Trekschuit is gezonken, wacht nu op de nieuwe zending.quote:Op maandag 24 december 2007 13:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
verkopen ze in friesland nog geen externe hardeschijven? of gewoon grotere hardeschijven?
Ja lastig.. Ik hoorde dat ze in 2012 de verharde wegen in friesland aan gaan leggen en dat er dan eindelijk gemotoriseerd vrachtvervoer naar friesland kan?quote:Op maandag 24 december 2007 13:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Trekschuit is gezonken, wacht nu op de nieuwe zending.
Kan ik wel voor je doenquote:Op maandag 24 december 2007 13:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil in de OP, maar ik snap er niks van
moet je even dean vragen welke er ook nog maar weer uitkondenquote:
Ow, ik heb iemand eruit gegooid die ik nog nooit gezien heb hierin Qunix ofzoquote:Op maandag 24 december 2007 13:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
moet je even dean vragen welke er ook nog maar weer uitkonden
als het niet goed is fixed dean het wel weerquote:Op maandag 24 december 2007 13:48 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Ow, ik heb iemand eruit gegooid die ik nog nooit gezien heb hierin Qunix ofzo
Ik vind series kijken op tv echt klote... omdat je dan echt vast zit aan een tijd...quote:Op maandag 24 december 2007 13:49 schreef KaheemSaid het volgende:
Een vriend van kaheem heeft hem zaterdag verteld over dexter. Het moest volgens hem dusdanig vermakelijk zijn dat het absoluut downloaden waard was.
Maar ja Kaheem neemt nooit echt de tijd voor series!
Gewoon vragen.quote:Op maandag 24 december 2007 13:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Graag
Hoe kom ik er nu achter waar jullie allemaal stage lopen?
vragen!quote:Op maandag 24 december 2007 13:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Graag
Eens is ! Maarja vorige week zaterdag kwam ik inneens, toen het al laat genoeg was, op het idee mijn achterstand qua Top Gear in te lopen. Gevolg was dat ik 3 afleveringen later, 2 cola berenburg en een halve fles rum verder (na al aardig wat drank....), compleet dronken in bed lag en de volgende dag compleet naar de kloten bij mijn familie aan kwam!quote:Op maandag 24 december 2007 13:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als het niet goed is fixed dean het wel weer
[..]
Ik vind series kijken op tv echt klote... omdat je dan echt vast zit aan een tijd...
Vakantie hebben heeft momenteel de prioriteit. Graag zou ik je willen verzoeken die rust te accepteren. Begin dus absoluut niet over stage...quote:Op maandag 24 december 2007 13:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou Angel, waar loop je stage?quote:
Berlijnquote:Op maandag 24 december 2007 13:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vragen!![]()
Ik loop geen stage meer, heb stage gelopen in Berlijn tot augustus en ben daarna doorverhuist naar Zweden waar ik nu een jaartje studeer
Dank je!quote:
Maar natuurlijk, dat begrijp ikquote:Op maandag 24 december 2007 13:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vakantie hebben heeft momenteel de prioriteit. Graag zou ik je willen verzoeken die rust te accepteren. Begin dus absoluut niet over stage...
Ik loop stage bij één van Nederlands 2 grote melk coöperaties. Hier ben ik bezig met e-invoicing.
Een invoice is een factuur. Invoicing is factureren. E wordt er meestal voor gezet als iets elektronisch geschiedt. Een voorbeeld hiervan is E-mail, mail staat voor post en E-mail is dus Elektronische post.quote:Op maandag 24 december 2007 14:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
Maar natuurlijk, dat begrijp ikLaten we het over luchterige dingen hebben!
Klinkt goed! Maar nu vraag ik me nog precies af wat e-invouving inhoudt.. Kiwi surft naar Google..![]()
Ik doe international Business and Management studies. Berlijn is zeker een leuke stad ik wil daar nog een een tijd wonen!quote:Op maandag 24 december 2007 14:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
BerlijnOnwijs toffe stad! Wat onwijs leuk joh! En wat studeer je dan?
Ben je helemaal alleen gegaan?
quote:Op maandag 24 december 2007 13:48 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Ow, ik heb iemand eruit gegooid die ik nog nooit gezien heb hierin Qunix ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |