Mja, maar als ik niets zeg en hem ineens stipt om de dag ga verleiden, voelt hij wel natiigheidquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:22 schreef Again het volgende:
Ik vertel het ook niet hoor Frups anders gaat het hier geheid mis!
Dankjewel!quote:Op zondag 20 januari 2008 17:55 schreef Again het volgende:
Spannend Juttertje! Ben erg benieuwd hoe het je zal verlopen! Succes!
Nee hoor, ik zeg mijn man niets! Inderdaad omdat het anders helemaal niet spontaan is (of lijkt; ik ben zelf al maaaanden niet spontaan, eerlijk gezegd. Helemaal niet nu ik ovulatietesten heb; zodra er maar een vaag streepje is vind ik eigenlijk dat we moeten...en heb ik nou net een vent die helemaal niet altijd wilquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:43 schreef Fruppel het volgende:
Vertellen jullie eigenlijk aan jullie partner wanneer jullie vruchtbare dagen zijn en wanneer er geklust mag worden?
Ik doe dat niet en probeer het zo spontaan mogelijk te houden maar loop dan wel soms het risico om op de verkeerde dag te klussen en dat wil ik natuurlijk ook niet.
Als ik zeg dat het "moet" dan word het een moeten en ook dat willen we niet want het moet natuurlijk wel leuk en spontaan blijven.
Poeh best ingewikkeld dat zwanger worden
Ik heb ook zo'n ventquote:Op zondag 20 januari 2008 18:32 schreef hellennelleh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg mijn man niets! Inderdaad omdat het anders helemaal niet spontaan is (of lijkt; ik ben zelf al maaaanden niet spontaan, eerlijk gezegd. Helemaal niet nu ik ovulatietesten heb; zodra er maar een vaag streepje is vind ik eigenlijk dat we moeten...en heb ik nou net een vent die helemaal niet altijd wil![]()
Ik zeg dan nooit dat het M O E T, maar probeer hem te verleiden en zo niet: pech gehad. Ik geef ons een jaar en als er dan nog geen zwangerschap is, dan ga ik minder spontaan doen en meld ik gewoon: Nu gaan we!
Lekkere relatie heb je dan als jequote:Op zondag 20 januari 2008 18:32 schreef hellennelleh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg mijn man niets! Inderdaad omdat het anders helemaal niet spontaan is (of lijkt; ik ben zelf al maaaanden niet spontaan, eerlijk gezegd. Helemaal niet nu ik ovulatietesten heb; zodra er maar een vaag streepje is vind ik eigenlijk dat we moeten...en heb ik nou net een vent die helemaal niet altijd wil![]()
Ik zeg dan nooit dat het M O E T, maar probeer hem te verleiden en zo niet: pech gehad. Ik geef ons een jaar en als er dan nog geen zwangerschap is, dan ga ik minder spontaan doen en meld ik gewoon: Nu gaan we!
Dat ben ik niet helemaal met je eens.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:32 schreef Burdie het volgende:
Zodra seks een 'moetje' gaat worden, zou ik me zorgen maken om iets anders dan zwanger worden.
Heb jij dan echt altijd elke dag zin? En doen jullie het dan ook elke dag?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:32 schreef Burdie het volgende:
Zodra seks een 'moetje' gaat worden, zou ik me zorgen maken om iets anders dan zwanger worden.
Seks wordt geen moetje. Alleen tijdens een bepaalde periode in de cyclus doe je het toch omdat het vruchtbare dagen zijn, ook al heb je wat minder zin. Seks is nodig om zwanger te worden, en dan is het ook nog eens nodig om het op bepaalde momenten te doen. Als je die altijd mist omdat je eigenlijk geen zin hebt, is dat erg jammer. Zin maken kan helemaal geen kwaad en meestal als je zin gemaakt hebt, is het nog leuk en lekker ook.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:32 schreef Burdie het volgende:
dus jij gaat er IEDERE dag met evenveel plezier tegen aan ?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:27 schreef Burdie het volgende:
Lekkere relatie heb je dan als je
1. seks ziet als een 'moetje' om kinderen te verwekken en
2. als je daarover ook nog eens moet liegen tegen je man.
Dat dacht ik inderdaad ook de eerste maandenquote:Op maandag 21 januari 2008 12:07 schreef Sjeen het volgende:
Och... als je nog pril in je relatie zit, dan is het idee dat je wel eens geen zin in sex zou kunnen hebben natuurlijk vrij onvoorstelbaar
Het gaat me vooral om het liegen erover door de persoon die ik aanhaalde.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:59 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dus jij gaat er IEDERE dag met evenveel plezier tegen aan ?. Jij bent nooit eens moe, jij hebt ALTIJD zin?
en je acht jezelf en je relatie dan ook nog eens hoger in omdat dit zo is?
Nou ja ik heb nergens gelezen dat ze het over liegen had..quote:Op maandag 21 januari 2008 15:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om het liegen erover door de persoon die ik aanhaalde.
Bovendien schreef deze persoon ook al maanden geen zin meer te hebben in seks en dan lijkt me dat er iets niet helemaal lekker zit in de relatie.
Ik heb wel gehad door medicijnen, maar ook door traumaverwerking dat ik geen zin had in sex, niet dat ik anti was, maar de zin was gewoon weg. Had niets met mijn relatie te maken, want toen dat achter de rug was kwam de zin ook weer terug.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om het liegen erover door de persoon die ik aanhaalde.
Bovendien schreef deze persoon ook al maanden geen zin meer te hebben in seks en dan lijkt me dat er iets niet helemaal lekker zit in de relatie.
No offence, maar dan kun je wel zeggen dat 'verplichte seks omwille van een zwangerschap" je niets lijkt, maar je hebt natuurlijk niet echt een idee hoe het zou zijn als je al 2 jaar bezig was of in de medische molen meedraait.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:43 schreef Llewella het volgende:
[..]
Zelf lijkt mij verplichte sex omwille van een zwangerschap ook niets.
Ik hield wel precies bij wanneer mijn periode en mogelijke ovulatie was, maar meer ook voor de 'andersom-tactiek', omdat ik 2 jaar zonder anti-conceptie heb doorgebracht terwijl we toen nog niet zwanger wilde raken, en tjah, het ging daarna ook wel heel makkelijk met het wel te raken, dus het verplichte hebben wij nooit hoeven doen gelukkig.
Ik had wel al helemaal uitstippeld wanneer we het zouden moeten doen (ik ging namelijk ook nog eens voor sterrenbeelden plannen), maar voor we echt aan de gang gingen was ik dus al zwanger na 1 keertje de absolute spontaniteit zijn gang te laten gaan in de minder veilige periode
Absoluut! Het was ook absoluut geen afrekening naar anderen toe ofzow, maar ik denk dat het voor niemand leuk is zolang te moeten wachten en steeds maar weer te moeten proberen, en steeds weer die teleurstelling.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
No offence, maar dan kun je wel zeggen dat 'verplichte seks omwille van een zwangerschap" je niets lijkt, maar je hebt natuurlijk niet echt een idee hoe het zou zijn als je al 2 jaar bezig was of in de medische molen meedraait.
Ik denk dat de meeste mensen hoopvol en blij beginnen met de pil of condooms de deur uit te doen en gewoon maar te zien wanneer het raak is, maar als dat erg lang gaat duren, ga je er toch iets anders tegenaan kijken.
Ik kan je foto niet zien...quote:Op maandag 21 januari 2008 18:07 schreef DevilsChase het volgende:
Net nog een test gedaan, een week na mijn 1e positieve. Deze was een beetje licht nog, dus ik denk, ach, doe er nog 1! En dit is het resultaat:
http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=38104
Nu echt VET duidelijk
Hoe staat het verder met jullie dames?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |