SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
doeiquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:23 schreef Loontjah het volgende:
Ik ben pleite..
Fijne avond, en tot fok sc's
denk niet dat ik volgende week veel zal posten hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:24 schreef HansU het volgende:
jeej, een nieuw topic. het was de bedoeling nog dit jaar de 300 te halen bespraken we afgelopen dinsdag. Dus tijdens kerst ff goed lopen spammen wat je gegeten hebt en we halen die target.
mensen!
Jij moest toch tot 17.00?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:23 schreef Loontjah het volgende:
Ik ben pleite..
Fijne avond, en tot fok sc's
tsja, als ik nu 's avonds even achter een pc zit dan is het makkelijk om hier ff langs te skippenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
denk niet dat ik volgende week veel zal posten hoor
Nog een uurquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:30 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
dag etc... ik moet nog 30 min
Hier nog 1... Gelukkig heb ik maar 50uur gemaakt deze weekquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:30 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
dag etc... ik moet nog 30 min
Fijne borrelquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb een uur of 38 a 40 gemaakt deze week, normaal gesproken 36 uur.
Nou ja, ik ga maar eens afsluiten en op weg naar de borrel. FIjne avond.
Borrelquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb een uur of 38 a 40 gemaakt deze week, normaal gesproken 36 uur.
Nou ja, ik ga maar eens afsluiten en op weg naar de borrel. FIjne avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |