na die enorme voorraad bier gewoon honger heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |