Dat is geen rare visie, maar ik zie het probleem niet zo.quote:Op maandag 24 december 2007 14:35 schreef KaheemSaid het volgende:
@ Angel, wil me nergens mee bemoeien hoor. Maar waarom stage lopen daar.
Stage lijkt me altijd wat kut, aangezien je dan collega's hebt die hun plaatsje vaak wel hebben. Wanneer je daar gewoon studeert zit je bij allemaal van die buitenlanders en heb je na je werk veel meer mensen om je heen om wat mee te doen.
Is dit een rare visie?
Daar heb je toch een Zweedse vriendin voor? Die weet dat vast wel.quote:Op maandag 24 december 2007 14:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
to be honest.. dat is niet de sector waar ik me echt mee bezig hou...
Kun je dan misschien uitleggen hoe je het dan bedoeld?quote:Op maandag 24 december 2007 14:39 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Stage is niet mijn sociale omgeving...
De bedoeling was ook dat ik compleet alleen naar Litouwen vertrokken was, maar dan onderwijs was gaan volgen. Anders moet je wel een beetje geluk hebben bij wat voor bedrijf je beland. Voor hetzelfde geld zijn je collega's allemaal huisje, boompje, beestje dan wordt het al wat minder....quote:Op maandag 24 december 2007 14:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm aan de ene kant een rare visie, aan de andere kant, ik ben op mezelf naar Berlijn vertrokken. Zonder enige vrienden daar of wat dan ook. Gewoon gaan en kijken wat het is. Als je maar in een grote stad zit is er altijd wel iets te doen. En helemaal als je wel een beetje uit je zelf kroegen in durft te gaan en met mensen durft te praten is het niet zo erg.
Ik had het geluk dat mijn bedrijf nog wel eens (iedere week ongeveer) een feest organiseerde om toch nog maar weer hun producten aan de man te brengen, dus ik leerde genoeg mensen kennen.
Ik zal toch altijd wel in de economische richting blijven. Dat bevalt me ook prima. Maar de paar periodes dat ik wat juridische vakken heb gedaan zijn goed bevallen (inleidend recht, arbeidsrecht, fiscaal recht).quote:Op maandag 24 december 2007 14:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik vind het juridische in combinatie met het sociale echt geweldig! Ik twijfel dan ook erg of ik een master sociaal recht of een master nederlands recht hierna wil gaan doen! Met sociaal recht kun je namelijk geen togaberoepen uitvoeren, maar met nederlands recht wel.. ik weet het niet!
Eigenlijk probeerde ik wat te zeggen dat mijn vrienden danwel ik vaak in aanraking kwamen met justitie. Natuurlijk is dit niet helemaal waar, ik ben zelfs strafblad vrij en heb 2 boetes in mijn leven gehad. Maar mijn vrienden moeten nog wel eens voor komenquote:Op maandag 24 december 2007 14:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Kun je dan misschien uitleggen hoe je het dan bedoeld?
Je hebt me nieuwsgierig gemaakt!
Mag evt. ook per PM hoor!
er zijn wel mensen die dat doen, maar ik vond het een beetje overbodig. Maar als je wl, kan ik mn vriendin wel even vragen voor jequote:Op maandag 24 december 2007 14:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar heb je toch een Zweedse vriendin voor? Die weet dat vast wel.
Maar logisch, als je er tijdelijk zit is het wellicht niet de moeite om er ook te gaan bankieren enzo. Alleen maar gedoe om dat soort dingen op te zeggen en over te zetten enzo.
lol hmm, heb je ook vrienden die voor de grap snachts op panden klimmen als sport ?quote:Op maandag 24 december 2007 14:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Eigenlijk probeerde ik wat te zeggen dat mijn vrienden danwel ik vaak in aanraking kwamen met justitie. Natuurlijk is dit niet helemaal waar, ik ben zelfs strafblad vrij en heb 2 boetes in mijn leven gehad. Maar mijn vrienden moeten nog wel eens voor komen
En ik heb dat geluk, gelukkig gehad, dat heeft het wel leuker gemaakt, met collega's en mn stage begeleider veel gedaan!quote:Op maandag 24 december 2007 14:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
De bedoeling was ook dat ik compleet alleen naar Litouwen vertrokken was, maar dan onderwijs was gaan volgen. Anders moet je wel een beetje geluk hebben bij wat voor bedrijf je beland. Voor hetzelfde geld zijn je collega's allemaal huisje, boompje, beestje dan wordt het al wat minder....
Dat zou ik waarderen. Het is wel handig om een beetje te weten waar ik moet beginnen.quote:Op maandag 24 december 2007 14:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
er zijn wel mensen die dat doen, maar ik vond het een beetje overbodig. Maar als je wl, kan ik mn vriendin wel even vragen voor je
Mijn huisgenoot en de jongen wie zijn plaats ik in genomen heb zijn al eens door de sterke hand der justitie van het dak afgehaald, vlakbij mijn huis. Dus ik denk dat ik dit wel als ja kan beantwoorden.quote:Op maandag 24 december 2007 14:51 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
lol hmm, heb je ook vrienden die voor de grap snachts op panden klimmen als sport ?
ze zit nu op Gran Canaria, maar volgende week is ze hier, stuur me rond 2 januari nog even een PM dat ik het niet vergeetquote:Op maandag 24 december 2007 14:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat zou ik waarderen. Het is wel handig om een beetje te weten waar ik moet beginnen.
voor stage of gewoon vakantie?quote:Op maandag 24 december 2007 15:25 schreef Trigalti het volgende:
Ik wil naar Amerika toe een keer.. das echt een droom van me.. altijd al geweest.
Denk voor vakantie..quote:Op maandag 24 december 2007 15:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
voor stage of gewoon vakantie?
Ohja, dat is ook weer niet gelukt voor de feestdagen. Dat is me nog nooit gelukt.quote:
Haha, okee ik snapte hem niet helemaalquote:Op maandag 24 december 2007 14:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Eigenlijk probeerde ik wat te zeggen dat mijn vrienden danwel ik vaak in aanraking kwamen met justitie. Natuurlijk is dit niet helemaal waar, ik ben zelfs strafblad vrij en heb 2 boetes in mijn leven gehad. Maar mijn vrienden moeten nog wel eens voor komen
Leukquote:Op maandag 24 december 2007 14:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zal toch altijd wel in de economische richting blijven. Dat bevalt me ook prima. Maar de paar periodes dat ik wat juridische vakken heb gedaan zijn goed bevallen (inleidend recht, arbeidsrecht, fiscaal recht).
Probleem had ik ook. Dus omdat ik niet meer kon posten hier, ging ik maar ff gamen.quote:Op maandag 24 december 2007 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:
FOK! deed het net bij mij een hele tijd niet![]()
maar nu wel weer, dus ik own nog ff een plekje hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |