Haha nee heh. Ik kon ook vrij hebben, maar wil wat pc's weg hebben. Moet 3 dingen doen, en bijna 1 klaar. Moe jij nog heel de week ofwat ?quote:Op maandag 24 december 2007 09:36 schreef Trigalti het volgende:Allemaal..
Euh.. Arjan?
Weer een gewone stagedag..
Der is niemand
Gast wat denk jij nou?quote:Op maandag 24 december 2007 09:55 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Haha nee heh. Ik kon ook vrij hebben, maar wil wat pc's weg hebben. Moet 3 dingen doen, en bijna 1 klaar. Moe jij nog heel de week ofwat ?
haha. Tot nu toe loopt hier alles mis. 1 pc heeft blue screen of death. De andere start niet op, en dna moet ik nog internet bij een klant aanleggen.quote:Op maandag 24 december 2007 10:07 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Gast wat denk jij nou?
Tis morgen kerst.. dan ga ik echt geen stage lopen..
Daar moet je wel op rekenen, persoon met die vervelende naam!quote:Op maandag 24 december 2007 10:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja das dan wel weer het voordeel van gewoon collegejaar op het HBO, veel vrij & veel vakantie
Ach.. vanaf morgen lekker wat vrije daagjes..quote:Op maandag 24 december 2007 10:08 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
haha. Tot nu toe loopt hier alles mis. 1 pc heeft blue screen of death. De andere start niet op, en dna moet ik nog internet bij een klant aanleggen.
Heeft niks met de dag te maken toch Jackson?quote:Op maandag 24 december 2007 10:51 schreef jackson het volgende:
@stage maar voor geen meter zin. Genoeg te doen maargoed...
Dat is net als diesel in je benzine auto gooienquote:Op maandag 24 december 2007 10:49 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb mijn vriendne van de Apple SC eens gevraagt hoe mijn MacBookje met Windows moet werken. Heb ik voor kerst ook een mooi projectje!
Argh.. geen zin meer...Iedereen is vrijquote:Op maandag 24 december 2007 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is net als diesel in je benzine auto gooien
Ik weet het Eric, maar ik moet binnenkort iets doen waarbij ik een Windows Laptop nodig heb. Nu kan ik wel een andere laptop lenen maar ik kan het ook niet over mijn hart krijgen om ergens met een andere laptop aan de gang te gaan, terwijl ik mijn MacBook thuis heb staan.quote:Op maandag 24 december 2007 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is net als diesel in je benzine auto gooien
kquote:Op maandag 24 december 2007 11:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik weet het Eric, maar ik moet binnenkort iets doen waarbij ik een Windows Laptop nodig heb. Nu kan ik wel een andere laptop lenen maar ik kan het ook niet over mijn hart krijgen om ergens met een andere laptop aan de gang te gaan, terwijl ik mijn MacBook thuis heb staan.
Maandag... altijd lastig op gang komen, dat welquote:Op maandag 24 december 2007 10:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heeft niks met de dag te maken toch Jackson?
Tijd om naar bed te gaan ist..quote:Op maandag 24 december 2007 11:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Maandag... altijd lastig op gang komen, dat wel
En daar... beetje motivatie ?
Zany, bokke herrie maar wel een relaxte gast wat ik begrijp van vrienden van mequote:Op maandag 24 december 2007 11:35 schreef Trigalti het volgende:
Hardsty y y y y y y leeeGister Hardstyle Revolutions geweest.. Flink stampfen!
Dj Zany
True.... maar ik moet nog teveel doen waar ik geen zin in hebquote:
Ik een aantal jaren geleden wel... Nu begin ik langzaam een watje te worden en naar minimal en techhouse te luisterenquote:Op maandag 24 december 2007 11:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Van hardstyle heb ik nog nooit een stijve lul gekregen!
Lekker rustig thuis werken ideaalquote:Op maandag 24 december 2007 11:44 schreef Loontjah het volgende:
Ahoy!!!
Net lekker wakker geworden, nu maar aan stage werken en vandaag nog voor 50 euro aan cadeautjes kopen
Dat ken ik niet eensquote:Op maandag 24 december 2007 11:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik een aantal jaren geleden wel... Nu begin ik langzaam een watje te worden en naar minimal en techhouse te luisteren
quote:Op maandag 24 december 2007 11:44 schreef Loontjah het volgende:
Ahoy!!!
Net lekker wakker geworden, nu maar aan stage werken en vandaag nog voor 50 euro aan cadeautjes kopen
hoe haal jij uit zn post dat hij net uit bed is?quote:Op maandag 24 december 2007 12:07 schreef KaheemSaid het volgende:
Je bent wel weer laat uit je bed, vind je niet Dean?
Kun jij eens ophouden zo'n grote mond tegen me op te zetten. Ik woon niet in Valkenswaard, maar een stuk dichter bij je, dus als ik jou was had ik je maar enigszins anders opgesteld.quote:Op maandag 24 december 2007 12:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoe haal jij uit zn post dat hij net uit bed is?
Ik relax niet hoor, ben gewoon voor stage bezig hoor nu.quote:Op maandag 24 december 2007 11:58 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Jij maar relaxen en nog meer relaxen..
Ik slaap altijd naakt..quote:Op maandag 24 december 2007 12:32 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat hebben vrouwen daar toch altijd mee (sommige mannen ook trouwens). Pyama's enzo... Ik heb dat helemaal niet, doe mij maar gewone kleding ana
Met crossover?quote:Op maandag 24 december 2007 11:26 schreef KaheemSaid het volgende:
Goedzo Erik. K is inderdaad met een K.
Ik ga eerst nog wel proberen om mijn probleempje met Wine of Crossover op te lossen, weet niet of dit gaat lukken maar het is het proberen waard!
er zijn dingen die ik niet hoef te weten hoorquote:
God jochie, ik wist niet dat je gelijk boos werd. En daarentegen was het geen grote mond die ik opzette., gewoon een stukje sarcasme, maar goed.quote:Op maandag 24 december 2007 12:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kun jij eens ophouden zo'n grote mond tegen me op te zetten. Ik woon niet in Valkenswaard, maar een stuk dichter bij je, dus als ik jou was had ik je maar enigszins anders opgesteld.
Persoon met die vervelende naam?quote:Op maandag 24 december 2007 10:43 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Daar moet je wel op rekenen, persoon met die vervelende naam!
Je komt uit Winschoten en bent vaak in de stad zie ik nu![]()
duhquote:Op maandag 24 december 2007 12:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Persoon met die vervelende naam?Waarom dat?
En als je met stad Groningen bedoeld dan klopt dat ja! Haha
goh, sommige stage sc'ers zijn in het weekend ook al flink actief gewordenquote:Op maandag 24 december 2007 12:32 schreef Deansensitized het volgende:
Heb dan ook vrij Kaheem, heb de tijd wel
Rem [ afbeelding ]Dagcijfers van zondag 23 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
118. 041 diertjuh
135. 038 jslavenburg
141. 037 ChatGirl
150. 035 Deansensitized
211. 025 KiwiTjuHh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |