Dat doe ik ook denk ik, gewoon een retourtje kopen van 10 tot 21 augustus via de officiële Szigetsitequote:Op woensdag 20 februari 2008 15:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Cool! Daar wil ik zekers ook heen!Ik ga n.l. op de 21e terug met de trein, zodat ik in elk geval nog 3 daagjes budapest kan doen.
Ja ik had het via de Nederlandse site gedaan inderdaad, maar ik ga wel van te voren een hostel o.i.d. boeken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:58 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Dat doe ik ook denk ik, gewoon een retourtje kopen van 10 tot 21 augustus via de officiële SzigetsiteIn Boedapest zelf ga ik dan maar effe een camping of hostel zoeken.
Hoe dicht ligt het festivalterrein dan bij het city centre?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:58 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Dat doe ik ook denk ik, gewoon een retourtje kopen van 10 tot 21 augustus via de officiële SzigetsiteIn Boedapest zelf ga ik dan maar effe een camping of hostel zoeken.
Moeilijk he, zoekenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:45 schreef Lethe het volgende:
Hoe dicht ligt het festivalterrein dan bij het city centre?
Thanks, het lijkt dichtbij te liggen, maar ik bedoelde eigenlijk qua hoe je vanaf het festivalterrein dan weer in het city centre komt. Met de bus/trein ofzo? En of dat een beetje aan te reizen is met al je spullen etc..quote:
Ik wil ze alle drie niétquote:Op maandag 25 februari 2008 16:33 schreef Juicyhil het volgende:
Het wachten op de grote namen duurt wel erg lang.
Ik wil Foo Fighters ik wil Mika ik wil Lenny Kravitz
Metro. En dat is te doen ja met al je je spullen. Tienduizenden doen 't na afloopquote:Op maandag 25 februari 2008 16:44 schreef Lethe het volgende:
[..]
Thanks, het lijkt dichtbij te liggen, maar ik bedoelde eigenlijk qua hoe je vanaf het festivalterrein dan weer in het city centre komt. Met de bus/trein ofzo? En of dat een beetje aan te reizen is met al je spullen etc..
Volgens mij rijden er metro's/trams van het eiland naar het stadscentrumquote:Op maandag 25 februari 2008 16:44 schreef Lethe het volgende:
[..]
Thanks, het lijkt dichtbij te liggen, maar ik bedoelde eigenlijk qua hoe je vanaf het festivalterrein dan weer in het city centre komt. Met de bus/trein ofzo? En of dat een beetje aan te reizen is met al je spullen etc..
Niet vanaf het eiland zelf. Eiland af en dan 5-10 minuten lopen naar een stationnetje.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:09 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Volgens mij rijden er metro's/trams van het eiland naar het stadscentrum
-edit- Iemand was me voor
Voor die 3 ga ik idd ook nietquote:
Naar Sziget gaan om de muziek.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:33 schreef Juicyhil het volgende:
Het wachten op de grote namen duurt wel erg lang.
Ik wil Foo Fighters ik wil Mika ik wil Lenny Kravitz
Oke, klinkt goed! Thanksquote:Op maandag 25 februari 2008 17:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Metro. En dat is te doen ja met al je je spullen. Tienduizenden doen 't na afloop
Iets concreter? Lijkt me best lastig namelijk om dat over een heel volk te zeggen..quote:Op maandag 25 februari 2008 18:19 schreef Bayswater het volgende:
Hongarije en vooral Budapest zou ik ook niet te veel romantiseren. Mijn broer heeft er 3 jaar gewoond en zo tof zijn die Hongaren ook weer niet.
Neemt niet weg dat ik er toch eens een kijkje wi nemen.
Het is natuurlijk ook een generaliserende opmerking maar de vrolijkheid straalt van de door de bank genomen Hongaar er niet vanaf. Nu is het natuurlijk ook een volk dat veel heeft meegemaakt dat duidelijk de wonden nog met zich meedraagt. Een stad vol tegenstellingen, veel armoede maar ook een dikke westerse saus er tegenwoordig overheen.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:40 schreef Lethe het volgende:
[..]
Iets concreter? Lijkt me best lastig namelijk om dat over een heel volk te zeggen..
Ja, wanneer gaan de hostels eigenlijk in de aanbieding?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:38 schreef Typmuts het volgende:
Kaarten nog niet in huis, maar hostel wel al geboekt
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, wanneer gaan de hostels eigenlijk in de aanbieding?
Waarom niet?quote:
Succes.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:, wij moeten ook nog vliegtickets bestellen
.
De trein duurt ongeveer 14 uur, wij gaan dat dit jaar ook doen. Alvast preparty in de trein.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:33 schreef pfaf het volgende:
Hoe lang is de treinreis?
Vliegen gaat al niet meer lukken...![]()
Ik ga op de 10e weg en de 21e weer terugquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:18 schreef BOKA het volgende:
[..]
De trein duurt ongeveer 14 uur, wij gaan dat dit jaar ook doen. Alvast preparty in de trein.
Ik ga toch in een hostel, dan kan ik in elk geval contact houden met Nederland. Ik moet 24 uur per dag paraat staan, voor de AIVD.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:51 schreef BOKA het volgende:
En ook zo gezellig met al je vrienden.
www.wizzair.comquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:07 schreef Byte_Me het volgende:
14 uur trein![]()
ik ga eens naar vliegen kijken, geloof ik.
En je 'zweeft' de hele reis boven je stoel als je langer bent dan 1.80quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
www.wizzair.com
Directe verbinding Eindhoven - Boedapest
Nee, ik heb nog niks geboekt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:15 schreef Typmuts het volgende:
@ Juicyhil: weet je al welk hostel je gaat?
Wij gaan overigens met de auto!
ideaalquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
www.wizzair.com
Directe verbinding Eindhoven - Boedapest
Ah shit, toch nog. Dan maar het vliegtuig uit de lucht schieten, ik wil wel een beetje ruimte hebben!quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:40 schreef pfaf het volgende:
Toch nog een vlucht gevonden. De terugweg wel 4 uur in Zurich wachten, maar dat is het ergste niet.
Ben ik ook een keer geweest, beetje pauper zooi qua douches enzo, maar wel lekker goedkoop en tenminste niet van die slaapzalen maar gewoon ruime kamers.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:45 schreef Juicyhil het volgende:
Zo, hostel is ook geregeld! Ik ben dan bij hostel Universitas. Ziet er goed uit, alleen jammer dat juist daar geen wifi is en bij de rest welmaar goed zat internetcafes
Ik weet nog steeds niet of ik ga, maar als ik ga, ga ik ook in m'n tent. Veel gezelliger.quote:
Wat ik daar zo irritant aan vind is dat je alles mee moet slepen in de trein. Ik had er bij Pinkpop al moeite mee, laat staan daar naartoe! En zoals ik in het topic van vorig jaar had gelezen hadden mensen een dijkje moeten graven om hun tent heen om nog een beetje droog te kunnen slapen.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat ik daar zo irritant aan vind is dat je alles mee moet slepen in de trein. Ik had er bij Pinkpop al moeite mee, laat staan daar naartoe! En zoals ik in het topic van vorig jaar had gelezen hadden mensen een dijkje moeten graven om hun tent heen om nog een beetje droog te kunnen slapen.
En het boeit me niet of het hostel qua douches e.d. slecht is, als de bedden maar goed zijn! En ik koos sowieso voor deze omdat ze inderdaad aparte kamers hebben i.p.v. slaapzalen. Zo hoeven we geen rekening met anderen te houdenIk ga samen met een vriend dus dat komt mooi uit. Maar het ligt toch wel een beetje centraal toch?
Het is inderdaad in de tussentijd opgeknapt had ik ergens gelezen, 2 jaar geleden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:29 schreef maok het volgende:
[..]
Ligt volgens mij wel een stukje van het festival terein af, ik denk dat je 2 keer moet overstappen naar het festival. Maar dat weet ik ook niet precies, de keer dat ik er logeerde, was dat niet vanwege Sziget. Toen was ik onderweg naar Roemenië en hadden we de trein in Budapest gemist.
Het is ook al zo'n 5 jaar geleden, kan best zijn dat het in de tussentijd is opgeknapt. Het hostel is trouwens een studentenflat waar normaal studenten wonen en de kamers worden in de zomer aan toeristen verhuurd. Dat is wel grappig want daardoor zien al de kamers er anders uit, geverft/ posters/ bieretiketten aan de muur enz.
Sex Pistols. Jezus, waar hebben ze die opgegraven?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:25 schreef Rubbish11 het volgende:
Ennnnn 2 nieuwe namen!
Sex Pistols
Kaiser chiefs
Bron: www.szigetfestival.nl
Zat vorig jaar ook in dat hostel voor een nachtje. De douches daar enzo zijn wel wat vervelender als je niet van openbare ruimtes houdt, de kamers zijn redelijk warm, maar verder was het er wel goed te doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:45 schreef Juicyhil het volgende:
Zo, hostel is ook geregeld! Ik ben dan bij hostel Universitas. Ziet er goed uit, alleen jammer dat juist daar geen wifi is en bij de rest welmaar goed zat internetcafes
Er zijn toch wel hokjes bij die douches he?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:56 schreef Rubbish11 het volgende:
De douches daar enzo zijn wel wat vervelender als je niet van openbare ruimtes houdt,
Lees wat hij zegt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er zijn toch wel hokjes bij die douches he?
Niet toen ik daar was, er hing voor sommige douches wel een goor gordijntje, maar niet eens overal. Wij konden ook nog eens alleen maar douche ruimtes vinden waar een mannetje op stond, toen hebben we een paar van onze mannen voor de deur geparkeerd zodat er niemand binnen kwam. Hadden ook geen zin om goed te zoeken aangezien we daar om 11 uur 's avonds aankwamen en de volgende ochtend om 5 uur weer weg moesten om de trein te halen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er zijn toch wel hokjes bij die douches he?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:19 schreef Rubbish11 het volgende:
Overigens Leonard Cohen bevestigd, waarschijnlijk ook op dag 0
Nu maar hopen dat ze ook nachtprogrammering heben op dag 0, dan hebben ze 't pas echt goed omzeildquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:36 schreef Rubbish11 het volgende:
Het ziet er naar uit dat ze dag 0 toch nog redelijk vol gaan gooien haha. Zo omzeilen ze toch weer het feit dat het festival maar 5 dagen mag duren
Alle barretjes en 24-uurstentjes zijn gewoon open dan. Als de Nokia en omgeving en Mokka Cucca ook open is, dan gaat gewoon keihard beuken worden gelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:40 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze ook nachtprogrammering heben op dag 0, dan hebben ze 't pas echt goed omzeild.
Huh, is de weekkaart ook niet gewoon geldig op dag 0quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:34 schreef koen_pijl het volgende:
Kut heb geen kaartje voor dag 0
Kan je die los kopen?
Daar ben ik eigenlijk ook wel een beetje benieuwd naarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:47 schreef n0r het volgende:
Iemand ervaring met het meenemen van softdrugs naar Hongarije?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:47 schreef n0r het volgende:
Iemand ervaring met het meenemen van softdrugs naar Hongarije?
Tot welke datum is het kaartje 120 euro?
P.s.: Nog precies 150 dagenquote:Tickets for Sziget festival 2008 are available for discount price till May 15th. Up to this date camping ticket are 120 Euros, non-camping tickets are 100 Euros, and from May 16th the „normal” price will be 150 Euros for a camping ticket and 120 Euros for a non camping ticket. Non-camping tickets are valid for the five festival days (August 13-18), while those who are to purchase a camping ticket will make sure to have a place on the zero-day Iron Maiden show (August 12th) and on the „warm up day” (August 11th). Day tickets are already available -also for zero day’s Iron Maiden show- for 32 Euros.
Bij het Afrikaans dorp is het moelijker om niet aan drugs te komen dan welquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:55 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Daar ben ik eigenlijk ook wel een beetje benieuwd naarEn hoe makkelijk is het om op het festival zelf aan een brokkie hasj te komen?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bij het Afrikaans dorp is het moelijker om niet aan drugs te komen dan wel
Zo'n beetje alles wat je kan bedenken. Hasj, wiet, xtc, LSD, Ketamini, speed, noem maar op....
Haha Afrikaans dorp? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bij het Afrikaans dorp is het moelijker om niet aan drugs te komen dan wel
Zo'n beetje alles wat je kan bedenken. Hasj, wiet, xtc, LSD, Ketamini, speed, noem maar op....
Ik had een halve xtc-pil gekregen van een wazig Duits meisje waar ik een avond mee rond trok. Die zat wel flink vol moet MDMA moet ik zeggen. Rest weet ik niet, ben eigenlijk al een jaartje of 3 niet meer zo van de drugsquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:14 schreef soco_cola het volgende:
[..]
beetje kwaliteit???? of verkopen ze er bakmeel als keta?
Wat tentjes, workshops, en vage Afrikaanse optredens en wazige meuk zoals charismatische negers die je oproepen om in opstand te komen tegen de Apartheid-regeringen van het Westenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:52 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Haha Afrikaans dorp? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Geen grenscontrole nee, maar wil je echt het risico lopen dat je in zo'n land word gepakt voor drugs (daar doen ze niet aan verschil in soft/hard...)?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:14 schreef n0r het volgende:
Oke, dus daar kopen is niet zo'n probleem.
Wat nou als ik fijne vertrouwde wiet mee wil nemen, geen zin om afgezet te worden, of om kutwiet te kopen.
Staan er dan bij de Hongaarse grens enge mannen met AK-47's en drugshonden die mijn auto gaan besnuffelen of mag ik de EU dankbaar zijn dat dat niet het geval is?
Pro-pain... erg fijnquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:16 schreef -skippybal- het volgende:
En voor de beukers onder ons; 3 Inches Of Blood, Exodus, Pro-Pain zullen (waarschijnlijk) op de 17e spelen.
waarom zou je het risico gaan lopen... ik zou het nooit doen iig, dan maar iets mindere kwaliteit wat je van de locals koopt dan alleen het risico lopen dat je gepakt kan wordenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:14 schreef n0r het volgende:
Oke, dus daar kopen is niet zo'n probleem.
Wat nou als ik fijne vertrouwde wiet mee wil nemen, geen zin om afgezet te worden, of om kutwiet te kopen.
Staan er dan bij de Hongaarse grens enge mannen met AK-47's en drugshonden die mijn auto gaan besnuffelen of mag ik de EU dankbaar zijn dat dat niet het geval is?
Precies. Je wil echt niet in een Hongaarse gevangenis terecht komenquote:Op maandag 17 maart 2008 09:27 schreef soco_cola het volgende:
[..]
waarom zou je het risico gaan lopen... ik zou het nooit doen iig, dan maar iets mindere kwaliteit wat je van de locals koopt dan alleen het risico lopen dat je gepakt kan worden
NIce.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:16 schreef -skippybal- het volgende:
En voor de beukers onder ons; 3 Inches Of Blood, Exodus, Pro-Pain zullen (waarschijnlijk) op de 17e spelen.
Heb jij dan ff geluk dat het nu maar 5 dagen is.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:21 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit erg te twijfelen of ik dit jaar weer naar Sziget moet gaan. Een hoop vrienden willen graag, maar ik ben er twee jaar geleden ook geweest en toen vond ik het festival net iets te lang duren (kan ook aan het gezelschap gelegen hebben toen).
Moeilijk moeilijk... maarja toch maar even dit topic in de gaten houden
Na 2 jaar met auto ga ik nu ook voor het eerst met de trein.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:02 schreef -skippybal- het volgende:
Kaartjes besteld voor Sziget
Dit jaar met de trein. Veul toffer dan die gare vliegtuigen.
Zelfde. Heb jij treintickets van de Nederlandse site?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:48 schreef Juicyhil het volgende:
Op welke dag gaan jullie die richting op en gaan jullie weer terug.
Ik vertrek op 10 augustus en terug op 21 augustus
Jepquote:Op zondag 23 maart 2008 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zelfde. Heb jij treintickets van de Nederlandse site?
Dat zou wel erg cool wezen!!!!!quote:Op zondag 23 maart 2008 18:02 schreef -skippybal- het volgende:
Op het Festivalinfo meldt iemand dat RATM komt!
Mosheuhhh!!
Dan komen we in dezelfde trein terechtquote:Op zondag 23 maart 2008 19:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jepen ik stap op op Amsterdam Centraal
Gaan we in de trein al de hele nacht feestenquote:Op maandag 24 maart 2008 16:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan komen we in dezelfde trein terechtIk stap wel op in Arnhem.
Lijkt me wel een tof rit worden, zo in een coupe met alleen maar Szigetgangers
Inderdaad! Geef mij ook maar een warme douche. Maar dan kan ik in elk gevall ook nog wat van Budapest zelf zien, ben er nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:35 schreef koen_pijl het volgende:
Ik zou echt niet op de cmaping willen staan, wil me lekker kunnen douche en bij regen loopt je tent onder. Maar ja dat is mijn eigen mening.
Waar ergens staat de Hari Krishna tent? Vorig jaar allemaal gezocht
Iss elk jaar de indeling van het festival het zelfde?
Vorig jaar en het daar daarvoor stond de hara krisna langs het pas wat tussen blauw en geel inloopt, tegenover dat scouting gedoe. Daarvoor stonden ze naast de roma stage dacht ik. De indeling lijkt elk jaar wel een beetje op elkaar maar verschilt elk jaar wel:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:35 schreef koen_pijl het volgende:
Ik zou echt niet op de cmaping willen staan, wil me lekker kunnen douche en bij regen loopt je tent onder. Maar ja dat is mijn eigen mening.
Waar ergens staat de Hari Krishna tent? Vorig jaar allemaal gezocht
Iss elk jaar de indeling van het festival het zelfde?
Stopt de metro daar niet ook?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heb jij dan ff geluk dat het nu maar 5 dagen is.
Maar goed, vandaag de bevestiging van de boeking van het hostel binnen gekregen. En de brief stond dat het dus 30 minuten met de bus naar het festivalterrein is.
Ja daar stopt inderdaad de metro, net nog even nagekeken. Maar als we daar de brug overlopen komen zo in het centrum van Pestquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Stopt de metro daar niet ook?
Kost nog steeds geen drol daar.
Hehhe, d`r rijden wel gewoon nachtbussen hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:05 schreef koen_pijl het volgende:
Ga s avonds neit terug met de metro! Hadden mijn vriendin en ik vorig jaar. Stonden opeens midden in Boedapest omdat de metro gesloten was om 12 of 1u.
Hehe, en vast ook niet helemaal nuchter ??quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:17 schreef koen_pijl het volgende:
Ja, maar dat wisten we niet. Stonden midden in Boedapest, rot stuk moeten lopen
Maar om 5 uur ofzo beginnen ze al met rijden, superrrelaxed als je net de party arena uit komt gerold!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:05 schreef koen_pijl het volgende:
Ga s avonds neit terug met de metro! Hadden mijn vriendin en ik vorig jaar. Stonden opeens midden in Boedapest omdat de metro gesloten was om 12 of 1u.
Maar wat is er eigenlijk nog allemaal te doen na 11 uur (wanneer de bands stoppen)?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:31 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Maar om 5 uur ofzo beginnen ze al met rijden, superrrelaxed als je net de party arena uit komt gerold!
Gast, dan begint het pasquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar wat is er eigenlijk nog allemaal te doen na 11 uur (wanneer de bands stoppen)?
Als je wil, kun je 24 uur per dag doorgaan daar.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar wat is er eigenlijk nog allemaal te doen na 11 uur (wanneer de bands stoppen)?
De 24-uurs tegenover de World Music Stage was echt gaaf. Met z'n allen op de tafelsquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:44 schreef maok het volgende:
De 24 tenten en podia zijn op sziget ook echt 24 open.
Ja haha! herkenning! Ik was daar een paar avonden geweest, slechte dj! Wel leuke muziek, maar elke avond hetzelfde hahaquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:42 schreef maok het volgende:
Die karaoke bar was ook tof (met dat rietendak) moet je alleen niet te vaak heen, ze draaiden er elke avond de zelfde muziek(als de karaoke afgelopen was)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |