NIce.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:16 schreef -skippybal- het volgende:
En voor de beukers onder ons; 3 Inches Of Blood, Exodus, Pro-Pain zullen (waarschijnlijk) op de 17e spelen.
Heb jij dan ff geluk dat het nu maar 5 dagen is.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:21 schreef Rossdale het volgende:
Ik zit erg te twijfelen of ik dit jaar weer naar Sziget moet gaan. Een hoop vrienden willen graag, maar ik ben er twee jaar geleden ook geweest en toen vond ik het festival net iets te lang duren (kan ook aan het gezelschap gelegen hebben toen).
Moeilijk moeilijk... maarja toch maar even dit topic in de gaten houden
Na 2 jaar met auto ga ik nu ook voor het eerst met de trein.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:02 schreef -skippybal- het volgende:
Kaartjes besteld voor Sziget
Dit jaar met de trein. Veul toffer dan die gare vliegtuigen.
Zelfde. Heb jij treintickets van de Nederlandse site?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:48 schreef Juicyhil het volgende:
Op welke dag gaan jullie die richting op en gaan jullie weer terug.
Ik vertrek op 10 augustus en terug op 21 augustus
Jepquote:Op zondag 23 maart 2008 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zelfde. Heb jij treintickets van de Nederlandse site?
Dat zou wel erg cool wezen!!!!!quote:Op zondag 23 maart 2008 18:02 schreef -skippybal- het volgende:
Op het Festivalinfo meldt iemand dat RATM komt!
Mosheuhhh!!
Dan komen we in dezelfde trein terechtquote:Op zondag 23 maart 2008 19:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jepen ik stap op op Amsterdam Centraal
Gaan we in de trein al de hele nacht feestenquote:Op maandag 24 maart 2008 16:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan komen we in dezelfde trein terechtIk stap wel op in Arnhem.
Lijkt me wel een tof rit worden, zo in een coupe met alleen maar Szigetgangers
Inderdaad! Geef mij ook maar een warme douche. Maar dan kan ik in elk gevall ook nog wat van Budapest zelf zien, ben er nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:35 schreef koen_pijl het volgende:
Ik zou echt niet op de cmaping willen staan, wil me lekker kunnen douche en bij regen loopt je tent onder. Maar ja dat is mijn eigen mening.
Waar ergens staat de Hari Krishna tent? Vorig jaar allemaal gezocht
Iss elk jaar de indeling van het festival het zelfde?
Vorig jaar en het daar daarvoor stond de hara krisna langs het pas wat tussen blauw en geel inloopt, tegenover dat scouting gedoe. Daarvoor stonden ze naast de roma stage dacht ik. De indeling lijkt elk jaar wel een beetje op elkaar maar verschilt elk jaar wel:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:35 schreef koen_pijl het volgende:
Ik zou echt niet op de cmaping willen staan, wil me lekker kunnen douche en bij regen loopt je tent onder. Maar ja dat is mijn eigen mening.
Waar ergens staat de Hari Krishna tent? Vorig jaar allemaal gezocht
Iss elk jaar de indeling van het festival het zelfde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |