nope nog niets... niet ongesteld in elk geval nog... nog steeds wel wat pijnlijke tepels...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:06 schreef Rapunzell het volgende:
Beesie-jen daar al iets te merken? en kloontje hoop dat jullie er mooi gebruik van konden makendan zou je letterlijk een mooi begin van 2008 hebben
Ik ga hopelijk over een paar maanden naar een ver, ver land, en dat gaat dus niet als je al lang, lang zwanger bent.quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:56 schreef Fruppel het volgende:
Dm ik heb het geloof ik even een beete gemist...zijn jullie helemaal gestopt met proberen?
Van welke site bestel je die dan?quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:56 schreef Fruppel het volgende:
Dm ik heb het geloof ik even een beete gemist...zijn jullie helemaal gestopt met proberen?
Mijn ovulatietesten heb ik online besteld en ik zou verder niet weten waar ik ze anders goedkoop kan bestellen of kopen eigenlijk...? Helaas geen tips van mij
Dat zijn ook redelijke prijzen moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:11 schreef Fruppel het volgende:
Ik heb ze besteld via deze site .
Ben er erg tevreden over, na ontvangst van je betaling krijg je een bevestiging en word de bestelling direct verzonden.
Meestal heb je het de volgende dag al binnen in een zeer discreet pakje.
hier ook alles prima.. maar ik men, ik ben echt met vlagen chagarijnig zeg... heb echt medelijden met vriendje...quote:Op zondag 6 januari 2008 14:37 schreef Rapunzell het volgende:
Jammer Beessie-jen![]()
LVOmeisje hier prima hoor , daar ook?
ik heb ovulatietests in een casette, dat schijnt beter te zijn dan die midstream-dingen. Er zit een pipet bij zodat je altijd zelfde hoeveelheid urine test.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:58 schreef Again het volgende:
Welkom Koningin!! Bea nog aan een kind, sjonge
Bloeden is hier nu stuk minder gelukkig maar wel nog steeds aanwezig..
Ik ga deze maand maar goed ovulatietestjes doen om hem niet te missen..
Waar kopen jullie ze trouwens? Zie in de drogisten alleen die dure van Clearblue.. En heb geen internetbankieren nog dus online bestellen zit er ook niet in..
Hier ook, dus kan nog niet veel melden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou hier rustig... ben dus net ongesteld geweest en gaan weer aan het klussen
Tja, wat is normaal...quote:Op zondag 13 januari 2008 16:33 schreef sneeuwvlokje het volgende:
of dit normaal is voor je eerste keer ongi na een miskraam.
of dat ik misschien weer zwanger zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |