SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
doeiquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:23 schreef Loontjah het volgende:
Ik ben pleite..
Fijne avond, en tot fok sc's
denk niet dat ik volgende week veel zal posten hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:24 schreef HansU het volgende:
jeej, een nieuw topic. het was de bedoeling nog dit jaar de 300 te halen bespraken we afgelopen dinsdag. Dus tijdens kerst ff goed lopen spammen wat je gegeten hebt en we halen die target.
mensen!
Jij moest toch tot 17.00?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:23 schreef Loontjah het volgende:
Ik ben pleite..
Fijne avond, en tot fok sc's
tsja, als ik nu 's avonds even achter een pc zit dan is het makkelijk om hier ff langs te skippenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
denk niet dat ik volgende week veel zal posten hoor
Nog een uurquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:30 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
dag etc... ik moet nog 30 min
Hier nog 1... Gelukkig heb ik maar 50uur gemaakt deze weekquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:30 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
dag etc... ik moet nog 30 min
Fijne borrelquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb een uur of 38 a 40 gemaakt deze week, normaal gesproken 36 uur.
Nou ja, ik ga maar eens afsluiten en op weg naar de borrel. FIjne avond.
Borrelquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb een uur of 38 a 40 gemaakt deze week, normaal gesproken 36 uur.
Nou ja, ik ga maar eens afsluiten en op weg naar de borrel. FIjne avond.
prettige zondag en een gelukkig 2901quote:
Tnx man!quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
prettige zondag en een gelukkig 2901
Er was een nette gardarobe, daar hing mijn jas. Maar omdat ik het warm kreeg heb ik mijn colbertje gewoon op een tafel neer gelegt.....quote:
quote:Je spreekt vloeiend Nederlands voor een Zweed, trouwens
yep, voor de feestdagenquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:26 schreef Deansensitized het volgende:
Whaha, altijd leuk zoiets
Je bevind je dus in Nederland neem ik aan?
Ze zei dat ze me ging missen (oid, het was in een club) en kreeg een dikke knuffel en toen zei ze nog iets van dat ik maar op haar deur moest kloppen als ik weer terug benquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:03 schreef Deansensitized het volgende:
Leuk man
Hoe gaat het met die chick daar trouwens?
je had niks beters te doenquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:23 schreef Trigalti het volgende:
Why the fuck post ik om 3 uur snachts?
*meldt* ook aan het bier gedurende een potje pokerquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:16 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga vanavond [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] drinken
maar goedemiddag nog ff
Zegt dat welquote:
Klopt, druk gek!quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:22 schreef Roycoooooo het volgende:
En vergeet t topique jullie altijd!
Indirect heb je gelijkquote:
Ik niet..quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:08 schreef Loontjah het volgende:
Tss, net of je die had gekregen.. MAFKETEL..
Ik heb ook een vakantie volgens mij !
Indeed, shit happens.quote:
Ja hoorquote:Op zondag 23 december 2007 11:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Leuke zaterdag gehad, Dean?
Een van de redenen dat ik mij, als ik mij scheer, altijd met een mesje scheer en niet met mijn apparaat. Bij de tondeuse gebeurt het me ook wel eens, maar dan kan ik de batterijen gewoon vervangen gelukkig.quote:Op zondag 23 december 2007 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemiddag
Was ik mij vanochtend aan het scheren, ben ik bijna klaar, is de batterij leeg.Dus moest ik het restant op een wat andere manier afmaken. Naar omstandigheden is het toch nog redelijk gelukt
ik gebruik ook een mesje (power fusion), want zo'n apparaat werkt niet bij mijquote:Op zondag 23 december 2007 12:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik mij, als ik mij scheer, altijd met een mesje scheer en niet met mijn apparaat. Bij de tondeuse gebeurt het me ook wel eens, maar dan kan ik de batterijen gewoon vervangen gelukkig.
quote:Op zondag 23 december 2007 14:55 schreef ReMcOrE het volgende:
Forza Twente, Olé Olé Olé [afbeelding] [afbeelding]
Het is gewoon een kutweekendquote:
quote:Op zondag 23 december 2007 14:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoezo niet?quote:Op zondag 23 december 2007 14:27 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik wil ook foto's maken
Heb geen camera...
ik wens jou niks minderquote:Op zondag 23 december 2007 17:09 schreef ETA het volgende:
Voor de oldbies (Deansensitized, ReMcOrE, Luctor.et.Emergo, PieterBas, Roycoooooo, Kuno_van_Dijk, miss-scofield, ChatGirl en anderen) hier nog een verhaaltje van wat ik na mijn stage heb gedaan:
Reisverslag: Op zoek naar de winterzon in West USA
ohja, ik ga dus echt naar Afrika begin 2008Ik blijf hangen in het leventje van stagair = niks doen. Echt werken zit er nog niet in
prettige kerstdagen ieders
Ach ik dacht laat ik maar weer iets van me horen. Ooit, in een ver verleden, toen ik nog een student was, was de SC ongeveer mijn blog geworden. Uren tegen mezelf aangeluld, als enige online zijn hier omdat iedereen veels te laat begonquote:Op zondag 23 december 2007 18:11 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ken de Eta wel maar ETA niet dus meng me hier ook niet al te veel tussen. Wel tof allemaal, dat is bij mij tot nu toe allemaal wat mis gegaan (wat niet is kan nog komen).
Vanavond weer even een lekker avondje typen enzo, moet even een boekje in elkander zetten!
als je stage loopt in Taipei dan zit er soms niets anders op dan tegen jezelf te gaan pratenquote:Op zondag 23 december 2007 19:00 schreef KaheemSaid het volgende:
Maar je moet er natuurlijk wel een beetje autistisch voor zijn als je alleen gaat posten op een forum!
ik heb het verhaal een beetje doorgebladerd! ziet er leuk uit!quote:Op zondag 23 december 2007 17:09 schreef ETA het volgende:
Voor de oldbies (Deansensitized, ReMcOrE, Luctor.et.Emergo, PieterBas, Roycoooooo, Kuno_van_Dijk, miss-scofield, ChatGirl en anderen) hier nog een verhaaltje van wat ik na mijn stage heb gedaan:
ohja, ik ga dus echt naar Afrika begin 2008Ik blijf hangen in het leventje van stagair = niks doen. Echt werken zit er nog niet in
Ga dan een weblog bijhouden of verhaaltjes schrijven, op zo'n forum is wat kansloos toch .quote:Op zondag 23 december 2007 19:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als je stage loopt in Taipei dan zit er soms niets anders op dan tegen jezelf te gaan praten
ach vond het wel leuk, zo had ik s'ochtends ook nog iets te doen als er weer niets te doen was tijdens mijn stage. maar goed had ook gekund een web-logquote:Op zondag 23 december 2007 19:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ga dan een weblog bijhouden of verhaaltjes schrijven, op zo'n forum is wat kansloos toch .
Het maakt mij ook geen flikker uit, maar iemand een autist noemen trekt me altijd wel aanquote:Op zondag 23 december 2007 19:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach vond het wel leuk, zo had ik s'ochtends ook nog iets te doen als er weer niets te doen was tijdens mijn stage. maar goed had ook gekund een web-log
vooral ook omdat 99% van de mensen in een straal van 1000km geen Engels kanquote:Op zondag 23 december 2007 19:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als je stage loopt in Taipei dan zit er soms niets anders op dan tegen jezelf te gaan praten
Dank je wel en ik wens jij natuurlijk ook prettige kerstdagen. Je verslag lees ik even op een later moment. Ik ben zelf ook even mijn (reis)verslag aan het schrijvenquote:Op zondag 23 december 2007 17:09 schreef ETA het volgende:
zo sta je ook altijd voor de spiegel?quote:Op zondag 23 december 2007 19:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het maakt mij ook geen flikker uit, maar iemand een autist noemen trekt me altijd wel aan
ETA! het was weer verschrikkelijk klote druk in stadjequote:
Aah, nouja ik hoop dat ik je goed kan vervangen danquote:Op zondag 23 december 2007 19:30 schreef Deansensitized het volgende:
Kan je mijn plek mooi overnemen Kiwi, vanaf eind januari ben ik stagair af
Vanaf februari ben ik ook weer "stagiair"quote:Op zondag 23 december 2007 19:30 schreef Deansensitized het volgende:
Kan je mijn plek mooi overnemen Kiwi, vanaf eind januari ben ik stagair af
Goedenavond allen!
ETA
morgen word het leuk... dan ff langs de mediamarkt, zal wel chaos zijn.... toch wel fijn, dat nederland af en toe, of niet soms?quote:Op zondag 23 december 2007 19:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ETA! het was weer verschrikkelijk klote druk in stadje
Maak je borst maar nat Loesje!quote:Op zondag 23 december 2007 19:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Aah, nouja ik hoop dat ik je goed kan vervangen dan [afbeelding]
Ik heb vanaf februari nog 10 maanden te gaan dus!
Is dat nodig dan?quote:Op zondag 23 december 2007 19:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat Loesje! [ afbeelding ]
quote:
zeker weten, je moet sowieso alvast 3-4 uur per dag inroosteren om te ouwehoeren op de SC.....quote:
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 23 december 2007 20:01 schreef ETA het volgende:
[..]
zeker weten, je moet sowieso alvast 3-4 uur per dag inroosteren om te ouwehoeren op de SC.....
minimaal!!quote:Op zondag 23 december 2007 20:01 schreef ETA het volgende:
[..]
zeker weten, je moet sowieso alvast 3-4 uur per dag inroosteren om te ouwehoeren op de SC.....
ben ik ook al een half jaartje mee bezig onderhandquote:Op zondag 23 december 2007 20:15 schreef Deansensitized het volgende:
Ja hoor, ik blijf ook gewoon zo nu en dan hier langskomen
Moet het hier wel wat in de gaten houden natuurlijk [ afbeelding ]
Na volgende week (2-5 januari dus) waarschijnlijk hier 8 uur per dag. Begeleider is weer 2 weken pleitequote:Op zondag 23 december 2007 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
minimaal!!
[..]
ben ik ook al een half jaartje mee bezig onderhand![]()
Haha nee heh. Ik kon ook vrij hebben, maar wil wat pc's weg hebben. Moet 3 dingen doen, en bijna 1 klaar. Moe jij nog heel de week ofwat ?quote:Op maandag 24 december 2007 09:36 schreef Trigalti het volgende:Allemaal..
Euh.. Arjan?
Weer een gewone stagedag..
Der is niemand
Gast wat denk jij nou?quote:Op maandag 24 december 2007 09:55 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Haha nee heh. Ik kon ook vrij hebben, maar wil wat pc's weg hebben. Moet 3 dingen doen, en bijna 1 klaar. Moe jij nog heel de week ofwat ?
haha. Tot nu toe loopt hier alles mis. 1 pc heeft blue screen of death. De andere start niet op, en dna moet ik nog internet bij een klant aanleggen.quote:Op maandag 24 december 2007 10:07 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Gast wat denk jij nou?
Tis morgen kerst.. dan ga ik echt geen stage lopen..
Daar moet je wel op rekenen, persoon met die vervelende naam!quote:Op maandag 24 december 2007 10:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja das dan wel weer het voordeel van gewoon collegejaar op het HBO, veel vrij & veel vakantie
Ach.. vanaf morgen lekker wat vrije daagjes..quote:Op maandag 24 december 2007 10:08 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
haha. Tot nu toe loopt hier alles mis. 1 pc heeft blue screen of death. De andere start niet op, en dna moet ik nog internet bij een klant aanleggen.
Heeft niks met de dag te maken toch Jackson?quote:Op maandag 24 december 2007 10:51 schreef jackson het volgende:
@stage maar voor geen meter zin. Genoeg te doen maargoed...
Dat is net als diesel in je benzine auto gooienquote:Op maandag 24 december 2007 10:49 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb mijn vriendne van de Apple SC eens gevraagt hoe mijn MacBookje met Windows moet werken. Heb ik voor kerst ook een mooi projectje!
Argh.. geen zin meer...Iedereen is vrijquote:Op maandag 24 december 2007 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is net als diesel in je benzine auto gooien
Ik weet het Eric, maar ik moet binnenkort iets doen waarbij ik een Windows Laptop nodig heb. Nu kan ik wel een andere laptop lenen maar ik kan het ook niet over mijn hart krijgen om ergens met een andere laptop aan de gang te gaan, terwijl ik mijn MacBook thuis heb staan.quote:Op maandag 24 december 2007 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is net als diesel in je benzine auto gooien
kquote:Op maandag 24 december 2007 11:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik weet het Eric, maar ik moet binnenkort iets doen waarbij ik een Windows Laptop nodig heb. Nu kan ik wel een andere laptop lenen maar ik kan het ook niet over mijn hart krijgen om ergens met een andere laptop aan de gang te gaan, terwijl ik mijn MacBook thuis heb staan.
Maandag... altijd lastig op gang komen, dat welquote:Op maandag 24 december 2007 10:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heeft niks met de dag te maken toch Jackson?
Tijd om naar bed te gaan ist..quote:Op maandag 24 december 2007 11:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Maandag... altijd lastig op gang komen, dat wel
En daar... beetje motivatie ?
Zany, bokke herrie maar wel een relaxte gast wat ik begrijp van vrienden van mequote:Op maandag 24 december 2007 11:35 schreef Trigalti het volgende:
Hardsty y y y y y y leeeGister Hardstyle Revolutions geweest.. Flink stampfen!
Dj Zany
True.... maar ik moet nog teveel doen waar ik geen zin in hebquote:
Ik een aantal jaren geleden wel... Nu begin ik langzaam een watje te worden en naar minimal en techhouse te luisterenquote:Op maandag 24 december 2007 11:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Van hardstyle heb ik nog nooit een stijve lul gekregen!
Lekker rustig thuis werken ideaalquote:Op maandag 24 december 2007 11:44 schreef Loontjah het volgende:
Ahoy!!!
Net lekker wakker geworden, nu maar aan stage werken en vandaag nog voor 50 euro aan cadeautjes kopen
Dat ken ik niet eensquote:Op maandag 24 december 2007 11:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik een aantal jaren geleden wel... Nu begin ik langzaam een watje te worden en naar minimal en techhouse te luisteren
quote:Op maandag 24 december 2007 11:44 schreef Loontjah het volgende:
Ahoy!!!
Net lekker wakker geworden, nu maar aan stage werken en vandaag nog voor 50 euro aan cadeautjes kopen
hoe haal jij uit zn post dat hij net uit bed is?quote:Op maandag 24 december 2007 12:07 schreef KaheemSaid het volgende:
Je bent wel weer laat uit je bed, vind je niet Dean?
Kun jij eens ophouden zo'n grote mond tegen me op te zetten. Ik woon niet in Valkenswaard, maar een stuk dichter bij je, dus als ik jou was had ik je maar enigszins anders opgesteld.quote:Op maandag 24 december 2007 12:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoe haal jij uit zn post dat hij net uit bed is?
Ik relax niet hoor, ben gewoon voor stage bezig hoor nu.quote:Op maandag 24 december 2007 11:58 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Jij maar relaxen en nog meer relaxen..
Ik slaap altijd naakt..quote:Op maandag 24 december 2007 12:32 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat hebben vrouwen daar toch altijd mee (sommige mannen ook trouwens). Pyama's enzo... Ik heb dat helemaal niet, doe mij maar gewone kleding ana
Met crossover?quote:Op maandag 24 december 2007 11:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Goedzo Erik. K is inderdaad met een K.
Ik ga eerst nog wel proberen om mijn probleempje met Wine of Crossover op te lossen, weet niet of dit gaat lukken maar het is het proberen waard!
er zijn dingen die ik niet hoef te weten hoorquote:
God jochie, ik wist niet dat je gelijk boos werd. En daarentegen was het geen grote mond die ik opzette., gewoon een stukje sarcasme, maar goed.quote:Op maandag 24 december 2007 12:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kun jij eens ophouden zo'n grote mond tegen me op te zetten. Ik woon niet in Valkenswaard, maar een stuk dichter bij je, dus als ik jou was had ik je maar enigszins anders opgesteld.
Persoon met die vervelende naam?quote:Op maandag 24 december 2007 10:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Daar moet je wel op rekenen, persoon met die vervelende naam!
Je komt uit Winschoten en bent vaak in de stad zie ik nu![]()
duhquote:Op maandag 24 december 2007 12:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Persoon met die vervelende naam?Waarom dat?
En als je met stad Groningen bedoeld dan klopt dat ja! Haha
goh, sommige stage sc'ers zijn in het weekend ook al flink actief gewordenquote:Op maandag 24 december 2007 12:32 schreef Deansensitized het volgende:
Heb dan ook vrij Kaheem, heb de tijd wel
Rem [ afbeelding ]Dagcijfers van zondag 23 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
118. 041 diertjuh
135. 038 jslavenburg
141. 037 ChatGirl
150. 035 Deansensitized
211. 025 KiwiTjuHh
Omdat jij het niet wil weten, mag niemand het weten?quote:Op maandag 24 december 2007 12:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er zijn dingen die ik niet hoef te weten hoor
quote:Op maandag 24 december 2007 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
God jochie, ik wist niet dat je gelijk boos werd. En daarentegen was het geen grote mond die ik opzette., gewoon een stukje sarcasme, maar goed.
Hoofdletters en kleine letters, eindigen op JuHhquote:Op maandag 24 december 2007 12:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Persoon met die vervelende naam?Waarom dat?
En als je met stad Groningen bedoeld dan klopt dat ja! Haha
Accepteren heet datquote:
monica uit Friends, al een reden om naar te kijken genoegquote:Op maandag 24 december 2007 13:01 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, ken de titel niet eens... vertel eens
Courtney Cox-Arquettequote:Op maandag 24 december 2007 13:05 schreef HansU het volgende:
[..]
monica uit Friends, al een reden om naar te kijken genoeg [afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=1-hiZZggpMY <-- trailerquote:Op maandag 24 december 2007 13:01 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, ken de titel niet eens... vertel eens
dexter!quote:
quote:
Dexter is een forensische rechercheur en nog even bijklust als een seriemoordenaar..quote:Op maandag 24 december 2007 13:08 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik denk deze Dexter. Wat voor soort serie is dat?
[ afbeelding ]
Lijkt wel geinigquote:Op maandag 24 december 2007 13:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=1-hiZZggpMY <-- trailer
Dacht al zoiets, gezien de fotoquote:Op maandag 24 december 2007 13:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dexter is een forensische rechercheur en nog even bijklust als een seriemoordenaar..
Eerste 4 episodes zijn binnen, maar ik wacht even tot ik het hele eerste seizoen binnen heb, anders dan heb ik strax het probleem dat ik de volgende episode wil kijken, maar dan is er nog geen nieuwe klaar met downloadenquote:
Niet relax neequote:Op maandag 24 december 2007 13:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Eerste 4 episodes zijn binnen, maar ik wacht even tot ik het hele eerste seizoen binnen heb, anders dan heb ik strax het probleem dat ik de volgende episode wil kijken, maar dan is er nog geen nieuwe klaar met downloaden
ik had dat met seizoen 1 van prison break.. ik kon wel huilen...quote:Op maandag 24 december 2007 13:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Niet relax nee [ afbeelding ]
Daar ben ik het helemaal mee eens..quote:Op maandag 24 december 2007 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
duh
hoofdletters kleine letters willekeurig door elkaar![]()
ik ga je gewoon Kiwi dopenen alvast succes met je stage
verkopen ze in friesland nog geen externe hardeschijven? of gewoon grotere hardeschijven?quote:Op maandag 24 december 2007 13:28 schreef Deansensitized het volgende:
Heb ik nu ook altijd hoor, kijk nu alles van Friends, maar gaat met 2 of 3 per keer.. anders is de harde schijf weer vol [ afbeelding ]
Daar hebben we het niet meer over, okee?quote:Op maandag 24 december 2007 12:49 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoofdletters en kleine letters, eindigen op JuHhbah...
Tof!quote:De stad is inderdaad Groningen, sinds augustus 2007 mijn woonplaats.
Trekschuit is gezonken, wacht nu op de nieuwe zending.quote:Op maandag 24 december 2007 13:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
verkopen ze in friesland nog geen externe hardeschijven? of gewoon grotere hardeschijven?
Ja lastig.. Ik hoorde dat ze in 2012 de verharde wegen in friesland aan gaan leggen en dat er dan eindelijk gemotoriseerd vrachtvervoer naar friesland kan?quote:Op maandag 24 december 2007 13:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Trekschuit is gezonken, wacht nu op de nieuwe zending.
Kan ik wel voor je doenquote:Op maandag 24 december 2007 13:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil in de OP, maar ik snap er niks van
moet je even dean vragen welke er ook nog maar weer uitkondenquote:
Ow, ik heb iemand eruit gegooid die ik nog nooit gezien heb hierin Qunix ofzoquote:Op maandag 24 december 2007 13:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moet je even dean vragen welke er ook nog maar weer uitkonden
als het niet goed is fixed dean het wel weerquote:Op maandag 24 december 2007 13:48 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Ow, ik heb iemand eruit gegooid die ik nog nooit gezien heb hierin Qunix ofzo
Ik vind series kijken op tv echt klote... omdat je dan echt vast zit aan een tijd...quote:Op maandag 24 december 2007 13:49 schreef KaheemSaid het volgende:
Een vriend van kaheem heeft hem zaterdag verteld over dexter. Het moest volgens hem dusdanig vermakelijk zijn dat het absoluut downloaden waard was.
Maar ja Kaheem neemt nooit echt de tijd voor series!
Gewoon vragen.quote:Op maandag 24 december 2007 13:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Graag
Hoe kom ik er nu achter waar jullie allemaal stage lopen?
vragen!quote:Op maandag 24 december 2007 13:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Graag
Eens is ! Maarja vorige week zaterdag kwam ik inneens, toen het al laat genoeg was, op het idee mijn achterstand qua Top Gear in te lopen. Gevolg was dat ik 3 afleveringen later, 2 cola berenburg en een halve fles rum verder (na al aardig wat drank....), compleet dronken in bed lag en de volgende dag compleet naar de kloten bij mijn familie aan kwam!quote:Op maandag 24 december 2007 13:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als het niet goed is fixed dean het wel weer
[..]
Ik vind series kijken op tv echt klote... omdat je dan echt vast zit aan een tijd...
Vakantie hebben heeft momenteel de prioriteit. Graag zou ik je willen verzoeken die rust te accepteren. Begin dus absoluut niet over stage...quote:Op maandag 24 december 2007 13:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou Angel, waar loop je stage?quote:
Berlijnquote:Op maandag 24 december 2007 13:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vragen!![]()
Ik loop geen stage meer, heb stage gelopen in Berlijn tot augustus en ben daarna doorverhuist naar Zweden waar ik nu een jaartje studeer
Dank je!quote:
Maar natuurlijk, dat begrijp ikquote:Op maandag 24 december 2007 13:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vakantie hebben heeft momenteel de prioriteit. Graag zou ik je willen verzoeken die rust te accepteren. Begin dus absoluut niet over stage...
Ik loop stage bij één van Nederlands 2 grote melk coöperaties. Hier ben ik bezig met e-invoicing.
Een invoice is een factuur. Invoicing is factureren. E wordt er meestal voor gezet als iets elektronisch geschiedt. Een voorbeeld hiervan is E-mail, mail staat voor post en E-mail is dus Elektronische post.quote:Op maandag 24 december 2007 14:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
Maar natuurlijk, dat begrijp ikLaten we het over luchterige dingen hebben!
Klinkt goed! Maar nu vraag ik me nog precies af wat e-invouving inhoudt.. Kiwi surft naar Google..![]()
Ik doe international Business and Management studies. Berlijn is zeker een leuke stad ik wil daar nog een een tijd wonen!quote:Op maandag 24 december 2007 14:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
BerlijnOnwijs toffe stad! Wat onwijs leuk joh! En wat studeer je dan?
Ben je helemaal alleen gegaan?
quote:Op maandag 24 december 2007 13:48 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Ow, ik heb iemand eruit gegooid die ik nog nooit gezien heb hierin Qunix ofzo
Ik ben in de zorg beland. Ouderen. Zowel flinke complexen als thuiszorg en wat huurwoningen. En daar zit ik op de economische afdeling.quote:
Ja, en zo koud is het ook weer niet.quote:
ik zou tijd aan mn nederlands kunnen gaan besteden, maar ik zie mezelf niet zo snel in een nederlandstalig bedrijf aan het werk gaan... Dus ik besteed liever mn tijd aan engels. Maar ik zal in vervolg wat meer op mn spelling en grammatica letten voor jou.quote:Op maandag 24 december 2007 14:08 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Kuno, vind het echt stoer hoor.... maar uhh je mag binnenkort ook wel weer eens aan je Nederlands werken.
Dank je voor de uitlegquote:Op maandag 24 december 2007 14:07 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Een invoice is een factuur. Invoicing is factureren. E wordt er meestal voor gezet als iets elektronisch geschiedt. Een voorbeeld hiervan is E-mail, mail staat voor post en E-mail is dus Elektronische post.
Kort gezegt ben ik dus bezig met elektronisch facturen (of eigenlijk met dit mogelijk maken).
Hoe Jip en Janneke kun je een uitleg maken.
Echt stoer joh! Wauw! Alles van de wereld zien.. heerlijk!quote:Op maandag 24 december 2007 14:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik doe international Business and Management studies. Berlijn is zeker een leuke stad ik wil daar nog een een tijd wonen!
Ik ben naar Berlijn helemaal alleen gegaan, ben ik uiteindelijk wel een nederlands meisje tegen gekomen die ook in deze SC zat, en Zweden ging ik in eerste instantie ook alleen heen, maar kwam ik toch nog 4 nederlanders tegen en komende periode zit ik er more or less alleen...!![]()
En dan ga ik deze week op zoek naar een stage in NZ of Engeland
Gunstig.quote:Op maandag 24 december 2007 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemiddag
Heb mijn verjaardagscadeautje vandaag gehad. (nieuwe behuizing voor mijn externe harde schijf en al mijn icoontjes zijn weer terug![]()
Dus dat is een goed teken
Okee, klinkt ook interessantquote:Op maandag 24 december 2007 14:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ben in de zorg beland. Ouderen. Zowel flinke complexen als thuiszorg en wat huurwoningen. En daar zit ik op de economische afdeling.
En jij?
Ah, de juridische kant wil ik ook nog eens op. Maar dat zal fiscaal recht en ondernemingsrecht worden dan. Nog maar eens zien of ik dat als minor ga doen, of wellicht eens een deeltijd studie na mijn huidige opleiding.quote:Op maandag 24 december 2007 14:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga stage lopen bij de gemeente! Ik doe een sociaal juridische studie dus ook een sociaal juridische afdelingVeel contact met mensen, maar ook rectbank bezoeken etc! Vanaf februari dus voor 10 maanden! Misschien is het verstandig als ik niet zo heel erg uitgebreid vertel wat en hoe
Want heb immers al gezegd bij welke gemeente het is
mmm ja opzich is het jammer, ik hoor het van meer mensen, maar op het moment heb ik een relatie met een zweedse jongedame, en als het zo doorgaat als dat het nu gaat, zie ik maar een kleine kans dat onze relatie van engels overschakelt naar nederlands, eerder zweeds dan nederlands zelfs. Dus daarvoor hoef ik het niet te doen.quote:Op maandag 24 december 2007 14:17 schreef KaheemSaid het volgende:
Natuurlijk snap ik het wel, dat wanneer je uit Groningen weg komt Patriotisme ver te zoeken is. Maar toch is het jammer Kuno.
Wonen in een stad als Berlijn is een hele rare beleving... zo groot!quote:Op maandag 24 december 2007 14:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Echt stoer joh! Wauw! Alles van de wereld zien.. heerlijk!
Ja ik ben zelf 2 x in Berlijn geweest en werkelijk verliefd geworden op de stad!
thnx voor het advies. Maar zoals het er nu op lijkt, is alleen het kabeltje doorgebrand, terwijl dat kabeltje 80 graden Celsius aan zou moeten kunnen.quote:Op maandag 24 december 2007 14:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Gunstig.
Mocht er nog e.e.a. weg lijken te zijn, of beschadigd, is GetDataBack een aanrader.
Berlijnquote:Op maandag 24 december 2007 14:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Echt stoer joh! Wauw! Alles van de wereld zien.. heerlijk!
Ja ik ben zelf 2 x in Berlijn geweest en werkelijk verliefd geworden op de stad!
Ik vind het juridische in combinatie met het sociale echt geweldig! Ik twijfel dan ook erg of ik een master sociaal recht of een master nederlands recht hierna wil gaan doen! Met sociaal recht kun je namelijk geen togaberoepen uitvoeren, maar met nederlands recht wel.. ik weet het niet!quote:Op maandag 24 december 2007 14:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ah, de juridische kant wil ik ook nog eens op. Maar dat zal fiscaal recht en ondernemingsrecht worden dan. Nog maar eens zien of ik dat als minor ga doen, of wellicht eens een deeltijd studie na mijn huidige opleiding.
Dat lijkt mij ook! Ik zou er ook niet willen wonen, maar om weer eens een weekendje ofo heen te gaanquote:Op maandag 24 december 2007 14:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wonen in een stad als Berlijn is een hele rare beleving... zo groot!
to be honest.. dat is niet de sector waar ik me echt mee bezig hou...quote:Op maandag 24 december 2007 14:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Aangezien hier mensen zijn die wel het een en anders weten over Zweden;
Als ik een stage zou willen doen in Zweden, in de financiele dienstverlening, wat zijn dan leuke bedrijven? Wat zijn de goede banken? Welke bedrijven kan ik beter niet aanschrijven (ik heb het bijvoorbeeld niet zo op Frisia en dat soort bedrijven)? In Nederland zou bijvoorbeeld mijn voorkeur uit gaan naar Rabobank, ABN, ING, in die sector.
Ik weet niet of ik daadwerkelijk naar Zweden zal gaan, maar Scandinavie trekt me wel, dus wil me eens wat gaan inlezen. En kijken wat er zoal voor mogelijkheden zijn in de sector.
quote:Op maandag 24 december 2007 14:27 schreef KaheemSaid het volgende:
Als je de rechtbank bezoekt dan is het zeer waarschijnelijk dat je mij of iemand anders uit mijn sociale omgeving tegen komt, Kiwi!
Verder baalt Kaheem nog steeds van de 2 punten te weinig, waardoor hij op dit moment niet in Litouwen zit.
Ik wil er zeker wel wonen!quote:Op maandag 24 december 2007 14:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat lijkt mij ook! Ik zou er ook niet willen wonen, maar om weer eens een weekendje ofo heen te gaan
mmm aan de ene kant een rare visie, aan de andere kant, ik ben op mezelf naar Berlijn vertrokken. Zonder enige vrienden daar of wat dan ook. Gewoon gaan en kijken wat het is. Als je maar in een grote stad zit is er altijd wel iets te doen. En helemaal als je wel een beetje uit je zelf kroegen in durft te gaan en met mensen durft te praten is het niet zo erg.quote:Op maandag 24 december 2007 14:35 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Angel, wil me nergens mee bemoeien hoor. Maar waarom stage lopen daar.
Stage lijkt me altijd wat kut, aangezien je dan collega's hebt die hun plaatsje vaak wel hebben. Wanneer je daar gewoon studeert zit je bij allemaal van die buitenlanders en heb je na je werk veel meer mensen om je heen om wat mee te doen.
Is dit een rare visie?
Onze Siebren is er wekelijks te vindenquote:Op maandag 24 december 2007 14:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
[afbeelding] die link leg ik dan weer niet met je stageadres?
Of zit het anders?
Ik ben al regelmatig in rechtbank van Groningen geweest voor mijn studie! Bedoel je die? [afbeelding]
Stage is niet mijn sociale omgeving...quote:Op maandag 24 december 2007 14:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]die link leg ik dan weer niet met je stageadres?
Of zit het anders?
Ik ben al regelmatig in rechtbank van Groningen geweest voor mijn studie! Bedoel je die?
Dat is geen rare visie, maar ik zie het probleem niet zo.quote:Op maandag 24 december 2007 14:35 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Angel, wil me nergens mee bemoeien hoor. Maar waarom stage lopen daar.
Stage lijkt me altijd wat kut, aangezien je dan collega's hebt die hun plaatsje vaak wel hebben. Wanneer je daar gewoon studeert zit je bij allemaal van die buitenlanders en heb je na je werk veel meer mensen om je heen om wat mee te doen.
Is dit een rare visie?
Daar heb je toch een Zweedse vriendin voor? Die weet dat vast wel.quote:Op maandag 24 december 2007 14:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
to be honest.. dat is niet de sector waar ik me echt mee bezig hou...
Kun je dan misschien uitleggen hoe je het dan bedoeld?quote:Op maandag 24 december 2007 14:39 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Stage is niet mijn sociale omgeving...
De bedoeling was ook dat ik compleet alleen naar Litouwen vertrokken was, maar dan onderwijs was gaan volgen. Anders moet je wel een beetje geluk hebben bij wat voor bedrijf je beland. Voor hetzelfde geld zijn je collega's allemaal huisje, boompje, beestje dan wordt het al wat minder....quote:Op maandag 24 december 2007 14:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm aan de ene kant een rare visie, aan de andere kant, ik ben op mezelf naar Berlijn vertrokken. Zonder enige vrienden daar of wat dan ook. Gewoon gaan en kijken wat het is. Als je maar in een grote stad zit is er altijd wel iets te doen. En helemaal als je wel een beetje uit je zelf kroegen in durft te gaan en met mensen durft te praten is het niet zo erg.
Ik had het geluk dat mijn bedrijf nog wel eens (iedere week ongeveer) een feest organiseerde om toch nog maar weer hun producten aan de man te brengen, dus ik leerde genoeg mensen kennen.
Ik zal toch altijd wel in de economische richting blijven. Dat bevalt me ook prima. Maar de paar periodes dat ik wat juridische vakken heb gedaan zijn goed bevallen (inleidend recht, arbeidsrecht, fiscaal recht).quote:Op maandag 24 december 2007 14:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik vind het juridische in combinatie met het sociale echt geweldig! Ik twijfel dan ook erg of ik een master sociaal recht of een master nederlands recht hierna wil gaan doen! Met sociaal recht kun je namelijk geen togaberoepen uitvoeren, maar met nederlands recht wel.. ik weet het niet!
Eigenlijk probeerde ik wat te zeggen dat mijn vrienden danwel ik vaak in aanraking kwamen met justitie. Natuurlijk is dit niet helemaal waar, ik ben zelfs strafblad vrij en heb 2 boetes in mijn leven gehad. Maar mijn vrienden moeten nog wel eens voor komenquote:Op maandag 24 december 2007 14:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Kun je dan misschien uitleggen hoe je het dan bedoeld?
Je hebt me nieuwsgierig gemaakt!
Mag evt. ook per PM hoor!
er zijn wel mensen die dat doen, maar ik vond het een beetje overbodig. Maar als je wl, kan ik mn vriendin wel even vragen voor jequote:Op maandag 24 december 2007 14:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar heb je toch een Zweedse vriendin voor? Die weet dat vast wel.
Maar logisch, als je er tijdelijk zit is het wellicht niet de moeite om er ook te gaan bankieren enzo. Alleen maar gedoe om dat soort dingen op te zeggen en over te zetten enzo.
lol hmm, heb je ook vrienden die voor de grap snachts op panden klimmen als sport ?quote:Op maandag 24 december 2007 14:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Eigenlijk probeerde ik wat te zeggen dat mijn vrienden danwel ik vaak in aanraking kwamen met justitie. Natuurlijk is dit niet helemaal waar, ik ben zelfs strafblad vrij en heb 2 boetes in mijn leven gehad. Maar mijn vrienden moeten nog wel eens voor komen
En ik heb dat geluk, gelukkig gehad, dat heeft het wel leuker gemaakt, met collega's en mn stage begeleider veel gedaan!quote:Op maandag 24 december 2007 14:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
De bedoeling was ook dat ik compleet alleen naar Litouwen vertrokken was, maar dan onderwijs was gaan volgen. Anders moet je wel een beetje geluk hebben bij wat voor bedrijf je beland. Voor hetzelfde geld zijn je collega's allemaal huisje, boompje, beestje dan wordt het al wat minder....
Dat zou ik waarderen. Het is wel handig om een beetje te weten waar ik moet beginnen.quote:Op maandag 24 december 2007 14:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
er zijn wel mensen die dat doen, maar ik vond het een beetje overbodig. Maar als je wl, kan ik mn vriendin wel even vragen voor je
Mijn huisgenoot en de jongen wie zijn plaats ik in genomen heb zijn al eens door de sterke hand der justitie van het dak afgehaald, vlakbij mijn huis. Dus ik denk dat ik dit wel als ja kan beantwoorden.quote:Op maandag 24 december 2007 14:51 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
lol hmm, heb je ook vrienden die voor de grap snachts op panden klimmen als sport ?
ze zit nu op Gran Canaria, maar volgende week is ze hier, stuur me rond 2 januari nog even een PM dat ik het niet vergeetquote:Op maandag 24 december 2007 14:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat zou ik waarderen. Het is wel handig om een beetje te weten waar ik moet beginnen.
voor stage of gewoon vakantie?quote:Op maandag 24 december 2007 15:25 schreef Trigalti het volgende:
Ik wil naar Amerika toe een keer.. das echt een droom van me.. altijd al geweest.
Denk voor vakantie..quote:Op maandag 24 december 2007 15:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
voor stage of gewoon vakantie?
Ohja, dat is ook weer niet gelukt voor de feestdagen. Dat is me nog nooit gelukt.quote:
Haha, okee ik snapte hem niet helemaalquote:Op maandag 24 december 2007 14:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Eigenlijk probeerde ik wat te zeggen dat mijn vrienden danwel ik vaak in aanraking kwamen met justitie. Natuurlijk is dit niet helemaal waar, ik ben zelfs strafblad vrij en heb 2 boetes in mijn leven gehad. Maar mijn vrienden moeten nog wel eens voor komen
Leukquote:Op maandag 24 december 2007 14:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zal toch altijd wel in de economische richting blijven. Dat bevalt me ook prima. Maar de paar periodes dat ik wat juridische vakken heb gedaan zijn goed bevallen (inleidend recht, arbeidsrecht, fiscaal recht).
Probleem had ik ook. Dus omdat ik niet meer kon posten hier, ging ik maar ff gamen.quote:Op maandag 24 december 2007 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:
FOK! deed het net bij mij een hele tijd niet![]()
maar nu wel weer, dus ik own nog ff een plekje hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |