Stopt de metro daar niet ook?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heb jij dan ff geluk dat het nu maar 5 dagen is.
Maar goed, vandaag de bevestiging van de boeking van het hostel binnen gekregen. En de brief stond dat het dus 30 minuten met de bus naar het festivalterrein is.
Ja daar stopt inderdaad de metro, net nog even nagekeken. Maar als we daar de brug overlopen komen zo in het centrum van Pestquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Stopt de metro daar niet ook?
Kost nog steeds geen drol daar.
Hehhe, d`r rijden wel gewoon nachtbussen hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:05 schreef koen_pijl het volgende:
Ga s avonds neit terug met de metro! Hadden mijn vriendin en ik vorig jaar. Stonden opeens midden in Boedapest omdat de metro gesloten was om 12 of 1u.
Hehe, en vast ook niet helemaal nuchter ??quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:17 schreef koen_pijl het volgende:
Ja, maar dat wisten we niet. Stonden midden in Boedapest, rot stuk moeten lopen
Maar om 5 uur ofzo beginnen ze al met rijden, superrrelaxed als je net de party arena uit komt gerold!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:05 schreef koen_pijl het volgende:
Ga s avonds neit terug met de metro! Hadden mijn vriendin en ik vorig jaar. Stonden opeens midden in Boedapest omdat de metro gesloten was om 12 of 1u.
Maar wat is er eigenlijk nog allemaal te doen na 11 uur (wanneer de bands stoppen)?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:31 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Maar om 5 uur ofzo beginnen ze al met rijden, superrrelaxed als je net de party arena uit komt gerold!
Gast, dan begint het pasquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar wat is er eigenlijk nog allemaal te doen na 11 uur (wanneer de bands stoppen)?
Als je wil, kun je 24 uur per dag doorgaan daar.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar wat is er eigenlijk nog allemaal te doen na 11 uur (wanneer de bands stoppen)?
De 24-uurs tegenover de World Music Stage was echt gaaf. Met z'n allen op de tafelsquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:44 schreef maok het volgende:
De 24 tenten en podia zijn op sziget ook echt 24 open.
Ja haha! herkenning! Ik was daar een paar avonden geweest, slechte dj! Wel leuke muziek, maar elke avond hetzelfde hahaquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:42 schreef maok het volgende:
Die karaoke bar was ook tof (met dat rietendak) moet je alleen niet te vaak heen, ze draaiden er elke avond de zelfde muziek(als de karaoke afgelopen was)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |