abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:42:43 #241
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56096578
Hai Reinhilde, welkom en heel veel plezier met het afwachten!
  donderdag 17 januari 2008 @ 10:49:39 #242
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_56096791
Balen LVOM en happyme
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_56101111
Bedankt allemaal, af en toe heb ik wel eens een dipje (zeker als je hoort dat zo'n onverantwoordelijk geval als Britney Spears waarschijnlijk weer zwanger is ) maar we gaan er gewoon weer voor.

Welkom Reinhilde! Nog maar een paar daagjes wachten dus, spannend hoor.
pi_56108267
Ja! Zeker spannend.

En ik voel ook van alles, maar heb bijna het idee dat ik me zwanger aan het denken ben
  vrijdag 18 januari 2008 @ 10:33:28 #245
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56123402
Ik denk mezelf ook elke maand zwanger, zelfs als ik eigenlijk helemaal niet zwanger kan zijn!
Ach dromen mag !

Happyme, die dipjes horen er wel een beetje bij natuurlijk, denk dat iedereen daar wel last van heeft die zwanger probeerd te worden.
Ik kan ook me zo nu en dan ook lekker druk maken als het weer niet gelukt is, maar aan de andere kant ben ik ook helemaal niet lang bezig.
Ben gewoon een stuk ongeduld!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 10:43:37 #246
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56123632
Vertellen jullie eigenlijk aan jullie partner wanneer jullie vruchtbare dagen zijn en wanneer er geklust mag worden?
Ik doe dat niet en probeer het zo spontaan mogelijk te houden maar loop dan wel soms het risico om op de verkeerde dag te klussen en dat wil ik natuurlijk ook niet.
Als ik zeg dat het "moet" dan word het een moeten en ook dat willen we niet want het moet natuurlijk wel leuk en spontaan blijven.

Poeh best ingewikkeld dat zwanger worden
pi_56123718
Ik vertel het wel ja.
Maar we beginnen pas net, dus dan is de 'dwang' er nog niet zo heel erg.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 10:59:26 #248
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56124074
Mijn vriend wil het ook eigenlijk niet weten, dat is geen desinteresse maar het gaat tegen zijn gevoel in op de een of andere manier.
Ik denk dat hij bang is dat er dan teveel druk op komt zeg maar.
Hij wil net zo graag een kindje als dat ik dat wil dus daar ligt het niet aan.
  Moderator vrijdag 18 januari 2008 @ 11:07:09 #249
5428 crew  miss_sly
pi_56124276
Ik vertel het ook. Er zit wel een soort dwang achter die dagen, maar van de andere kant kun je dan ook samen proberen om het toch leuk te houden, grapjes te maken, etc. In ieder geval weet schaap dan ook dat het toch 'moet' en maken we er samen wat leuks van
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56124405
Ik zal het later zeker zeggen tegen mijn man. Belangrijke reden hiervoor zal wel zijn omdat ik clomid zal moeten nemen en dat niet onnodig wil nemen dus geen kansen ga willen missen. Net zoals mijn man trouwens.
  Moderator vrijdag 18 januari 2008 @ 11:24:42 #251
5428 crew  miss_sly
pi_56124761
Dat telt bij ons natuurlijk ook mee, dat ik clomid moet slikken en dat ik niet meer zo jong ben. Gemiste kansen kunnen we ons niet echt veroorloven.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:43:53 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56127065
Reinhilde, je staat erbij hoor!
  vrijdag 18 januari 2008 @ 13:08:21 #253
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56127684
Dan is het natuurlijk ook logisch dat je het wel vertellen moet!
Vriendje zei net al dat hij het niet, niet wilt weten maar wil liever geleid worden zeg maar zodat het toch soort van ongedwongen blijft.
Haha naja we komen er wel uit! Weer genoeg over mijn vriend nu op Internet
pi_56135632
Dank je, Brighteyes.

(en! mijn borsten zijn supergevoelig en ik ben vreselijk moe! Maar goed, ik hou het er maar -klein beetje- op dat ik gewoon ongesteld word zondag).
pi_56137263
Ik vertel het ook niet hoor Frups anders gaat het hier geheid mis!
pi_56146083
Me vriendin gaat morgen een test doen
  zaterdag 19 januari 2008 @ 08:33:52 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56148205
Spannend!
En het is nu 'morgen'! En?
  Moderator zaterdag 19 januari 2008 @ 11:26:34 #258
5428 crew  miss_sly
pi_56149840
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:22 schreef Again het volgende:
Ik vertel het ook niet hoor Frups anders gaat het hier geheid mis!
Mja, maar als ik niets zeg en hem ineens stipt om de dag ga verleiden, voelt hij wel natiigheid
pi_56150624
Hoi,
Ik wil graag met jullie meepraten en wachten!
Ben sinds augustus aan het proberen voor de derde x zwanger te worden en mijn NOD is 22 januari.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:24:50 #260
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56152972
Ik heb het nu wel verteld haha en het lijkt niet heel veel druk te leggen op het geheel.
Ben benieuwd of het zo zal blijven!

Admiraal anaal weet je al meer?? Heeft je meisje al getest?

Mammamia welkom hier
pi_56153307
Welkom Mammamia! Spannende dagen dus voor de boeg! Succes!
pi_56159841
Mammamia welkom!

Miss_Sly nee ik moet er ook aardig wat werk voor doen lol, gewoon de hele maand door regelmatig euh.. fvf Dan valt het niet op!

Hier alles goeeeed!
Fijn weekend allemaal, x
  zondag 20 januari 2008 @ 11:40:12 #263
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_56173227
Hallo, welkom alle nieuwelingen!
En ook weer een zwangere, gefeliciteerd!

Ik vind het een beetje dubbel, ik ben dus weer ongesteld geworden en ga deze ronde met de IUI beginnen. Ik wacht aan de ene kant nog wel op een tweede streepje, maar het is meer iets voor het 'als zwanger worden...' topic. Ik denk dat het voor mij gewoon even verstandig is om het bij het ene topic te houden. Dus ik verhuis lekker naar dat topic! Dus mijn NOD hoeft niet meer in het lijstje!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_56179537
Succes Marie!! Spannend je IUI! Laat je wel effe horen als je zwanger bent hier? Ik vergeet in dat andere topic te lezen....

Hier allemaal kwaaltjes Vind het gewoon eng worden hahahaha..

Sprak vandaag de verloskundige die ik zelf graag voor mijn controles zou kiezen. Ik ken door mijn werk alle verloskundigen in Amsterdam en zij is echt de leukste.. Maar ik woon net buiten haar gebied.
Ze zei dat ik van harte welkom bij haar was Zo lief!
  zondag 20 januari 2008 @ 15:57:18 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56179788
Jammer Marie!
Hopelijk gaat jullie wens in het andere topic snel in vervulling!
pi_56182345
Hallo allemaal!
Heb afgelopen vrijdag mijn laatste pil genomen, dus nu breekt de spannende tijd aan van probereren zwanger te raken. Voor het doorgeven van mijn eerste NOD (even wennen aan het jargon hoor ) lijkt het me nu nog wat vroeg maar het lijkt me leuk vast met jullie mee te praten

Voor mij wordt het dus eerste even kijken of mijn cyclus normaal op gang komt.. Vroeger was het in ieder geval heel regelmatig en bij een eerdere tussentijdse stop met de pil ook direct weer, dus ik heb goede hoop
pi_56182644
Spannend Juttertje! Ben erg benieuwd hoe het je zal verlopen! Succes!
pi_56183121
quote:
Op zondag 20 januari 2008 17:55 schreef Again het volgende:
Spannend Juttertje! Ben erg benieuwd hoe het je zal verlopen! Succes!
Dankjewel!
pi_56183387
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:43 schreef Fruppel het volgende:
Vertellen jullie eigenlijk aan jullie partner wanneer jullie vruchtbare dagen zijn en wanneer er geklust mag worden?
Ik doe dat niet en probeer het zo spontaan mogelijk te houden maar loop dan wel soms het risico om op de verkeerde dag te klussen en dat wil ik natuurlijk ook niet.
Als ik zeg dat het "moet" dan word het een moeten en ook dat willen we niet want het moet natuurlijk wel leuk en spontaan blijven.

Poeh best ingewikkeld dat zwanger worden
Nee hoor, ik zeg mijn man niets! Inderdaad omdat het anders helemaal niet spontaan is (of lijkt; ik ben zelf al maaaanden niet spontaan, eerlijk gezegd. Helemaal niet nu ik ovulatietesten heb; zodra er maar een vaag streepje is vind ik eigenlijk dat we moeten...en heb ik nou net een vent die helemaal niet altijd wil
Ik zeg dan nooit dat het M O E T, maar probeer hem te verleiden en zo niet: pech gehad. Ik geef ons een jaar en als er dan nog geen zwangerschap is, dan ga ik minder spontaan doen en meld ik gewoon: Nu gaan we!
pi_56183477
quote:
Op zondag 20 januari 2008 18:32 schreef hellennelleh het volgende:

[..]

Nee hoor, ik zeg mijn man niets! Inderdaad omdat het anders helemaal niet spontaan is (of lijkt; ik ben zelf al maaaanden niet spontaan, eerlijk gezegd. Helemaal niet nu ik ovulatietesten heb; zodra er maar een vaag streepje is vind ik eigenlijk dat we moeten...en heb ik nou net een vent die helemaal niet altijd wil
Ik zeg dan nooit dat het M O E T, maar probeer hem te verleiden en zo niet: pech gehad. Ik geef ons een jaar en als er dan nog geen zwangerschap is, dan ga ik minder spontaan doen en meld ik gewoon: Nu gaan we!
Ik heb ook zo'n vent
Maar net daarvoor heeft hij zoiets van: als ik geen zin heb, dan moet het toch maar.
Ik denk dat ik meer kans maak als ik het hem zeg
  Jubileum moderator maandag 21 januari 2008 @ 09:55:59 #271
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56193097
Welkom Juttertje

Mammamia welkom en je staat in het lijstje

Reinhilde ook welkom hier

Marie Heel veel succes in het andere topic
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_56193439
He, het wordt hier aardig druk, gezellig!
  maandag 21 januari 2008 @ 10:27:10 #273
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56193721
quote:
Op zondag 20 januari 2008 18:32 schreef hellennelleh het volgende:

[..]

Lekkere relatie heb je dan als je
1. seks ziet als een 'moetje' om kinderen te verwekken en
2. als je daarover ook nog eens moet liegen tegen je man

.
KuikenGuppy
  Moderator maandag 21 januari 2008 @ 10:30:59 #274
5428 crew  miss_sly
pi_56193809
Als je kinderen wilt verwekken is seks inderdaad een moetje. Zonder seks gaat het op zeker niet lukken
  maandag 21 januari 2008 @ 10:32:06 #275
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56193831
Zodra seks een 'moetje' gaat worden, zou ik me zorgen maken om iets anders dan zwanger worden.
KuikenGuppy
pi_56193891
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:32 schreef Burdie het volgende:
Zodra seks een 'moetje' gaat worden, zou ik me zorgen maken om iets anders dan zwanger worden.
Dat ben ik niet helemaal met je eens.
Je wilt met zijn 2en graag iets, en in sommige gevallen wordt sex dan een moetje.
Maar dat hoeft toch niet erg te zijn?
  maandag 21 januari 2008 @ 10:40:36 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56194014
quote:
Heb jij dan echt altijd elke dag zin? En doen jullie het dan ook elke dag?
Dan heb je dit 'probleem' namelijk niet idd.

Maar als dat niet zo is dan ga je op een gegeven moment echt wel een klein beetje de kalender in de gaten houden. Althans, iig na een paar maanden denk ik.
Zo werkt het in ieder geval bij heel veel vrouwen/mannen/stellen.
  Moderator maandag 21 januari 2008 @ 10:52:59 #278
5428 crew  miss_sly
pi_56194310
quote:
Seks wordt geen moetje. Alleen tijdens een bepaalde periode in de cyclus doe je het toch omdat het vruchtbare dagen zijn, ook al heb je wat minder zin. Seks is nodig om zwanger te worden, en dan is het ook nog eens nodig om het op bepaalde momenten te doen. Als je die altijd mist omdat je eigenlijk geen zin hebt, is dat erg jammer. Zin maken kan helemaal geen kwaad en meestal als je zin gemaakt hebt, is het nog leuk en lekker ook.

En de rest van de tijd doe je het gewoon alleen maar als je geen zin hoeft te maken.
pi_56195992
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:27 schreef Burdie het volgende:

Lekkere relatie heb je dan als je
1. seks ziet als een 'moetje' om kinderen te verwekken en
2. als je daarover ook nog eens moet liegen tegen je man

.
dus jij gaat er IEDERE dag met evenveel plezier tegen aan ? . Jij bent nooit eens moe, jij hebt ALTIJD zin?

en je acht jezelf en je relatie dan ook nog eens hoger in omdat dit zo is?
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  Licht Ontvlambaar maandag 21 januari 2008 @ 12:07:14 #280
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56196147
Och... als je nog pril in je relatie zit, dan is het idee dat je wel eens geen zin in sex zou kunnen hebben natuurlijk vrij onvoorstelbaar
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_56197503
quote:
Op maandag 21 januari 2008 12:07 schreef Sjeen het volgende:
Och... als je nog pril in je relatie zit, dan is het idee dat je wel eens geen zin in sex zou kunnen hebben natuurlijk vrij onvoorstelbaar
Dat dacht ik inderdaad ook de eerste maanden

Maar voor de rest ben ik met al het bovenstaande akkoord. Mijn man en ik werken elke week ongeveer 50u en komen 's avonds soms pas om 22u thuis. Ik kan je garanderen dat je - in de wetenschap dat je de dag erop om 6.15u moet opstaan - minder zin hebt in seks. En als je dan voor een tweede streepje gaat, ga je wel vlug seks hebben omdat het moet, maar anders... dan komt het er bij ons niet van. Die 'schade' halen we wel op een ander tijdstip in
  maandag 21 januari 2008 @ 15:01:45 #282
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_56200209
quote:
Op maandag 21 januari 2008 11:59 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

dus jij gaat er IEDERE dag met evenveel plezier tegen aan ? . Jij bent nooit eens moe, jij hebt ALTIJD zin?

en je acht jezelf en je relatie dan ook nog eens hoger in omdat dit zo is?
Het gaat me vooral om het liegen erover door de persoon die ik aanhaalde.
Bovendien schreef deze persoon ook al maanden geen zin meer te hebben in seks en dan lijkt me dat er iets niet helemaal lekker zit in de relatie.
KuikenGuppy
pi_56200477
quote:
Op maandag 21 januari 2008 15:01 schreef Burdie het volgende:

[..]

Bovendien schreef deze persoon ook al maanden geen zin meer te hebben in seks en dan lijkt me dat er iets niet helemaal lekker zit in de relatie.
Nou ja ik heb nergens gelezen dat ze het over liegen had..
En ik denk dat je dit pas zult begrijpen als je het mee maakt..
Er over lezen wil nog niet zeggen dat je je kan indenken hoe je dat zelf zou doen als je in die situatie zou zitten..
En trouwens.. Geen zin in sex heeft niets te maken met je relatie hoor.. Alleen als je dit bij een ander wel zou hebben..

En ik doe hetzelfde.. Nu ben ik wel heel spontaan uit mezelf en heb ik een vent die gewoon minder wil..
Maar ik ga hem niet vertellen dat ik vrij omdat ik een kind wil (dat weet hij namelijk zelf en dat wil hij namelijk zelf ook).. Ik hou zelf niet altijd bij wanneer mijn vruchtbare dagen zijn omdat ik dit te horen krijg in het ziekenhuis en de ene keer vertel ik dat mijn man en de andere keer niet..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 21 januari 2008 @ 15:29:28 #284
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56200722
Jettertje welkom hier, heel veel plezier en succes !

Marie, heel veel succes, en hou je ons op de hoogte? Ik zal af en toe even komen neuzen in je nieuwe topic!

Againnie, hoe is het met jou??
Hier zijn de "groene dagen" weer aangebroken en we zijn gister begonnen met om de dag klussen, we hebben er een goed gevoel over deze maand en ik ben dus ook erg benieuwd of het raak zal zijn!!

[ Bericht 25% gewijzigd door Fruppel op 21-01-2008 15:33:16 (aanvulling) ]
pi_56202148
Hey Frups met mij gaat het goed! Ik PM je effe..

Spannend weer de groene dagen. Kun je eindelijk weer wat 'doen' he
Succes zaadjes!
  maandag 21 januari 2008 @ 17:14:22 #286
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56202935
Ja inderdaad zo is het wel , het gaat helemaal leuk ook dus dat is fijn!
Ben blij dat jet goed met je gaat!

X
pi_56204025
Net nog een test gedaan, een week na mijn 1e positieve. Deze was een beetje licht nog, dus ik denk, ach, doe er nog 1! En dit is het resultaat:

http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=38104

Nu echt VET duidelijk

Hoe staat het verder met jullie dames?
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
pi_56204247
Geen 2e streepje hier

Maar wie weet in de toekomst
  Moderator maandag 21 januari 2008 @ 18:58:42 #289
5428 crew  miss_sly
pi_56205239
Jammer admiraal. Hopelijk de volgende keer dan
pi_56205273
volgende keer beter

op naar de volgende keer we gaan veel oefenen
pi_56205520
Nou, gistermiddag een test gedaan, kon me niet inhouden en wilde perse testen.
Ik kijk verkeerd (ja, zenuwen) en dacht dat ik zwanger was. Vriendje en ik in een innige omhelzing en we kijken nog een keer en nee hoor
Maar ik ben ook niet ongesteld. Ik hoop eigenlijk nog steeds dat ik toch zwanger ben... Ik ga morgen een nieuwe test halen, en als ik dan woensdagochtend nog niet ongesteld ben geworden, nog een keertje testen.
pi_56207798
quote:
Op maandag 21 januari 2008 15:01 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik heb wel gehad door medicijnen, maar ook door traumaverwerking dat ik geen zin had in sex, niet dat ik anti was, maar de zin was gewoon weg. Had niets met mijn relatie te maken, want toen dat achter de rug was kwam de zin ook weer terug.

Aan m'n vriend merk ik ook wel dat als hij veel stress op z'n werk heeft dat zijn gevoel qua dat ook naar beneden gaat, want stress is echt een grote anti qua dat.

Als je er samen maar over kunt praten erover en dat het geen probleem gaat worden voor een van de twee of beiden.

Zelf lijkt mij verplichte sex omwille van een zwangerschap ook niets.
Ik hield wel precies bij wanneer mijn periode en mogelijke ovulatie was, maar meer ook voor de 'andersom-tactiek', omdat ik 2 jaar zonder anti-conceptie heb doorgebracht terwijl we toen nog niet zwanger wilde raken, en tjah, het ging daarna ook wel heel makkelijk met het wel te raken, dus het verplichte hebben wij nooit hoeven doen gelukkig.
Ik had wel al helemaal uitstippeld wanneer we het zouden moeten doen (ik ging namelijk ook nog eens voor sterrenbeelden plannen ), maar voor we echt aan de gang gingen was ik dus al zwanger na 1 keertje de absolute spontaniteit zijn gang te laten gaan in de minder veilige periode
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  Moderator maandag 21 januari 2008 @ 20:51:04 #293
5428 crew  miss_sly
pi_56207985
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:43 schreef Llewella het volgende:

[..]

Zelf lijkt mij verplichte sex omwille van een zwangerschap ook niets.
Ik hield wel precies bij wanneer mijn periode en mogelijke ovulatie was, maar meer ook voor de 'andersom-tactiek', omdat ik 2 jaar zonder anti-conceptie heb doorgebracht terwijl we toen nog niet zwanger wilde raken, en tjah, het ging daarna ook wel heel makkelijk met het wel te raken, dus het verplichte hebben wij nooit hoeven doen gelukkig.
Ik had wel al helemaal uitstippeld wanneer we het zouden moeten doen (ik ging namelijk ook nog eens voor sterrenbeelden plannen ), maar voor we echt aan de gang gingen was ik dus al zwanger na 1 keertje de absolute spontaniteit zijn gang te laten gaan in de minder veilige periode
No offence, maar dan kun je wel zeggen dat 'verplichte seks omwille van een zwangerschap" je niets lijkt, maar je hebt natuurlijk niet echt een idee hoe het zou zijn als je al 2 jaar bezig was of in de medische molen meedraait.
Ik denk dat de meeste mensen hoopvol en blij beginnen met de pil of condooms de deur uit te doen en gewoon maar te zien wanneer het raak is, maar als dat erg lang gaat duren, ga je er toch iets anders tegenaan kijken.
pi_56208173
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

No offence, maar dan kun je wel zeggen dat 'verplichte seks omwille van een zwangerschap" je niets lijkt, maar je hebt natuurlijk niet echt een idee hoe het zou zijn als je al 2 jaar bezig was of in de medische molen meedraait.
Ik denk dat de meeste mensen hoopvol en blij beginnen met de pil of condooms de deur uit te doen en gewoon maar te zien wanneer het raak is, maar als dat erg lang gaat duren, ga je er toch iets anders tegenaan kijken.
Absoluut! Het was ook absoluut geen afrekening naar anderen toe ofzow, maar ik denk dat het voor niemand leuk is zolang te moeten wachten en steeds maar weer te moeten proberen, en steeds weer die teleurstelling.
Daarom ben ik al lang blij dat het bij ons nooit tot dat punt heeft moeten komen, want ik voelde mezelf al wel een beetje schuldig dat ik echt mijn agenda al vol had staan met mogelijke data (waar mijn vriend overigens ook prima van op de hoogte was).
Ik denk dat ik mezelf helemaal gek had gemaakt met nod's en ovulatiesprongen e.d., en de teleurstellingen, ik was er nu al zo erg mee om bij te houden. Ik had voor mezelf ook een ultimatum gegeven ivm leeftijd.

Ik heb zelf al 'lang' moeten wachten om ervoor te gaan gezien ik ook nog eens 4 jaar ertussen uit ben geweest ivm ziekte, had wel al een paar jaar eerder moeder willen worden, maargoed, het is me ook alles waard geweest om geduldig te blijven tot we er wel klaar voor waren
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_56216618
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:07 schreef DevilsChase het volgende:
Net nog een test gedaan, een week na mijn 1e positieve. Deze was een beetje licht nog, dus ik denk, ach, doe er nog 1! En dit is het resultaat:

http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=38104

Nu echt VET duidelijk

Hoe staat het verder met jullie dames?
Ik kan je foto niet zien...
  dinsdag 22 januari 2008 @ 09:27:22 #296
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56217082
DC je moet denk ik je foto even ergens anders uploaden, wij kunnen heb niet zien!

Admiraal, jammer dat het geen positieve test was, succes de volgende ronde.
Reinhilde, succes meis.
pi_56217368
Bij mij wisselt het ook wel per maand hoor, de verplichtheid. Het helpt mee dat ik op de vruchtbare dagen zelf heel veel zin (hormonen ftw!) heb en daar kan mijn man geen weerstand tegen bieden. Dus meestal lukt het wel. Nu we al een tijdje bezig zijn let ik er wel meer op dat het op de goede dagen gebeurt en als hij niet wil dan meld ik even dat het noodzaak is, voor de rest probeer ik er niet teveel aan te denken.

Zowel mijn moeder als mijn schoonmoeder geloven er trouwens heilig in dat het wel goed komt als je er maar niet teveel mee bezig bent. Ik dacht altijd dat ik me vreselijk zou gaan ergeren aan die praatjes, maar ik kan het goed hebben. Ik geloof er niet in, maar het is toch lief dat ze meedenken.

Nou dames, veel succes maar weer deze maand!
pi_56221995
Ik ben vanochtend ongesteld geworden

Maar, het was pas de eerste ronde, dus we klussen lekker verder
pi_56222030
Oh, en mn NOD mag op 21 februari.

--edit: ik ben maar een heel klein beetje bloed verloren, en het is oud bloed. pff. Zal ik nog een test doen? Heeft iemand dit ook een keer gehad? --

[ Bericht 70% gewijzigd door Reinhilde op 22-01-2008 13:56:40 ]
  dinsdag 22 januari 2008 @ 14:25:42 #300
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56224368
Reinhilde, ik zou nog niet testen no maar even afwachten of je menstruatie alsnog doorbreekt.
Als je het een paar dagen geen echte menstruatie hebt zou ik er pas een test aan wagen.
pi_56231914
Hey allemaal!!
ik be nieuw op dit forum en ben dan ook benieuwd hoe het zal gaan!
wij zijn nu pas bezig aan de eerste ronde en het klussen zit er al op!
nu is het wachten geblazen of ik ongesteld word of niet.
ik ga er wel van uit want het komt niet vaak voor je meteen aantelt. toch???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')