Of dat ranzige voedsel vij de Hara Krishnaquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:45 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
En al die gratis rotzooi dan die je kreeg van die internationale groepen die er zaten en die geen Engels konden
Ja die heb ik 7 dagen gezocht maar kon ze nergens vinden!quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Of dat ranzige voedsel vij de Hara Krishna![]()
Zat tegenover de scoutingquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:10 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ja die heb ik 7 dagen gezocht maar kon ze nergens vinden!
Ja zker. Vond het chille om tegen de heuvel aan te liggen bij world stage en naar mensen te kijken met elk kwartier een nieuw biertjequote:Op donderdag 10 januari 2008 17:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zat tegenover de scouting
Maaruhh, tijdens die twee dagen voor het échte festival zeg maar zijn wel gewoon alle barretjes en tentjes open. Gewoon dikke party dus houden op containers, Dixies en picknickbanken
Niet zo snel, maar nu is het voorverkoop.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Klinkt interessant als vakantiebestemming voor deze zomer. Hoe snel gaan die kaarten?
Oké. Ik hoef dus niet deze maand ofzo al te gaan beslissen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:19 schreef -skippybal- het volgende:
Vorig jaar waren de campingkaarten een weekje van tevoren uitverkocht geloof ik.
Ik had vorig jaar een hostel, wat meer dan prima was. Voor ongeveer 10 euro per nacht per persoon had je een redelijk relaxte kamer, met twee één persoons bedden, en dan per verdieping een keuken/soort van woonkamer. Goed te doen, en nog erg gezellig 's nachts ook. Gingen dan altijd met een taxi terug van Sziget, koste ook iets van 10 euro voor vier personen.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:10 schreef Apfelsaft het volgende:
Zit er dik in dat ik hier dit jaar (voor het eerst) heenga
Het liefst zou ik een appartement huren met wat vrienden, lijkt me een stuk relaxter dan de camping. Op de Nederlandse site van Sziget staat dat er binnenkort bij hun appartementen te boeken zijn, heeft iemand hier ervaring mee? Vallen de kosten bijvoorbeeld mee?
Nee joh. Alleen de grote optredens stoppen om 2300 dacht ik. Alle party tentjes en de grote technotenten blijven gewoon de hele nacht open. Neem ik aan tenminste....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:29 schreef JackHerrer het volgende:
Dit jaar waarschijnlijk de eerste keer voor mij. Ik ga met het vliegtuig, maar twee maten van mij gaan op de fiets![]()
Iemand nog tips voor een appartement in Budapest?
En stopt de muziek serieus om 23.00? Dat zou wel zwaar kut zijn.
Ik denk een week a 10 dagen, vorig jaar zijn ze ook naar Spanje gefietst en een keer naar Liechtenstein, dus ze weten wel waar ze aan beginnen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:39 schreef Apfelsaft het volgende:
Met de fiets?! OMGHoe lang van tevoren gaan die weg dan?
Nee johquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:29 schreef JackHerrer het volgende:
Dit jaar waarschijnlijk de eerste keer voor mij. Ik ga met het vliegtuig, maar twee maten van mij gaan op de fiets![]()
Iemand nog tips voor een appartement in Budapest?
En stopt de muziek serieus om 23.00? Dat zou wel zwaar kut zijn.
Ja dat dacht ik al, maar omdat het festival al korter duurt ivm met overlast en hier nog iemand de grapjas ging uithangen dat het om 2300 stil moest zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:01 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Nee joh24 uur muziek per dag! Optredens op de mainstage tot 2300, op andere podia gaat nog wat langer door. En dan 's nachts op een paar grote plekken electronische muziek, tot een uurtje of 5/6. Daarna nog op een paar plekken non-stop door.
Sziget
Nja dat bericht had ik gelezen op een andere website, mea culpaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:21 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, maar omdat het festival al korter duurt ivm met overlast en hier nog iemand de grapjas ging uithangen dat het om 2300 stil moest zijn.
Maar ik ben wel van het nachtleven dus dat komt wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |