quote:Op donderdag 27 december 2007 13:08 schreef Gert het volgende:
Kan de naam Gert in de OP nog even veranderd worden in "Bello"?
Die is dól op dingen aflikken. Al is hij soms wat te enthousiast.
[ afbeelding ]
Nee, voornamelijk lui moet ik eerlijk zeggen, heerlijk uitgeslapen en een beetje aantutten in huis, zo fijn he vakantiequote:Op donderdag 27 december 2007 13:17 schreef Lobasca het volgende:
Hi Blurk!![]()
Zijn jullie ook zo opruimerig vandaag?
Nee sorry... wij laten ons niet likken door een hondquote:Op donderdag 27 december 2007 13:08 schreef Gert het volgende:
Kan de naam Gert in de OP nog even veranderd worden in "Bello"?
Die is dól op dingen aflikken. Al is hij soms wat te enthousiast.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, voornamelijk lui moet ik eerlijk zeggen, heerlijk uitgeslapen en een beetje aantutten in huis, zo fijn he vakantie
....en mocht ik neigingen tot opruimen krijgen zal ik ze krachtig onderdrukken, komt volgend jaar wel![]()
Nope... hoewel ik al wel de vaatwasser uitgeruimd hebquote:Op donderdag 27 december 2007 13:17 schreef Lobasca het volgende:
Hi Blurk!![]()
Zijn jullie ook zo opruimerig vandaag?
Heb je die tandjes gezien Leandra? Durf hem niet eens bij hem in de buurt te komen om een aaitje te gevenquote:Op donderdag 27 december 2007 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee sorry... wij laten ons niet likken door een hond
Ga jij maar lekker je kamer soppen!quote:Op donderdag 27 december 2007 13:22 schreef Gert het volgende:
Test
-edit- hmm lamaar... ineens was het font daarnet een stuk groter van de letters in de posts.
Tijd dat ik even wat nuttigs ga doen.![]()
Bis später!
Mijn mega-afwas heb ik met de hand gedaan..keuken blinkt weer....quote:Op donderdag 27 december 2007 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope... hoewel ik al wel de vaatwasser uitgeruimd heb
Ach, daar heb ik dan weer wat minder moeite mee... over het algemeen laten dat soort honden zich uitstekend commanderen (zolang iemand tenminste niet bang voor ze is)quote:Op donderdag 27 december 2007 13:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb je die tandjes gezien Leandra? Durf hem niet eens bij hem in de buurt te komen om een aaitje te geven
Ik doe nix met de hand...... daar is dat ding voorquote:Op donderdag 27 december 2007 13:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn mega-afwas heb ik met de hand gedaan..keuken blinkt weer....
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik doe nix met de hand...... daar is dat ding voor
Ja, ik ben soms wel bang, en dat voelen ze feilloos aan.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, daar heb ik dan weer wat minder moeite mee... over het algemeen laten dat soort honden zich uitstekend commanderen (zolang iemand tenminste niet bang voor ze is)
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee sorry... wij laten ons niet likken door een hond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |