Omdat jij het niet wil weten, mag niemand het weten?quote:Op maandag 24 december 2007 12:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er zijn dingen die ik niet hoef te weten hoor
quote:Op maandag 24 december 2007 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
God jochie, ik wist niet dat je gelijk boos werd. En daarentegen was het geen grote mond die ik opzette., gewoon een stukje sarcasme, maar goed.
Hoofdletters en kleine letters, eindigen op JuHhquote:Op maandag 24 december 2007 12:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Persoon met die vervelende naam?Waarom dat?
En als je met stad Groningen bedoeld dan klopt dat ja! Haha
Accepteren heet datquote:
monica uit Friends, al een reden om naar te kijken genoegquote:Op maandag 24 december 2007 13:01 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, ken de titel niet eens... vertel eens
Courtney Cox-Arquettequote:Op maandag 24 december 2007 13:05 schreef HansU het volgende:
[..]
monica uit Friends, al een reden om naar te kijken genoeg [afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=1-hiZZggpMY <-- trailerquote:Op maandag 24 december 2007 13:01 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, ken de titel niet eens... vertel eens
dexter!quote:
quote:
Dexter is een forensische rechercheur en nog even bijklust als een seriemoordenaar..quote:Op maandag 24 december 2007 13:08 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik denk deze Dexter. Wat voor soort serie is dat?
[ afbeelding ]
Lijkt wel geinigquote:Op maandag 24 december 2007 13:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=1-hiZZggpMY <-- trailer
Dacht al zoiets, gezien de fotoquote:Op maandag 24 december 2007 13:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dexter is een forensische rechercheur en nog even bijklust als een seriemoordenaar..
Eerste 4 episodes zijn binnen, maar ik wacht even tot ik het hele eerste seizoen binnen heb, anders dan heb ik strax het probleem dat ik de volgende episode wil kijken, maar dan is er nog geen nieuwe klaar met downloadenquote:
Niet relax neequote:Op maandag 24 december 2007 13:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Eerste 4 episodes zijn binnen, maar ik wacht even tot ik het hele eerste seizoen binnen heb, anders dan heb ik strax het probleem dat ik de volgende episode wil kijken, maar dan is er nog geen nieuwe klaar met downloaden
ik had dat met seizoen 1 van prison break.. ik kon wel huilen...quote:Op maandag 24 december 2007 13:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Niet relax nee [ afbeelding ]
Daar ben ik het helemaal mee eens..quote:Op maandag 24 december 2007 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
duh
hoofdletters kleine letters willekeurig door elkaar![]()
ik ga je gewoon Kiwi dopenen alvast succes met je stage
verkopen ze in friesland nog geen externe hardeschijven? of gewoon grotere hardeschijven?quote:Op maandag 24 december 2007 13:28 schreef Deansensitized het volgende:
Heb ik nu ook altijd hoor, kijk nu alles van Friends, maar gaat met 2 of 3 per keer.. anders is de harde schijf weer vol [ afbeelding ]
Daar hebben we het niet meer over, okee?quote:Op maandag 24 december 2007 12:49 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoofdletters en kleine letters, eindigen op JuHhbah...
Tof!quote:De stad is inderdaad Groningen, sinds augustus 2007 mijn woonplaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |