Tja, zoals gezegd: op zich is het mogelijk dat je zwanger bent, maar dat het nog te vroeg is voor ene positieve test. Het kan ook zijn dat er niets is en je nog echt ongesteld moet worden. Of dat dit lichte bloedverlies toch de menstruatie van deze keer was en het over een week of 4 opnieuw is.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:57 schreef sneeuwvlokje het volgende:
het eerste bloedverlies heb ik gehad op 1 december. het vruchtje is er op 5 december uitgekomen. op 7 december heb in een inwendige echo gehad voor te kijken of alles schoon was. is nu de 5 a 6 weken geleden.
Dankjewel:D Ik hoop echt dat jij snel aan de beurt bentquote:Op maandag 14 januari 2008 22:46 schreef Fruppel het volgende:GEFELICTEERD!!!! Super leuk voor je!!
Ahhquote:Op maandag 14 januari 2008 22:57 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
Dankjewel:D Ik hoop echt dat jij snel aan de beurt bentIk gun het je zo ...
Nou, kan het niet beseffen eigenlijk. Heb net nog een test gedaan en ook 2 duidelijke strepen... echt bizar. Niet echt last van kwaaltjes, alleen moe en last van me tieten haha. Meer nog niet gelukkig!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:04 schreef Koningin het volgende:
Gefeliciteerd DevilsChase.
Wat leuk voor je!!
Hoe voel je je nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |