Hoe dicht ligt het festivalterrein dan bij het city centre?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:58 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Dat doe ik ook denk ik, gewoon een retourtje kopen van 10 tot 21 augustus via de officiële SzigetsiteIn Boedapest zelf ga ik dan maar effe een camping of hostel zoeken.
Moeilijk he, zoekenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:45 schreef Lethe het volgende:
Hoe dicht ligt het festivalterrein dan bij het city centre?
Thanks, het lijkt dichtbij te liggen, maar ik bedoelde eigenlijk qua hoe je vanaf het festivalterrein dan weer in het city centre komt. Met de bus/trein ofzo? En of dat een beetje aan te reizen is met al je spullen etc..quote:
Ik wil ze alle drie niétquote:Op maandag 25 februari 2008 16:33 schreef Juicyhil het volgende:
Het wachten op de grote namen duurt wel erg lang.
Ik wil Foo Fighters ik wil Mika ik wil Lenny Kravitz
Metro. En dat is te doen ja met al je je spullen. Tienduizenden doen 't na afloopquote:Op maandag 25 februari 2008 16:44 schreef Lethe het volgende:
[..]
Thanks, het lijkt dichtbij te liggen, maar ik bedoelde eigenlijk qua hoe je vanaf het festivalterrein dan weer in het city centre komt. Met de bus/trein ofzo? En of dat een beetje aan te reizen is met al je spullen etc..
Volgens mij rijden er metro's/trams van het eiland naar het stadscentrumquote:Op maandag 25 februari 2008 16:44 schreef Lethe het volgende:
[..]
Thanks, het lijkt dichtbij te liggen, maar ik bedoelde eigenlijk qua hoe je vanaf het festivalterrein dan weer in het city centre komt. Met de bus/trein ofzo? En of dat een beetje aan te reizen is met al je spullen etc..
Niet vanaf het eiland zelf. Eiland af en dan 5-10 minuten lopen naar een stationnetje.quote:Op maandag 25 februari 2008 17:09 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Volgens mij rijden er metro's/trams van het eiland naar het stadscentrum
-edit- Iemand was me voor
Voor die 3 ga ik idd ook nietquote:
Naar Sziget gaan om de muziek.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:33 schreef Juicyhil het volgende:
Het wachten op de grote namen duurt wel erg lang.
Ik wil Foo Fighters ik wil Mika ik wil Lenny Kravitz
Oke, klinkt goed! Thanksquote:Op maandag 25 februari 2008 17:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Metro. En dat is te doen ja met al je je spullen. Tienduizenden doen 't na afloop
Iets concreter? Lijkt me best lastig namelijk om dat over een heel volk te zeggen..quote:Op maandag 25 februari 2008 18:19 schreef Bayswater het volgende:
Hongarije en vooral Budapest zou ik ook niet te veel romantiseren. Mijn broer heeft er 3 jaar gewoond en zo tof zijn die Hongaren ook weer niet.
Neemt niet weg dat ik er toch eens een kijkje wi nemen.
Het is natuurlijk ook een generaliserende opmerking maar de vrolijkheid straalt van de door de bank genomen Hongaar er niet vanaf. Nu is het natuurlijk ook een volk dat veel heeft meegemaakt dat duidelijk de wonden nog met zich meedraagt. Een stad vol tegenstellingen, veel armoede maar ook een dikke westerse saus er tegenwoordig overheen.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:40 schreef Lethe het volgende:
[..]
Iets concreter? Lijkt me best lastig namelijk om dat over een heel volk te zeggen..
Ja, wanneer gaan de hostels eigenlijk in de aanbieding?quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:38 schreef Typmuts het volgende:
Kaarten nog niet in huis, maar hostel wel al geboekt
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, wanneer gaan de hostels eigenlijk in de aanbieding?
Waarom niet?quote:
Succes.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:, wij moeten ook nog vliegtickets bestellen
.
De trein duurt ongeveer 14 uur, wij gaan dat dit jaar ook doen. Alvast preparty in de trein.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:33 schreef pfaf het volgende:
Hoe lang is de treinreis?
Vliegen gaat al niet meer lukken...![]()
Ik ga op de 10e weg en de 21e weer terugquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:18 schreef BOKA het volgende:
[..]
De trein duurt ongeveer 14 uur, wij gaan dat dit jaar ook doen. Alvast preparty in de trein.
Ik ga toch in een hostel, dan kan ik in elk geval contact houden met Nederland. Ik moet 24 uur per dag paraat staan, voor de AIVD.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:51 schreef BOKA het volgende:
En ook zo gezellig met al je vrienden.
www.wizzair.comquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:07 schreef Byte_Me het volgende:
14 uur trein![]()
ik ga eens naar vliegen kijken, geloof ik.
En je 'zweeft' de hele reis boven je stoel als je langer bent dan 1.80quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
www.wizzair.com
Directe verbinding Eindhoven - Boedapest
Nee, ik heb nog niks geboekt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:15 schreef Typmuts het volgende:
@ Juicyhil: weet je al welk hostel je gaat?
Wij gaan overigens met de auto!
ideaalquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
www.wizzair.com
Directe verbinding Eindhoven - Boedapest
Ah shit, toch nog. Dan maar het vliegtuig uit de lucht schieten, ik wil wel een beetje ruimte hebben!quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:40 schreef pfaf het volgende:
Toch nog een vlucht gevonden. De terugweg wel 4 uur in Zurich wachten, maar dat is het ergste niet.
Ben ik ook een keer geweest, beetje pauper zooi qua douches enzo, maar wel lekker goedkoop en tenminste niet van die slaapzalen maar gewoon ruime kamers.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:45 schreef Juicyhil het volgende:
Zo, hostel is ook geregeld! Ik ben dan bij hostel Universitas. Ziet er goed uit, alleen jammer dat juist daar geen wifi is en bij de rest welmaar goed zat internetcafes
Ik weet nog steeds niet of ik ga, maar als ik ga, ga ik ook in m'n tent. Veel gezelliger.quote:
Wat ik daar zo irritant aan vind is dat je alles mee moet slepen in de trein. Ik had er bij Pinkpop al moeite mee, laat staan daar naartoe! En zoals ik in het topic van vorig jaar had gelezen hadden mensen een dijkje moeten graven om hun tent heen om nog een beetje droog te kunnen slapen.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat ik daar zo irritant aan vind is dat je alles mee moet slepen in de trein. Ik had er bij Pinkpop al moeite mee, laat staan daar naartoe! En zoals ik in het topic van vorig jaar had gelezen hadden mensen een dijkje moeten graven om hun tent heen om nog een beetje droog te kunnen slapen.
En het boeit me niet of het hostel qua douches e.d. slecht is, als de bedden maar goed zijn! En ik koos sowieso voor deze omdat ze inderdaad aparte kamers hebben i.p.v. slaapzalen. Zo hoeven we geen rekening met anderen te houdenIk ga samen met een vriend dus dat komt mooi uit. Maar het ligt toch wel een beetje centraal toch?
Het is inderdaad in de tussentijd opgeknapt had ik ergens gelezen, 2 jaar geleden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:29 schreef maok het volgende:
[..]
Ligt volgens mij wel een stukje van het festival terein af, ik denk dat je 2 keer moet overstappen naar het festival. Maar dat weet ik ook niet precies, de keer dat ik er logeerde, was dat niet vanwege Sziget. Toen was ik onderweg naar Roemenië en hadden we de trein in Budapest gemist.
Het is ook al zo'n 5 jaar geleden, kan best zijn dat het in de tussentijd is opgeknapt. Het hostel is trouwens een studentenflat waar normaal studenten wonen en de kamers worden in de zomer aan toeristen verhuurd. Dat is wel grappig want daardoor zien al de kamers er anders uit, geverft/ posters/ bieretiketten aan de muur enz.
Sex Pistols. Jezus, waar hebben ze die opgegraven?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:25 schreef Rubbish11 het volgende:
Ennnnn 2 nieuwe namen!
Sex Pistols
Kaiser chiefs
Bron: www.szigetfestival.nl
Zat vorig jaar ook in dat hostel voor een nachtje. De douches daar enzo zijn wel wat vervelender als je niet van openbare ruimtes houdt, de kamers zijn redelijk warm, maar verder was het er wel goed te doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:45 schreef Juicyhil het volgende:
Zo, hostel is ook geregeld! Ik ben dan bij hostel Universitas. Ziet er goed uit, alleen jammer dat juist daar geen wifi is en bij de rest welmaar goed zat internetcafes
Er zijn toch wel hokjes bij die douches he?quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:56 schreef Rubbish11 het volgende:
De douches daar enzo zijn wel wat vervelender als je niet van openbare ruimtes houdt,
Lees wat hij zegt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er zijn toch wel hokjes bij die douches he?
Niet toen ik daar was, er hing voor sommige douches wel een goor gordijntje, maar niet eens overal. Wij konden ook nog eens alleen maar douche ruimtes vinden waar een mannetje op stond, toen hebben we een paar van onze mannen voor de deur geparkeerd zodat er niemand binnen kwam. Hadden ook geen zin om goed te zoeken aangezien we daar om 11 uur 's avonds aankwamen en de volgende ochtend om 5 uur weer weg moesten om de trein te halen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er zijn toch wel hokjes bij die douches he?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:19 schreef Rubbish11 het volgende:
Overigens Leonard Cohen bevestigd, waarschijnlijk ook op dag 0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |