*note to self: ijshockey masker meenemen naar meet.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:02 schreef -Blurk- het volgende:
Maar ik ga slapen, heb me rot gelachen vanavond, nog een fijne voortzetting en Ian, Berlinerbollen zijn met een soort pudding gevuld en er zit geen jam in, tenminste in Nederland niet. In Duitsland dus wel, wat de vraag opwerpt waarom het dan in Nederland niet gewoon Amsterdamse bollen heet. Maar goed. Ik merk het wel op de meet wanneer de eerste Berlinerbol me vol in het gezicht raakt. Zal dan even goed proeven alvorens ik je met gelijke munt terugbetaal.
Trusten allemaal!
Pak je honkbalknuppel. Tis vast een krantenbezorger. Je weet hoe het met mij is afgelopenquote:Op donderdag 27 december 2007 01:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik volg het niet helemaal meer geloof ik?Maar ik wacht rustig af wat het eindresultaat zal zijn.
![]()
Er loopt hier trouwens één of andere gek in het trappenhuis bij iedereen aan te bellen?
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Rustig laten bellen..tis waarschijnlijk NMNS
Lijkt me een érg goed planquote:Op donderdag 27 december 2007 01:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kijk even helemaal nergens..
Weltruste Blurkquote:
Welterusten B.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:02 schreef -Blurk- het volgende:
Maar ik ga slapen, heb me rot gelachen vanavond, nog een fijne voortzetting en Ian, Berlinerbollen zijn met een soort pudding gevuld en er zit geen jam in, tenminste in Nederland niet. In Duitsland dus wel, wat de vraag opwerpt waarom het dan in Nederland niet gewoon Amsterdamse bollen heet. Maar goed. Ik merk het wel op de meet wanneer de eerste Berlinerbol me vol in het gezicht raakt. Zal dan even goed proeven alvorens ik je met gelijke munt terugbetaal.
Trusten allemaal!
Dont let the bedbugs bitequote:Op donderdag 27 december 2007 01:02 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal!
Ik ben immer vrolijk?quote:Op donderdag 27 december 2007 01:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan er nog een glimlach bij je af?
Dan is NMNS net door de pliesie meegenomen.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Rustig laten bellen..tis waarschijnlijk NMNS
Niet janken.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Behalve als we gristelijk gaan lopen modden
quote:Op donderdag 27 december 2007 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Pak je honkbalknuppel. Tis vast een krantenbezorger. Je weet hoe het met mij is afgelopen
Volgens mij wel en gelijk heb jequote:Op donderdag 27 december 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit ging natuurlijk niet over jou, hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |