lieve mensen pas na dirk zijn dood kregen wij door hoeveel dirk van muziek hield en wist, ik, wij wisten dat hij een muziekblog had en op forums was maar dat hij zoveel voor zoveel mensen heeft betekend hebben wij nooit geweten nog dagelijks krijg ik emails van uit de hele wereld van mensen die ons bedanken voor dirk, en nog steeds komen er pakje uit de hele wereld voor ons van dvds tot cd uit japan van muziek die dirk mooi vond , tot band tschirts en sokken en lappen zijde, tot flessen reukolie uit de oekraine, , cd,s lps uit amerika enzvoort, ook heeft dirk in de krant in argentinie gestaan, toen hij was overleden, een pagina groot, stuk over hem en zijn blog die overal ter wereld bekent was
inmiddels zijn er op zijn blog en op andere bloges 3000 condealanses, , en nog dagelijks word zijn blog dik bezocht, ongelovelijk hoe die kanjer van mij, nu nog steeds impact heeft op mensen ik en wij missen hem enorm nog elke dag, , goed om te horen ook dat jullie hem nog missen, welke fokker woont trouwens 200 meter bij ons vandaan, groetjes janny moeder van dirk een trotse moeder trouwens
i love rock and roll cities on flame foer ever