Wat denk je zelf?quote:
Nog niet....quote:Op donderdag 27 december 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
En nou maar hopen dat het niet weer per ongeluk een goatse is geworden
oh..het ging over een vegetarische lasagnaschotel...quote:Op donderdag 27 december 2007 00:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ga het volhouden tot het eind..moet jij eens zien wat voor lekkere lasagneschotel Litha krijgt.![]()
kan alleen niet beloven dat het geheel vegetarisch word
En dan weggooien ?quote:
Is goed hoor, als ze maar metquote:Op donderdag 27 december 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Ik tief je alleen wel een paar Berliners in je gezicht op de eerstvolgende meet.
Speciaal voor jou de smiley versie:quote:Op donderdag 27 december 2007 00:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat ben je snel verouderd Ian, en ook nog getrouwd!
En wie gaat die vanilleroom jam er weer aflikken??quote:Op donderdag 27 december 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Ik tief je alleen wel een paar Berliners in je gezicht op de eerstvolgende meet.
Dat merk je vanzelf als er één op je neus kapot ketstquote:Op donderdag 27 december 2007 00:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Is goed hoor, als ze maar met
vanilleroom gevuld zijn.
Whehehe.. of eenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
En nou maar hopen dat het niet weer per ongeluk een goatse is geworden
ja, over je pcquote:
Gert, modjes moeten toch user-rotzooi opruimen?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wie gaat die vanilleroom jam er weer aflikken??
Ach, wat liefquote:Op donderdag 27 december 2007 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Speciaal voor jou de smiley versie:
[ afbeelding ]
Aan mij gevenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:51 schreef Soury het volgende:
Ik heb een pak chocomelk in mijn ijskast AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH Wat moet ik daar nou mee
Jij geloofde me ook niet meteen toen ik zei dat het bij mij toch echt een plaatje van een kleed met knuffeltjes wasquote:
You should see the real thingquote:Op donderdag 27 december 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gatver...zelfs ik vind dit ranzig
Ohh okquote:
In smileyvorm is het nog wel te verdragen.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gatver...zelfs ik vind dit ranzig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |