Mja, maar als ik niets zeg en hem ineens stipt om de dag ga verleiden, voelt hij wel natiigheidquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:22 schreef Again het volgende:
Ik vertel het ook niet hoor Frups anders gaat het hier geheid mis!
Dankjewel!quote:Op zondag 20 januari 2008 17:55 schreef Again het volgende:
Spannend Juttertje! Ben erg benieuwd hoe het je zal verlopen! Succes!
Nee hoor, ik zeg mijn man niets! Inderdaad omdat het anders helemaal niet spontaan is (of lijkt; ik ben zelf al maaaanden niet spontaan, eerlijk gezegd. Helemaal niet nu ik ovulatietesten heb; zodra er maar een vaag streepje is vind ik eigenlijk dat we moeten...en heb ik nou net een vent die helemaal niet altijd wilquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:43 schreef Fruppel het volgende:
Vertellen jullie eigenlijk aan jullie partner wanneer jullie vruchtbare dagen zijn en wanneer er geklust mag worden?
Ik doe dat niet en probeer het zo spontaan mogelijk te houden maar loop dan wel soms het risico om op de verkeerde dag te klussen en dat wil ik natuurlijk ook niet.
Als ik zeg dat het "moet" dan word het een moeten en ook dat willen we niet want het moet natuurlijk wel leuk en spontaan blijven.
Poeh best ingewikkeld dat zwanger worden
Ik heb ook zo'n ventquote:Op zondag 20 januari 2008 18:32 schreef hellennelleh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg mijn man niets! Inderdaad omdat het anders helemaal niet spontaan is (of lijkt; ik ben zelf al maaaanden niet spontaan, eerlijk gezegd. Helemaal niet nu ik ovulatietesten heb; zodra er maar een vaag streepje is vind ik eigenlijk dat we moeten...en heb ik nou net een vent die helemaal niet altijd wil![]()
Ik zeg dan nooit dat het M O E T, maar probeer hem te verleiden en zo niet: pech gehad. Ik geef ons een jaar en als er dan nog geen zwangerschap is, dan ga ik minder spontaan doen en meld ik gewoon: Nu gaan we!
Lekkere relatie heb je dan als jequote:Op zondag 20 januari 2008 18:32 schreef hellennelleh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg mijn man niets! Inderdaad omdat het anders helemaal niet spontaan is (of lijkt; ik ben zelf al maaaanden niet spontaan, eerlijk gezegd. Helemaal niet nu ik ovulatietesten heb; zodra er maar een vaag streepje is vind ik eigenlijk dat we moeten...en heb ik nou net een vent die helemaal niet altijd wil![]()
Ik zeg dan nooit dat het M O E T, maar probeer hem te verleiden en zo niet: pech gehad. Ik geef ons een jaar en als er dan nog geen zwangerschap is, dan ga ik minder spontaan doen en meld ik gewoon: Nu gaan we!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |