als je stage loopt in Taipei dan zit er soms niets anders op dan tegen jezelf te gaan pratenquote:Op zondag 23 december 2007 19:00 schreef KaheemSaid het volgende:
Maar je moet er natuurlijk wel een beetje autistisch voor zijn als je alleen gaat posten op een forum!
ik heb het verhaal een beetje doorgebladerd! ziet er leuk uit!quote:Op zondag 23 december 2007 17:09 schreef ETA het volgende:
Voor de oldbies (Deansensitized, ReMcOrE, Luctor.et.Emergo, PieterBas, Roycoooooo, Kuno_van_Dijk, miss-scofield, ChatGirl en anderen) hier nog een verhaaltje van wat ik na mijn stage heb gedaan:
Reisverslag: Op zoek naar de winterzon in West USA
ohja, ik ga dus echt naar Afrika begin 2008Ik blijf hangen in het leventje van stagair = niks doen. Echt werken zit er nog niet in
prettige kerstdagen ieders
Ga dan een weblog bijhouden of verhaaltjes schrijven, op zo'n forum is wat kansloos toch .quote:Op zondag 23 december 2007 19:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als je stage loopt in Taipei dan zit er soms niets anders op dan tegen jezelf te gaan praten
ach vond het wel leuk, zo had ik s'ochtends ook nog iets te doen als er weer niets te doen was tijdens mijn stage. maar goed had ook gekund een web-logquote:Op zondag 23 december 2007 19:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ga dan een weblog bijhouden of verhaaltjes schrijven, op zo'n forum is wat kansloos toch .
Het maakt mij ook geen flikker uit, maar iemand een autist noemen trekt me altijd wel aanquote:Op zondag 23 december 2007 19:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach vond het wel leuk, zo had ik s'ochtends ook nog iets te doen als er weer niets te doen was tijdens mijn stage. maar goed had ook gekund een web-log
vooral ook omdat 99% van de mensen in een straal van 1000km geen Engels kanquote:Op zondag 23 december 2007 19:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als je stage loopt in Taipei dan zit er soms niets anders op dan tegen jezelf te gaan praten
Dank je wel en ik wens jij natuurlijk ook prettige kerstdagen. Je verslag lees ik even op een later moment. Ik ben zelf ook even mijn (reis)verslag aan het schrijvenquote:Op zondag 23 december 2007 17:09 schreef ETA het volgende:
Voor de oldbies (Deansensitized, ReMcOrE, Luctor.et.Emergo, PieterBas, Roycoooooo, Kuno_van_Dijk, miss-scofield, ChatGirl en anderen) hier nog een verhaaltje van wat ik na mijn stage heb gedaan:
Reisverslag: Op zoek naar de winterzon in West USA
ohja, ik ga dus echt naar Afrika begin 2008Ik blijf hangen in het leventje van stagair = niks doen. Echt werken zit er nog niet in
prettige kerstdagen ieders
zo sta je ook altijd voor de spiegel?quote:Op zondag 23 december 2007 19:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het maakt mij ook geen flikker uit, maar iemand een autist noemen trekt me altijd wel aan
ETA! het was weer verschrikkelijk klote druk in stadjequote:
Aah, nouja ik hoop dat ik je goed kan vervangen danquote:Op zondag 23 december 2007 19:30 schreef Deansensitized het volgende:
Kan je mijn plek mooi overnemen Kiwi, vanaf eind januari ben ik stagair af
Vanaf februari ben ik ook weer "stagiair"quote:Op zondag 23 december 2007 19:30 schreef Deansensitized het volgende:
Kan je mijn plek mooi overnemen Kiwi, vanaf eind januari ben ik stagair af
Goedenavond allen!
ETA
morgen word het leuk... dan ff langs de mediamarkt, zal wel chaos zijn.... toch wel fijn, dat nederland af en toe, of niet soms?quote:Op zondag 23 december 2007 19:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ETA! het was weer verschrikkelijk klote druk in stadje
Maak je borst maar nat Loesje!quote:Op zondag 23 december 2007 19:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Aah, nouja ik hoop dat ik je goed kan vervangen dan [afbeelding]
Ik heb vanaf februari nog 10 maanden te gaan dus!
Is dat nodig dan?quote:Op zondag 23 december 2007 19:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat Loesje! [ afbeelding ]
quote:
zeker weten, je moet sowieso alvast 3-4 uur per dag inroosteren om te ouwehoeren op de SC.....quote:
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 23 december 2007 20:01 schreef ETA het volgende:
[..]
zeker weten, je moet sowieso alvast 3-4 uur per dag inroosteren om te ouwehoeren op de SC.....
minimaal!!quote:Op zondag 23 december 2007 20:01 schreef ETA het volgende:
[..]
zeker weten, je moet sowieso alvast 3-4 uur per dag inroosteren om te ouwehoeren op de SC.....
ben ik ook al een half jaartje mee bezig onderhandquote:Op zondag 23 december 2007 20:15 schreef Deansensitized het volgende:
Ja hoor, ik blijf ook gewoon zo nu en dan hier langskomen
Moet het hier wel wat in de gaten houden natuurlijk [ afbeelding ]
Na volgende week (2-5 januari dus) waarschijnlijk hier 8 uur per dag. Begeleider is weer 2 weken pleitequote:Op zondag 23 december 2007 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
minimaal!!
[..]
ben ik ook al een half jaartje mee bezig onderhand![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |