Ik was al bezigquote:Op maandag 26 november 2007 11:46 schreef DolleMina het volgende:
Eveline, pas gelijk het lijstje even aan, Fruppel heeft een nieuwe NOD.
En de linkjes werken niet meer.![]()
Ik weet ongeveer wat je bedoelt (ik ben nog niet bezig, dus dat is toch nog iets anders). Mijn zus heeft ook heel lang geprobeerd om zwanger te worden (relatie op stukgelopen zelfs) en toen ze het goede nieuws kwam vertellen, moest ik toch even heel hard slikken. Ik heb me op dat moment zo'n zorgen gemaakt dat ik niet blij ging kunnen zijn voor haar en echt constant jaloers ging zijn als ik haar zag, maar dat is helemaal niet gebeurdquote:Op maandag 26 november 2007 12:18 schreef Again het volgende:
Snik ik ben zo jankerig!
Mijn schoonzusje is na 2,5 jaar zwanger! Zooo geweldig!
Maar tegelijk ook wel een confrontatie zeg. Kan er niks aan doen, moest er zo om huilen. Voel me zo'n bitch dan.. Alsof ik het haar misgun maar dat is het helemaal niet!
Ik snap je best, zou ik ook hebben. Ik denk dat het sowieso moeilijk is om in je omgeving zwangere vrouwen te zien terwijl je zelf al heel lang bezig bent om zwanger te worden. Als het in de familie is is het natuurlijk nog een stukje moeilijker, maar je moet er ook bij nadenken, dat je schoonzusje waarschijnlijk ook een kutgevoel heeft omdat zij weet dat jij er ook mee bezig bent, en het haar nu is gelukt, en jou nog eventjes niet. Denk niet dat zij zich er ook prettig bij zal voelen tegenover jou. En met zn 2e zitten mokken schiet je niets mee op toch! gewoon lekker positief blijven, en het blijven proberen! Voor jou komt de tijd zeker nog wel, en ik hoop van harte dat dat deze week misschien al is! Tis deel 100 , als we nou ook zoveel streepjes te zien krijgen is het al helemaal leukquote:Op maandag 26 november 2007 13:56 schreef Again het volgende:
Klopt Macka dat is wel fijn dat ik me daar geen zorgen meer over hoef te maken!
Leonieke pff ik ben blij dat ik niet een of ander misselijk wicht ben haha. Mijn vriend zei ook al; zolang je het ze niet misgunt of ze iets verkeerds toewenst is het toch niet erg?
Ik ben echt heel blij voor haar hoor maar (nog) niet blij voor mezelf. Zo moet ik het maar bekijken!
Aan de andere kant word ik tante en dat is ook wel heel speciaal toch?
Maar snel mijn eigen twee streepjes piesen dan is alles goed
Dankjewel voor jullie lieve woorden!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |