Daar zijn nog wel wat oude topics over te vindenquote:Op woensdag 19 december 2007 21:21 schreef Again het volgende:
Een lieve kennis van mij heeft voor mij gependeld. Hebben jullie dat wel eens laten doen?
Volgens haar zou ik volgende maand raak piesen
Spannend dus!!
Hmm met dat pendelen kwam er ook uit dat ik een tweede zou krijgen. Heb niet eens een man waar haal ik dan een kind vandaan?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:24 schreef Again het volgende:
Ik zou tweede kerstdag wel willen testen. Maar na dat pendelen denk ik dat het toch geen zin heeft hahaha
Pfoe wat een geduld dat jullie hebbenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:52 schreef OooLizaooO het volgende:
Hey bah Frup, wat vervelend zo ongesteld. Hoe bedoel je "iets nieuws"?
Jah Evelyne, ik kon het niet laten. Maar ik wacht alleszinds tot volgende week, dan is het max 3 dagen op voorhand dat ik test!
Again, als je op die pendel zou moeten wachten om te testen. Het is wel leuk, maar toch een klein beetje onbetrouwbaar
. Wij gaan gewoon samen testen op de ochtend van 27 september als de
er nog niet zijn
!
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:52 schreef OooLizaooO het volgende:
Hey bah Frup, wat vervelend zo ongesteld. Hoe bedoel je "iets nieuws"?
Jah Evelyne, ik kon het niet laten. Maar ik wacht alleszinds tot volgende week, dan is het max 3 dagen op voorhand dat ik test!
Again, als je op die pendel zou moeten wachten om te testen. Het is wel leuk, maar toch een klein beetje onbetrouwbaar
. Wij gaan gewoon samen testen op de ochtend van 27 september als de
er nog niet zijn
!
Dat spookte ook al door mijn hoofd Fruppel, maar je had er waarschijnlijk zelf ook al aan gedacht...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:14 schreef OooLizaooO het volgende:
Frup, zou het dan geen vroege miskraam kunnen geweest zijn?
leuke schoenen, en hoe zag de rest eruit?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:57 schreef OooLizaooO het volgende:
Nee die van jou en mijn denk ik.
Zo beter?
M'n trouwschoentjes
Om even terug te komen op het pendelenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:09 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Schaapmeisje, ik krijg hier juli 2007 door en het wordt een meisje voor jullie![]()
Ja en het was een jongen..quote:Op donderdag 20 december 2007 19:38 schreef Beaker het volgende:
[..]
Om even terug te komen op het pendelen![]()
Die van mij klopte bijnaipv juli was het juni
Ja, maar jij was 3 dagen na... dit is 5 dagen voor de NOD...quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:16 schreef Llewella het volgende:
Liza; dat vage lijntje had ik ook, heb toen dinsdags voor het eerst getest (3 dagen na nod). Zaterdag erop voor de 2e keer, en wel degelijk zwanger!
(En ook bij mij was het vriendlief die het meest twijfelde, wel lijntje te zien maar wel heel licht).
Veel sukses!!
Dank je wel! We hebben het erg leuk gehad!quote:Op woensdag 26 december 2007 08:57 schreef LandVanOoit-Meisje het volgende:
Beetje laat, maar jij ook Fruppel!
De vruchtbare dagen komen er aan hier...
quote:Op donderdag 27 december 2007 14:36 schreef Marie79 het volgende:
Ik meld me hier weer even, helaas ongesteld geworden
Nieuwe NOD mag op 21 januari...
nope nog niets... niet ongesteld in elk geval nog... nog steeds wel wat pijnlijke tepels...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:06 schreef Rapunzell het volgende:
Beesie-jen daar al iets te merken? en kloontje hoop dat jullie er mooi gebruik van konden makendan zou je letterlijk een mooi begin van 2008 hebben
Ik ga hopelijk over een paar maanden naar een ver, ver land, en dat gaat dus niet als je al lang, lang zwanger bent.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:56 schreef Fruppel het volgende:
Dm ik heb het geloof ik even een beete gemist...zijn jullie helemaal gestopt met proberen?
Van welke site bestel je die dan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:56 schreef Fruppel het volgende:
Dm ik heb het geloof ik even een beete gemist...zijn jullie helemaal gestopt met proberen?
Mijn ovulatietesten heb ik online besteld en ik zou verder niet weten waar ik ze anders goedkoop kan bestellen of kopen eigenlijk...? Helaas geen tips van mij
Dat zijn ook redelijke prijzen moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:11 schreef Fruppel het volgende:
Ik heb ze besteld via deze site .
Ben er erg tevreden over, na ontvangst van je betaling krijg je een bevestiging en word de bestelling direct verzonden.
Meestal heb je het de volgende dag al binnen in een zeer discreet pakje.
hier ook alles prima.. maar ik men, ik ben echt met vlagen chagarijnig zeg... heb echt medelijden met vriendje...quote:Op zondag 6 januari 2008 14:37 schreef Rapunzell het volgende:
Jammer Beessie-jen![]()
LVOmeisje hier prima hoor , daar ook?
ik heb ovulatietests in een casette, dat schijnt beter te zijn dan die midstream-dingen. Er zit een pipet bij zodat je altijd zelfde hoeveelheid urine test.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:58 schreef Again het volgende:
Welkom Koningin!! Bea nog aan een kind, sjonge
Bloeden is hier nu stuk minder gelukkig maar wel nog steeds aanwezig..
Ik ga deze maand maar goed ovulatietestjes doen om hem niet te missen..
Waar kopen jullie ze trouwens? Zie in de drogisten alleen die dure van Clearblue.. En heb geen internetbankieren nog dus online bestellen zit er ook niet in..
Hier ook, dus kan nog niet veel melden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou hier rustig... ben dus net ongesteld geweest en gaan weer aan het klussen
Tja, wat is normaal...quote:Op zondag 13 januari 2008 16:33 schreef sneeuwvlokje het volgende:
of dit normaal is voor je eerste keer ongi na een miskraam.
of dat ik misschien weer zwanger zou zijn.
Tja, zoals gezegd: op zich is het mogelijk dat je zwanger bent, maar dat het nog te vroeg is voor ene positieve test. Het kan ook zijn dat er niets is en je nog echt ongesteld moet worden. Of dat dit lichte bloedverlies toch de menstruatie van deze keer was en het over een week of 4 opnieuw is.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:57 schreef sneeuwvlokje het volgende:
het eerste bloedverlies heb ik gehad op 1 december. het vruchtje is er op 5 december uitgekomen. op 7 december heb in een inwendige echo gehad voor te kijken of alles schoon was. is nu de 5 a 6 weken geleden.
Dankjewel:D Ik hoop echt dat jij snel aan de beurt bentquote:Op maandag 14 januari 2008 22:46 schreef Fruppel het volgende:GEFELICTEERD!!!! Super leuk voor je!!
Ahhquote:Op maandag 14 januari 2008 22:57 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
Dankjewel:D Ik hoop echt dat jij snel aan de beurt bentIk gun het je zo ...
Nou, kan het niet beseffen eigenlijk. Heb net nog een test gedaan en ook 2 duidelijke strepen... echt bizar. Niet echt last van kwaaltjes, alleen moe en last van me tieten haha. Meer nog niet gelukkig!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:04 schreef Koningin het volgende:
Gefeliciteerd DevilsChase.
Wat leuk voor je!!
Hoe voel je je nu?
Mja, maar als ik niets zeg en hem ineens stipt om de dag ga verleiden, voelt hij wel natiigheidquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:22 schreef Again het volgende:
Ik vertel het ook niet hoor Frups anders gaat het hier geheid mis!
Dankjewel!quote:Op zondag 20 januari 2008 17:55 schreef Again het volgende:
Spannend Juttertje! Ben erg benieuwd hoe het je zal verlopen! Succes!
Nee hoor, ik zeg mijn man niets! Inderdaad omdat het anders helemaal niet spontaan is (of lijkt; ik ben zelf al maaaanden niet spontaan, eerlijk gezegd. Helemaal niet nu ik ovulatietesten heb; zodra er maar een vaag streepje is vind ik eigenlijk dat we moeten...en heb ik nou net een vent die helemaal niet altijd wilquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:43 schreef Fruppel het volgende:
Vertellen jullie eigenlijk aan jullie partner wanneer jullie vruchtbare dagen zijn en wanneer er geklust mag worden?
Ik doe dat niet en probeer het zo spontaan mogelijk te houden maar loop dan wel soms het risico om op de verkeerde dag te klussen en dat wil ik natuurlijk ook niet.
Als ik zeg dat het "moet" dan word het een moeten en ook dat willen we niet want het moet natuurlijk wel leuk en spontaan blijven.
Poeh best ingewikkeld dat zwanger worden
Ik heb ook zo'n ventquote:Op zondag 20 januari 2008 18:32 schreef hellennelleh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg mijn man niets! Inderdaad omdat het anders helemaal niet spontaan is (of lijkt; ik ben zelf al maaaanden niet spontaan, eerlijk gezegd. Helemaal niet nu ik ovulatietesten heb; zodra er maar een vaag streepje is vind ik eigenlijk dat we moeten...en heb ik nou net een vent die helemaal niet altijd wil![]()
Ik zeg dan nooit dat het M O E T, maar probeer hem te verleiden en zo niet: pech gehad. Ik geef ons een jaar en als er dan nog geen zwangerschap is, dan ga ik minder spontaan doen en meld ik gewoon: Nu gaan we!
Lekkere relatie heb je dan als jequote:Op zondag 20 januari 2008 18:32 schreef hellennelleh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg mijn man niets! Inderdaad omdat het anders helemaal niet spontaan is (of lijkt; ik ben zelf al maaaanden niet spontaan, eerlijk gezegd. Helemaal niet nu ik ovulatietesten heb; zodra er maar een vaag streepje is vind ik eigenlijk dat we moeten...en heb ik nou net een vent die helemaal niet altijd wil![]()
Ik zeg dan nooit dat het M O E T, maar probeer hem te verleiden en zo niet: pech gehad. Ik geef ons een jaar en als er dan nog geen zwangerschap is, dan ga ik minder spontaan doen en meld ik gewoon: Nu gaan we!
Dat ben ik niet helemaal met je eens.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:32 schreef Burdie het volgende:
Zodra seks een 'moetje' gaat worden, zou ik me zorgen maken om iets anders dan zwanger worden.
Heb jij dan echt altijd elke dag zin? En doen jullie het dan ook elke dag?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:32 schreef Burdie het volgende:
Zodra seks een 'moetje' gaat worden, zou ik me zorgen maken om iets anders dan zwanger worden.
Seks wordt geen moetje. Alleen tijdens een bepaalde periode in de cyclus doe je het toch omdat het vruchtbare dagen zijn, ook al heb je wat minder zin. Seks is nodig om zwanger te worden, en dan is het ook nog eens nodig om het op bepaalde momenten te doen. Als je die altijd mist omdat je eigenlijk geen zin hebt, is dat erg jammer. Zin maken kan helemaal geen kwaad en meestal als je zin gemaakt hebt, is het nog leuk en lekker ook.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:32 schreef Burdie het volgende:
dus jij gaat er IEDERE dag met evenveel plezier tegen aan ?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:27 schreef Burdie het volgende:
Lekkere relatie heb je dan als je
1. seks ziet als een 'moetje' om kinderen te verwekken en
2. als je daarover ook nog eens moet liegen tegen je man.
Dat dacht ik inderdaad ook de eerste maandenquote:Op maandag 21 januari 2008 12:07 schreef Sjeen het volgende:
Och... als je nog pril in je relatie zit, dan is het idee dat je wel eens geen zin in sex zou kunnen hebben natuurlijk vrij onvoorstelbaar
Het gaat me vooral om het liegen erover door de persoon die ik aanhaalde.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:59 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dus jij gaat er IEDERE dag met evenveel plezier tegen aan ?. Jij bent nooit eens moe, jij hebt ALTIJD zin?
en je acht jezelf en je relatie dan ook nog eens hoger in omdat dit zo is?
Nou ja ik heb nergens gelezen dat ze het over liegen had..quote:Op maandag 21 januari 2008 15:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om het liegen erover door de persoon die ik aanhaalde.
Bovendien schreef deze persoon ook al maanden geen zin meer te hebben in seks en dan lijkt me dat er iets niet helemaal lekker zit in de relatie.
Ik heb wel gehad door medicijnen, maar ook door traumaverwerking dat ik geen zin had in sex, niet dat ik anti was, maar de zin was gewoon weg. Had niets met mijn relatie te maken, want toen dat achter de rug was kwam de zin ook weer terug.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om het liegen erover door de persoon die ik aanhaalde.
Bovendien schreef deze persoon ook al maanden geen zin meer te hebben in seks en dan lijkt me dat er iets niet helemaal lekker zit in de relatie.
No offence, maar dan kun je wel zeggen dat 'verplichte seks omwille van een zwangerschap" je niets lijkt, maar je hebt natuurlijk niet echt een idee hoe het zou zijn als je al 2 jaar bezig was of in de medische molen meedraait.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:43 schreef Llewella het volgende:
[..]
Zelf lijkt mij verplichte sex omwille van een zwangerschap ook niets.
Ik hield wel precies bij wanneer mijn periode en mogelijke ovulatie was, maar meer ook voor de 'andersom-tactiek', omdat ik 2 jaar zonder anti-conceptie heb doorgebracht terwijl we toen nog niet zwanger wilde raken, en tjah, het ging daarna ook wel heel makkelijk met het wel te raken, dus het verplichte hebben wij nooit hoeven doen gelukkig.
Ik had wel al helemaal uitstippeld wanneer we het zouden moeten doen (ik ging namelijk ook nog eens voor sterrenbeelden plannen), maar voor we echt aan de gang gingen was ik dus al zwanger na 1 keertje de absolute spontaniteit zijn gang te laten gaan in de minder veilige periode
Absoluut! Het was ook absoluut geen afrekening naar anderen toe ofzow, maar ik denk dat het voor niemand leuk is zolang te moeten wachten en steeds maar weer te moeten proberen, en steeds weer die teleurstelling.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
No offence, maar dan kun je wel zeggen dat 'verplichte seks omwille van een zwangerschap" je niets lijkt, maar je hebt natuurlijk niet echt een idee hoe het zou zijn als je al 2 jaar bezig was of in de medische molen meedraait.
Ik denk dat de meeste mensen hoopvol en blij beginnen met de pil of condooms de deur uit te doen en gewoon maar te zien wanneer het raak is, maar als dat erg lang gaat duren, ga je er toch iets anders tegenaan kijken.
Ik kan je foto niet zien...quote:Op maandag 21 januari 2008 18:07 schreef DevilsChase het volgende:
Net nog een test gedaan, een week na mijn 1e positieve. Deze was een beetje licht nog, dus ik denk, ach, doe er nog 1! En dit is het resultaat:
http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=38104
Nu echt VET duidelijk
Hoe staat het verder met jullie dames?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |