Maar wel mooi gedaanquote:Op zondag 23 december 2007 00:26 schreef Madsick het volgende:
eveneens gisteren genomen, helaas vandaag geen tijd gehad ivm werk.
de ene helft is van 21 dec. '07 .. de andere van 21 mei '06 .. puur toeval dat het alletwee op de 21e valt.
[ afbeelding ]
de eerste en de tweede vind ik erg mooi door de sfeer die de lucht brengtquote:Op zondag 23 december 2007 00:14 schreef Schanulleke het volgende:
#2 is echt lekker Bluecurl!
Ik ga maar eens een lekkere dump doen 8)
Schuurtje
[ afbeelding ]
Fiets
[ afbeelding ]
Fietser
[ afbeelding ]
Vliegtuig
[ afbeelding ]
Schaapjes op het droge
[ afbeelding ]En dan bewaar ik de rest nog maar even voor morgenochtend
Wat een lekker ouderwets sfeertjequote:Op zondag 23 december 2007 21:17 schreef Ouwesok het volgende:
Bij het opkomen van de mist tegen zonsondergang was het schilderachtige er ook wel zo ongeveer af.
[ afbeelding ]
Wat is Noord-Holland toch mooiquote:Op zondag 23 december 2007 22:04 schreef CompuMess het volgende:
Het was volop genieten de afgelopen dagen... jammer dat het maar zo kort mooi was.
[ afbeelding ]
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
4.
[ afbeelding ]
5.
[ afbeelding ]
6.
[ afbeelding ]
7.
Wrom doe je de eerste in z/w ? en de rest in kleur?quote:Op zondag 23 december 2007 22:19 schreef SpecialK het volgende:
Hier het verslag van mijn tripje van huis (foto 1) naar het westerpark (2 tot en met 5). Gelukkig nog net optijd voordat het ging smelten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij sommige composities merk je dat het in kleur een beetje saai is maar veel intenser in zwart wit. Bij de eerste ging dat toevallig zoquote:Op zondag 23 december 2007 22:25 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Wrom doe je de eerste in z/w ? en de rest in kleur?
Ook deze platen zijn mooi.![]()
Maar dat kan je van bijna alle foto's met een winters sfeertje zeggen
Mee eens, maar ik denk dat als je hem vertikaal zou croppen op alleen dat pad (en dus de foto eigenlijk iets minder chaotisch maakt) hij veel sterker zou zijn. En ik zou iig die boom onderin weghalen denk ikquote:Op maandag 24 december 2007 00:00 schreef Schanulleke het volgende:
#2 is echt heel erg lekker Elefes!
Meer dan 2 foto's per minuut is geen fotograferen meer, dat is filmenquote:Op zaterdag 22 december 2007 17:14 schreef DaMart het volgende:
Vandaag vier uur gewandeld in het duin, in totaal zo'n 564 foto's gemaakt.
Tnx allebei, en dat zou nog een idee zijn. Ik ben flink aan het stoeien hoe nu écht mooie foto's te krijgen, ik zal die voorgestelde crop nog eens proberen.quote:Op maandag 24 december 2007 00:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik denk dat als je hem vertikaal zou croppen op alleen dat pad (en dus de foto eigenlijk iets minder chaotisch maakt) hij veel sterker zou zijn. En ik zou iig die boom onderin weghalen denk ik
Dank!quote:Op zondag 23 december 2007 22:48 schreef Schanulleke het volgende:
De man van Vught vind ik erg mooi in beeld gebracht zo Compumess. Wat heb jij trouwens met de St. Willibrordus?
De eerste is idd lekkerquote:Op maandag 24 december 2007 11:44 schreef GentiluomoGC3 het volgende:
Voor het eerst op pad met m'n nieuwe camera, een Canon 400D met 18-85mm en pola filter. Heb 'm al week, en liep er een kwartiertje mee met de hond.
Hoewel ik totaal geen flauw benul heb van fotografie, zijn de foto's toch nog allerzins redelijk te noemen. Graag uw kritische commentaar, dan hoop ik er wat van te leren of er wat aan te fotosjoppen.
1. (testfoto die achteraf gezien wel mooi uitviel)
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
4.
[ afbeelding ]
5.
[ afbeelding ]
6.
[ afbeelding ]
7.
[ afbeelding ]
8. (beetje eraan gefotosjoept)
[ afbeelding ]
9.
[ afbeelding ]
10.
[ afbeelding ]
11.
[ afbeelding ]
12.
[ afbeelding ]
13.
[ afbeelding ]
En vanuit mij graag het verzoek ook een beetje op 't formaat van de foto's te letten...quote:Op maandag 24 december 2007 12:41 schreef GentiluomoGC3 het volgende:
Je hebt gelijk.
Ik heb alvast wat foto's weggehaald, die veel op elkaar lijken. Nu nog afwachten op ander commentaar.
Volgens mij moet je goed opletten hoe je je polarfilter hebt staan.quote:Op maandag 24 december 2007 11:44 schreef GentiluomoGC3 het volgende:
Voor het eerst op pad met m'n nieuwe camera, een Canon 400D met 18-85mm en pola filter. Heb 'm al week, en liep er een kwartiertje mee met de hond.
Hoewel ik totaal geen flauw benul heb van fotografie, zijn de foto's toch nog allerzins redelijk te noemen. Graag uw kritische commentaar, dan hoop ik er wat van te leren of er wat aan te fotosjoppen.
1. (testfoto die achteraf gezien wel mooi uitviel)
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
4.
[ afbeelding ]
5.
[ afbeelding ]
6. (beetje eraan gefotosjoept)
[ afbeelding ]
7.