Dat doe ik ook denk ik, gewoon een retourtje kopen van 10 tot 21 augustus via de officiële Szigetsitequote:Op woensdag 20 februari 2008 15:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Cool! Daar wil ik zekers ook heen!Ik ga n.l. op de 21e terug met de trein, zodat ik in elk geval nog 3 daagjes budapest kan doen.
Ja ik had het via de Nederlandse site gedaan inderdaad, maar ik ga wel van te voren een hostel o.i.d. boeken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:58 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Dat doe ik ook denk ik, gewoon een retourtje kopen van 10 tot 21 augustus via de officiële SzigetsiteIn Boedapest zelf ga ik dan maar effe een camping of hostel zoeken.
Hoe dicht ligt het festivalterrein dan bij het city centre?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:58 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Dat doe ik ook denk ik, gewoon een retourtje kopen van 10 tot 21 augustus via de officiële SzigetsiteIn Boedapest zelf ga ik dan maar effe een camping of hostel zoeken.
Moeilijk he, zoekenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:45 schreef Lethe het volgende:
Hoe dicht ligt het festivalterrein dan bij het city centre?
Thanks, het lijkt dichtbij te liggen, maar ik bedoelde eigenlijk qua hoe je vanaf het festivalterrein dan weer in het city centre komt. Met de bus/trein ofzo? En of dat een beetje aan te reizen is met al je spullen etc..quote:
Ik wil ze alle drie niétquote:Op maandag 25 februari 2008 16:33 schreef Juicyhil het volgende:
Het wachten op de grote namen duurt wel erg lang.
Ik wil Foo Fighters ik wil Mika ik wil Lenny Kravitz
Metro. En dat is te doen ja met al je je spullen. Tienduizenden doen 't na afloopquote:Op maandag 25 februari 2008 16:44 schreef Lethe het volgende:
[..]
Thanks, het lijkt dichtbij te liggen, maar ik bedoelde eigenlijk qua hoe je vanaf het festivalterrein dan weer in het city centre komt. Met de bus/trein ofzo? En of dat een beetje aan te reizen is met al je spullen etc..
Volgens mij rijden er metro's/trams van het eiland naar het stadscentrumquote:Op maandag 25 februari 2008 16:44 schreef Lethe het volgende:
[..]
Thanks, het lijkt dichtbij te liggen, maar ik bedoelde eigenlijk qua hoe je vanaf het festivalterrein dan weer in het city centre komt. Met de bus/trein ofzo? En of dat een beetje aan te reizen is met al je spullen etc..
Niet vanaf het eiland zelf. Eiland af en dan 5-10 minuten lopen naar een stationnetje.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:09 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Volgens mij rijden er metro's/trams van het eiland naar het stadscentrum
-edit- Iemand was me voor
Voor die 3 ga ik idd ook nietquote:
Naar Sziget gaan om de muziek.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:33 schreef Juicyhil het volgende:
Het wachten op de grote namen duurt wel erg lang.
Ik wil Foo Fighters ik wil Mika ik wil Lenny Kravitz
Oke, klinkt goed! Thanksquote:Op maandag 25 februari 2008 17:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Metro. En dat is te doen ja met al je je spullen. Tienduizenden doen 't na afloop
Iets concreter? Lijkt me best lastig namelijk om dat over een heel volk te zeggen..quote:Op maandag 25 februari 2008 18:19 schreef Bayswater het volgende:
Hongarije en vooral Budapest zou ik ook niet te veel romantiseren. Mijn broer heeft er 3 jaar gewoond en zo tof zijn die Hongaren ook weer niet.
Neemt niet weg dat ik er toch eens een kijkje wi nemen.
Het is natuurlijk ook een generaliserende opmerking maar de vrolijkheid straalt van de door de bank genomen Hongaar er niet vanaf. Nu is het natuurlijk ook een volk dat veel heeft meegemaakt dat duidelijk de wonden nog met zich meedraagt. Een stad vol tegenstellingen, veel armoede maar ook een dikke westerse saus er tegenwoordig overheen.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:40 schreef Lethe het volgende:
[..]
Iets concreter? Lijkt me best lastig namelijk om dat over een heel volk te zeggen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |