abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54844232
Deel 100 alweer!

Wachten op een tweede streepje - deel 99

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam \\\'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat\\\'.

25 december Marie79 (09-2004) NOD
27 december DolleMina (07-2007) NOD
27 december Again (05-2007) NOD
27 december OooLizaooO (11-2007) NOD
30 december Rapunzell (12-2007) NOD
30 december hellennelleh (07-2007) NOD
02 januari Beessie-Jen (12-2007) NOD
09 januari mefke79 (10-2007) NOD
12 januari LandVanOoit-Meisje (12-2007) NOD
12 januari Fruppel (06-2007) NOD
14 januari DevilsChase (11-2007) NOD

Nijo (04-2007) NOD
Dee-Dee (04-2007) NOD

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 10% gewijzigd door BE op 19-12-2007 12:42:58 ]
Mama van Floris, Leonore en ?
  maandag 26 november 2007 @ 11:46:37 #2
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_54844268
Eveline, pas gelijk het lijstje even aan, Fruppel heeft een nieuwe NOD.

En de linkjes werken niet meer.
pi_54844317
En wie ging hier nu positieve testen komen showen?
  maandag 26 november 2007 @ 11:54:57 #4
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54844429
Dank je DM je bent me voor!
Deeltje 100 moet wel een heel feestelijk topic worden hoor met héééél veel streepjes!
pi_54844430
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:46 schreef DolleMina het volgende:
Eveline, pas gelijk het lijstje even aan, Fruppel heeft een nieuwe NOD.

En de linkjes werken niet meer.
Ik was al bezig

Wat een werk zeg.

Maar goed, Again wilde graag 2 streepjes in het jubileumtopic, hier is het topic, kom jij nu met 2 streepjes Again?
  maandag 26 november 2007 @ 12:00:33 #6
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_54844512
Ik wil er ook twee in dit topic, dus niet te snel posten en niet te veel felicitaties als er twee streepjes zijn...
pi_54844538
pi_54844663
Dit topic moet mooi worden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54844822
Snik ik ben zo jankerig!
Mijn schoonzusje is na 2,5 jaar zwanger! Zooo geweldig!
Maar tegelijk ook wel een confrontatie zeg. Kan er niks aan doen, moest er zo om huilen. Voel me zo'n bitch dan.. Alsof ik het haar misgun maar dat is het helemaal niet!
Pff mijn vriend was er ook een beetje stil van die had ook zoiets van "en wij dan".

Morgen is mijn NOD dus het kan alsnog maar ik heb zo het gevoel dat het niet zo is!
Dus inderdaad dit topic moet maar lekker rustig aan gaan dan kan ik volgende maand misschien wel 2 streepjes showen!

Fijne dag meiden!
pi_54845286
Again, ik hoop voor jou heel heel hard op die 2 streepjes! Dat je ons hier allemaal mag voor zijn morgen :-D.

En dat temperaturen was eigenlijk nog maar een beetje als grap bedoeld hoor, nu gewoon nog even rustige proberen en van genieten en niet teveel op focussen etc etc!
Anders wordt het al snel zo krampachtig en da's ook niet leuk hé, zeker niet zo snel...
Maar ik moet jullie waarschijnlijk niet uitleggen hoe *ongeduldig* je wel niet kan zijn als je er dan uiteindelijk kan aan beginnen!
pi_54845386
Again, wat een heerlijk nieuws voor je schoonzusje! Maar ik kan me ook heeeeel goed voorstellen dat het toch wel een beetje steekt. Morgen is je NOD Ik ben zooooo hard aan het duimen voor je!
pi_54845481
Dankje meiden, wie weet dubbel goed nieuws in de familie
pi_54845493
mag mijn nod er ook bij? (wel met een vraagteken, want weet nog niet hoe lang mijn cyclus gaat duren)
16 december
heb wel een superleuke buggy gezien
van stokke
moet je maar 'ns googlen
pi_54845623
Je staat erbij Liza!
pi_54845626
die rijden ook heel lekker soepel Liza!
pi_54845853
Dank je Eveliene!
Ken jij ze Again?
Heb je der zelf al eentje (gehad?).
Ik zag eens een man in de winkel die met zo'n ding rondreed, een half jaar geleden ofzo en ik was 'm al bijna gaan vragen wat het was! Maar ik heb hem nu toch via internet gevonden.
Allemaal leuke meegroei-spulletjes trouwens.
Hoor mij bezig :-D, en dan zit ik nog niet eens in mijn 1ste vruchtbare periode :-$
  † In Memoriam † maandag 26 november 2007 @ 13:13:42 #17
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_54845885
Again, ik snap je gemengde gevoelens. Toen jullie begonnen met proberen voelden jullie je bezwaard tegenover je schoonzus, toch? In ieder geval hoeft dat nu niet meer in de weg te zitten. Ik wens je snel de twee felbegeerde streepjes!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_54846305
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:18 schreef Again het volgende:
Snik ik ben zo jankerig!
Mijn schoonzusje is na 2,5 jaar zwanger! Zooo geweldig!
Maar tegelijk ook wel een confrontatie zeg. Kan er niks aan doen, moest er zo om huilen. Voel me zo'n bitch dan.. Alsof ik het haar misgun maar dat is het helemaal niet!
Ik weet ongeveer wat je bedoelt (ik ben nog niet bezig, dus dat is toch nog iets anders). Mijn zus heeft ook heel lang geprobeerd om zwanger te worden (relatie op stukgelopen zelfs) en toen ze het goede nieuws kwam vertellen, moest ik toch even heel hard slikken. Ik heb me op dat moment zo'n zorgen gemaakt dat ik niet blij ging kunnen zijn voor haar en echt constant jaloers ging zijn als ik haar zag, maar dat is helemaal niet gebeurd Soms wel eens het gevoel van: "ik hoop zo hard dat we dat ook ooit zullen mogen meemaken" maar voornamelijk een heel blij gevoel voor haar. Ik hoop zo hard dat je er binnenkort ook zo tegenover staat (het heeft bij mij ook een paar dagen geduurd hoor ) Bij mijn schoonzus heb ik nooit dat blije gevoel voor haar gehad eigenlijk
pi_54846741
Klopt Macka dat is wel fijn dat ik me daar geen zorgen meer over hoef te maken!

Leonieke pff ik ben blij dat ik niet een of ander misselijk wicht ben haha. Mijn vriend zei ook al; zolang je het ze niet misgunt of ze iets verkeerds toewenst is het toch niet erg?
Ik ben echt heel blij voor haar hoor maar (nog) niet blij voor mezelf. Zo moet ik het maar bekijken!
Aan de andere kant word ik tante en dat is ook wel heel speciaal toch?

Maar snel mijn eigen twee streepjes piesen dan is alles goed
Dankjewel voor jullie lieve woorden!!
pi_54846847
That's the spirit Again.
Zoals je zegt, je wenst ze niets slechts toe en da's al heel veel omdat het voor jou toch ook niet makkelijk is.
Maar inderdaad op naar jou twee streepjes!
Piesen maar ;-)
pi_54848131
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:56 schreef Again het volgende:
Klopt Macka dat is wel fijn dat ik me daar geen zorgen meer over hoef te maken!

Leonieke pff ik ben blij dat ik niet een of ander misselijk wicht ben haha. Mijn vriend zei ook al; zolang je het ze niet misgunt of ze iets verkeerds toewenst is het toch niet erg?
Ik ben echt heel blij voor haar hoor maar (nog) niet blij voor mezelf. Zo moet ik het maar bekijken!
Aan de andere kant word ik tante en dat is ook wel heel speciaal toch?

Maar snel mijn eigen twee streepjes piesen dan is alles goed
Dankjewel voor jullie lieve woorden!!
Ik snap je best, zou ik ook hebben. Ik denk dat het sowieso moeilijk is om in je omgeving zwangere vrouwen te zien terwijl je zelf al heel lang bezig bent om zwanger te worden. Als het in de familie is is het natuurlijk nog een stukje moeilijker, maar je moet er ook bij nadenken, dat je schoonzusje waarschijnlijk ook een kutgevoel heeft omdat zij weet dat jij er ook mee bezig bent, en het haar nu is gelukt, en jou nog eventjes niet. Denk niet dat zij zich er ook prettig bij zal voelen tegenover jou. En met zn 2e zitten mokken schiet je niets mee op toch! gewoon lekker positief blijven, en het blijven proberen! Voor jou komt de tijd zeker nog wel, en ik hoop van harte dat dat deze week misschien al is! Tis deel 100 , als we nou ook zoveel streepjes te zien krijgen is het al helemaal leuk

Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
pi_54850402
Nog even -off topic tussendoor- voor andere Stokke Xplory fans
aanbieding in een winkel - 15 % = ¤ 241 korting.
Heb er naar gebeld en lijkt me heel erg betrouwbaar:
http://link.marktplaats.nl/130417780

en nu hou ik m'n mond weer voor jullie me helemaal vervelend gaan vinden
pi_54850515
Nee hoor, neit vervelend, maar een klein beetje voorbarig

Persoonlijk (ik dus ) zou geen grote dure aankopen als een kinderwagen doen voor ik toch echt wel behoorlijk op weg ben met een zwangerschap. Kleine dingetjes als kleertjes ofzo vind ik dan weer anders
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54850633
Ik zat net ook te kijken, dat je dat durft
Niet negatief bedoeld hoor, maar brrr. Ik heb laatst een rompertje gekocht bij de Hema, dat vond ik al heel raar eigenlijk omdat ik helemaal niet zwanger ben. Hij ligt nu ergens weggemoffeld omdat ik het eigenlijk heel eng vind om zoiets in huis te hebben. Ik ben helemaal niet bijgelovig, maar toch ben ik dan bang dat ik de goden verzoek ofzo.
pi_54850788
Ik weet het, ik weet het, ik loop mezelf voorbij
maar ik kan het zo moeilijk laten
jullie hebben helemaal gelijk hoor, lekker gek ben ik
ach we zien wel
ALS we 'm al gaan kopen en er komt nooit een kindje
dan kan hij zeker nog voor een mooi prijsje de deur uit (ze geven de prijs waaraan je hem daar kan kopen nog aan een 2de handse).
Pfoeh, ik en mijn moodswings, daarnet nog blij op m'n stoel zitten wippen toen ik die aanbieding vond en nu al weer een beetje
achhhhhh het wordt wel weer beterrrrrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')