Vanaf het festivalterrein ben je ook binnen 30 minuten in 't centrum..quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:11 schreef Nosh het volgende:
Dit gaat hem voor mij worden dit jaar. Misschien een hostel, even kijken of mijn hoofd staat rond die tijd.
Een week ontberen is helemaal prima, maar ik wil sowieso een dag of twee in Boedapest rondstruinen, dus dan is dit ideaal, zeker als het geen drol kost..
Klopt, wij gaan ook altijd (nja, de twee keer dat we er zijn geweestquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:18 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Vanaf het festivalterrein ben je ook binnen 30 minuten in 't centrum..
Heb ik vorig jaar ook gedaan, maar ik was al eerder geweest en kwam bij aankomst toevallig de buren van het jaar er voor tegen dus ben ik daar maar naast gaan staan met mijn tent.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:09 schreef Byte_Me het volgende:
ik denk dat ik dit jaar voor het eerst naar sziget ga. hoop dat ik wat vrienden kan overtuigen mee te gaan, maar desnoods alleen.
Ik kan het je aanraden. Aanspraak heb je toch wel, je kan lekker je eigen plan trekken, en áls je toevallig je droommeisje tegenkomt houdt niemand je tegen om je vol bij haar aan te sluiten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:09 schreef Byte_Me het volgende:
ik denk dat ik dit jaar voor het eerst naar sziget ga. hoop dat ik wat vrienden kan overtuigen mee te gaan, maar desnoods alleen.
Ik heb ook alleen geboekt, ik kijk wel of er iemand mee gaatquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:09 schreef Byte_Me het volgende:
Nou, laten we een FOK! Sziget groep dan oprichtenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:14 schreef Byte_Me het volgende:
wow, ik wist niet dat er zoveel mensen alleen gingen. het is niet dat ik bang ben om alleen te gaan hoor. ik ga bijvoorbeeld vrijwel elk jaar met een van mn beste vrienden naar lowlands, en vervolgens raken we elkaar steevast kwijt om elkaar de volgende dag bij de tent weer tegen te komen. vermaak me altijd prima.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:48 schreef BOKA het volgende:
[..]
Wat ook een aanrader is, is het badhuis. Echt helemaal te gek om halverwege het festival een dag lang in het water te liggen.
Bovendien hebben ze het coolste bad ooit, het water wordt daar als een draaikolk rondgespoten zodat je heel erg hard rondjes zwemt.
Ik meen dat dat 150 euro kost voor heel Szigetquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:43 schreef Longmen het volgende:
Wil misschien 2 daagjes en dan een combi met Budapest. Je schijnt heel goedkoop een kamer o.i.d. te kunnen huren in Budapest?
Whehe, count me in.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:16 schreef Byte_Me het volgende:
misschien kunnen we ook wel een immer-falende-sziget-meet traditie beginnen
quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:16 schreef Byte_Me het volgende:
misschien kunnen we ook wel een immer-falende-sziget-meet traditie beginnen
Zeeeer puikquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:15 schreef Apfelsaft het volgende:
R.E.M. zal ook optreden ter promotie van hun nieuwe album
Komen ze dan naar Sziget?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Om dan maar even officieel te doen.
02. 14. 08
R.E.M. ADDS EUROPEAN FESTIVAL DATES TO '08 TOUR
R.E.M. has added seven European festival dates to their 2008 tour in support of ACCELERATE, set for release on April 1st.
JULY
3rd: Belgium--Werchter Festival
5th: Spain--Bilbao Live ’08 Festival
6th: Spain--Doctor Loft 05.00 Festival, Castello d’Empuries,
(North Barcelona)
August
8th: France--Le Nuits de Fourvieres (Theatre Antique), Lyon
12th: Ireland--Oxegen, Dublin
13th: UK--T In The Park, Glasgow
16th: Hungary--Sziget Festival, Budapest
Oh okay.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:15 schreef Apfelsaft het volgende:
R.E.M. zal ook optreden ter promotie van hun nieuwe album
Mensen zeuren vaak om een bron, huil niet en lees gewoon mee.quote:
Roemenie is tof, maar check wel eerst goed waar je heen wilt. Hoofdstad en het zuiden zou ik niet bezoeken als ik jou was, is mij iig niet echt heel relaxt bevallen vorig jaarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:24 schreef Eirick het volgende:
Kaartjes zijn besteld.
Samen met 3 vrienden richting Sziget per automobiel.
Nu maar hopen dat m'n franse barrel het tegen die tijd doet.
Plakken er gelijk een roadtrip aanvast. Heenweg via Slovenie en Kroatie. Terug door Roemenie en Ukraine.
Tenminste,, dat is de planning.
Wat is er gebeurd, overvallen ofzo?quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:20 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Roemenie is tof, maar check wel eerst goed waar je heen wilt. Hoofdstad en het zuiden zou ik niet bezoeken als ik jou was, is mij iig niet echt heel relaxt bevallen vorig jaar
Cool! Daar wil ik zekers ook heen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:18 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik blijf denk ik wel even hangen daar, er is dan ook een Red Bull Airrace en ik neem aan ook nog wel andere festiviteiten
Dat doe ik ook denk ik, gewoon een retourtje kopen van 10 tot 21 augustus via de officiële Szigetsitequote:Op woensdag 20 februari 2008 15:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Cool! Daar wil ik zekers ook heen!Ik ga n.l. op de 21e terug met de trein, zodat ik in elk geval nog 3 daagjes budapest kan doen.
Ja ik had het via de Nederlandse site gedaan inderdaad, maar ik ga wel van te voren een hostel o.i.d. boeken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:58 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Dat doe ik ook denk ik, gewoon een retourtje kopen van 10 tot 21 augustus via de officiële SzigetsiteIn Boedapest zelf ga ik dan maar effe een camping of hostel zoeken.
Hoe dicht ligt het festivalterrein dan bij het city centre?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:58 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Dat doe ik ook denk ik, gewoon een retourtje kopen van 10 tot 21 augustus via de officiële SzigetsiteIn Boedapest zelf ga ik dan maar effe een camping of hostel zoeken.
Moeilijk he, zoekenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:45 schreef Lethe het volgende:
Hoe dicht ligt het festivalterrein dan bij het city centre?
Thanks, het lijkt dichtbij te liggen, maar ik bedoelde eigenlijk qua hoe je vanaf het festivalterrein dan weer in het city centre komt. Met de bus/trein ofzo? En of dat een beetje aan te reizen is met al je spullen etc..quote:
Ik wil ze alle drie niétquote:Op maandag 25 februari 2008 16:33 schreef Juicyhil het volgende:
Het wachten op de grote namen duurt wel erg lang.
Ik wil Foo Fighters ik wil Mika ik wil Lenny Kravitz
Metro. En dat is te doen ja met al je je spullen. Tienduizenden doen 't na afloopquote:Op maandag 25 februari 2008 16:44 schreef Lethe het volgende:
[..]
Thanks, het lijkt dichtbij te liggen, maar ik bedoelde eigenlijk qua hoe je vanaf het festivalterrein dan weer in het city centre komt. Met de bus/trein ofzo? En of dat een beetje aan te reizen is met al je spullen etc..
Volgens mij rijden er metro's/trams van het eiland naar het stadscentrumquote:Op maandag 25 februari 2008 16:44 schreef Lethe het volgende:
[..]
Thanks, het lijkt dichtbij te liggen, maar ik bedoelde eigenlijk qua hoe je vanaf het festivalterrein dan weer in het city centre komt. Met de bus/trein ofzo? En of dat een beetje aan te reizen is met al je spullen etc..
Niet vanaf het eiland zelf. Eiland af en dan 5-10 minuten lopen naar een stationnetje.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:09 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Volgens mij rijden er metro's/trams van het eiland naar het stadscentrum
-edit- Iemand was me voor
Voor die 3 ga ik idd ook nietquote:
Naar Sziget gaan om de muziek.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:33 schreef Juicyhil het volgende:
Het wachten op de grote namen duurt wel erg lang.
Ik wil Foo Fighters ik wil Mika ik wil Lenny Kravitz
Oke, klinkt goed! Thanksquote:Op maandag 25 februari 2008 17:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Metro. En dat is te doen ja met al je je spullen. Tienduizenden doen 't na afloop
Iets concreter? Lijkt me best lastig namelijk om dat over een heel volk te zeggen..quote:Op maandag 25 februari 2008 18:19 schreef Bayswater het volgende:
Hongarije en vooral Budapest zou ik ook niet te veel romantiseren. Mijn broer heeft er 3 jaar gewoond en zo tof zijn die Hongaren ook weer niet.
Neemt niet weg dat ik er toch eens een kijkje wi nemen.
Het is natuurlijk ook een generaliserende opmerking maar de vrolijkheid straalt van de door de bank genomen Hongaar er niet vanaf. Nu is het natuurlijk ook een volk dat veel heeft meegemaakt dat duidelijk de wonden nog met zich meedraagt. Een stad vol tegenstellingen, veel armoede maar ook een dikke westerse saus er tegenwoordig overheen.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:40 schreef Lethe het volgende:
[..]
Iets concreter? Lijkt me best lastig namelijk om dat over een heel volk te zeggen..
Ja, wanneer gaan de hostels eigenlijk in de aanbieding?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:38 schreef Typmuts het volgende:
Kaarten nog niet in huis, maar hostel wel al geboekt
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, wanneer gaan de hostels eigenlijk in de aanbieding?
Waarom niet?quote:
Succes.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:, wij moeten ook nog vliegtickets bestellen
.
De trein duurt ongeveer 14 uur, wij gaan dat dit jaar ook doen. Alvast preparty in de trein.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:33 schreef pfaf het volgende:
Hoe lang is de treinreis?
Vliegen gaat al niet meer lukken...![]()
Ik ga op de 10e weg en de 21e weer terugquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:18 schreef BOKA het volgende:
[..]
De trein duurt ongeveer 14 uur, wij gaan dat dit jaar ook doen. Alvast preparty in de trein.
Ik ga toch in een hostel, dan kan ik in elk geval contact houden met Nederland. Ik moet 24 uur per dag paraat staan, voor de AIVD.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:51 schreef BOKA het volgende:
En ook zo gezellig met al je vrienden.
www.wizzair.comquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:07 schreef Byte_Me het volgende:
14 uur trein![]()
ik ga eens naar vliegen kijken, geloof ik.
En je 'zweeft' de hele reis boven je stoel als je langer bent dan 1.80quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
www.wizzair.com
Directe verbinding Eindhoven - Boedapest
Nee, ik heb nog niks geboekt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:15 schreef Typmuts het volgende:
@ Juicyhil: weet je al welk hostel je gaat?
Wij gaan overigens met de auto!
ideaalquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
www.wizzair.com
Directe verbinding Eindhoven - Boedapest
Ah shit, toch nog. Dan maar het vliegtuig uit de lucht schieten, ik wil wel een beetje ruimte hebben!quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:40 schreef pfaf het volgende:
Toch nog een vlucht gevonden. De terugweg wel 4 uur in Zurich wachten, maar dat is het ergste niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |