Aaah, toch niet weer van dat Lowlands-gezeur: "Ja Lowlands is echt een sfeer-festival." Ach, daar moet je over de junkies heen lopen.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:19 schreef -skippybal- het volgende:
Er zijn zoveel podia dat er altijd wel wat leuks is te vinden. Besides, het gaat meer om de sfeer dan echt om de muziek vind ik
Mwa, je moet gewoon ergens heen waar iedereen voor de muziek komt, dan wordt de rest vanzelf goed.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:07 schreef nipeng het volgende:
Gelukig ga ik niet naar die festivals waar mensen voor de sfeer naar toe gaan.
Maar ik ben al 10 naar Budapest geweest, dusja.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:31 schreef -skippybal- het volgende:
Budepest is zeker de moeite waard
Veel te zien, goeie musea, leuke kreogjes etc.
Oh en natuurlijk heerlijk uitbrakken in een badhuis
Dubbele Absinth voor twee euroquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:39 schreef koen_pijl het volgende:
Halve liters voor 1.20 FTW!
En al die gratis rotzooi dan die je kreeg van die internationale groepen die er zaten en die geen Engels kondenquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dubbele Absinth voor twee euroHalve liters wijn voor 1.80
Gratis koffie bij de joden
Of dat ranzige voedsel vij de Hara Krishnaquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:45 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
En al die gratis rotzooi dan die je kreeg van die internationale groepen die er zaten en die geen Engels konden
Ja die heb ik 7 dagen gezocht maar kon ze nergens vinden!quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Of dat ranzige voedsel vij de Hara Krishna![]()
Zat tegenover de scoutingquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:10 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ja die heb ik 7 dagen gezocht maar kon ze nergens vinden!
Ja zker. Vond het chille om tegen de heuvel aan te liggen bij world stage en naar mensen te kijken met elk kwartier een nieuw biertjequote:Op donderdag 10 januari 2008 17:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zat tegenover de scouting
Maaruhh, tijdens die twee dagen voor het échte festival zeg maar zijn wel gewoon alle barretjes en tentjes open. Gewoon dikke party dus houden op containers, Dixies en picknickbanken
Niet zo snel, maar nu is het voorverkoop.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Klinkt interessant als vakantiebestemming voor deze zomer. Hoe snel gaan die kaarten?
Oké. Ik hoef dus niet deze maand ofzo al te gaan beslissen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:19 schreef -skippybal- het volgende:
Vorig jaar waren de campingkaarten een weekje van tevoren uitverkocht geloof ik.
Ik had vorig jaar een hostel, wat meer dan prima was. Voor ongeveer 10 euro per nacht per persoon had je een redelijk relaxte kamer, met twee één persoons bedden, en dan per verdieping een keuken/soort van woonkamer. Goed te doen, en nog erg gezellig 's nachts ook. Gingen dan altijd met een taxi terug van Sziget, koste ook iets van 10 euro voor vier personen.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:10 schreef Apfelsaft het volgende:
Zit er dik in dat ik hier dit jaar (voor het eerst) heenga
Het liefst zou ik een appartement huren met wat vrienden, lijkt me een stuk relaxter dan de camping. Op de Nederlandse site van Sziget staat dat er binnenkort bij hun appartementen te boeken zijn, heeft iemand hier ervaring mee? Vallen de kosten bijvoorbeeld mee?
Nee joh. Alleen de grote optredens stoppen om 2300 dacht ik. Alle party tentjes en de grote technotenten blijven gewoon de hele nacht open. Neem ik aan tenminste....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:29 schreef JackHerrer het volgende:
Dit jaar waarschijnlijk de eerste keer voor mij. Ik ga met het vliegtuig, maar twee maten van mij gaan op de fiets![]()
Iemand nog tips voor een appartement in Budapest?
En stopt de muziek serieus om 23.00? Dat zou wel zwaar kut zijn.
Ik denk een week a 10 dagen, vorig jaar zijn ze ook naar Spanje gefietst en een keer naar Liechtenstein, dus ze weten wel waar ze aan beginnen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:39 schreef Apfelsaft het volgende:
Met de fiets?! OMGHoe lang van tevoren gaan die weg dan?
Nee johquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:29 schreef JackHerrer het volgende:
Dit jaar waarschijnlijk de eerste keer voor mij. Ik ga met het vliegtuig, maar twee maten van mij gaan op de fiets![]()
Iemand nog tips voor een appartement in Budapest?
En stopt de muziek serieus om 23.00? Dat zou wel zwaar kut zijn.
Ja dat dacht ik al, maar omdat het festival al korter duurt ivm met overlast en hier nog iemand de grapjas ging uithangen dat het om 2300 stil moest zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:01 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Nee joh24 uur muziek per dag! Optredens op de mainstage tot 2300, op andere podia gaat nog wat langer door. En dan 's nachts op een paar grote plekken electronische muziek, tot een uurtje of 5/6. Daarna nog op een paar plekken non-stop door.
Sziget
Nja dat bericht had ik gelezen op een andere website, mea culpaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:21 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, maar omdat het festival al korter duurt ivm met overlast en hier nog iemand de grapjas ging uithangen dat het om 2300 stil moest zijn.
Maar ik ben wel van het nachtleven dus dat komt wel goed.
Geen probleem, k zag mijn eerste sziget al in het water vallen, maar de paniek bleek te voorbarig.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nja dat bericht had ik gelezen op een andere website, mea culpa
?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:41 schreef usumakismem het volgende:
ik wil een ieder die mijn dirk alias usumaki naruto kende bedanken voor jullie meede leven tijdens dirk zijn ziekte en na zijn overlijden de reactie waren enorm dank jullie wel daarvoor liefs usumakismem
Het had geloof ik ook wat met de hammerworld te maken, kans dus dat het daar wel wat eerder afgelopen is dan normaal, niet dat ik daar veel rond hing maar tochquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:21 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, maar omdat het festival al korter duurt ivm met overlast en hier nog iemand de grapjas ging uithangen dat het om 2300 stil moest zijn.
Maar ik ben wel van het nachtleven dus dat komt wel goed.
Tof tentje was dat ja. De hele nacht door snoeiharde Drumm 'n Bass en keigezelligquote:
Volgens mij zijn er begin maart wel wat namen bekend (als ik de oude Sziget topics ff doorlees).quote:Op maandag 14 januari 2008 19:25 schreef Lethe het volgende:
En wanneer is de line up enzo bekend?
Afgelopen jaren werden de eerste namen ergens in februari bekend (via de band websites). In maart kwamen dan de eerste namen via de officieële site, de definitieve lijst kwam nog een tijdje later.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:25 schreef Lethe het volgende:
En wanneer is de line up enzo bekend?
Oke, thanks!quote:Op maandag 14 januari 2008 19:36 schreef maok het volgende:
[..]
Afgelopen jaren werden de eerste namen ergens in februari bekend (via de band websites). In maart kwamen dan de eerste namen via de officieële site, de definitieve lijst kwam nog een tijdje later.
Buiten dat het niet echt mijn muziek vind ik het ook een beetje kort.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:41 schreef maok het volgende:
Is iemand hier vorig jaar ook naar Balaton Sound geweest? Dit jaar van 10 t/m 13 juli, dan komt qua vakantie beter uit bij mij.
Het is mij vorig jaar ook gelukt in een opel uit 1971.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:34 schreef Eirick het volgende:
Meld!
Ga proberen in een frans barrel Boedapest te bereiken
Doe dat, dan heb ik wat meer ruimte op de campingquote:Op zondag 20 januari 2008 17:34 schreef Eirick het volgende:
Meld!
Ga proberen in een frans barrel Boedapest te bereiken
Mwah.. Kiev heeft ie ook gehaaldquote:Op zondag 20 januari 2008 18:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Doe dat, dan heb ik wat meer ruimte op de camping
EDIT: hier het festivalterrein op Google Maps: http://www.sziget.hu/fesztival/utazas/googlemap/
Mooie plekken weet ik niet, op de heenweg anders gereden en op de terugweg in één ruk gegaan. Toen in ongeveer 16 uur, met een auto die niet veel harder dan 120 kon. Prima te doen dus, als je met twee chauffeurs bent.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:09 schreef SlaggY het volgende:
Ik ga ook met eigen vervoer. Binnekort een busje aanschaffen.Hoe lang hebben jullie over de rit gedaan? En zijn er onderweg nog mooie plaatsen om een tussenstop te maken?
Twee jaar geleden zijn wij 's nachts in 14 uur naar Boedapest gereden, maar dat was in een auto die hard ging en bovendien waren we met 4 chauffeurs.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:09 schreef SlaggY het volgende:
Ik ga ook met eigen vervoer. Binnekort een busje aanschaffen.Hoe lang hebben jullie over de rit gedaan? En zijn er onderweg nog mooie plaatsen om een tussenstop te maken?
Ik heb helemaal geen zin om elke dag een half uur heen en terug te reizen naar het terrein, bovendien mis je echt het leukste gedeelte van het festival als je 's nachts niet aanwezig bent.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:46 schreef Juicyhil het volgende:
Gaan er trouwens nog mensen in hotels of appartementen. Ik wil wel in een appartement gaan, aangezien ik na een hele dag lopen en staan helemaal kapot bent en `s avonds in een toch wel fatsoenlijk bed wilt liggen.
Nee, maar misschien iets van een scootertje huren ofzo. Maar ik wil wel nog wat van budapest zien, en anders moet ik ook weer die tent en slaapzak e.d. mee sjouwen in de trein. Bij Pinkpop werd ik daar al gek van, laat staan naar Hungary. Maar je hebt wel gelijk, het heeft wel wat als je op die camping staat.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:01 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om elke dag een half uur heen en terug te reizen naar het terrein, bovendien mis je echt het leukste gedeelte van het festival als je 's nachts niet aanwezig bent.
En een week aanwezig zijn heeft ook wel iets.
Maargoed, ik ken ook mensen die in een hostel zaten en dat prima vonden, het is maar net wat je wilt bij Sziget; ga je alleen voor de bands, of ga je voor het feest.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:08 schreef DJJoris het volgende:
ik hoorde dat zelfs t.A.T.u er naar toe gaat dit jaar, zijn altijd leuk om live te zien.
Genoeg vrouwen daar die dat ook doenquote:
Dat word afwachten, hopen maar dat de foo fighters langskomen, hoef ik niet naar pinkpop toe...quote:Op maandag 28 januari 2008 11:18 schreef Rubbish11 het volgende:
Van de Sziget site trouwens:
Op 15 februari komen we pas met de eerste grote namen voor Sziget 2008. Nog even geduld dus.
Vanaf het festivalterrein ben je ook binnen 30 minuten in 't centrum..quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:11 schreef Nosh het volgende:
Dit gaat hem voor mij worden dit jaar. Misschien een hostel, even kijken of mijn hoofd staat rond die tijd.
Een week ontberen is helemaal prima, maar ik wil sowieso een dag of twee in Boedapest rondstruinen, dus dan is dit ideaal, zeker als het geen drol kost..
Klopt, wij gaan ook altijd (nja, de twee keer dat we er zijn geweestquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:18 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Vanaf het festivalterrein ben je ook binnen 30 minuten in 't centrum..
Heb ik vorig jaar ook gedaan, maar ik was al eerder geweest en kwam bij aankomst toevallig de buren van het jaar er voor tegen dus ben ik daar maar naast gaan staan met mijn tent.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:09 schreef Byte_Me het volgende:
ik denk dat ik dit jaar voor het eerst naar sziget ga. hoop dat ik wat vrienden kan overtuigen mee te gaan, maar desnoods alleen.
Ik kan het je aanraden. Aanspraak heb je toch wel, je kan lekker je eigen plan trekken, en áls je toevallig je droommeisje tegenkomt houdt niemand je tegen om je vol bij haar aan te sluiten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:09 schreef Byte_Me het volgende:
ik denk dat ik dit jaar voor het eerst naar sziget ga. hoop dat ik wat vrienden kan overtuigen mee te gaan, maar desnoods alleen.
Ik heb ook alleen geboekt, ik kijk wel of er iemand mee gaatquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:09 schreef Byte_Me het volgende:
Nou, laten we een FOK! Sziget groep dan oprichtenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:14 schreef Byte_Me het volgende:
wow, ik wist niet dat er zoveel mensen alleen gingen. het is niet dat ik bang ben om alleen te gaan hoor. ik ga bijvoorbeeld vrijwel elk jaar met een van mn beste vrienden naar lowlands, en vervolgens raken we elkaar steevast kwijt om elkaar de volgende dag bij de tent weer tegen te komen. vermaak me altijd prima.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:48 schreef BOKA het volgende:
[..]
Wat ook een aanrader is, is het badhuis. Echt helemaal te gek om halverwege het festival een dag lang in het water te liggen.
Bovendien hebben ze het coolste bad ooit, het water wordt daar als een draaikolk rondgespoten zodat je heel erg hard rondjes zwemt.
Ik meen dat dat 150 euro kost voor heel Szigetquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:43 schreef Longmen het volgende:
Wil misschien 2 daagjes en dan een combi met Budapest. Je schijnt heel goedkoop een kamer o.i.d. te kunnen huren in Budapest?
Whehe, count me in.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:16 schreef Byte_Me het volgende:
misschien kunnen we ook wel een immer-falende-sziget-meet traditie beginnen
quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:16 schreef Byte_Me het volgende:
misschien kunnen we ook wel een immer-falende-sziget-meet traditie beginnen
Zeeeer puikquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:15 schreef Apfelsaft het volgende:
R.E.M. zal ook optreden ter promotie van hun nieuwe album
Komen ze dan naar Sziget?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Om dan maar even officieel te doen.
02. 14. 08
R.E.M. ADDS EUROPEAN FESTIVAL DATES TO '08 TOUR
R.E.M. has added seven European festival dates to their 2008 tour in support of ACCELERATE, set for release on April 1st.
JULY
3rd: Belgium--Werchter Festival
5th: Spain--Bilbao Live ’08 Festival
6th: Spain--Doctor Loft 05.00 Festival, Castello d’Empuries,
(North Barcelona)
August
8th: France--Le Nuits de Fourvieres (Theatre Antique), Lyon
12th: Ireland--Oxegen, Dublin
13th: UK--T In The Park, Glasgow
16th: Hungary--Sziget Festival, Budapest
Oh okay.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:15 schreef Apfelsaft het volgende:
R.E.M. zal ook optreden ter promotie van hun nieuwe album
Mensen zeuren vaak om een bron, huil niet en lees gewoon mee.quote:
Roemenie is tof, maar check wel eerst goed waar je heen wilt. Hoofdstad en het zuiden zou ik niet bezoeken als ik jou was, is mij iig niet echt heel relaxt bevallen vorig jaarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:24 schreef Eirick het volgende:
Kaartjes zijn besteld.
Samen met 3 vrienden richting Sziget per automobiel.
Nu maar hopen dat m'n franse barrel het tegen die tijd doet.
Plakken er gelijk een roadtrip aanvast. Heenweg via Slovenie en Kroatie. Terug door Roemenie en Ukraine.
Tenminste,, dat is de planning.
Wat is er gebeurd, overvallen ofzo?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:20 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Roemenie is tof, maar check wel eerst goed waar je heen wilt. Hoofdstad en het zuiden zou ik niet bezoeken als ik jou was, is mij iig niet echt heel relaxt bevallen vorig jaar
Cool! Daar wil ik zekers ook heen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:18 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik blijf denk ik wel even hangen daar, er is dan ook een Red Bull Airrace en ik neem aan ook nog wel andere festiviteiten
Dat doe ik ook denk ik, gewoon een retourtje kopen van 10 tot 21 augustus via de officiële Szigetsitequote:Op woensdag 20 februari 2008 15:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Cool! Daar wil ik zekers ook heen!Ik ga n.l. op de 21e terug met de trein, zodat ik in elk geval nog 3 daagjes budapest kan doen.
Ja ik had het via de Nederlandse site gedaan inderdaad, maar ik ga wel van te voren een hostel o.i.d. boeken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:58 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Dat doe ik ook denk ik, gewoon een retourtje kopen van 10 tot 21 augustus via de officiële SzigetsiteIn Boedapest zelf ga ik dan maar effe een camping of hostel zoeken.
Hoe dicht ligt het festivalterrein dan bij het city centre?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:58 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Dat doe ik ook denk ik, gewoon een retourtje kopen van 10 tot 21 augustus via de officiële SzigetsiteIn Boedapest zelf ga ik dan maar effe een camping of hostel zoeken.
Moeilijk he, zoekenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:45 schreef Lethe het volgende:
Hoe dicht ligt het festivalterrein dan bij het city centre?
Thanks, het lijkt dichtbij te liggen, maar ik bedoelde eigenlijk qua hoe je vanaf het festivalterrein dan weer in het city centre komt. Met de bus/trein ofzo? En of dat een beetje aan te reizen is met al je spullen etc..quote:
Ik wil ze alle drie niétquote:Op maandag 25 februari 2008 16:33 schreef Juicyhil het volgende:
Het wachten op de grote namen duurt wel erg lang.
Ik wil Foo Fighters ik wil Mika ik wil Lenny Kravitz
Metro. En dat is te doen ja met al je je spullen. Tienduizenden doen 't na afloopquote:Op maandag 25 februari 2008 16:44 schreef Lethe het volgende:
[..]
Thanks, het lijkt dichtbij te liggen, maar ik bedoelde eigenlijk qua hoe je vanaf het festivalterrein dan weer in het city centre komt. Met de bus/trein ofzo? En of dat een beetje aan te reizen is met al je spullen etc..
Volgens mij rijden er metro's/trams van het eiland naar het stadscentrumquote:Op maandag 25 februari 2008 16:44 schreef Lethe het volgende:
[..]
Thanks, het lijkt dichtbij te liggen, maar ik bedoelde eigenlijk qua hoe je vanaf het festivalterrein dan weer in het city centre komt. Met de bus/trein ofzo? En of dat een beetje aan te reizen is met al je spullen etc..
Niet vanaf het eiland zelf. Eiland af en dan 5-10 minuten lopen naar een stationnetje.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:09 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Volgens mij rijden er metro's/trams van het eiland naar het stadscentrum
-edit- Iemand was me voor
Voor die 3 ga ik idd ook nietquote:
Naar Sziget gaan om de muziek.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:33 schreef Juicyhil het volgende:
Het wachten op de grote namen duurt wel erg lang.
Ik wil Foo Fighters ik wil Mika ik wil Lenny Kravitz
Oke, klinkt goed! Thanksquote:Op maandag 25 februari 2008 17:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Metro. En dat is te doen ja met al je je spullen. Tienduizenden doen 't na afloop
Iets concreter? Lijkt me best lastig namelijk om dat over een heel volk te zeggen..quote:Op maandag 25 februari 2008 18:19 schreef Bayswater het volgende:
Hongarije en vooral Budapest zou ik ook niet te veel romantiseren. Mijn broer heeft er 3 jaar gewoond en zo tof zijn die Hongaren ook weer niet.
Neemt niet weg dat ik er toch eens een kijkje wi nemen.
Het is natuurlijk ook een generaliserende opmerking maar de vrolijkheid straalt van de door de bank genomen Hongaar er niet vanaf. Nu is het natuurlijk ook een volk dat veel heeft meegemaakt dat duidelijk de wonden nog met zich meedraagt. Een stad vol tegenstellingen, veel armoede maar ook een dikke westerse saus er tegenwoordig overheen.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:40 schreef Lethe het volgende:
[..]
Iets concreter? Lijkt me best lastig namelijk om dat over een heel volk te zeggen..
Ja, wanneer gaan de hostels eigenlijk in de aanbieding?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:38 schreef Typmuts het volgende:
Kaarten nog niet in huis, maar hostel wel al geboekt
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, wanneer gaan de hostels eigenlijk in de aanbieding?
Waarom niet?quote:
Succes.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:, wij moeten ook nog vliegtickets bestellen
.
De trein duurt ongeveer 14 uur, wij gaan dat dit jaar ook doen. Alvast preparty in de trein.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:33 schreef pfaf het volgende:
Hoe lang is de treinreis?
Vliegen gaat al niet meer lukken...![]()
Ik ga op de 10e weg en de 21e weer terugquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:18 schreef BOKA het volgende:
[..]
De trein duurt ongeveer 14 uur, wij gaan dat dit jaar ook doen. Alvast preparty in de trein.
Ik ga toch in een hostel, dan kan ik in elk geval contact houden met Nederland. Ik moet 24 uur per dag paraat staan, voor de AIVD.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:51 schreef BOKA het volgende:
En ook zo gezellig met al je vrienden.
www.wizzair.comquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:07 schreef Byte_Me het volgende:
14 uur trein![]()
ik ga eens naar vliegen kijken, geloof ik.
En je 'zweeft' de hele reis boven je stoel als je langer bent dan 1.80quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
www.wizzair.com
Directe verbinding Eindhoven - Boedapest
Nee, ik heb nog niks geboekt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:15 schreef Typmuts het volgende:
@ Juicyhil: weet je al welk hostel je gaat?
Wij gaan overigens met de auto!
ideaalquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
www.wizzair.com
Directe verbinding Eindhoven - Boedapest
Ah shit, toch nog. Dan maar het vliegtuig uit de lucht schieten, ik wil wel een beetje ruimte hebben!quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:40 schreef pfaf het volgende:
Toch nog een vlucht gevonden. De terugweg wel 4 uur in Zurich wachten, maar dat is het ergste niet.
Ben ik ook een keer geweest, beetje pauper zooi qua douches enzo, maar wel lekker goedkoop en tenminste niet van die slaapzalen maar gewoon ruime kamers.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:45 schreef Juicyhil het volgende:
Zo, hostel is ook geregeld! Ik ben dan bij hostel Universitas. Ziet er goed uit, alleen jammer dat juist daar geen wifi is en bij de rest welmaar goed zat internetcafes
Ik weet nog steeds niet of ik ga, maar als ik ga, ga ik ook in m'n tent. Veel gezelliger.quote:
Wat ik daar zo irritant aan vind is dat je alles mee moet slepen in de trein. Ik had er bij Pinkpop al moeite mee, laat staan daar naartoe! En zoals ik in het topic van vorig jaar had gelezen hadden mensen een dijkje moeten graven om hun tent heen om nog een beetje droog te kunnen slapen.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat ik daar zo irritant aan vind is dat je alles mee moet slepen in de trein. Ik had er bij Pinkpop al moeite mee, laat staan daar naartoe! En zoals ik in het topic van vorig jaar had gelezen hadden mensen een dijkje moeten graven om hun tent heen om nog een beetje droog te kunnen slapen.
En het boeit me niet of het hostel qua douches e.d. slecht is, als de bedden maar goed zijn! En ik koos sowieso voor deze omdat ze inderdaad aparte kamers hebben i.p.v. slaapzalen. Zo hoeven we geen rekening met anderen te houdenIk ga samen met een vriend dus dat komt mooi uit. Maar het ligt toch wel een beetje centraal toch?
Het is inderdaad in de tussentijd opgeknapt had ik ergens gelezen, 2 jaar geleden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:29 schreef maok het volgende:
[..]
Ligt volgens mij wel een stukje van het festival terein af, ik denk dat je 2 keer moet overstappen naar het festival. Maar dat weet ik ook niet precies, de keer dat ik er logeerde, was dat niet vanwege Sziget. Toen was ik onderweg naar Roemenië en hadden we de trein in Budapest gemist.
Het is ook al zo'n 5 jaar geleden, kan best zijn dat het in de tussentijd is opgeknapt. Het hostel is trouwens een studentenflat waar normaal studenten wonen en de kamers worden in de zomer aan toeristen verhuurd. Dat is wel grappig want daardoor zien al de kamers er anders uit, geverft/ posters/ bieretiketten aan de muur enz.
Sex Pistols. Jezus, waar hebben ze die opgegraven?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:25 schreef Rubbish11 het volgende:
Ennnnn 2 nieuwe namen!
Sex Pistols
Kaiser chiefs
Bron: www.szigetfestival.nl
Zat vorig jaar ook in dat hostel voor een nachtje. De douches daar enzo zijn wel wat vervelender als je niet van openbare ruimtes houdt, de kamers zijn redelijk warm, maar verder was het er wel goed te doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:45 schreef Juicyhil het volgende:
Zo, hostel is ook geregeld! Ik ben dan bij hostel Universitas. Ziet er goed uit, alleen jammer dat juist daar geen wifi is en bij de rest welmaar goed zat internetcafes
Er zijn toch wel hokjes bij die douches he?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:56 schreef Rubbish11 het volgende:
De douches daar enzo zijn wel wat vervelender als je niet van openbare ruimtes houdt,
Lees wat hij zegt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er zijn toch wel hokjes bij die douches he?
Niet toen ik daar was, er hing voor sommige douches wel een goor gordijntje, maar niet eens overal. Wij konden ook nog eens alleen maar douche ruimtes vinden waar een mannetje op stond, toen hebben we een paar van onze mannen voor de deur geparkeerd zodat er niemand binnen kwam. Hadden ook geen zin om goed te zoeken aangezien we daar om 11 uur 's avonds aankwamen en de volgende ochtend om 5 uur weer weg moesten om de trein te halen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er zijn toch wel hokjes bij die douches he?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:19 schreef Rubbish11 het volgende:
Overigens Leonard Cohen bevestigd, waarschijnlijk ook op dag 0
Nu maar hopen dat ze ook nachtprogrammering heben op dag 0, dan hebben ze 't pas echt goed omzeildquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:36 schreef Rubbish11 het volgende:
Het ziet er naar uit dat ze dag 0 toch nog redelijk vol gaan gooien haha. Zo omzeilen ze toch weer het feit dat het festival maar 5 dagen mag duren
Alle barretjes en 24-uurstentjes zijn gewoon open dan. Als de Nokia en omgeving en Mokka Cucca ook open is, dan gaat gewoon keihard beuken worden gelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:40 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze ook nachtprogrammering heben op dag 0, dan hebben ze 't pas echt goed omzeild.
Huh, is de weekkaart ook niet gewoon geldig op dag 0quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:34 schreef koen_pijl het volgende:
Kut heb geen kaartje voor dag 0
Kan je die los kopen?
Daar ben ik eigenlijk ook wel een beetje benieuwd naarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:47 schreef n0r het volgende:
Iemand ervaring met het meenemen van softdrugs naar Hongarije?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:47 schreef n0r het volgende:
Iemand ervaring met het meenemen van softdrugs naar Hongarije?
Tot welke datum is het kaartje 120 euro?
P.s.: Nog precies 150 dagenquote:Tickets for Sziget festival 2008 are available for discount price till May 15th. Up to this date camping ticket are 120 Euros, non-camping tickets are 100 Euros, and from May 16th the „normal” price will be 150 Euros for a camping ticket and 120 Euros for a non camping ticket. Non-camping tickets are valid for the five festival days (August 13-18), while those who are to purchase a camping ticket will make sure to have a place on the zero-day Iron Maiden show (August 12th) and on the „warm up day” (August 11th). Day tickets are already available -also for zero day’s Iron Maiden show- for 32 Euros.
Bij het Afrikaans dorp is het moelijker om niet aan drugs te komen dan welquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:55 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Daar ben ik eigenlijk ook wel een beetje benieuwd naarEn hoe makkelijk is het om op het festival zelf aan een brokkie hasj te komen?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bij het Afrikaans dorp is het moelijker om niet aan drugs te komen dan wel
Zo'n beetje alles wat je kan bedenken. Hasj, wiet, xtc, LSD, Ketamini, speed, noem maar op....
Haha Afrikaans dorp? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bij het Afrikaans dorp is het moelijker om niet aan drugs te komen dan wel
Zo'n beetje alles wat je kan bedenken. Hasj, wiet, xtc, LSD, Ketamini, speed, noem maar op....
Ik had een halve xtc-pil gekregen van een wazig Duits meisje waar ik een avond mee rond trok. Die zat wel flink vol moet MDMA moet ik zeggen. Rest weet ik niet, ben eigenlijk al een jaartje of 3 niet meer zo van de drugsquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:14 schreef soco_cola het volgende:
[..]
beetje kwaliteit???? of verkopen ze er bakmeel als keta?
Wat tentjes, workshops, en vage Afrikaanse optredens en wazige meuk zoals charismatische negers die je oproepen om in opstand te komen tegen de Apartheid-regeringen van het Westenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:52 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Haha Afrikaans dorp? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Geen grenscontrole nee, maar wil je echt het risico lopen dat je in zo'n land word gepakt voor drugs (daar doen ze niet aan verschil in soft/hard...)?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:14 schreef n0r het volgende:
Oke, dus daar kopen is niet zo'n probleem.
Wat nou als ik fijne vertrouwde wiet mee wil nemen, geen zin om afgezet te worden, of om kutwiet te kopen.
Staan er dan bij de Hongaarse grens enge mannen met AK-47's en drugshonden die mijn auto gaan besnuffelen of mag ik de EU dankbaar zijn dat dat niet het geval is?
Pro-pain... erg fijnquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:16 schreef -skippybal- het volgende:
En voor de beukers onder ons; 3 Inches Of Blood, Exodus, Pro-Pain zullen (waarschijnlijk) op de 17e spelen.
waarom zou je het risico gaan lopen... ik zou het nooit doen iig, dan maar iets mindere kwaliteit wat je van de locals koopt dan alleen het risico lopen dat je gepakt kan wordenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:14 schreef n0r het volgende:
Oke, dus daar kopen is niet zo'n probleem.
Wat nou als ik fijne vertrouwde wiet mee wil nemen, geen zin om afgezet te worden, of om kutwiet te kopen.
Staan er dan bij de Hongaarse grens enge mannen met AK-47's en drugshonden die mijn auto gaan besnuffelen of mag ik de EU dankbaar zijn dat dat niet het geval is?
Precies. Je wil echt niet in een Hongaarse gevangenis terecht komenquote:Op maandag 17 maart 2008 09:27 schreef soco_cola het volgende:
[..]
waarom zou je het risico gaan lopen... ik zou het nooit doen iig, dan maar iets mindere kwaliteit wat je van de locals koopt dan alleen het risico lopen dat je gepakt kan worden
NIce.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:16 schreef -skippybal- het volgende:
En voor de beukers onder ons; 3 Inches Of Blood, Exodus, Pro-Pain zullen (waarschijnlijk) op de 17e spelen.
Heb jij dan ff geluk dat het nu maar 5 dagen is.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:21 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit erg te twijfelen of ik dit jaar weer naar Sziget moet gaan. Een hoop vrienden willen graag, maar ik ben er twee jaar geleden ook geweest en toen vond ik het festival net iets te lang duren (kan ook aan het gezelschap gelegen hebben toen).
Moeilijk moeilijk... maarja toch maar even dit topic in de gaten houden
Na 2 jaar met auto ga ik nu ook voor het eerst met de trein.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:02 schreef -skippybal- het volgende:
Kaartjes besteld voor Sziget
Dit jaar met de trein. Veul toffer dan die gare vliegtuigen.
Zelfde. Heb jij treintickets van de Nederlandse site?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:48 schreef Juicyhil het volgende:
Op welke dag gaan jullie die richting op en gaan jullie weer terug.
Ik vertrek op 10 augustus en terug op 21 augustus
Jepquote:Op zondag 23 maart 2008 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zelfde. Heb jij treintickets van de Nederlandse site?
Dat zou wel erg cool wezen!!!!!quote:Op zondag 23 maart 2008 18:02 schreef -skippybal- het volgende:
Op het Festivalinfo meldt iemand dat RATM komt!
Mosheuhhh!!
Dan komen we in dezelfde trein terechtquote:Op zondag 23 maart 2008 19:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jepen ik stap op op Amsterdam Centraal
Gaan we in de trein al de hele nacht feestenquote:Op maandag 24 maart 2008 16:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan komen we in dezelfde trein terechtIk stap wel op in Arnhem.
Lijkt me wel een tof rit worden, zo in een coupe met alleen maar Szigetgangers
Inderdaad! Geef mij ook maar een warme douche. Maar dan kan ik in elk gevall ook nog wat van Budapest zelf zien, ben er nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:35 schreef koen_pijl het volgende:
Ik zou echt niet op de cmaping willen staan, wil me lekker kunnen douche en bij regen loopt je tent onder. Maar ja dat is mijn eigen mening.
Waar ergens staat de Hari Krishna tent? Vorig jaar allemaal gezocht
Iss elk jaar de indeling van het festival het zelfde?
Vorig jaar en het daar daarvoor stond de hara krisna langs het pas wat tussen blauw en geel inloopt, tegenover dat scouting gedoe. Daarvoor stonden ze naast de roma stage dacht ik. De indeling lijkt elk jaar wel een beetje op elkaar maar verschilt elk jaar wel:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:35 schreef koen_pijl het volgende:
Ik zou echt niet op de cmaping willen staan, wil me lekker kunnen douche en bij regen loopt je tent onder. Maar ja dat is mijn eigen mening.
Waar ergens staat de Hari Krishna tent? Vorig jaar allemaal gezocht
Iss elk jaar de indeling van het festival het zelfde?
Stopt de metro daar niet ook?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heb jij dan ff geluk dat het nu maar 5 dagen is.
Maar goed, vandaag de bevestiging van de boeking van het hostel binnen gekregen. En de brief stond dat het dus 30 minuten met de bus naar het festivalterrein is.
Ja daar stopt inderdaad de metro, net nog even nagekeken. Maar als we daar de brug overlopen komen zo in het centrum van Pestquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Stopt de metro daar niet ook?
Kost nog steeds geen drol daar.
Hehhe, d`r rijden wel gewoon nachtbussen hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:05 schreef koen_pijl het volgende:
Ga s avonds neit terug met de metro! Hadden mijn vriendin en ik vorig jaar. Stonden opeens midden in Boedapest omdat de metro gesloten was om 12 of 1u.
Hehe, en vast ook niet helemaal nuchter ??quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:17 schreef koen_pijl het volgende:
Ja, maar dat wisten we niet. Stonden midden in Boedapest, rot stuk moeten lopen
Maar om 5 uur ofzo beginnen ze al met rijden, superrrelaxed als je net de party arena uit komt gerold!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:05 schreef koen_pijl het volgende:
Ga s avonds neit terug met de metro! Hadden mijn vriendin en ik vorig jaar. Stonden opeens midden in Boedapest omdat de metro gesloten was om 12 of 1u.
Maar wat is er eigenlijk nog allemaal te doen na 11 uur (wanneer de bands stoppen)?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:31 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Maar om 5 uur ofzo beginnen ze al met rijden, superrrelaxed als je net de party arena uit komt gerold!
Gast, dan begint het pasquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar wat is er eigenlijk nog allemaal te doen na 11 uur (wanneer de bands stoppen)?
Als je wil, kun je 24 uur per dag doorgaan daar.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar wat is er eigenlijk nog allemaal te doen na 11 uur (wanneer de bands stoppen)?
De 24-uurs tegenover de World Music Stage was echt gaaf. Met z'n allen op de tafelsquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:44 schreef maok het volgende:
De 24 tenten en podia zijn op sziget ook echt 24 open.
Ja haha! herkenning! Ik was daar een paar avonden geweest, slechte dj! Wel leuke muziek, maar elke avond hetzelfde hahaquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:42 schreef maok het volgende:
Die karaoke bar was ook tof (met dat rietendak) moet je alleen niet te vaak heen, ze draaiden er elke avond de zelfde muziek(als de karaoke afgelopen was)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |