Daar zijn nog wel wat oude topics over te vindenquote:Op woensdag 19 december 2007 21:21 schreef Again het volgende:
Een lieve kennis van mij heeft voor mij gependeld. Hebben jullie dat wel eens laten doen?
Volgens haar zou ik volgende maand raak piesen
Spannend dus!!
Hmm met dat pendelen kwam er ook uit dat ik een tweede zou krijgen. Heb niet eens een man waar haal ik dan een kind vandaan?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:24 schreef Again het volgende:
Ik zou tweede kerstdag wel willen testen. Maar na dat pendelen denk ik dat het toch geen zin heeft hahaha
Pfoe wat een geduld dat jullie hebbenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:52 schreef OooLizaooO het volgende:
Hey bah Frup, wat vervelend zo ongesteld. Hoe bedoel je "iets nieuws"?
Jah Evelyne, ik kon het niet laten. Maar ik wacht alleszinds tot volgende week, dan is het max 3 dagen op voorhand dat ik test!
Again, als je op die pendel zou moeten wachten om te testen. Het is wel leuk, maar toch een klein beetje onbetrouwbaar
. Wij gaan gewoon samen testen op de ochtend van 27 september als de
er nog niet zijn
!
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:52 schreef OooLizaooO het volgende:
Hey bah Frup, wat vervelend zo ongesteld. Hoe bedoel je "iets nieuws"?
Jah Evelyne, ik kon het niet laten. Maar ik wacht alleszinds tot volgende week, dan is het max 3 dagen op voorhand dat ik test!
Again, als je op die pendel zou moeten wachten om te testen. Het is wel leuk, maar toch een klein beetje onbetrouwbaar
. Wij gaan gewoon samen testen op de ochtend van 27 september als de
er nog niet zijn
!
Dat spookte ook al door mijn hoofd Fruppel, maar je had er waarschijnlijk zelf ook al aan gedacht...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:14 schreef OooLizaooO het volgende:
Frup, zou het dan geen vroege miskraam kunnen geweest zijn?
leuke schoenen, en hoe zag de rest eruit?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:57 schreef OooLizaooO het volgende:
Nee die van jou en mijn denk ik.
Zo beter?
M'n trouwschoentjes
Om even terug te komen op het pendelenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:09 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Schaapmeisje, ik krijg hier juli 2007 door en het wordt een meisje voor jullie![]()
Ja en het was een jongen..quote:Op donderdag 20 december 2007 19:38 schreef Beaker het volgende:
[..]
Om even terug te komen op het pendelen![]()
Die van mij klopte bijnaipv juli was het juni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |